Enfokamer: Euskadiko merkataritzaren behatokia

Zer da Enfokamer merkataritzaren behatokia

Zer da Enfokamer Merkataritzaren Behatokia?

Enfokamer Euskadiko Merkataritzaren Behatokiaren zeregina da ezagutza sortzea, kudeatzea eta erabiltzea; sektorea berritzeko, lehiakortasuna hobetzeko eta EAEko politikak dinamizatzeko ere. Horretarako, behaketa- eta azterketa-prozesuak eta, oro har, sistemarako ezagutza sortzeko prozesuak garatzen ditu.

Behatokiak sektorearen ezagutza-beharrei erantzuten die: makromagnitudeen eta egiturazko alderdien eta haren eboluzioari eta joeren segimenduari.

Infografia komertziala
Helburuak
1
Merkataritza-arloko ezagutza kudeatzea, beste erakunde publiko edo pribatu batzuek sortutako informazioa bilduz, beharrezkoa den informazioaren eta segimenduaren kudeaketa antolatuz.
2
3
Merkataritza-arloko ezagutza zabaldu eta ezagutaraztea, erabakiak hartzeko orduan sektoreari lagunduko dion informazio erabilgarria emateko gai izango den Merkatuari buruzko Adimen Sistema bat erabiliz.

Eginkizuna

Euskal Autonomia Erkidegoko merkataritza-sistemaren jarraipena egitea eta estatuan eta Europan dauden joerak atzematea, estatistika-informazioa sortuz, bilduz eta ebaluatuz, honako helburu hauek lortzeko:

Eraikin baten ikonoa

Enpresa-sarearen lehiakortasuna hobetzea

Kongresu baten ikonoa

Politika instituzionalen eraginkortasuna hobetzea

Kontsumitzaileen ikonoa

Kontsumitzaileen beharrak betetzea

Ikuspegia

Merkataritza-banaketa sektorearen eremu guztietan estatistika-informazio esanguratsuaren bilketan nazioarteko erreferentzia izatea du helburu.

Hori guztia zerbitzu publikorako bokazioarekin, honako oinarri hauekin:

tik egina Zehaztasuna

tik eginaGardentasuna

tik eginaProfesionaltasuna

Merkataritzaren behatokia logotipoa

Kontaktua

Helbidea

Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Saila Donostia-San Sebastián, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz

Facebook X Instagram Pinterest Linkedin