Arautegia
Inprimatu250/1999 DEKRETUA, ekainaren 8koa, Euskadiko Errepideen 2. Plan Orokorra, 1999-2010 urteetarakoa onartzen duena.
Identifikazioa
- Lurralde-eremua: Autonomiko
- Arau-maila: Dekretua
- Organo arau-emailea: Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro Saila; Garraio eta Herri Lan Saila
- Jadanekotasuna-egoera: Indargabetua
Aldizkari ofiziala
- Aldizkari ofiziala: EHAA (Euskal Herria)
- Aldizkari-zk.: 118
- Hurrenkera-zk.: 2732
- Xedapen-zk.: 250
- Xedapen-data: 1999/06/08
- Argitaratze-data: 1999/06/23
Gaikako eremua
- Gaia: Garraio eta herri lanak
- Azpigaia: ---
Testu legala
Euskadiko Errepideen Plan Orokorra araupetzen duen maiatzaren 30eko 2/1989 Legeak Plan horren araubide juridikoa ezartzen du. Plan hori Autonomia Erkidego Osorako Erakundeen eta Lurralde Historikoko Erakundeen arteko harremanei buruzko azaroaren 25eko 27/1983 Legearen 7.a)8 artikuluko 2. eta 3. paragrafoetan aipatzen zen.
Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorra araupetzen duen maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 12.1. artikuluari jarraikiz, Garraio eta Herri Lan Sailak, Euskadiko Errepideen Plan Orokorrerako Batzordearekin elkarlanean, Planaren Aurrerapen agiria idatzi zuen; eta Batzordearen aldeko txostena jaso ondoren, Garraio eta Herri Lan sailburuaren 1998ko ekainaren 4ko Agindu bidez jendaurrera atera zen eta interesaturiko lurralde administrazio publikoei iritzia eskatu zitzaien; hasieran bi hilabeteko epea eman zen, baina gero 1998ko irailaren 18ra arte luzatu zen.
Egindako alegazioak aztertu, eta Garraio eta Herri Lan sailburuaren 1998ko azaroaren 17ko Agindu bidez behar ziren aldaketak egin dira, eta Lurraldearen Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro Sailak eta Lurraldearen Antolamenduko Batzordeak Planaren aurreproiektuaren aldeko txostena eman dute; hortaz, bidezko da plana onartzea maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 12.7. artikuluari eta Euskal Herriko Lurraldearen Antolamenduaren maiatzaren 31ko 4/1990 Legearen 18. artikuluari jarraikiz.
Gainera, maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 15.2. artikuluak eta azaroaren 25eko 27/1983 Legearen 7.a).8. artikuluko bigarren paragrafoak planean jasotako jarduketan guztiak programetan ezarritako ordena berean bete behar direla agintzen duela, justifikaturik dago, nahitaezko desjabetzaren ondorioetarako, jarduketa horiek hartutako ondasun eta eskubideak lehenbailehen okupatu beharrekotzat aitortzea.
Ondorioz, Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro sailburuaren eta Garraio eta Herri Lan sailburuaren proposamenez, eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 1999ko ekainaren 8an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe
Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorra araupetzen duen maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 8.2. artikuluan ezarritakoari jarraikiz, indarrean jarraitzen dute, eta beraz, Errepideen 2. Plan Orokor honetan sartzen dira, 1987-1998 eperako Errepideen Plan Orokorra onartu zuen abenduaren 19ko 283/1989 Dekretuaren III. kapituluan ezarritako arau teknikoak, eta Dekretu horren hirugarren artikuluan arau teknikoek duten indar lotesleari buruz ezarritakoa.
Indarrik gabe uzten dira 1987-1998 eperako Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorra berrikusi eta 1993-2004 epera luzatzen zuen abenduaren 30eko 355/1992 Dekretua, eta Dekretu honetan ezarritakoaren kontra dauden lerrun bereko edo baxuagoko gainontzeko xedapenak.
Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu dadin egunaren biharamunean jarriko da indarrean.
Vitoria-Gasteizen, 1999ko ekainaren 8an.
Lehendakaria,
JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.
Lurralde Antolamendu, Etxebizitza eta Ingurugiro sailburua,
FRANCISCO JOSÉ ORMAZABAL ZAMAKONA.
Garraio eta Herri Lan sailburua,
ÁLVARO AMANN RABANERA.
1999-2010 eperako Euskal Herriko Errepideen 2. Plan Orokorra
Helburuak
Planaren helburuak hirutan sailka daitezke:
Lurralde mailako helburuak:
Estatuarekiko eta Europarekiko komunikazioa hobetzea.
Lurralde Historikoen eta hiriburuen arteko lotura bizkortzea.
Eskualde batetik besterako irisgarritasuna hobetzea.
Helburu funtzionalak:
Planaren gai diren errepide guztiek antzeko trazadura, sekzioa eta zola izatea.
Errepideen zerbitzu maila garraio eskariari egokitzea.
Bideetako segurtasuna hobetzea, eta horretarako herrietako zeharbideak kentzea.
Tresnen mailako helburuak:
Lurralde Historikoek egin beharreko jarduketak koordinatu eta lehentasunak finkatzea.
Planaren gai den sarearen hobekuntza, Estatuko Administrazioaren eta mugakide ditugun erkidegoen sareen hobekuntzarekin koordinatzea.
Hirigintza planak egin ahal izateko erreferentzia eraginkor bat eskaintzea.
Egitarauak
1993-2004 epeko Euskal Herriko Errepideen Plan Orokorraren berrikusketan zehaztu ziren hiru programak mantendu egingo dira, hau da, Obra Nagusia, Egokitzapenak eta Hiri-sahiesbideak. Baina, berrikuntza gisa, programa horietako bakoitzean azpiprogramak sartu dira jarduketak hobeto zehazteko.
Programa guztietan segurtasuna kontuan izan da azterlanen kontzepzioan eta garapenean, eta eraikuntza proiektuetan.
Maiatzaren 30eko 2/1989 Legearen 20.1. eta 21. artikuluetan eta Aldi Baterako Xedapenetan Hirugarrenean ezarritakoa kontuan izanik, bidesariko autopistetarako proposaturiko jarduketak, Foru Aldundiek kudeatu beharreko bide-zatietarako baino ez dira lotesleak; eta, beraz, bidesariko autopistak eta Estatutaren interes orokorreko sareko jarduketak koordinazio ondorioetarako soilik aipatzen dira, eta, izatekotan ere, nahi izanez gero, Estatuko Administrazioarekin elkarlanean jarduteko, eta Foru Aldundien jarduketak burutzea eta lehentasunak ezartzea haien bideragarritasunaren baitan uzten da.
Hona hemen hiru programen edukina:
¿ Obra nagusia
Obra nagusietan azpiegitura berriak eraikitzeko edo lehen daudenen edukiera handitzeko obrak sartzen dira: hots, galtzada bikoizketak, hirugarren erreia eraikitzeko obrak, edo trazaduraren saihesbideak, bi galtzadako errepideetan, autobiatan edo autopistatan. Era berean, obra nagusitzat hartzen dira autopistetan, autobiatan eta galtzada biko bideetan lotuneak eta sarbideak eraiki eta berriro antolatzeko ekintzak.
Aurreko horri jarraikiz, obra nagusien programan honako azpiprograma hauek berezi dira:
¿ Azpiegitura berriak.
¿ Galtzada bikoizketa.
¿ Edukiera zabaltzea.
¿ Sarrerak berriro antolatzea eta kontrolatzea.
¿ Lotuneak eraiki edo-eta berriro antolatzea.
Planaren gai den sareko zenbait errepide-zatiren ordezko izango diren ibilbideetan, errepidearen erreferentzia jasotzen duen epigrafean ezer azaltzen ez bada, horrek esan nahi du proposaturiko obrak amaitutakoan, zati horrek hartuko dituen errepidearen izendapena izango duela, eta funtzionalki ordezkaturiko zatiak Planaren gai den saretik kanpora geldituko dira.
¿ Egokitzapena.
Atal honetan lehen dagoen errepide batean errepidearen ezaugarri geometrikoak aldatzeko egiten diren obrak sartzen dira. Obra horien helburua ibilbidea egiteko denbora, zerbitzu maila eta zirkulazioaren segurtasuna hobetzea izaten da. Esku-hartze maila zenbaterainokoa den, honako azpiprograma hauek bereizten dira:
¿ Egokitzapena.
¿ Trazaduraren hobekuntza eta plataformak zabaltzea.
¿ Elkarguneen berrantolaketa eta sarbideen kontrola.
¿ Zeharbideen hobekuntza.
¿ Bide geldoen eraikuntza.
¿ Hiri-saihesbideak.
Herri bat zeharkatzen duten bideei konponbidea emateko eraikitako bideak dira; hau da, kanpoko bideak eta errondak izan ohi dira, obra nagusitzat jotako trazaduraren saihesbideak edo eraikuntza berriko errepideak ez badira, behintzat.
Programa eta azpiprograma bakoitzaren barruan, obra eta horien helburu teknikoei buruzko datu hauek jasotzen dira:
Obraren kodea: lehenengo, lurralde historikoaren lehen hizkia (A=Araba, B=Bizkaia, G=Gipuzkoa), gehi programaren kodea (1=Obra nagusia, 2=Egokitzapena, 3=Hiri-saihesbideak), gehi azpiprogramaren kodea, gehi hurrenkerari dagokion zenbakia.
Errepidea, deskribapena eta luzera; Planaren gai den sarean non dagoen, obraren azalpena eta jarduketak hartzen duen zatiaren luzera (km-tan).
Proiektu abiadura: kasuan kasuko zatiari dagokiona.
Zeharkako sekzioa (metrotan): galtzada (erreiak)/zabalgunea (erreiak+arekak).
Inbertsioa, 1998. urteko pezetatan. Gutxi-gorabeherakoa izango da eta obra behin betiko egitea kostatzen dena hartuko du. Hor sartuko dira zerbitzuak berriro jartzea eta kalitate kontrola. Diru-kopuruak Planak iraungo duen bi seiurtekotan banatuko dira (1999-2004 eta 2005-2010). Planaren iraupena bukatu ondoren amaituko direla aurreikusten den obretan, kostuak Planak irauten duen bitartean egingo diren lanak hartzen ditu.
Obraren egoera. Plana erredaktatzekoan obraren proiektua zein egoeratan dagoen adierazten du.
Lehentasuna: obra zein hirurtekotan hasiko den adierazten du: 1. lehentasun-maila: 1999-2001 hirurtekoan; 2. lehentasun-maila: 2002-2004 hirurtekoan; 3. lehentasun-maila: 2005-2007 hirurtekoan; 4. lehentasun-maila: 2008-2010 hirurtekoan. Programa bakoitzaren barruan kasuan kasuko lehentasun-maila adieraziko da. Lehentasuna zehazteko edukiera-arazoa konpontzeko dagoen premia eta onura/kostua erlazioa, biak izango dira kontuan.
Finantzaketa sistema: finantzaketa sistema zer-nolakoa izan daitekeen planteiatzea da helburua, ez obra bakoitza zehazki nola finantzatuko den finkatzea, Foru Aldundien eskumenekoa baita hori.
Planak dirauen artean obra batzuk aurreratzeko aukera ematen duten finantzaketarako baliabide berriak sortuz gero, aurreikusitako programen lehentasunean aldaketa arruntak egingo dira.
Hasiera eta amaiera urteak: Foru Aldundiaren kudeaketa egokia egiteko gutxi-gorabeherako urteak adierazten dira.
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. ARABA
OBRA NAGUSIA
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Azpiegitura berriak
1 A.1,1-1 Vitoria-Gasteiz ¿ 7,00 120 2x7,5/11 6.177 Trazadura proiektua 3 Finantzaketa mistoa, 2007 2009 0 6.177
Eibar autopista. publikoa-pribatua
Etxabarri-Luko tartea
1 A.1,1-2 Vitoria-Gasteiz ¿ 7,33 120 2x7,5/11 12.592 Trazadura proiektua 1 Finantzaketa mistoa, 1999 2004 12.592 0
Eibar autopista. publikoa-pribatua
Luko-Gipuzkoako
muga tartea
132 A.1,1-3 N-104kiko lotunea 1,45 80 7/10 350 Alternatibak aztertzen 2 Publiko ohikoa 2003 2003 350 0
eta N-104 Arkauten
Galtzaden bikoizketa
124 A.1,2-1 Armiñón-Zambrana 5,10 100 2x7/10,5 1.000 Azterlana egiten 2 Publiko ohikoa 2003 2004 1.000 0
bikoizketa
124 A.1,2-2 Galtzada bikoizketa: 5,80 100 2x7/10,5 1.160 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 1.160
Zambrana - Salinillas
124 A.1,2-3 Galtzada bikoizketa: 3,49 80 2x7/10,5 1.074 Eraikuntza proiektua 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 1.074
Salinillas - Briñas erredaktatuta
240 A.1,2-4 Urbina - Legutio 1,59 100 2x7/10,5 398 Azterlana egiten 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 398
zatiaren bikoizketa eta
Legutioko zeharbidea
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Edukiera handitzea
I A.1,3-2 A-4304 eta A-4305 334 Obratan 1 Publiko ohikoa 1997 1999 334 0
errepideekiko lotunea
altuera desberdinean,
Ribaguda eta
Ribabellosara heltzeko.
fasea: adarrak,
bideak eta goiko
pasagunea
I A 13,3 321,7 kp-tik 326,1 4,40 100 2x7,5/11 701 Proiektua 1 Publiko ohikoa 2001 2003 701 0
kp-rako tartea egokitu,
bazter-bideak eraiki
eta ezkerrerako birak
kentzea
I A.1,3-4 326,1 kp-tik 329,5 3,40 100 - 120 2x11,25/14, 1.360 Azterlana 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.360 0
kp-rako tartea egokitu, 75 egiten
bazter-bideak eraiki
eta ezkerrerako birak
kentzea.
I A.1,3-5 336,2 kp-tik 339,2 3,00 100 - 120 2x11,25/14, 1.350 Azterlana 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.350 0
kp-rako tartea egokitu, 75 egiten
bazter-bideak eraiki
eta ezkerrerako birak
kentzea.
I A.1,3-6 N-102arekiko lotunea 2,80 100 - 120 2x11,25/14, 850 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 850 0
hobetu eta 339,48 75 proiektua
kp-tik 342,28 kp-rako onartuta
tartea egokitzea
240 A.1,3-1 Gamarra-Miñao arteko 4,22 100 2x7/10,5 1.500 Porposamena 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.500 0
bidea egokitu eta
mediana eraikitzea
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Azpiegitura berriak
Sarreren berrantolaketa eta kontrola
102 A.1,4-1 343,490 eta 348,140 0,00 100 2x7/10,5 960 Erredaktatzen 1 Publiko ohikoa 1999 2000 960 0
kp-en arteko bidea
egokitu, ezkerre-rako
birak kendu eta
sarbideak
berrantolatzea
622 A.1,4-2 Iurreko eta Letonako 7,90 120 2x7/10,5 275 1 Publiko ohikoa 2000 2001 275 0
lotuneen arteko
sarreren kontrola
Sarreren berrantolaketa eta kontrola
622 A.1,4-3 A-624 eta A-2521 1,50 50 1 Publiko ohikoa 2000 2000 50 0
arteko lotunerako
zerbitzu-bidea
Lotuneak eraiki edo-eta berrantolatzea
240 A.1,5-1 A-623rekiko lotunea 350 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2002 2003 350 0
(Legutiano)
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. ARABA
Egokitzapena
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
I eta A.2,1-2 Langraitzerako 2,00 80 7/10 660 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 660 0
2622 sarrera N-Ietik; proposamena
Saihesbidea A-2622
errepideaan
240 A.2,1-1 Legutiano-Bizkaiko 6,48 100 7/12 518 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2000 2002 518 0
muga tartearen
egokitzapena
132 A.2,1-3 Elorriaga eta Eguileta 9,50 80 7/12 370 Proposamena 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 370
arteko egokitzapena
132 A.2,1-4 Birgara Goien-Maestu 2,48 80 7/12 108 Proiektua esleituta 1 Publiko ohikoa 1999 1999 108 0
tartean bidea egokitu,
bazterbideak eraiki
eta zoladura sendotzea
132 A.2,1-5 Maeztu-Atauri 2,70 80 7/10 108 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2001 108 0
tartean bidea egokitu
eta bazterbideak
eraikitzea
132 A.2,1-6 Atauri- A-126 9,45 80 7/10 567 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2002 567 0
tartean bidea egokitu
eta bazterbideak
eraikitzea
132 A.2,1-7 A-126-A-2128 1,17 80 7/10 47 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2001 47 0
tartean bidea egokitu
eta bazterbideak eraikitzea
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
132 A.2,1-8 Santa Kurutze 2,73 80 7/10 218 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2002 2003 218 0
Kanpezu eta
Nafarroako muga
arteko bidearen
egokitzapena
623 A.2,1-9 Legutiano- Bizkaiko 6,00 60 7/9 450 Atariko azterlana 2 Publiko ohikoa 2003 2003 450 0
muga (Gomilaz)
arteko bidearen
egokitzapena
624 A.2,1-10 Altube-Ciorroga 9,20 60 7/9 600 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2003 600 0
tartearen
egokitzapena
624 A.2,1-11 Amurrio-Respaldiza 3,11 60 7/9 200 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2002 200 0
tartearen egokitzapena
624 A.2,1-12 Amurrio-Respaldiza 1,75 60 7/9 100 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2001 2001 100 0
tartearen egokitzapena
(Arespaldizako
saihesbidea)
624 A.2,1-13 Menagaria-Artziniega 5,40 70 7/10 1.421 Eraikuntza proeiktua 1 Publiko ohikoa 1999 2000 1.421 0
tarteko bidea egokitu onartuta
eta hobetzea, eta
2604arekiko
elkargunean saihesbidea
624 A.2,1-14 Artziniega eta 5,00 60 7/8 200 Azterlana egiten 2 Publiko ohikoa 2003 2003 200 0
Burgosko muga arteko
zatiaren egokitzapena
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
625 A.2,1-15 Saratxotik Bizkaiko 2,10 80 7/10 210 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2002 2002 210 0
mugara arte
625 A.2,1-16 Luyandoko saihes 1,40 90 7/11 358 Obratan 1 Publiko ohikoa 1997 1999 358 0
bidearen amaiera eta
11,78 kp-ren arteko
zatia egokitu eta
3622rekiko lotunea
627 A.2,1-17 A-3006ko elkargunetik 2,80 80 7/10 124 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2003 2003 124 0
Gipuzkoako mugara arte
104 A.2,3-1 Eskalmendira joateko 2,32 180 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1998 1999 180 0
2134rekiko proiektua onartuta
elkargunearen
hobekuntza
104 A.2,3-2 A-2134 eta Venta del 7,15 180 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 180
Patio arteko elkarguneen
berrantolaketa
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. ARABA
HIRI SAIHESBIDEAK
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
240 A.3-1 Miñano Goiengo
saihesbidea 100 2x7/10,5 1.200 Azterlana egiten 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.200 0
625 A.3-2 Amurrio Ekialdeko
saihesbidea 4,40 80 7/10 2.950 Aurreproiektua 1 Publiko ohikoa 1999 2000 2.950 0
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. BIZKAIA
OBRA NAGUSIA
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Azpiegitura berriak
240 B.1,1-1 Boroa-Lemoa autobia 2,79 80 2x7/10,5 3.145 3 Erabilpenagatiko 2005 2006 0 3.145
kanona
240 B.1,1-2 Euskotreneko
pasonibela kentzea 593 2 Beste erakunde 2002 2002 593 0
batzuekin itun-dua.
Aldundiek kudeatuko
dute.
634 B.1,1-3 Hiriko sarrera. Ansio. 1,22 60 2x7/8,5 1 Enpresa pribatuak 2000 2001 1.198 0
aceras 1.198 kudeatuko du.
634 B.1,1-4 Hiriko sarrera. 0,64 80 2x10,5/14 9.837 Trazadura proiektua 1 Eredu alemana 2000 2001 9.837 0
Ibarrekolanda
¿Deustuko beheko
saihesbidea.
634 B.1,1-5 Hiriko sarrera. 0,29 60 2x10,5 832 4 Itundua. Beste 2010 2012 0 832
Deustuko beheko + aceras erakunde batzuek
saihesbidea. ¿ kudeatuko dute.
Zorrozaurre
634 B.1,1-6 Hiriko sarrera. 0,54 60 2x10,5 5.890 4 Eredu alemana 2010 2012 0 5.890
Zorrozaurre ¿ + aceras
Erakustazoka
637 B.1,1-7 Txoriherriko autobia. & # 9 ; 8 , 9 2 & # 9 ; 1 0 0 & # 9 ; 2 x 7 / 1 0 , 5 & #9;11.356 Eraikuntza 1 Erabilpenagatiko 1999 2001 11.356 0
Derio- Larrabetzu proposamena kanona
637 B.1,1-8 Txoriherriko autobia. & # 9 ; 1 , 3 8 & # 9 ; 1 0 0 & # 9 ; 2 x 7 / 1 0 , 5 4.479 Eraikuntza 1 Erabilpenagatiko 1999 2001 4.479 0
Larrabetzu - Erletxe proposamena kanona
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Saihesb. B.1,1-9 Hiri ingurabidea. 1,96 80 2x7/10,5 4.334 Obratan 1 Publiko ohikoa 1999 2000 4.334 0
Ekialdea Orueta - Ibarsusi
Saihesb. B.1,1-10 Hiri ingurabidea 1,08 80 2x7/10,5 4.631 Eraikuntza 3 Eredu alemana 2007 2008 0 4.631
Ekialdea Zubialdea-Miraflores proposamena
Azpiegitura berriak
Ekialdeko B.1,1-11 Hiri ingurabidea. 0,92 80 2x7/10,5 3.324 Eraikuntza 4 Eredu alemana 2009 2010 0 3.324
saihesbidea Ibarsusi-Zubialdea proposamena
BI-632 B.1,1-12 Lebario-Zelaieta & # 9 ;3 , 0 6 & # 9 ; 8 0 & # 9;2x7/10,5 7.967 2 Erabilpenagati-ko 2002 2004 7.967 0
autobia kanona
BI-632 B.1,1-13 Zelaieta-Atxondo & # 9 ; 2 , 6 8 & # 9 ; 8 0 & # 9;2x7/10,5 2.987 3 Erabilpenagati-ko 2005 2006 0 2.987
autobia kanona
BI-636 B.1,1-14 Autobiaren 1. fasea. 4,69 80 7/12 10.808 Trazadura proiektua 2 Eredu alemana 2002 2004 10.808 0
Kastrexana- Alonsotegi
BI-636 B.1,1-15 Autobiaren 1. fasea. 4,27 80 7/12 7.959 4 Eredu alemana 2008 2010 0 7.959
Alonsotegi ¿ Sodupe
BI-636 B.1,1-16 Autobiaren 1. fasea. 4,49 80 7/12 8.018 Eraikuntza 1 Eredu alemana 1999 2001 8.018 0
Sodupe-Artxube proposamena
Artxanda B.1,1-17 Hiriko sarrera. & # 9 ; 1 , 0 3 & # 9 ; 8 0 & #9;7/12 2.457 Eraikuntza 1 Bidesaria. 1999 2001 2.457 0
La Salve- Ugazko proposamena
Ballonti B.1,1-18 Hiriko sarrera. 0,73 80 2x7/10,5 592 4 Publiko ohikoa 2008 2008 0 592
Axpe-Urbinaga
Ballonti B.1,1-19 Hiriko sarrera. 1,30 80 2x7/10,5 4.354 1 Publiko ohikoa 2000 2001 4.354 0
Markonzada-Portugalete
Ballonti B.1,1-20 Hiriko sarrera.
# 9 ; Portugalete-Balparda 2,19 80 2x7/10,5 4.360 3 Publiko ohikoa 2005 2006 0 4.360
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Ballonti B.1,1-21 Hiriko sarrera 1,01 80 2x7/10,5 1.797 1 Publiko ohikoa 2000 2001 1.797 0
Balparda-Nocedal
Olabeaga B.1,1-22 Hiriko sarrera. 0,62 60 2x7/8,5 7.613 Trazadura 3 Eredu alemana 2005 2007 0 7.613
8ko lotunea ¿ + aceras proiektua
Erakustazoka.
Olabeaga B.1,1-23 Hiriko sarrera 0,48 60 2x7/8,5 4.357 Trazadura 4 Eredu alemana 2008 2009 0 4.357
Erakustazoka ¿ + aceras proiektua
Jesusen Bihotza
Galtzada bikoizketa
240 B.1,2-3 Lemoa-Igorre autobia 2,19 80 2x7/10,5 865 Azterlana egiten 4 Publiko ohikoa 2010 2011 0 865
637 B.1,2-4 Fatima- Ibarrekolanda 1,68 60 2x7/9,5 987 3 Publiko ohikoa 2007 2008 0 987
autobia + aceras
BI-625 B.1,2-1 Zaratamo-Arrigorriaga 2,27 80 2x7/10,5 2.207 Trazadura proiektua 1 Publiko ohikoa 2001 2002 2.207 0
autobia
BI-625 B.1,2-2 Basauri-Zaratamo 1,73 80 2x7/10,5 1.891 Eraikuntza 2 Publiko ohikoa 2002 2003 1.891 0
autobia proposamena
Edukiera handitzea
8 B.1,3-1 Lebarioko lotunea 2.080 1 Erabilpenagatiko 2000 2002 2.080 0
kanona
8 B.1,3-2 Erletxe-Amorebieta & # 9 ; 6 , 0 4 & #9;80 2x10,5/14 1.087 3 Bidesaria 2005 2006 0 1.087
tartean 3. erreia
8 B.1,3-3 Gurutzetako lotunearen 2.561 1 Enpresa pribatuak . 2000 2001 2.561 0
aldaketa (Santander - kudeatuko du
Errontegi)
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
8 B.1,3-4 Gurutzetako lotunearen 1.294 1 Enpresa pribatuak 2000 2001 1.294 0
aldaketa (Santander ¿ kudeatuko du.
Kadagua)
8 B.1,3-5 Portuko lotunea eta 80 2x10,5/14 1.100 1 Enpresa pribatuak 1999 2000 1.100 0
Gallarta artean kudeatuko du.
hirugarren erreia
BI-625 B.1,3-6 Hiriko sarrera 1.607 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 1.607 0
Zaratamo-Arrigoriaga proposamena
Ballonti B.1,3-7 Hiriko sarrera Urbinaga 80 2x7/10,5 905 1 Publiko ohikoa 2000 2001 905 0
Ballonti B.1,3-8 Balpardako lotunea 1.049 1 Publiko ohikoa 2000 2001 1.049 0
eraberritzea
Olabeaga B.1,3-9 Sabino Aranako lotunea 1.287 Trazadura proiektua 4 Eredu alemana 2008 2009 0 1.287
suntsitzea
Lotuneak eraiki edo-eta berrantolatzea
8 B.1,5-1 Galdakaoko lotune-erdia 620 4 Publiko ohikoa 2010 2011 0 620
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. BIZKAIA
EGOKITZAPENA
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obrarenegoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Egokitzapena
BI-630 B.2,1-1 Malabrigro-Traslaviña 6,83 60 7/10 961 4 Publiko ohikoa 2010 2011 0 961
tarteko trazaduraren
egokitzapena
BI-630 B.2,1-2 Traslaviña-Villaverde 1,63 60 7/10 898 4 Publiko ohikoa 2010 2010 0 898
tarteko trazaduraren
egokitzapena
BI-632 B.2,1-3 Zeharkako autobiaren & # 9 ; 2 , 6 3 & # 9 ; 80 7/10 1.509 3 Erabilpenagati-ko 2007 2008 0 1.509
fasea: Iguria- kanona
Kanpazar tartea
BI-632 B.2,1-4 Zeharkako autobiaren & # 9 ; 1 , 1 9 & # 9 ; 80 7/10 1.509 4 Erabilpenagati-ko 2008 2009 0 1.509
fasea: Iguria- kanona
Kanpazar tartea
Elkarguneen berrantolaketa eta sarreren kontrola
BI-623 B.2,3-1 Durango ¿Izurtza 1,92 115 4 Beste erakunde 2008 2008 0 115
sarbidea batzuekin itun-dua.
Aldundiek kudeatuko
dute
BI-623 B.2,3-2 Izurtza-Mañaria 1,98 119 1 Beste erakunde 1999 1999 119 0
sarbidea batzuekin itun-dua.
Aldundiek kudeatuko
dute
Errei geldoen eraikuntza
240 B.2,5-1 Zeanuri-Barazar tartean 5,51 60 10/12,5 1.100 4 Publiko ohikoa 2010 2010 0 1.100
hirugarren erreia
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. BIZKAIA
HIRI SAIHESBIDEAK
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Hiri saihesbideak
240 B.3-1 Lemoako saihesbidea 2,41 80 7/10 2.140 3 Erabilpenagatiko
kanona 2007 2008 0 2.140
240 B.3-2 Igorreko saihesbidea 3,52 80 7/10 4.147 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 2001 2002 4.147 0
proposamena
240 B.3-3 Zeanuriko saihesbidea 1,64 80 7/10 1.933 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2001 1.933 0
proposamena
629 B.3-4 Lanestosako sahiesbidea 2,37 60 7/10 318 Eraikuntza 2 Itundua. Beste erakunde 2002 2002 318 0
proposamena batzuek kudeatuko dute.
634 B.3-5 Ermuako saihesbidea. 2,31 80 7/10 10.168 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 10.168
634 B.3-6 Iurretako saihesbidea 0,95 80 7/10 415 1 Publiko ohikoa 1999 2000 415 0
BI-630 B.3-7 Traslaviñako saihesbidea 1,01 60 7/10 573 4 Publiko ohikoa 2010 2010 0 573
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. GIPUZKOA
OBRA NAGUSIA
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Azpiegitura berriak
1 G.1,1-1 Vitoria-Gasteiz-Eibar 100 2x7/10,5 85.140 Trazadura proiektua 1 Finantzaketa mistoa. 1999 2004 85.140 0
autobidea: Arabako Publikoa-Pribatua,
muga-Maltzaga bidesariarekin
(A-8rekiko lotunea
8 G.1,1-2 Donostiako bigarren & # 9 ; 1 4 , 5 0 & # 9 ; 1 0 0 & # 9 ; 2 x 7 / 1 0 , 5 & # 9;23.497 Aurreproiekuta 2 Bidesaria 2003 2007 5.000 18.497
ingurabidea: Arizeta-
Errenteria
I G.1,1-3 A-8rekiko lotunea: 1,50 100 2x7/10,5 1.593 Obratan 1 Publiko ohikoa 1997 1999 1.593 0
Arizeta-Lasarte
GI-131 G.1,1-4 Urumeako autobia: 1,20 60 2x7/9 1.500 Trazadura proiektua 2 Publiko ohikoa 2002 2003 1.500 0
Donostia - Martutene
GI-131 G.1,1-5 Urumeako autobia: 3,80 80 2x7/10,5 7.000 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2001 7.000 0
Martutene - Hernani proposamena
GI-131 G.1,1-6 Hernani hegoekialdeko 2,50 80 7/12 2.620 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1998 2001 2.620 0
saihesbidea (1. fasea) proposamena.
GI-131 G.1,1-7 Urnietako saihesbidea 2,50 80 7/12 2.530 Eraikuntza 2 Publiko ohikoa 2002 2004 2.530 0
(1. fasea) proposamena.
GI-131 G.1,1-8 Andoaingo saihesbidea 2,50 80 7/12 2.750 Eraikuntza
(1. fasea) proposamena. 2 Publiko ohikoa 2002 2004 2.750 0
GI-632 G.1,1-9 Ormaiztegi-Zumarraga 7,00 80 2x7/10,5 4.400 Informazio azterlana 2 Publiko ohikoa 2003 2004 4.400 0
Ekia
GI-632 G.1,1-10 Zumarragako Ekiko 80 7/12 1.452 Informazio azterlana 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 1.452
lotunea ¿ Mendebaleko
lotunea
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Azpiegitura berriak
GI-632 G.1,1-11 Bergarako lotunearen 12,20 80 7/12 5.995 Informazio azterlana 3 Publiko ohikoa 2007 2009 0 5.995
trazadura berria-
Zumarragako lotunea
GI-632 G.1,1-12 Bergarako 2,50 80 7/12 2.928 Trazadura proiektua 1 Publiko ohikoa 2000 2002 2.928 0
hegoekialdeko
saihesbide
Galtzada bikoizketa
I G.1,2-2 Etxegarateko mendatea 80 7/11 10.400 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2002 10.400 0
galtzada eraikitzea proposamena
I G.1,2-3 Idiazabalgo saihesbidearen 80 2x7/10,5 1.065 Obratan 1 Publiko ohikoa 1998 2000 1.065 0
bikoizketa
I G.1,2-4 Gaintxurizketa- Irungo 2,00 2x7/9 500 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 500
Bentak bikoizketa
I G.1,2-5 Irungo iparreko egungo 1,50 60 2x7/9,5 720 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 720
saihesbidearen
bikoizketa
638 G.1,2-1 Aireportuko sarbidea: 1,50 2x7+aceras 450 2 Publiko ohikoa 2002 2004 450 0
Amute - Aireportua y carril bici
GI-131 G.1,2-6 Andoain - Urnieta - 7,50 80 2x7/10,5 3.750 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 3.750
Hernani saihesbidea
(2. fasea)
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Edukiera handitzea
8 G.1,3-1 Orio eta Arizeta artean 9,00 80 2x10,5/14 1.620 2 Bidesaria 2004 2006 620 1.000
hirugarren erreia
8 G.1,3-2 Oiartzun eta Irungo 5,00 80 2x10,5/14 900 2 Bidesaria 2002 2004 900 0
Benten artean
hirugarren erreia
I G.1,3-3 Andoain-Aduna
tartean 6 sei errei
(A-15) 3,19 80 2x10,5/14 1.560 Proposamena 2 Publiko ohikoa 2003 2005 700 860
Lotuneak eraiki edo-eta berrantolatzea
8 G.1,5-1 Orioko lotune erdia 1.000 1 Publiko ohikoa 2001 2003 1.000 0
8 G.1,5-2 A-8arekiko lotunea 1.800 2 Publiko ohikoa 2002 2004 1.800 0
Martutenen
8 G.1,5-4 Loiolako gurutzagunea 756 Eraikuntza 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 756
zabaltzea proposamena
8 G.1,5-3 Herrera-Intxaurrondo 576 Aurreproiektua 3 Publiko ohikoa 2006 2008 0 576
lotunea A-8an:
Herrera-Irungo
mugarako mugimendua
JARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. GIPUZKOA
EGOKITZAPENA
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Egokitzapena
634 G.2,1-1 Lasarte eta Zarautz 17,50 60 7/10 1.000 Proiektua 2 Publiko ohikoa 2002 2004 1.000 0
arteko zatia egokitu
eta errei geldoak
eraikitzea
634 G.2,1-2 Itziarko gaina ¿ 1.000 2 Publiko ohikoa 2003 2006 500 500
Elgoibar arteko zatian
bide segurtasuna
hobetzea
634 G.2,1-3 Azitain-Maltzaga 1,22 80 7/10 275 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2000 275 0
tartearen egokitzapena proposamena
erredaktatzen
GI-627 G.2,1-4 Epele-Elorregi tartearen 1,30 60 7/10 450 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 2000 2001 450 0
egokitzapena eta proposamena
GI-2630ko elkargunea
Trazaduraren hobekuntza eta plataforma zabaltzea
GI-120 G.2,2-1 Lazkao-Ataun tartearen 3,00 60 7/7 180 Eraikuntza 2 Publiko ohikoa 2003 2005 150 30
egokitzapena proposamena
GI-120 G.2,2-2 Ataunen San Martin - 3,00 40 6/7 180 2 Publiko ohikoa 2003 2005 150 30
San Gregorio arteko
trazaduraren hobekuntza
GI-120 G.2,2-3 Ataunen San Gregorio - 3,50 40 6/7 210 4 Publiko ohikoa 2008 2010 0 210
Kaxeta (54 kp) arteko
trazaduraren hobekuntza
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Elkarguneen berrantolaketa eta sarreren kontrola
I G.2,3-4 Villabona-Irura 200 2 Publiko ohikoa 2003 2004 200 0
I G.2,3-5 Donosti-Irun tartean 740 Eraikuntza 1 Publiko ohikoa 1999 2001 740 0
ezkerrerako birak proposamena
kentzea: Gaintxurizketa
I G.2,3-6 Irun iparreko saihesbidea: 1.500 2 Publiko ohikoa 2002 2007 1.270 230
Iparraldeko lotunea,
Mendeluko lotune
erdia eta N-I eta N-638
arteko lotura
634 G.2,3-1 Orioko gaina. 50 1 Publiko ohikoa 1998 1999 50 0
Aiara doan bidearekiko
elkargunea
634 G.2,3-2 GI-631 (Arroa) 50 2 Publiko ohikoa 2004 2004 50 0
errepidearekiko
elkargunea
634 G.2,3-3 GI-638kiko 810 Eraikuntza 1 Itundua. Aldundiek 1999 2001 810 0
elkargunea eta Deba proiektua kudeatuko dute.
ibaiaren gaineko erredaktatzen
zubi berria
GI-627 G.2,3-7 Elkargune berria 195 1 Publiko ohikoa 2000 2000 195 0
Eskoriatzan
Zeharbideen hobekuntza
I G.2,4-2 Añorgako zeharbidea 200 1 Publiko ohikoa 2000 2001 200 0
I G.2,4-3 Behobiako zeharbidea 0,30 100 2 Publiko ohikoa 2004 2004 100 0
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
634 G.2,4-1 Elgoibarko zeharbidea 200 2 Publiko ohikoa 2002 2004 200 0
GI-120 G.2,4-4 Ataunen San Martinen 1,50 150 2 Publiko ohikoa 2002 2003 150 0
zeharbidea
GI-120 G.2,4-5 Ataunen San 1,00 100 2 Publiko ohikoa 2004 2004 100 0
Gregorioko zeharbidea
ARDUKETA PROPOSAMENA, PROGRAMAKA. GIPUZKOA
HIRI SAIHESBIDEAK
Errepidea Kodea Deskribapena Tartearen Proiektu Zeharkako Inbertsioa Obraren egoera. Lehentasuna Finantzaketa Obrak Obrak 1. seiurteko 2. seiurteko
luzera abiadura sekzioa (1999-2010) Definizio maila programaren sistema hasteko bukatzeko inbertsioak inbertsioak
km-tan Km/h barnean Ez da finkoa urtea urtea (1999-2004) (2005-2010)
Hiri saihesbideak
I G.3-5 Pasaiako saihesbidea 2,20 1.500 Alternatibak aztertzen 1 Publiko ohikoa 2000 2002 1.500 0
I G.3-6 Errenteriako 80 7/10 388 Obratan 1 Publiko ohikoa 1996 1999 388 0
saihesbidea
(1. fasea)
I G.3-7 Errenteriako 2,50 80 7/10 1.900 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 1.900
saihesbidea
(2. fasea)
634 G.3-1 Orioko 60 7/10 1.320 Trazadura proiektua 1 Beste erakunde 2001 2004 1.320 0
saihesbidea batzuekin itun-dua.
Aldundiek kudeatuko
dute
634 G.3-2 Zarauzko 60 7/10 960 Azterlana egiten 2 Publiko ohikoa 2002 2004 960 0
saihesbidea
634 G.3-3 Zumaiako 60 7/10 960 Trazadura proiektua 2 Publiko ohikoa 2002 2004 960 0
saihesbidea
634 G.3-4 Eibarko 80 7/10 2.580 Atariko azterlana 3 Publiko ohikoa 2005 2007 0 2.580
saihesbidea
fasea
Gaiarekin lotutako edukiak
Arauaren historia (6)
- Indargabetutakoa: 307/2010 DEKRETUA, azaroaren 23koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Errepideen Bigarren Plan Orokorraren (2005-2016 aldia) berrikusketa onartzeko dena.
- Ikus: AGINDUA, 1998ko urriaren 19koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, araubide libreko ikasleentzat lehen eta bigarren mailako lanbide-heziketako irakaskuntza-frogen antolaketa arautzen duena.
- Ikus: AGINDUA, 1998ko ekainaren 4koa, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuarena, aurrekontuak aldatzen dituen espedienteen agiri eta izapideei buruzkoa.
- Indargabetzen du: 355/1992 DEKRETUA, abenduaren 30ekoa, Euskal Autonomi Elkarteko 1987/1998 epealdiko Errepideei buruzko Plan Orokorraren Berrikusketa onartu eta 1993-2004 epealdia ere begiesten duena.
- Ikus: 4/1990 Legea, Maiatzaren 31koa, Euskal Herriko Lurralde Antolakuntzari buruzkoa.
- Ikus: 2/1989 LEGEA, maiatzaren 30ekoa, Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia araupetzekoa.