Beste obra batzuetan hondeatutako material naturalak balorizatuz egin nahi den betelaneko operazio edo obra egiteko jakinarazpenak
Deskribapena
APM/1007/2017 Aginduaren xedea hauxe da: hondakinen kudeatzailearen baimena eskatzeko betebeharretik salbuestea gauzatzen ari diren betelanetan eta obretan beste obra batzuetan jatorria duten lur eta arroka naturalak erabili nahi dituzten pertsona fisiko eta juridikoak.
Horretarako, baldintza batzuk ezartzen dira, hondeatutako material naturalen balorizatzaileek, ekoizleek eta hasierako jabeek eta materialek berek bete beharrekoak.
Baldintza horiek betetzen ez badira, balorizatzaileek ezin izango dute baimenaren salbuespena baliatu, eta beste obra batzuetan jatorria duten hondeatutako material naturalen balorizaziorako beharrezkoa izango litzateke hondakinak kudeatzeko baimena eskuratzea.
Agindu hori baliatzeak ez du eskatzailea salbuesten aplikatzekoak izan litezkeen sektoreko araudien arabera eska dakizkiokeen gainerako betekizun eta izapide administratiboak betetzetik.
PROZEDURAK
Balorizatzaileen betebeharrak bi prozedura erabilita bideratuko dira:
- BALORIZAZIO-LANA HASI AURREKO BALORIZAZIO-KOMUNIKAZIOA. Balorizatzaileak aurretiazko komunikazioa aurkeztu behar du beste obra batzuetan hondeatutako material naturalak balorizatuz egin nahi den betelaneko operazio edo obra bakoitza hasi aurretik, honako dokumentazio hau erantsita:
- I. eranskineko inprimakia
- Obraren kokalekuaren irudiaren dokumentua, Geoeuskadirena, lurzoruen geruza erakusten duena.
- Balorizazioa erabiliko den obraren autorizazio, baimen edo lizentziaren kopia.
- Ekoizleak sinatutako erantzukizunpeko adierazpena (IIIA eranskina)
- Jatorrizko obraren kokalekuaren irudiaren dokumentua, Geoeuskadirena, lurzoruen geruza erakusten duena.
- Materialak balorizatu aurretik beharrezkoa bada behin-behinean biltegiratzea, informazio hau aurkeztu beharko dute: amaierako obran behin-behinean biltegiratzearen erantzukizunpeko adierazpena (IIIB eranskina)
- MATERIAL NATURALAK BALORIZATZEAREN JARRAIPENA ETA AMAIERA. Balorizatzaileak honako hauen inguruko informazioa eta dokumentazioa emateko betebeharra du. Agiri emate bakoitzeko alta emango zaio prozedura bati, eta balorizazio-jarduera
hasi aurreko komunikazioarekin lotuko da kasu guztietan. Jadanik entregatutako dokumentua eransteko aukera baliatuko da espedienteak lotzeko. - Ekoizle berri bakoitzeko, eta jatorri bakoitzeko hondakinak jaso aurretik, hasierako ekoizleak emandako informazio hau aurkeztu beharko dute:
- Ekoizleak sinatutako erantzukizunpeko adierazpena (IIIA eranskina)
- Jatorrizko obraren kokalekuaren irudiaren dokumentua, Geoeuskadirena, lurzoruen geruza erakusten duena.
- Jatorri bakoitzeko material guztiak jasotzen direnean, balorizatutako materialen laburpena (II. eranskina)
- Materialak balorizatu aurretik beharrezkoa bada behin-behinean biltegiratzea, informazio hau aurkeztu beharko dute:
- Amaierako obran behin-behinean biltegiratzearen erantzukizunpeko adierazpena (IIIB eranskina)
- Balorizazio-lanak amaitu eta hilabeteko epean, beranduenez ere, informazio hau aurkeztu beharko dute:
- Materialen balorizazio-jardueraren laburpena (II. eranskina)
BESTELAKO LEGEZKO BETEBEHARRAK
Hondakinen eta kutsatutako lurzoruen Legearekin (uztailaren 28ko 22/2011) eta Estatuko lurraldearen barneko hondakinen lekualdaketa arautzen duen Errege Dekretuarekin (martxoaren 13ko 180/2015) lotutakoak:
- Jatorrizko obratik amaierakora materialak lekualdatzean, legez hondakin ez-arriskutsuak direnez, Estatuko lurraldearen barneko hondakinen lekualdaketa arautzen duen Errege Dekretua (martxoaren 13ko 180/2015) bete beharko da. Zehazkiago, jatorrizko obran ezinbestekoa den tratamendu-kontratua sinatuko da, lekualdaketa guztietan identifikazio-dokumentua erabiliko da, edo Araudi horren I. eranskineko informazioa jasotzen duen horren ordezko dokumentua eta, azkenik, hondakinaren igorleak, garraiolariak eta hartzaileak eguneratuta izan beharko dute artxibo kronologikoa.
- Aurreko atalean aipatutako dokumentazio guztia agintaritza eskudunen esku mantenduko da hiru urtez.
- Hondeatutako lurzoruen eta material arriskutsuen ekoizleak edo hasierako jabeak urtean hondakin ez-arriskutsu horien (EHZ 17 05 04) 1.000 tona baino gehiago sortzen baditu, hondakin ez-arriskutsuaren ekoizlearen komunikazioa aurkeztu beharko du EAEko ingurumen-organoan.
Nori dago zuzenduta
Hondeatutako material naturalen balorizazio-lanak egiten dituzten erakundeak edo enpresak.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna / Ingurumen Jasangarritasuneko Sailburuordetza > Ingurumen Kalitatearen eta Ekonomia Zirkularraren Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna / Ingurumen Jasangarritasuneko Sailburuordetza > Ingurumen Kalitatearen eta Ekonomia Zirkularraren Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Aurretiazko komunikazioa: 0119102
- Jarraipena eta amaiera: 0119103
Administrazioari komunikazio-egintza
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren
|
- Jatorri-obraren kokapena
-
Jatorrizko obraren kokalekuaren irudiaren dokumentua, Geoeuskadirena, lurzoruen geruza erakusten duena.
- Xede- obrar edo kokagunaren kokapena
-
Obraren kokalekuaren irudiaren dokumentua, Geoeuskadirena, lurzoruen geruza erakusten duena.
- alorizazioa erabiliko den obraren autorizazio, baimena edo lizentzia
- Jatorri-obraren kokapena
Administraziori Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean atzera egiteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean uko egiteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa bada, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu dokumentazio berria aurkezteko. Ezer aurkezten ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaeraren tramitazioarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Administrazioari komunikazio-egintza
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren
|
- Betelanetan material naturalak balorizatzearen komunikazioa
-
Egindako jakinarazpenaren kopia bidaliko da.
- Jatorri-obraren kokapena
-
Jatorrizko obraren kokalekuaren irudiaren dokumentua, Geoeuskadirena, lurzoruen geruza erakusten duena.
Administraziori Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean atzera egiteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean uko egiteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa bada, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu dokumentazio berria aurkezteko. Ezer aurkezten ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaeraren tramitazioarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.