Osasun Saila / Ongizate, Gazteria eta Erronka Demografikoaren Saila

Arautegia

Inprimatu

250/1999 DEKRETUA, ekainaren 8koa, Euskadiko Errepideen 2. Plan Orokorra, 1999-2010 urteetarakoa onartzen duena.

Identifikazioa

  • Lurralde-eremua: Autonomiko
  • Arau-maila: Dekretua
  • Organo arau-emailea: Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro Saila; Garraio eta Herri Lan Saila
  • Jadanekotasuna-egoera: Indargabetua

Aldizkari ofiziala

  • Aldizkari ofiziala: EHAA (Euskal Herria)
  • Aldizkari-zk.: 118
  • Hurrenkera-zk.: 2732
  • Xedapen-zk.: 250
  • Xedapen-data: 1999/06/08
  • Argitaratze-data: 1999/06/23

Gaikako eremua

  • Gaia: Garraio eta herri lanak
  • Azpigaia: ---

Testu legala

Euskadiko Errepideen Plan Orokorra araupetzen duen maiatzaren 30eko 2/1989 Legeak Plan horren araubide juridikoa ezartzen du. Plan hori Autonomia Erkidego Osorako Erakundeen eta Lurralde Historikoko Erakundeen arteko harremanei buruzko azaroaren 25eko 27/1983 Legearen 7.a)8 artikuluko 2. eta 3. paragrafoetan aipatzen zen.

Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorra araupetzen duen maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 12.1. artikuluari jarraikiz, Garraio eta Herri Lan Sailak, Euskadiko Errepideen Plan Orokorrerako Batzordearekin elkarlanean, Planaren Aurrerapen agiria idatzi zuen; eta Batzordearen aldeko txostena jaso ondoren, Garraio eta Herri Lan sailburuaren 1998ko ekainaren 4ko Agindu bidez jendaurrera atera zen eta interesaturiko lurralde administrazio publikoei iritzia eskatu zitzaien; hasieran bi hilabeteko epea eman zen, baina gero 1998ko irailaren 18ra arte luzatu zen.

Egindako alegazioak aztertu, eta Garraio eta Herri Lan sailburuaren 1998ko azaroaren 17ko Agindu bidez behar ziren aldaketak egin dira, eta Lurraldearen Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro Sailak eta Lurraldearen Antolamenduko Batzordeak Planaren aurreproiektuaren aldeko txostena eman dute; hortaz, bidezko da plana onartzea maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 12.7. artikuluari eta Euskal Herriko Lurraldearen Antolamenduaren maiatzaren 31ko 4/1990 Legearen 18. artikuluari jarraikiz.

Gainera, maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 15.2. artikuluak eta azaroaren 25eko 27/1983 Legearen 7.a).8. artikuluko bigarren paragrafoak planean jasotako jarduketan guztiak programetan ezarritako ordena berean bete behar direla agintzen duela, justifikaturik dago, nahitaezko desjabetzaren ondorioetarako, jarduketa horiek hartutako ondasun eta eskubideak lehenbailehen okupatu beharrekotzat aitortzea.

Ondorioz, Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro sailburuaren eta Garraio eta Herri Lan sailburuaren proposamenez, eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 1999ko ekainaren 8an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorra araupetzen duen maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 8.2. artikuluan ezarritakoari jarraikiz, indarrean jarraitzen dute, eta beraz, Errepideen 2. Plan Orokor honetan sartzen dira, 1987-1998 eperako Errepideen Plan Orokorra onartu zuen abenduaren 19ko 283/1989 Dekretuaren III. kapituluan ezarritako arau teknikoak, eta Dekretu horren hirugarren artikuluan arau teknikoek duten indar lotesleari buruz ezarritakoa.

Indarrik gabe uzten dira 1987-1998 eperako Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorra berrikusi eta 1993-2004 epera luzatzen zuen abenduaren 30eko 355/1992 Dekretua, eta Dekretu honetan ezarritakoaren kontra dauden lerrun bereko edo baxuagoko gainontzeko xedapenak.

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu dadin egunaren biharamunean jarriko da indarrean.

Vitoria-Gasteizen, 1999ko ekainaren 8an.

Lehendakaria,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro sailburua,

FRANCISCO JOSÉ ORMAZABAL ZAMAKONA.

Garraio eta Herri Lan sailburua,

ÁLVARO AMANN RABANERA.

1999-2010 eperako Euskal Herriko Errepideen 2. Plan Orokorra

Helburuak

Planaren helburuak hirutan sailka daitezke:

  • Lurralde mailako helburuak:

  • Estatuarekiko eta Europarekiko komunikazioa hobetzea.

  • Lurralde Historikoen eta hiriburuen arteko lotura bizkortzea.

  • Eskualde batetik besterako irisgarritasuna hobetzea.

  • Helburu funtzionalak:

  • Planaren gai diren errepide guztiek antzeko trazadura, sekzioa eta zola izatea.

  • Errepideen zerbitzu maila garraio eskariari egokitzea.

  • Bideetako segurtasuna hobetzea, eta horretarako herrietako zeharbideak kentzea.

  • Tresnen mailako helburuak:

  • Lurralde Historikoek egin beharreko jarduketak koordinatu eta lehentasunak finkatzea.

  • Planaren gai den sarearen hobekuntza, Estatuko Administrazioaren eta mugakide ditugun erkidegoen sareen hobekuntzarekin koordinatzea.

  • Hirigintza planak egin ahal izateko erreferentzia eraginkor bat eskaintzea.

Egitarauak

1993-2004 epeko Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorraren berrikusketan zehaztu ziren hiru programak mantendu egingo dira, hau da, Obra Nagusia, Egokitzapenak eta Hiri-sahiesbideak. Baina, berrikuntza gisa, programa horietako bakoitzean azpiprogramak sartu dira jarduketak hobeto zehazteko.

Programa guztietan segurtasuna kontuan izan da azterlanen kontzepzioan eta garapenean, eta eraikuntza proiektuetan.

Maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 20.1. eta 21. artikuluetan eta Aldi Baterako Xedapenetan Hirugarrenean ezarritakoa kontuan izanik, bidesariko autopistetarako proposaturiko jarduketak, Foru Aldundiek kudeatu beharreko bide-zatietarako baino ez dira lotesleak; eta, beraz, bidesariko autopistak eta Estatutaren interes orokorreko sareko jarduketak koordinazio ondorioetarako soilik aipatzen dira, eta, izatekotan ere, nahi izanez gero, Estatuko Administrazioarekin elkarlanean jarduteko, eta Foru Aldundien jarduketak burutzea eta lehentasunak ezartzea haien bideragarritasunaren baitan uzten da.

Hona hemen hiru programen edukina:

  1. ¿ Obra nagusia

    Obra nagusietan azpiegitura berriak eraikitzeko edo lehen daudenen edukiera handitzeko obrak sartzen dira: hots, galtzada bikoizketak, hirugarren erreia eraikitzeko obrak, edo trazaduraren saihesbideak, bi galtzadako errepideetan, autobiatan edo autopistatan. Era berean, obra nagusitzat hartzen dira autopistetan, autobiatan eta galtzada biko bideetan lotuneak eta sarbideak eraiki eta berriro antolatzeko ekintzak.

    Aurreko horri jarraikiz, obra nagusien programan honako azpiprograma hauek berezi dira:

  1. ¿ Azpiegitura berriak.

  2. ¿ Galtzada bikoizketa.

  3. ¿ Edukiera zabaltzea.

  4. ¿ Sarrerak berriro antolatzea eta kontrolatzea.

  5. ¿ Lotuneak eraiki edo-eta berriro antolatzea.

    Planaren gai den sareko zenbait errepide-zatiren ordezko izango diren ibilbideetan, errepidearen erreferentzia jasotzen duen epigrafean ezer azaltzen ez bada, horrek esan nahi du proposaturiko obrak amaitutakoan, zati horrek hartuko dituen errepidearen izendapena izango duela, eta funtzionalki ordezkaturiko zatiak Planaren gai den saretik kanpora geldituko dira.

  1. ¿ Egokitzapena.

    Atal honetan lehen dagoen errepide batean errepidearen ezaugarri geometrikoak aldatzeko egiten diren obrak sartzen dira. Obra horien helburua ibilbidea egiteko denbora, zerbitzu maila eta zirkulazioaren segurtasuna hobetzea izaten da. Esku-hartze maila zenbaterainokoa den, honako azpiprograma hauek bereizten dira:

  1. ¿ Egokitzapena.

  2. ¿ Trazaduraren hobekuntza eta plataformak zabaltzea.

  3. ¿ Elkarguneen berrantolaketa eta sarbideen kontrola.

  4. ¿ Zeharbideen hobekuntza.

  5. ¿ Bide geldoen eraikuntza.

  1. ¿ Hiri-saihesbideak.

    Herri bat zeharkatzen duten bideei konponbidea emateko eraikitako bideak dira; hau da, kanpoko bideak eta errondak izan ohi dira, obra nagusitzat jotako trazaduraren saihesbideak edo eraikuntza berriko errepideak ez badira, behintzat.

    Programa eta azpiprograma bakoitzaren barruan, obra eta horien helburu teknikoei buruzko datu hauek jasotzen dira:

    • Obraren kodea: lehenengo, lurralde historikoaren lehen hizkia (A=Araba, B=Bizkaia, G=Gipuzkoa), gehi programaren kodea (1=Obra nagusia, 2=Egokitzapena, 3=Hiri-saihesbideak), gehi azpiprogramaren kodea, gehi hurrenkerari dagokion zenbakia.

    • Errepidea, deskribapena eta luzera; Planaren gai den sarean non dagoen, obraren azalpena eta jarduketak hartzen duen zatiaren luzera (km-tan).

    • Proiektu abiadura: kasuan kasuko zatiari dagokiona.

    • Zeharkako sekzioa (metrotan): galtzada (erreiak)/zabalgunea (erreiak+arekak).

    • Inbertsioa, 1998. urteko pezetatan. Gutxi-gorabeherakoa izango da eta obra behin betiko egitea kostatzen dena hartuko du. Hor sartuko dira zerbitzuak berriro jartzea eta kalitate kontrola. Diru-kopuruak Planak iraungo duen bi seiurtekotan banatuko dira (1999-2004 eta 2005-2010). Planaren iraupena bukatu ondoren amaituko direla aurreikusten den obretan, kostuak Planak irauten duen bitartean egingo diren lanak hartzen ditu.

    • Obraren egoera. Plana erredaktatzekoan obraren proiektua zein egoeratan dagoen adierazten du.

    • Lehentasuna: obra zein hirurtekotan hasiko den adierazten du: 1. lehentasun-maila: 1999-2001 hirurtekoan; 2. lehentasun-maila: 2002-2004 hirurtekoan; 3. lehentasun-maila: 2005-2007 hirurtekoan; 4. lehentasun-maila: 2008-2010 hirurtekoan. Programa bakoitzaren barruan kasuan kasuko lehentasun-maila adieraziko da. Lehentasuna zehazteko edukiera-arazoa konpontzeko dagoen premia eta onura/kostua erlazioa, biak izango dira kontuan.

    • Finantzaketa sistema: finantzaketa sistema zer-nolakoa izan daitekeen planteiatzea da helburua, ez obra bakoitza zehazki nola finantzatuko den finkatzea, Foru Aldundien eskumenekoa baita hori.

    • Planak dirauen artean obra batzuk aurreratzeko aukera ematen duten finantzaketarako baliabide berriak sortuz gero, aurreikusitako programen lehentasunean aldaketa arruntak egingo dira.

    • Hasiera eta amaiera urteak: Foru Aldundiaren kudeaketa egokia egiteko gutxi-gorabeherako urteak adierazten dira.

      JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. ARABA

      OBRA NAGUSIA

      Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

      luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

      km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

      Azpiegitura berriak

      1. 1 A.1,1-1 Vitoria-Gasteiz ¿ 7,00 120 2x7,5/11 6.177 Trazadura proiektua 3 Finantzaketa mistoa, 2007 2009 0 6.177

        Eibar autopista. publikoa-pribatua

        Etxabarri-Luko tartea

      1. 1 A.1,1-2 Vitoria-Gasteiz ¿ 7,33 120 2x7,5/11 12.592 Trazadura proiektua 1 Finantzaketa mistoa, 1999 2004 12.592 0

        Eibar autopista. publikoa-pribatua

        Luko-Gipuzkoako

        muga tartea

      1. 132 A.1,1-3 N-104kiko lotunea 1,45 80 7/10 350 Alternatibak aztertzen 2 Publiko ohikoa 2003 2003 350 0

        eta N-104 Arkauten

        Galtzaden bikoizketa

      1. 124 A.1,2-1 Armiñón-Zambrana 5,10 100 2x7/10,5 1.000 Azterlana egiten 2 Publiko ohikoa 2003 2004 1.000 0

        bikoizketa

      1. 124 A.1,2-2 Galtzada bikoizketa: 5,80 100 2x7/10,5 1.160 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 1.160

        Zambrana - Salinillas

      1. 124 A.1,2-3 Galtzada bikoizketa: 3,49 80 2x7/10,5 1.074 Eraikuntza proiektua 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 1.074

        Salinillas - Briñas erredaktatuta

      1. 240 A.1,2-4 Urbina - Legutio 1,59 100 2x7/10,5 398 Azterlana egiten 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 398

        zatiaren bikoizketa eta

        Legutioko zeharbidea

        Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

        luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

        km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

        Edukiera handitzea

      1. I A.1,3-2 A-4304 eta A-4305 334 Obratan 1 Publiko ohikoa 1997 1999 334 0

        errepideekiko lotunea

        altuera desberdinean,

        Ribaguda eta

        Ribabellosara heltzeko.

        1. fasea: adarrak,

          bideak eta goiko

          pasagunea

          1. I A 13,3 321,7 kp-tik 326,1 4,40 100 2x7,5/11 701 Proiektua 1 Publiko ohikoa 2001 2003 701 0

            kp-rako tartea egokitu,

            bazter-bideak eraiki

            eta ezkerrerako birak

            kentzea

          1. I A.1,3-4 326,1 kp-tik 329,5 3,40 100 - 120 2x11,25/14, 1.360 Azterlana 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.360 0

            kp-rako tartea egokitu, 75 egiten

            bazter-bideak eraiki

            eta ezkerrerako birak

            kentzea.

          1. I A.1,3-5 336,2 kp-tik 339,2 3,00 100 - 120 2x11,25/14, 1.350 Azterlana 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.350 0

            kp-rako tartea egokitu, 75 egiten

            bazter-bideak eraiki

            eta ezkerrerako birak

            kentzea.

          1. I A.1,3-6 N-102arekiko lotunea 2,80 100 - 120 2x11,25/14, 850 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 850 0

            hobetu eta 339,48 75 proiektua

            kp-tik 342,28 kp-rako onartuta

            tartea egokitzea

          1. 240 A.1,3-1 Gamarra-Miñao arteko 4,22 100 2x7/10,5 1.500 Porposamena 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.500 0

            bidea egokitu eta

            mediana eraikitzea

            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

            Azpiegitura berriak

            Sarreren berrantolaketa eta kontrola

          1. 102 A.1,4-1 343,490 eta 348,140 0,00 100 2x7/10,5 960 Erredaktatzen 1 Publiko ohikoa 1999 2000 960 0

            kp-en arteko bidea

            egokitu, ezkerre-rako

            birak kendu eta

            sarbideak

            berrantolatzea

          1. 622 A.1,4-2 Iurreko eta Letonako 7,90 120 2x7/10,5 275 1 Publiko ohikoa 2000 2001 275 0

            lotuneen arteko

            sarreren kontrola

            Sarreren berrantolaketa eta kontrola

          1. 622 A.1,4-3 A-624 eta A-2521 1,50 50 1 Publiko ohikoa 2000 2000 50 0

            arteko lotunerako

            zerbitzu-bidea

            Lotuneak eraiki edo-eta berrantolatzea

          1. 240 A.1,5-1 A-623rekiko lotunea 350 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2002 2003 350 0

            (Legutiano)

            JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. ARABA

            Egokitzapena

            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

          1. I eta A.2,1-2 Langraitzerako 2,00 80 7/10 660 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 660 0

          1. 2622 sarrera N-Ietik; proposamena

            Saihesbidea A-2622

            errepideaan

          1. 240 A.2,1-1 Legutiano-Bizkaiko 6,48 100 7/12 518 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2000 2002 518 0

            muga tartearen

            egokitzapena

          1. 132 A.2,1-3 Elorriaga eta Eguileta 9,50 80 7/12 370 Proposamena 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 370

            arteko egokitzapena

          1. 132 A.2,1-4 Birgara Goien-Maestu 2,48 80 7/12 108 Proiektua esleituta 1 Publiko ohikoa 1999 1999 108 0

            tartean bidea egokitu,

            bazterbideak eraiki

            eta zoladura sendotzea

          1. 132 A.2,1-5 Maeztu-Atauri 2,70 80 7/10 108 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2001 108 0

            tartean bidea egokitu

            eta bazterbideak

            eraikitzea

          1. 132 A.2,1-6 Atauri- A-126 9,45 80 7/10 567 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2002 567 0

            tartean bidea egokitu

            eta bazterbideak

            eraikitzea

          1. 132 A.2,1-7 A-126-A-2128 1,17 80 7/10 47 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2001 47 0

            tartean bidea egokitu

            eta bazterbideak eraikitzea

            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

          1. 132 A.2,1-8 Santa Kurutze 2,73 80 7/10 218 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2002 2003 218 0

            Kanpezu eta

            Nafarroako muga

            arteko bidearen

            egokitzapena

          1. 623 A.2,1-9 Legutiano- Bizkaiko 6,00 60 7/9 450 Atariko azterlana 2 Publiko ohikoa 2003 2003 450 0

            muga (Gomilaz)

            arteko bidearen

            egokitzapena

          1. 624 A.2,1-10 Altube-Ciorroga 9,20 60 7/9 600 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2003 600 0

            tartearen

            egokitzapena

          1. 624 A.2,1-11 Amurrio-Respaldiza 3,11 60 7/9 200 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2002 200 0

            tartearen egokitzapena

          1. 624 A.2,1-12 Amurrio-Respaldiza 1,75 60 7/9 100 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2001 100 0

            tartearen egokitzapena

            (Arespaldizako

            saihesbidea)

          1. 624 A.2,1-13 Menagaria-Artziniega 5,40 70 7/10 1.421 Eraikuntza proeiktua 1 Publiko ohikoa 1999 2000 1.421 0

            tarteko bidea egokitu onartuta

            eta hobetzea, eta

          1. 2604arekiko

            elkargunean saihesbidea

          1. 624 A.2,1-14 Artziniega eta 5,00 60 7/8 200 Azterlana egiten 2 Publiko ohikoa 2003 2003 200 0

            Burgosko muga arteko

            zatiaren egokitzapena

            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

          1. 625 A.2,1-15 Saratxotik Bizkaiko 2,10 80 7/10 210 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2002 2002 210 0

            mugara arte

          1. 625 A.2,1-16 Luyandoko saihes 1,40 90 7/11 358 Obratan 1 Publiko ohikoa 1997 1999 358 0

            bidearen amaiera eta

            11,78 kp-ren arteko

            zatia egokitu eta

          1. 3622rekiko lotunea

          1. 627 A.2,1-17 A-3006ko elkargunetik 2,80 80 7/10 124 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2003 2003 124 0

            Gipuzkoako mugara arte

          1. 104 A.2,3-1 Eskalmendira joateko 2,32 180 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1998 1999 180 0

          1. 2134rekiko proiektua onartuta

            elkargunearen

            hobekuntza

          1. 104 A.2,3-2 A-2134 eta Venta del 7,15 180 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 180

            Patio arteko elkarguneen

            berrantolaketa

            JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. ARABA

            HIRI SAIHESBIDEAK

            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

          1. 240 A.3-1 Miñano Goiengo

            saihesbidea 100 2x7/10,5 1.200 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.200 0

          1. 625 A.3-2 Amurrio Ekialdeko

            saihesbidea 4,40 80 7/10 2.950 Aurreproiektua 1 Publiko ohikoa 1999 2000 2.950 0

            JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. BIZKAIA

            OBRA NAGUSIA

            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

            Azpiegitura berriak

          1. 240 B.1,1-1 Boroa-Lemoa autobia 2,79 80 2x7/10,5 3.145 3 Erabilpenagatiko 2005 2006 0 3.145

            kanona

          1. 240 B.1,1-2 Euskotreneko

            pasonibela kentzea 593 2 Beste erakunde 2002 2002 593 0

            batzuekin itun-dua.

            Aldundiek kudeatuko

            dute.

          1. 634 B.1,1-3 Hiriko sarrera. Ansio. 1,22 60 2x7/8,5 1 Enpresa pribatuak 2000 2001 1.198 0

            • aceras 1.198 kudeatuko du.

              1. 634 B.1,1-4 Hiriko sarrera. 0,64 80 2x10,5/14 9.837 Trazadura proiektua 1 Eredu alemana 2000 2001 9.837 0

                Ibarrekolanda

                ¿Deustuko beheko

                saihesbidea.

              1. 634 B.1,1-5 Hiriko sarrera. 0,29 60 2x10,5 832 4 Itundua. Beste 2010 2012 0 832

                Deustuko beheko + aceras erakunde batzuek

                saihesbidea. ¿ kudeatuko dute.

                Zorrozaurre

              1. 634 B.1,1-6 Hiriko sarrera. 0,54 60 2x10,5 5.890 4 Eredu alemana 2010 2012 0 5.890

                Zorrozaurre ¿ + aceras

                Erakustazoka

              1. 637 B.1,1-7 Txoriherriko autobia. & # 9 ; 8 , 9 2 & # 9 ; 1 0 0 & # 9 ; 2 x 7 / 1 0 , 5 & #9;11.356 Eraikuntza 1 Erabilpenagatiko 1999 2001 11.356 0

                Derio- Larrabetzu proposamena kanona

              1. 637 B.1,1-8 Txoriherriko autobia. & # 9 ; 1 , 3 8 & # 9 ; 1 0 0 & # 9 ; 2 x 7 / 1 0 , 5 4.479 Eraikuntza 1 Erabilpenagatiko 1999 2001 4.479 0

                Larrabetzu - Erletxe proposamena kanona

                Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                Saihesb. B.1,1-9 Hiri ingurabidea. 1,96 80 2x7/10,5 4.334 Obratan 1 Publiko ohikoa 1999 2000 4.334 0

                Ekialdea Orueta - Ibarsusi

                Saihesb. B.1,1-10 Hiri ingurabidea 1,08 80 2x7/10,5 4.631 Eraikuntza 3 Eredu alemana 2007 2008 0 4.631

                Ekialdea Zubialdea-Miraflores proposamena

                Azpiegitura berriak

                Ekialdeko B.1,1-11 Hiri ingurabidea. 0,92 80 2x7/10,5 3.324 Eraikuntza 4 Eredu alemana 2009 2010 0 3.324

                saihesbidea Ibarsusi-Zubialdea proposamena

                BI-632 B.1,1-12 Lebario-Zelaieta & # 9 ;3 , 0 6 & # 9 ; 8 0 & # 9;2x7/10,5 7.967 2 Erabilpenagati-ko 2002 2004 7.967 0

                autobia kanona

                BI-632 B.1,1-13 Zelaieta-Atxondo & # 9 ; 2 , 6 8 & # 9 ; 8 0 & # 9;2x7/10,5 2.987 3 Erabilpenagati-ko 2005 2006 0 2.987

                autobia kanona

                BI-636 B.1,1-14 Autobiaren 1. fasea. 4,69 80 7/12 10.808 Trazadura proiektua 2 Eredu alemana 2002 2004 10.808 0

                Kastrexana- Alonsotegi

                BI-636 B.1,1-15 Autobiaren 1. fasea. 4,27 80 7/12 7.959 4 Eredu alemana 2008 2010 0 7.959

                Alonsotegi ¿ Sodupe

                BI-636 B.1,1-16 Autobiaren 1. fasea. 4,49 80 7/12 8.018 Eraikuntza 1 Eredu alemana 1999 2001 8.018 0

                Sodupe-Artxube proposamena

                Artxanda B.1,1-17 Hiriko sarrera. & # 9 ; 1 , 0 3 & # 9 ; 8 0 & #9;7/12 2.457 Eraikuntza 1 Bidesaria. 1999 2001 2.457 0

                La Salve- Ugazko proposamena

                Ballonti B.1,1-18 Hiriko sarrera. 0,73 80 2x7/10,5 592 4 Publiko ohikoa 2008 2008 0 592

                Axpe-Urbinaga

                Ballonti B.1,1-19 Hiriko sarrera. 1,30 80 2x7/10,5 4.354 1 Publiko ohikoa 2000 2001 4.354 0

                Markonzada-Portugalete

                Ballonti B.1,1-20 Hiriko sarrera.

                • # 9 ; Portugalete-Balparda 2,19 80 2x7/10,5 4.360 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 4.360

                  Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                  luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                  km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                  Ballonti B.1,1-21 Hiriko sarrera 1,01 80 2x7/10,5 1.797 1 Publiko ohikoa 2000 2001 1.797 0

                  Balparda-Nocedal

                  Olabeaga B.1,1-22 Hiriko sarrera. 0,62 60 2x7/8,5 7.613 Trazadura 3 Eredu alemana 2005 2007 0 7.613

                  1. 8ko lotunea ¿ + aceras proiektua

                    Erakustazoka.

                    Olabeaga B.1,1-23 Hiriko sarrera 0,48 60 2x7/8,5 4.357 Trazadura 4 Eredu alemana 2008 2009 0 4.357

                    Erakustazoka ¿ + aceras proiektua

                    Jesusen Bihotza

                    Galtzada bikoizketa

                  1. 240 B.1,2-3 Lemoa-Igorre autobia 2,19 80 2x7/10,5 865 Azterlana egiten 4 Publiko ohikoa 2010 2011 0 865

                  1. 637 B.1,2-4 Fatima- Ibarrekolanda 1,68 60 2x7/9,5 987 3 Publiko ohikoa 2007 2008 0 987

                    autobia + aceras

                    BI-625 B.1,2-1 Zaratamo-Arrigorriaga 2,27 80 2x7/10,5 2.207 Trazadura proiektua 1 Publiko ohikoa 2001 2002 2.207 0

                    autobia

                    BI-625 B.1,2-2 Basauri-Zaratamo 1,73 80 2x7/10,5 1.891 Eraikuntza 2 Publiko ohikoa 2002 2003 1.891 0

                    autobia proposamena

                    Edukiera handitzea

                  1. 8 B.1,3-1 Lebarioko lotunea 2.080 1 Erabilpenagatiko 2000 2002 2.080 0

                    kanona

                  1. 8 B.1,3-2 Erletxe-Amorebieta & # 9 ; 6 , 0 4 & #9;80 2x10,5/14 1.087 3 Bidesaria 2005 2006 0 1.087

                    tartean 3. erreia

                  1. 8 B.1,3-3 Gurutzetako lotunearen 2.561 1 Enpresa pribatuak . 2000 2001 2.561 0

                    aldaketa (Santander - kudeatuko du

                    Errontegi)

                    Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                    luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                    km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                  1. 8 B.1,3-4 Gurutzetako lotunearen 1.294 1 Enpresa pribatuak 2000 2001 1.294 0

                    aldaketa (Santander ¿ kudeatuko du.

                    Kadagua)

                  1. 8 B.1,3-5 Portuko lotunea eta 80 2x10,5/14 1.100 1 Enpresa pribatuak 1999 2000 1.100 0

                    Gallarta artean kudeatuko du.

                    hirugarren erreia

                    BI-625 B.1,3-6 Hiriko sarrera 1.607 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 1.607 0

                    Zaratamo-Arrigoriaga proposamena

                    Ballonti B.1,3-7 Hiriko sarrera Urbinaga 80 2x7/10,5 905 1 Publiko ohikoa 2000 2001 905 0

                    Ballonti B.1,3-8 Balpardako lotunea 1.049 1 Publiko ohikoa 2000 2001 1.049 0

                    eraberritzea

                    Olabeaga B.1,3-9 Sabino Aranako lotunea 1.287 Trazadura proiektua 4 Eredu alemana 2008 2009 0 1.287

                    suntsitzea

                    Lotuneak eraiki edo-eta berrantolatzea

                  1. 8 B.1,5-1 Galdakaoko lotune-erdia 620 4 Publiko ohikoa 2010 2011 0 620

                    JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. BIZKAIA

                    EGOKITZAPENA

                    Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obrarenegoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                    luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                    km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                    Egokitzapena

                    BI-630 B.2,1-1 Malabrigro-Traslaviña 6,83 60 7/10 961 4 Publiko ohikoa 2010 2011 0 961

                    tarteko trazaduraren

                    egokitzapena

                    BI-630 B.2,1-2 Traslaviña-Villaverde 1,63 60 7/10 898 4 Publiko ohikoa 2010 2010 0 898

                    tarteko trazaduraren

                    egokitzapena

                    BI-632 B.2,1-3 Zeharkako autobiaren & # 9 ; 2 , 6 3 & # 9 ; 80 7/10 1.509 3 Erabilpenagati-ko 2007 2008 0 1.509

                    1. fasea: Iguria- kanona

                      Kanpazar tartea

                      BI-632 B.2,1-4 Zeharkako autobiaren & # 9 ; 1 , 1 9 & # 9 ; 80 7/10 1.509 4 Erabilpenagati-ko 2008 2009 0 1.509

                    2. fasea: Iguria- kanona

                      Kanpazar tartea

                      Elkarguneen berrantolaketa eta sarreren kontrola

                      BI-623 B.2,3-1 Durango ¿Izurtza 1,92 115 4 Beste erakunde 2008 2008 0 115

                      sarbidea batzuekin itun-dua.

                      Aldundiek kudeatuko

                      dute

                      BI-623 B.2,3-2 Izurtza-Mañaria 1,98 119 1 Beste erakunde 1999 1999 119 0

                      sarbidea batzuekin itun-dua.

                      Aldundiek kudeatuko

                      dute

                      Errei geldoen eraikuntza

                      1. 240 B.2,5-1 Zeanuri-Barazar tartean 5,51 60 10/12,5 1.100 4 Publiko ohikoa 2010 2010 0 1.100

                        hirugarren erreia

                        JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. BIZKAIA

                        HIRI SAIHESBIDEAK

                        Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                        luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                        km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                        Hiri saihesbideak

                      1. 240 B.3-1 Lemoako saihesbidea 2,41 80 7/10 2.140 3 Erabilpenagatiko

                        kanona 2007 2008 0 2.140

                      1. 240 B.3-2 Igorreko saihesbidea 3,52 80 7/10 4.147 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 2001 2002 4.147 0

                        proposamena

                      1. 240 B.3-3 Zeanuriko saihesbidea 1,64 80 7/10 1.933 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2001 1.933 0

                        proposamena

                      1. 629 B.3-4 Lanestosako sahiesbidea 2,37 60 7/10 318 Eraikuntza 2 Itundua. Beste erakunde 2002 2002 318 0

                        proposamena batzuek kudeatuko dute.

                      1. 634 B.3-5 Ermuako saihesbidea. 2,31 80 7/10 10.168 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 10.168

                      1. 634 B.3-6 Iurretako saihesbidea 0,95 80 7/10 415 1 Publiko ohikoa 1999 2000 415 0

                        BI-630 B.3-7 Traslaviñako saihesbidea 1,01 60 7/10 573 4 Publiko ohikoa 2010 2010 0 573

                        JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. GIPUZKOA

                        OBRA NAGUSIA

                        Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                        luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                        km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                        Azpiegitura berriak

                      1. 1 G.1,1-1 Vitoria-Gasteiz-Eibar 100 2x7/10,5 85.140 Trazadura proiektua 1 Finantzaketa mistoa. 1999 2004 85.140 0

                        autobidea: Arabako Publikoa-Pribatua,

                        muga-Maltzaga bidesariarekin

                        (A-8rekiko lotunea

                      1. 8 G.1,1-2 Donostiako bigarren & # 9 ; 1 4 , 5 0 & # 9 ; 1 0 0 & # 9 ; 2 x 7 / 1 0 , 5 & # 9;23.497 Aurreproiekuta 2 Bidesaria 2003 2007 5.000 18.497

                        ingurabidea: Arizeta-

                        Errenteria

                      1. I G.1,1-3 A-8rekiko lotunea: 1,50 100 2x7/10,5 1.593 Obratan 1 Publiko ohikoa 1997 1999 1.593 0

                        Arizeta-Lasarte

                        GI-131 G.1,1-4 Urumeako autobia: 1,20 60 2x7/9 1.500 Trazadura proiektua 2 Publiko ohikoa 2002 2003 1.500 0

                        Donostia - Martutene

                        GI-131 G.1,1-5 Urumeako autobia: 3,80 80 2x7/10,5 7.000 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2001 7.000 0

                        Martutene - Hernani proposamena

                        GI-131 G.1,1-6 Hernani hegoekialdeko 2,50 80 7/12 2.620 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1998 2001 2.620 0

                        saihesbidea (1. fasea) proposamena.

                        GI-131 G.1,1-7 Urnietako saihesbidea 2,50 80 7/12 2.530 Eraikuntza 2 Publiko ohikoa 2002 2004 2.530 0

                        (1. fasea) proposamena.

                        GI-131 G.1,1-8 Andoaingo saihesbidea 2,50 80 7/12 2.750 Eraikuntza

                        (1. fasea) proposamena. 2 Publiko ohikoa 2002 2004 2.750 0

                        GI-632 G.1,1-9 Ormaiztegi-Zumarraga 7,00 80 2x7/10,5 4.400 Informazio azterlana 2 Publiko ohikoa 2003 2004 4.400 0

                        Ekia

                        GI-632 G.1,1-10 Zumarragako Ekiko 80 7/12 1.452 Informazio azterlana 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 1.452

                        lotunea ¿ Mendebaleko

                        lotunea

                        Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                        luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                        km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                        Azpiegitura berriak

                        GI-632 G.1,1-11 Bergarako lotunearen 12,20 80 7/12 5.995 Informazio azterlana 3 Publiko ohikoa 2007 2009 0 5.995

                        trazadura berria-

                        Zumarragako lotunea

                        GI-632 G.1,1-12 Bergarako 2,50 80 7/12 2.928 Trazadura proiektua 1 Publiko ohikoa 2000 2002 2.928 0

                        hegoekialdeko

                        saihesbide

                        Galtzada bikoizketa

                      1. I G.1,2-2 Etxegarateko mendatea 80 7/11 10.400 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2002 10.400 0

                        1. galtzada eraikitzea proposamena

                          1. I G.1,2-3 Idiazabalgo saihesbidearen 80 2x7/10,5 1.065 Obratan 1 Publiko ohikoa 1998 2000 1.065 0

                            bikoizketa

                          1. I G.1,2-4 Gaintxurizketa- Irungo 2,00 2x7/9 500 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 500

                            Bentak bikoizketa

                          1. I G.1,2-5 Irungo iparreko egungo 1,50 60 2x7/9,5 720 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 720

                            saihesbidearen

                            bikoizketa

                          1. 638 G.1,2-1 Aireportuko sarbidea: 1,50 2x7+aceras 450 2 Publiko ohikoa 2002 2004 450 0

                            Amute - Aireportua y carril bici

                            GI-131 G.1,2-6 Andoain - Urnieta - 7,50 80 2x7/10,5 3.750 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 3.750

                            Hernani saihesbidea

                            (2. fasea)

                            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                            Edukiera handitzea

                          1. 8 G.1,3-1 Orio eta Arizeta artean 9,00 80 2x10,5/14 1.620 2 Bidesaria 2004 2006 620 1.000

                            hirugarren erreia

                          1. 8 G.1,3-2 Oiartzun eta Irungo 5,00 80 2x10,5/14 900 2 Bidesaria 2002 2004 900 0

                            Benten artean

                            hirugarren erreia

                          1. I G.1,3-3 Andoain-Aduna

                            tartean 6 sei errei

                            (A-15) 3,19 80 2x10,5/14 1.560 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2003 2005 700 860

                            Lotuneak eraiki edo-eta berrantolatzea

                          1. 8 G.1,5-1 Orioko lotune erdia 1.000 1 Publiko ohikoa 2001 2003 1.000 0

                          1. 8 G.1,5-2 A-8arekiko lotunea 1.800 2 Publiko ohikoa 2002 2004 1.800 0

                            Martutenen

                          1. 8 G.1,5-4 Loiolako gurutzagunea 756 Eraikuntza 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 756

                            zabaltzea proposamena

                          1. 8 G.1,5-3 Herrera-Intxaurrondo 576 Aurreproiektua 3 Publiko ohikoa 2006 2008 0 576

                            lotunea A-8an:

                            Herrera-Irungo

                            mugarako mugimendua

                            JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. GIPUZKOA

                            EGOKITZAPENA

                            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                            Egokitzapena

                          1. 634 G.2,1-1 Lasarte eta Zarautz 17,50 60 7/10 1.000 Proiektua 2 Publiko ohikoa 2002 2004 1.000 0

                            arteko zatia egokitu

                            eta errei geldoak

                            eraikitzea

                          1. 634 G.2,1-2 Itziarko gaina ¿ 1.000 2 Publiko ohikoa 2003 2006 500 500

                            Elgoibar arteko zatian

                            bide segurtasuna

                            hobetzea

                          1. 634 G.2,1-3 Azitain-Maltzaga 1,22 80 7/10 275 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 275 0

                            tartearen egokitzapena proposamena

                            erredaktatzen

                            GI-627 G.2,1-4 Epele-Elorregi tartearen 1,30 60 7/10 450 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 2000 2001 450 0

                            egokitzapena eta proposamena

                            GI-2630ko elkargunea

                            Trazaduraren hobekuntza eta plataforma zabaltzea

                            GI-120 G.2,2-1 Lazkao-Ataun tartearen 3,00 60 7/7 180 Eraikuntza 2 Publiko ohikoa 2003 2005 150 30

                            egokitzapena proposamena

                            GI-120 G.2,2-2 Ataunen San Martin - 3,00 40 6/7 180 2 Publiko ohikoa 2003 2005 150 30

                            San Gregorio arteko

                            trazaduraren hobekuntza

                            GI-120 G.2,2-3 Ataunen San Gregorio - 3,50 40 6/7 210 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 210

                            Kaxeta (54 kp) arteko

                            trazaduraren hobekuntza

                            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                            Elkarguneen berrantolaketa eta sarreren kontrola

                          1. I G.2,3-4 Villabona-Irura 200 2 Publiko ohikoa 2003 2004 200 0

                          1. I G.2,3-5 Donosti-Irun tartean 740 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2001 740 0

                            ezkerrerako birak proposamena

                            kentzea: Gaintxurizketa

                          1. I G.2,3-6 Irun iparreko saihesbidea: 1.500 2 Publiko ohikoa 2002 2007 1.270 230

                            Iparraldeko lotunea,

                            Mendeluko lotune

                            erdia eta N-I eta N-638

                            arteko lotura

                          1. 634 G.2,3-1 Orioko gaina. 50 1 Publiko ohikoa 1998 1999 50 0

                            Aiara doan bidearekiko

                            elkargunea

                          1. 634 G.2,3-2 GI-631 (Arroa) 50 2 Publiko ohikoa 2004 2004 50 0

                            errepidearekiko

                            elkargunea

                          1. 634 G.2,3-3 GI-638kiko 810 Eraikuntza 1 Itundua. Aldundiek 1999 2001 810 0

                            elkargunea eta Deba proiektua kudeatuko dute.

                            ibaiaren gaineko erredaktatzen

                            zubi berria

                            GI-627 G.2,3-7 Elkargune berria 195 1 Publiko ohikoa 2000 2000 195 0

                            Eskoriatzan

                            Zeharbideen hobekuntza

                          1. I G.2,4-2 Añorgako zeharbidea 200 1 Publiko ohikoa 2000 2001 200 0

                          1. I G.2,4-3 Behobiako zeharbidea 0,30 100 2 Publiko ohikoa 2004 2004 100 0

                            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                          1. 634 G.2,4-1 Elgoibarko zeharbidea 200 2 Publiko ohikoa 2002 2004 200 0

                            GI-120 G.2,4-4 Ataunen San Martinen 1,50 150 2 Publiko ohikoa 2002 2003 150 0

                            zeharbidea

                            GI-120 G.2,4-5 Ataunen San 1,00 100 2 Publiko ohikoa 2004 2004 100 0

                            Gregorioko zeharbidea

                            ARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. GIPUZKOA

                            HIRI SAIHESBIDEAK

                            Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko

                            luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak

                            km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)

                            Hiri saihesbideak

                          1. I G.3-5 Pasaiako saihesbidea 2,20 1.500 Alternatibak aztertzen 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.500 0

                          1. I G.3-6 Errenteriako 80 7/10 388 Obratan 1 Publiko ohikoa 1996 1999 388 0

                            saihesbidea

                            (1. fasea)

                          1. I G.3-7 Errenteriako 2,50 80 7/10 1.900 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 1.900

                            saihesbidea

                            (2. fasea)

                          1. 634 G.3-1 Orioko 60 7/10 1.320 Trazadura proiektua 1 Beste erakunde 2001 2004 1.320 0

                            saihesbidea batzuekin itun-dua.

                            Aldundiek kudeatuko

                            dute

                          1. 634 G.3-2 Zarauzko 60 7/10 960 Azterlana egiten 2 Publiko ohikoa 2002 2004 960 0

                            saihesbidea

                          1. 634 G.3-3 Zumaiako 60 7/10 960 Trazadura proiektua 2 Publiko ohikoa 2002 2004 960 0

                            saihesbidea

                          1. 634 G.3-4 Eibarko 80 7/10 2.580 Atariko azterlana 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 2.580

                            saihesbidea

                        2. fasea