177. zk., 2016ko irailaren 16a, ostirala
- Bestelako formatuak:
- PDF (235 KB - 3 orri.)
- EPUB (196 KB)
- Testu elebiduna
Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
IRAGARKIAK
Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak
OGASUN ETA FINANTZA SAILA
3966
IRAGARKIA, Ogasun eta Finantza Saileko Zerbitzu zuzendariarena, zeinaren bidez iragartzen baita kontratu honen lizitazioa: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren hainbat argitalpen gordailatu, manipulatu eta bidaltzea, lan merkatuan pertsona desgaituen integrazioa sustatuz.
1.– Entitate esleitzailea.
a) Erakundea: Ogasun eta Finantza Saila.
b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.
c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:
1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio zerbitzua.
2) Helbidea: Donostia kalea 1.
3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.
4) Telefonoa: 945 06 20 01 / 945 01 85 17 / 945 01 86 65.
5) Telefaxa: 945 01 87 06.
6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus
7) Kontratugilearen profilaren Internet helbidea: www.contratacion.euskadi.eus
8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2016ko urriaren 4a.
d) Espedientearen zenbakia: KM/2016/048.
2.– Kontratuaren xedea.
a) Kontratu-mota: zerbitzua.
b) Xedearen deskribapena: hainbat argitalpenak gordailatu, manipulatu eta bidaltzea.
c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.
d) Gauzatzeko/entregatzeko tokia: esleipendunaren dependentziak.
d) Gauzatzeko/entregatzeko epea: bi urte.
f) Luzapenaren onarpena: bai.
g) CPV (nomenklatura erreferentzia): 6412000.
3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.
a) Izapidetzea: ohikoa.
b) Prozedura: irekia.
4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 196.388,43 euro.
5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.
a) Zenbateko garbia: 107.438,02 euro. Zenbateko totala: 130.000,00 euro.
6.– Eskatutako bermeak.
Behin-behinekoa: ez.
Behin betikoa: % 5.
7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.
a) Sailkapena: ez da beharrezkoa.
b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk:
Amaitutako azken hiru urteetako batean (2013, 2014 eta 2015), gutxienez, urteko 70.000,00 euroko negozio bolumena eduki izana, kontratuaren alorrean.
Azken bost urteetako exekuzio handieneko urtean, xede bereko kontratuaren antzeko zerbitzuak, gutxienez, 50.000,00 eurokoak izatea (BEZik gabe).
8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.
a) Aurkezteko azken eguna: 2016ko urriaren 5a, 13:00ak.
b) Aurkezpen modua: sinplifikatua.
c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.
d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.
e) Aldagaien onarpena: ez.
9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.
a) Formuletan oinarritutako irizpideak: eskaintza ekonomikoa (51 puntu).
b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: kudeaketarako aplikazioa (30 puntu), instalazioak (5 puntu), lanerako programa (14 puntu).
10.– Eskaintzak irekitzea.
a) Balio-judizioan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2016ko urriaren 13a, 12:30ak.
b) Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2016ko urriaren 20a, 12:00ak.
11.– Beste argibide batzuk.
12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.
13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu
14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.
Vitoria-Gasteiz, 2016ko irailaren 5a.
Zerbitzu zuzendaria,
ANE URKIOLA ALUSTIZA.