Zuzenean - Herritarrei Arreta Emateko Zerbitzuaren espektatiben eta gogobetetzearen azterketa
Herritarren iritzia neurtzeko eredua metodologia ezberdineko 5 urratsetan laburbildu daiteke:
- 1go urratsa: Ereduaren definizioa.
- 2. urratsa: EAEko herritarrei inkesta telefonikoa.
- 3. urratsa: Zuzenean zerbitzuaren erabiltzaileen ikesta.
- 4. urratsa: Erabiltzaileei talde-dinamikak egin.
- 5. urratsa: Neurketa-ereduaren berraztertzea.
Herritarren ahotsa neurtzeko azterketaren helburuak herritarrekin etengabeko elkarrizketa mantentzea du helburutzat. Horrela, lortutako emaitzak kontuan hartuta, hobekuntza-ekintzak ezarriko dira. Ondoren, herritarren pertzepzio eta itxaropenen arabera neurtuko dira hartutako ekintzak.
Urteroko txostenak eta Irekitako datuak (Opendata)
Ondoren Zuzenean zerbitzuarentzat egindako Herritarrei Arreta emateko Zerbitzuaren kalitatea neurtzeko azterketen txostenak jasotzen dira.
Txosten honen datuak libre dira eta Open Data Euskadi atarian argitaratutak daude eta edonork erabil ditzazake.
Open Data Euskadin argitaratutako kontsultei buruzko txostenak ere eskura ditzakezu.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2023ko inkesta (PDF, 6 MB) . Aurrez aurreko eta telefono bidezko arreta, abendua 2023.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2023ko inkesta (PDF, 3 MB) . Postontzia eta Telegram bidezko arreta, abendua 2023.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2022eko inkesta (PDF, 1 MB) . Aurrez aurreko eta telefono bidezko arreta, abendua 2022.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2022eko inkesta (PDF, 776 KB) . Postontzia eta Telegram bidezko arreta, abendua 2022.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2021eko inkesta (PDF, 610 KB) . Aurrez aurreko eta telefono bidezko arreta, abendua 2021.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2021eko inkesta (PDF, 303 KB) . Postontzia eta Telegram bidezko arreta, abendua 2021.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2020ko inkesta (PDF, 694 KB) . Aurrez aurreko eta telefono bidezko arreta, abendua 2020.
- Eusko Jaurlaritzako Herritarrentzako Arreta emateko zerbitzuko (Zuzenean) erabiltzaileen espektatiba eta gogobetetzeari buruzko 2020ko inkesta (PDF, 456 KB). Postontzia eta Telegram bidezko arreta, abendua 2020.