Azpiegitura-zerbitzuak
Jarraian, eta gaikako arlo bereizietan taldekatuta, talde honetako estandar teknologikoak zehazten dira:
Honako hauek dira "Lankidetza-zerbitzuak” gaikako arloarekin lotutako estandar teknologikoak:
Posta elektronikoa, egutegia, atazak eta kontaktuak | 2017/07/03 | |
---|---|---|
Artxiboa eta inprimaketa | 2017/07/03 | |
Direktorioa | 2017/07/03 | |
Lankidetza-ingurunea | 2017/07/03 | |
Multimedia | 2017/07/03 | |
Bulegotika | 2017/07/03 |
LAN «Local Area Network»
Sareotan, inguru geografikoa eraikin batera edo eraikin multzo batera mugatzen da. Bi sare mota bereiz daitezke:
- LAN: Kable bidezko eremu lokaleko sarea.
- WLAN: Hari gabeko bitartekoak erabiltzen dituen eremu lokaleko sarea (ez dago bitarteko fisikorik)
MAN/WAN «Metropolitan Area Network/Wide Area Network»
- MAN: (IEEE 802.6) LAN sareen «backbone»aren hedapen gisa defini genezake. Hedapen honi esker, LAN sareek banda zabaleko sareak sortzen dituzte, eremu lokaletik harago joateko.
- WAN: Hedadura handiagoko eremu lokaleko sareen tankerako kontzeptua da; hori dela eta, sare publikoen transmisio-sistemak behar ditu aldi berean, elkarrekin konektatuta jardun ahal izateko.
Osagaiok jarraitzen dituzten estandarrak IEEE eta IETF bidez gobernatuta egoten dira.
Honako hauek dira "Sareko zerbitzuak” gaikako arloarekin lotutako estandar teknologikoak:
LAN - Baliabide fisikoak | 2017/07/03 | |
---|---|---|
LAN - Loturako protokoloak | 2017/07/03 | |
MAN/WAN - «Backbone» zerbitzuak | 2017/07/03 | |
MAN/WAN - «Backbone» ez diren zerbitzuak | 2017/07/03 | |
Sare-protokoloak | 2017/07/03 | |
«Routing / Switching» protokoloak | 2017/07/03 | |
VPN / «Tunneling» protokoloak | 2017/07/03 | |
Switches (etengailuak) / Routers (bideratzaileak) | 2017/07/03 | |
Sare publikoetarako sarbidea | 2017/07/03 | |
Ekipoen monitorizazioa eta kudeaketa | 2017/07/03 |
Honako hauek dira "Administrazio-zerbitzuak” gaikako arloarekin lotutako estandar teknologikoak:
Antibirusa | 2017/07/03 | |
---|---|---|
Softwarea eguneratzea | 2017/07/03 | |
Inbentarioa | 2017/07/03 | |
Urruneko kontrola | 2017/07/03 | |
«Helpdesk» (laguntza gunea) | 2017/07/03 | |
Multimedia irakurgailuak | 2017/07/03 | |
Proiektuen kudeaketa | 2017/07/03 | |
PDFa sortzea | 2017/07/03 | |
Irudikapen grafikoa | 2017/07/03 | |
PDF irakurgailuak | 2017/07/03 | |
Konpresioa | 2017/07/03 | |
Fitxategi-transferentzia | 2017/07/03 | |
Ziurtagiri digitala | 2017/07/03 | |
Irudi-tratamendua | 2017/07/03 | |
Konexio seguruko Bezeroa | 2017/07/03 | |
Oinarrizko lanpostua | 2017/07/03 | |
Web nabigatzailea | 2017/07/03 |
- Zerbitzuaren kudeaketa
- Eskaerak
Erabiltzaileak bitartekoen eskaerak bere sailaren Zerbitzu Zuzendaritzara helarazi beharko ditu, edota langileen beharrizanak zentralizatzeaz arduratzen den erakundeko zerbitzura, bestela.
Esandako zerbitzu edo zuzendaritza hori izango da solaskide bakarra Informatika eta Telekomunikazio Zuzendaritzarekin (ITZ).
Eskaerekin batera, eskaera hori ebazteko beharrezkoa den informazio eta justifikazio oro bidali beharko da, zerbitzu-zuzendaritzako kargudun gorenak izenpetuta.
- Gertakariak
Ahots-zerbitzu mugikorrak: Gertakaria telefonoz jakinaraziko da; hau da, 400 zenbakira deituta (mugikor edo finko korporatibotik deituz gero) edota +34 945 016 400 integratu GABEKO telefonoren batetik deituz gero.Datu-zerbitzuak (finkoak edo mugikorrak): ordenagailu finko zein eramangarriekin duten inplikazioagatik, Erabiltzaileen Arreta Zerbitzura deituko da; hau da, 440 zenbakira, finko korporatibotik; 16440 zenbakira, mugikor korporatibotik; 945 016 440, integratu GABEKO telefonotik.
Postontzia: «Gob. Pub. eta Autogobernua, ITZ-Sare Korporatiboa» <-> red.corporativa.administrativa@euskadi.eus
Honako hauek dira "Eraikinen integrazioko, ahots, datu eta kanpo-interkonexiorako zerbitzuak" gaikako arloari lotutako estandar teknologikoak:
Eraikinen integrazio-zerbitzuak | 2017/07/03 | |
---|---|---|
Ahots-zerbitzuak | 2017/07/03 | |
Datu-konexioko zerbitzuak | 2017/07/03 | |
Kanpoko interkonexioak | 2017/07/03 |