43. zk., 2008ko otsailaren 29a, ostirala
- Bestelako formatuak:
- Testu elebiduna
Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
Iragarpenak
Ogasun eta Herri Administrazio Saila
1284
LEHIAKETA. Iragarkia, 2008 eta 2009rako Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusiak editatuko dituen argitalpenak diseinatzeko laguntza teknikoa helburu duen aholkularitza- eta laguntza-kontratu administratiboa esleitzeko dena (KM/2008/044 espedientea).
1.– Entitate esleitzailea.
a) Erakundea: Administrazio eta Zerbitzu sailburuordea, Ogasun eta Herri Administrazio Saila.
b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).
c) Espedientearen zenbakia: KM /2008/044.
2.– Kontratuaren ezaugarriak.
a) Helburua: 2008 eta 2009rako Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusiak editatuko dituen argitalpenak diseinatzeko laguntza teknikoa.
b) Loteak eta kopurua: ez.
c) Gauzatzeko lekua: Eusko Jaurlaritzako Argitalpen Zerbitzu Nagusia.
d) Gauzatzeko epea: 2009ko abenduaren 31 da kontratua burutzeko azken eguna.
Epe partzialak: oinarri teknikoen pleguan aurreikusitakoaren araberakoa.
3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.
a) Izapideak: ohikoak.
b) Prozedura: irekia.
c) Esleitzeko era: lehiaketa.
4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua.
Guztira: ehun eta berrogeita zortzi mila (148.000) euro.
5.– Behin-behineko fidantza: ez.
6.– Agiriak eta argibideak.
a) Entitatea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).
b) Helbidea: Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia, Donostia kalea 1, Lakua.
c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba); 01010.
d) Telefonoa: 945 01 85 17.
e) Faxa: 945 01 87 04.
f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2008ko martxoaren 13a.
7.– Kontratistaren betebeharrak.
a) Sailkapena (taldea, azpitaldeak eta kategoria).
b) Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa eta gaitasun teknikoa eta profesionala:
– lizitatzaileen azken hiru urteotako guztizko negozioen zenbatekoa urteko berrehun mila eurokoa izango da. Alderdi hau enpresaren azken hiru urteetako guztizko negozioen urteroko zenbatekoa hartzen duen erantzukizunpeko aitorpena eginez egiaztatuko da.
– era berean, lizitatzaileek azken hiru urteetan kontratuaren helburuaren antzeko bederatzi lan gutxienez egin behar izan dituzte. Ezaugarri hori enpresak azken hiru urteotan burututako kontratuaren helburuaren antzeko lan garrantzitsuenen zerrenda biltzen duen erantzukizunpeko aitorpenaren bitartez egiaztatuko da (xedea, zenbatekoak, egunak eta onuradun publikoak edo pribatuak adieraziz) eta horrekin batera lan horietako bederatziren ziurtagiriak eta ordainagiriak aurkeztuko dira.
8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.
a) Aurkezteko azken eguna: 2008ko martxoaren 14a, 13:00ak baino lehen.
b) Aurkeztu beharreko agiriak: administrazio-klausula zehatzen pleguan zehaztutakoak.
c) Aurkezteko lekua:
1) Entitatea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).
2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua (Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Nagusia).
3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz (Araba); 01010.
d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: 3 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik.
e) Aldaerak: ez.
f) Prozedura mugatua izanez gero, eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua.
9.– Eskaintzak irekitzea.
a) Entitatea: Kontratazio Batzorde Nagusia (Baliabide Orokorren Zuzendaritza).
b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua (Eusko Jaurlaritzaren Egoitza Nagusia).
c) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).
d) Eguna: 2008ko apirilaren 1a.
e) Ordua: 12:00ak.
10.– Bestelako argibideak.
11.– Iragarkien gastuak: hirurehun eta laurogeita hamar euro eta hirurogeita hamaika zentimo (390,71).
12.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali zen eguna.
13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web orria: www.ej-gv.net.
Vitoria-Gasteiz, 2008ko otsailaren 1a.
Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordea,
CARMELO ARCELUS MUGICA.