Enfokamer: Euskadiko merkataritzaren behatokia

Merkataritza-banaketaren sektoreari buruzko azterlan tematikoak.

Azterlan monografikoak

Txosten eta azterlan osoen zerrenda

AZTERLAN MONOGRAFIKOAK 2024

EUSKADIKO MERKATARITZA SEKTOREAREN ERALDAKETA 2016-2021

Merkataritza Euskadiko sektore ekonomiko nagusietako bat da. Txosten honetan azken urteetan (2016-2021) sektorea eraldatu duten aldaketak aztertzen dira, belaunaldi-erreleborik ezaren ondorioz enplegu autonomoa murriztu zenetik banaketa-negozio handiak hazi arte, soldatapeko enplegua hobetu eta beste herrialde batzuetako langileak sektorera iritsi arte. Txostenaren amaieran datozen urteetan monitorizatu beharreko erronka eta joera nagusiak azaltzen dira, baita ebidentzian oinarritutako zenbait gomendio eta proposamen ere.

Ikus laburpen exekutiboa

Ikus aurkezpena

Ikus txosten osoa

AZTERLAN MONOGRAFIKOAK 2024

EUSKADIKO MERKATARITZA ASOZIAZIONISMOA. PANDEMIA OSTEKO BILAKAERA 2020-2023

2020tik 2023ra bitarteko Elkarteen Erroldako datuetan oinarrituta egindako azterketa, Euskadin izaera boluntarioa duen merkataritza-asoziazionismoaren bilakaerari jarraitzeko, elkarteen ordezkagarritasuna ebaluatzeko eta egiazko adierazleak lortzen hobetzeko, sektore horretako politika publikoak gidatu eta indartzeko helburuarekin.

Ikus txostena

AZTERLAN MONOGRAFIKOAK 2023

SILVER ECONOMY EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

EAEko 55-85 urteko biztanleria, 800.000 pertsona inguruk osatua, biztanleria garrantzitsuaren taldea da kontsumoari dagokionez. Ikerketak bere interesak, aisialdiko jarduerak eta kontsumo-jarraibideak aztertzen ditu.

Ikus infografia

Ikus laburpen exekutiboa

Ikus txosten osoa

AZTERLAN MONOGRAFIKOAK 2023

ELIKADURA ALFERRIK GALTZEA, EUSKAL HERRITARREN IRITZIAK, PRAKTIKAK ETA JARRERAK

Euskal herritarrei eta elikagaiak alferrik galtzearen arazoaren inguruan duten kontzientziazio eta inplikazio mailari buruzko azterlana. Haien iritziak, jarrerak eta horiei aurre egiteko egiten dituzten ekintza zehatzak ezagutu ahal izango dituzte.

Ikus laburpen exekutiboa

Ikus txosten osoa

AZTERLAN MONOGRAFIKOAK 2022

KONTSUMITZAILEEN BELAUNALDI BERRIAK ERAKARTZEKO ERRONKA

Z eta millennial belaunaldietako 18 eta 30 urte bitarteko euskal gazteen kontsumo-ohiturei buruzko azterlana. Adin-talde horiek erronka bat dira merkataritza-sektorearentzat eta, zehatzago, tokiko merkataritzarentzat. Txostenean adierazten denez, txikizkako merkataritza-sektoreak gazteak erakartzeko eta erakartzeko estrategia berriak gauzatzeko beharrari egin behar dio aurre.

Ikus laburpen exekutiboa

Ikus txosten osoa

AZTERLAN MONOGRAFIKOAK 2022

ZERBITZUGINTZAREN ERRONKA ETXEKO ETA PERTSONAREN EKIPAMENDUAREN SEKTOREETAN

Kontsumitzaileekin eta merkataritza-establezimenduetako arduradunekin egindako azterketa kualitatiboa, zerbitizazioa aztertzeko, tokiko saltokiak eraldatzeko funtsezko ardatz gisa, produktua, prezioa eta establezimendurako bisita "konbentzionala" gainditzen dituen estrategia global gisa erabiliz. Zerbitizazioak merkataritza-harremana erosketa une jakin batetik harago zabaltzen du, bezeroa fidelizatuz.

Ikus laburpen exekutiboa

Ikus txosten osoa

Merkataritzaren behatokia logotipoa

Kontaktua

Helbidea

Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Saila Donostia-San Sebastián, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz

Facebook X Instagram Pinterest Linkedin