Beste datu batzuk
Zein lurralde/probintziatan daude erakunde eskatzailearen datu fiskalak
Proiektua
Proiektua
I. Memoria
I. Memoria
Aurkeztutako proiektuaren xedea
Aurkeztutako proiektuaren helburuak:
Katalogatu eta/edo digitalizatu diren baliabideen gaia edo edukia
Proiektuaren ondorioz sortuko diren objektu digitalen kopurua:
Jabari publikoa / Obra zurtzak
OAI-PMH biltegia
7.1 artikuluan ezarritako baldintzak egiaztatzeko egin diren bilaketen justifikazioa, kontuan hartuta aurkeztu den proiektua zer kasutan sartzen den.
a) Baliabideen ondare-balioa. 30 puntu, gehienez.
a.2) Katalogatu eta/edo digitalizatu diren baliabideen antzinatasuna/zaharkitzea. 7,5 puntu, gehienez.
a.2.1) Testu-materialen eta material grafikoen kasuan, baliabideen antzinatasuna:
- 1900 baino lehenagoko baliabideak: 7,5 puntu.
- 1900 baino geroagoko eta 1973 baino lehenagoko baliabideak: 3,75 puntu.
- 1973 baino geroagoko baliabideak: 0 puntu.
Zehaztu behar da zein tartetan sartzen diren katalogatu eta/edo digitalizatu beharreko baliabideak.
Katalogatu eta/edo digitalizatu beharreko baliabideak tarte ezberdinetan sartzen badira, zehaztu behar da objektu digitalen zer portzentaje sartzen den tarte bakoitzean.
b) Proiektuaren koherentzia eta osotasuna. 25 puntu, gehienez.
b.1) Koherentzia. 15 puntu, gehienez.
b.2) Erabiltzaileentzako interesa. 10 puntu, gehienez.
Proiektuan aurkeztutako baliabideen eskari handia egotea edo eskari potentzial handia aurreikustea baloratuko da, bai publiko orokorraren aldetik, bai talde espezifikoen aldetik, eta, era berean, baliabide horiek hezkuntzako, prestakuntzako, ikerketako edo euskal kulturako beste ingurune batean aplikatzeko modukoak izatea.
Justifikazioan datu objektiboak sartzea baloratuko da, baldin eta, datu horien bitartez, dagoen edo egon daitekeen eskaria berresten bada: baliabideek urtebetez izan duten kontsulten kopurua, baliabideak erreproduzitzeko eskabideak (argitalpenetan erabiltzeko), erakusketak...
Eskatzaileak, justifikazioarekin batera, katalogatu eta/edo digitalizatu nahi den baliabidean adituak direnen txostenak edo gomendioak aurkeztu ahal izango ditu.
Puntuatzeko irizpideak:
- Dagoen eskari esanguratsuaren justifikazioa: gehienez ere, 10 puntu.
- Egon daitekeen eskari esanguratsuaren justifikazioa: gehienez ere, 5 puntu.
c) Lizentzia mota. 15 puntu, gehienez.
15 puntu emango zaizkie sortutako objektu digital guztiak honako eskubide-adierazpenen baten pean lizentziatzen dituzten proiektuei:
- The Public Domain Mark (PDM): https://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/
- The Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication (CC0): https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
- Creative Commons - Attribution (BY): https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
- Creative Commons - Attribution, ShareAlike (BY-SA): https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
7,5 puntu emango zaizkie sortutako objektu digital guztiak honako eskubide-adierazpenen baten pean lizentziatzen dituzten proiektuei:
- Creative Commons - Attribution, No Derivatives (BY-ND): https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
- Creative Commons - Attribution, Non-Commercial (BY-NC): https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
- Creative Commons - Attribution, Non-Commercial, ShareAlike (BY-NC-SA): https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
- Creative Commons - Attribution, Non-Commercial, No Derivatives (BY-NC-ND): https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
5 puntu emango zaizkie sortutako objektu digital guztiak eskubide-adierazpen honen pean lizentziatzen dituzten proiektuei:
- In Copyright - Educational Use Permitted (InC-EDU): https://rightsstatements.org/vocab/InC-EDU/1.0/
Proiektu batean hainbat eskubide-adierazpen sartzen badira, puntuazioa modu proportzionalean kalkulatuko da, eskubide-adierazpen bakoitzaren pean lizentziatzen diren objektu digitalen portzentajearen arabera. Horretarako, eskubide-adierazpen bakoitzaren pean lizentziatutako objektu digitalen kopurua zehaztu beharko da.
Lizentzia
d) Genero-ikuspegia txertatzea eta/edo emakumeek euskal kultura-ondareari egiten dioten ekarpena ikusaraztearen aldeko ekintza positiboak sartzea. 5 puntu, gehienez.
Aurkeztutako proiektuak balioetsiko dira:
- Memoria soziala eta memorializazio-prozesuak genero-ikuspegitik egiten eta berreraikitzen laguntzea.
- Emakumeek ondareari eta kulturari egiten dizkioten ekarpenak agerian jartzea eta genero-estereotipoak eta aurreiritzi sexistak gainditzen laguntzea.
- Emakume bat edo emakume-taldea egile izatea.
II. PROIEKTUAREN AURREKONTU ZENBATETSIA
II. PROIEKTUAREN AURREKONTU ZENBATETSIA
Planteatutako proiektuaren aurrekontu zenbatetsia kalkulatzeko, argibide hauek hartu behar dira kontuan:
Digitalizazioaren kostu zenbatetsia guztira: digitalizazioaren kostu zenbatetsia kalkulatzeko, kontuan hartu beharko da proiektuan aurreikusitako baliabide mota bakoitzeko digitalizatu beharreko unitateen kopurua (orrialdeak/irudiak/unitateak/minutuak). Datu hori ahalik eta zehatzena izango da. Baliabide mota bakoitzari begira kontuan hartu beharreko unitateko prezioak Aginduaren 5.3 artikuluaren I. taulan daude jasota.
Katalogazioaren kostu zenbatetsia guztira: katalogazioaren kostu zenbatetsia kalkulatzeko, kontuan hartu beharko da proiektuan aurreikusitako baliabide mota bakoitzeko katalogatu beharreko erregistroen kopurua. Datu hori ahalik eta zehatzena izango da. Baliabide mota bakoitzari begira kontuan hartu beharreko unitateko prezioak Aginduaren 5.3 artikuluaren II. taulan daude jasota.
Argazkiak katalogatu eta digitalizatzeko proiektuen kasuan, izenburu eta deskribatzaileen arabera bereiziko ez diren argazkiak erregistro katalografiko/deskribatzaile berean taldekatu beharko dira.
Proiektuaren kostu zenbatetsia guztira: soilik digitalizazioa aurreikusten duten proiektuetan, proiektuaren kostu zenbatetsiak, guztira, bat etorriko beharko du digitalizazioaren kostu zenbatetsiarekin. Baliabideak katalogatu eta digitalizatzeko proiektuetan, proiektuaren kostu zenbatetsia, guztira, digitalizazioaren kostu zenbatetsiaren eta katalogazioaren kostu zenbatetsiaren batura izango da.
DIGITALIZAZIOA
* Testu-materiala (0,71 , orrialde bakoitzeko)
* Material grafikoa (marrazkiak, grabatuak, kartelak...), argazkiak (1,04 /irudi bakoitzeko)
* Formatu handiak (> tabloidea), diapositibak, negatiboak, beirazko plakak (1,42 /irudi bakoitzeko)
* Soinu-dokumentuak: kaseteak (12,10 /ale bakoitzeko)
* Soinu-dokumentuak: arbelezko diskoak (52,03 /ale bakoitzeko)
* Soinu-dokumentuak: kartutxoak, zinta magnetikoak (72,60 /ale bakoitzeko)
* Beste audio-euskarri batzuk: alanbrezko hariak, argizarizko zilindroak, disko zulatuak, pianola biribilkiak. (90,75 /ale bakoitzeko)
* Ikus-entzunezko dokumentuak: bideo-zintak (VHS, Betacam, Betamax...) (0,72 , minutuko)
* Ikus-entzunezko dokumentuak: 8 mm filmak (2 , minutuko)
* Ikus-entzunezko dokumentuak: 16 mm filmak (3,5 , minutuko)
DIGITALIZAZIOAREN KOSTU ZENBATETSIA GUZTIRA (BEZ KONTUAN HARTUTA)
KATALOGAZIOA
* Testu-materialak: monografiak, argitalpen seriatuak, eskuizkribuak (11,61 / erregistro)
* Testu-materiala: Katalogazio analitikoa. (1,21 / erregistro)
* Material grafikoak: kartelak. (7,26 / erregistro)
* Material grafikoak: argazkiak, grabatuak, marrazkiak. (2,42 / erregistro)
* Soinu-dokumentuak. (11,61 / erregistro)
* Soinu-dokumentuak. Katalogazio analitikoa. (8,47 / erregistro)
* Ikus-entzunezko-dokumentuak. (11,61 / erregistro)
* Ikus-entzunezko-dokumentuak. Katalogazio analitikoa. (8,47 / erregistro)
KATALOGAZIOAREN KOSTU ZENBATETSIA GUZTIRA (BEZ KONTUAN HARTUTA)
PROIEKTUAREN KOSTU ZENBATETSIA GUZTIRA (BEZ KONTUAN HARTUTA)
Erantzukizunpeko adierazpenak
Erantzukizunpeko adierazpenak
Eskatzaileak aitortzen du:
erregistroan inskribatuta dago.
- Dirulaguntza edo laguntza publikoak jasotzeko aukerarik gabe utzita epai irmo baten bidez zigortutakoak edo prebarikazioagatik, funtzionario-eroskeriagatik, ondasun publikoak bidegabe eralgitzeagatik, influentzia-trafikoagatik, iruzur egiteagatik eta legearen aurkako ordainarazpenengatik edo hirigintza-delituengatik epai irmo baten bidez zigortutakoak.
- Hartzekodunen konkurtso boluntarioa deklaratzeko eskaria egin dutenak, edozein prozeduratan kaudimengabetzat jota daudenak, hartzekodunen konkurtsoan deklaratuta daudenak konkurtso horretan hitzarmen bat indarrean jarri bada salbu, epailearen esku-hartzearen mende daudenak edo uztailaren 9ko 22/2003 Konkurtso Legearen arabera desgaituta daudenak, hartzekodunen konkurtsoa sailkatzeko epaian finkatutako desgaitze-aldia oraindik amaitu gabe dagoelarik.
- Administrazioarekin egindako edozein kontratu ebazpen irmoz suntsiarazteko arrazoiak sorrarazi eta haien errudun deklaratu izan direnak.
- Pertsona fisikoak, merkataritza-sozietateen administratzaileak edo beste pertsona juridiko batzuen ordezkari direnak, egoera hauetakoren batean badaude: Administrazio Publikoen Zerbitzuko Langileen Bateraezintasunei buruzko abenduaren 26ko 53/1984 Legean aurreikusitako bateraezintasunen araubideko egoeraren batean eta Kargu Publikodunen Jokabide Kodea eta Haien Interes Gatazkak Arautzen dituen ekainaren 26ko 1/2014 Legean aurreikusitako egoeraren batean. Edo Hauteskunde Araubide Orokorraren ekainaren 19ko 5/1985 Lege Organikoan araututako hautapen bidezko kargu batean daudenak, arau horretan edo gai hauek arautzen dituen arau autonomikoan ezarritakoaren arabera.
- Indarrean dauden xedapenek ezarritako zerga-betebeharrak edo Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak egunean ez dauzkatenak, erregelamenduz zehazten den moduan.
- Egoitza fiskala paradisu fiskaltzat hartutako herrialde edo lurralde batean dutenak.
- Dirulaguntzak organo emaileari berreskuratu behar izateagatik sortutako obligazioen ordainketa egunean ez dutenak, erregelamenduz zehazten diren terminoetan.
- Ebazpen irmo bidez dirulaguntzak eskuratzeko aukera galtzeko zehapena jaso dutenak lege honen edo hala ezartzen duten beste lege batzuen arabera. Zehazki, ezingo dira dirulaguntzen onuradun edo entitate laguntzaile izan sexuan oinarrituta diskriminatzeagatik edo emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloko araudia ez betetzeagatik administrazio- edo zigor-zehapenen bat ezarri zaien pertsona fisikoak eta juridikoak, dagokion zehapenean ezarritako denbora-tarte osoan. Halaber, laguntza eta dirulaguntzetatik kanpo geratuko dira estatu-araudiaren arabera berdintasun-plan bat indarrean izan behar duten arren halakorik ez duten enpresak, eta estatu-legediak emakumeen eta gizonen berdintasunaren esparruan finkatzen duen moduan sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko neurriak ezarri dituztela egiaztatzen ez duten 50 langiletik gorako enpresak.
- Ekonomia zirkularra bultzatzeko hondakinen eta lurzoru kutsatuen apirilaren 8ko 7/2022 Legean edo Euskadiko Ingurumen Administrazioaren abenduaren 9ko 10/2021 Legean aurreikusitakoaren arabera, arau-hauste astun edo oso astun batengatik, eta administrazio-bideko ebazpen irmo baten bidez, zehatuta dauden pertsona fisiko edo juridikoak, publiko edo pribatuak, harik eta behar diren neurri zuzentzaileak hartu eta zehapena ordaindu arte.
- Desgaitasuna duten pertsonentzat legez ezarritako erreserba-kuota betetzen ez dutenak, eta hori betetzeko neurri alternatiboak abian jarri direla egiaztatu gabe.
prod(materialesTextuales,get(materialesTextualesCoste),get(materialesTextualesCount));
prod(materialGrafico,get(materialGraficoCoste),get(materialGraficoCount));
prod(grandesFormatos,get(grandesFormatosCoste),get(grandesFormatosCount));
prod(documentosSonoros1,get(documentosSonoros1Coste),get(documentosSonoros1Count));
prod(documentosSonoros2,get(documentosSonoros2Coste),get(documentosSonoros2Count));
prod(documentosSonoros3,get(documentosSonoros3Coste),get(documentosSonoros3Count));
prod(documentosSonoros4,get(documentosSonoros4Coste),get(documentosSonoros4Count));
prod(documentosAudiovisuales,get(documentosAudiovisualesCoste),get(documentosAudiovisualesCount));
prod(documentosAudiovisuales8mm,get(documentosAudiovisuales8mmCoste),get(documentosAudiovisuales8mmCount));
prod(documentosAudiovisuales16mm,get(documentosAudiovisuales16mmCoste),get(documentosAudiovisuales16mmCount));
sum(totalDigitalizacion,get(materialesTextuales),get(materialGrafico),get(grandesFormatos),get(documentosSonoros1),get(documentosSonoros2),get(documentosSonoros3),get(documentosSonoros4),get(documentosAudiovisuales),get(documentosAudiovisuales8mm),get(documentosAudiovisuales16mm));
round(totalDigitalizacion, 2);
prod(materialesTextuales1,get(materialesTextuales1Coste),get(materialesTextuales1Count));
prod(materialesTextuales2,get(materialesTextuales2Coste),get(materialesTextuales2Count));
prod(materialesGraficos1,get(materialesGraficos1Coste),get(materialesGraficos1Count));
prod(materialesGraficos2,get(materialesGraficos2Coste),get(materialesGraficos2Count));
prod(documentosSonoros,get(documentosSonorosCoste),get(documentosSonorosCount));
prod(documentosSonorosCatalogacion,get(documentosSonorosCatalogacionCoste),get(documentosSonorosCatalogacionCount));
prod(documentosAudiovisuales2,get(documentosAudiovisuales2Coste),get(documentosAudiovisuales2Count));
prod(documentosAudiovisualesCatalogacion,get(documentosAudiovisualesCatalogacionCoste),get(documentosAudiovisualesCatalogacionCount));
sum(totalCatalogacion,get(materialesTextuales1),get(materialesTextuales2),get(materialesGraficos1),get(materialesGraficos2),get(documentosSonoros),get(documentosAudiovisuales2),get(documentosSonorosCatalogacion),get(documentosAudiovisualesCatalogacion));
round(totalCatalogacion, 2);
sum(campoCTotal,get(campoC1900),get(campoC197073),get(campoC1973));
sum(campoLicTotal,get(campoC1),get(campoC2),get(campoC3),get(campoC4),get(campoC5),get(campoC6),get(campoC7),get(campoC8),get(campoC9));
sum(costeTotal,get(totalDigitalizacion),get(totalCatalogacion));
round(costeTotal, 2);