Egoitza elektronikoa

Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

216. zk., 2007ko azaroaren 9a, ostirala


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da

Bestelako Xedapenak

Kultura Saila
6124

187/2007 DEKRETUA, urriaren 30ekoa, Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekiko mendekotasun organikoa duten fundazio zein elkarteentzako diru-laguntzetarako deia egiten duena eta horiek emateko modua arautzen duena. Diru-laguntzak izan daitezke aipatu entitateen funtzionamendurako eta baita Euskal Autonomia Erkidegoko lurralde-eremuan pentsamendu politiko, sozial zein kulturala ikertzea eta garatzea xede duten jarduerak gauzatzeko ere.

Indarrean dagoen ordenamendu juridikoak euskal administrazio publikoei fundazioak eta elkarteak sustatzeko, laguntzeko eta koordinatzeko funtzioak esleitzen dizkie, administrazio publiko horien eskumenen barruan, betiere fundazioen eta elkarteen helburuak aintzakotzat hartuta. Alde horretatik, organikoki alderdi politikoen mendean dauden fundazio eta elkarteek herritarren pentsamendu politikoa, soziala eta kulturala mamitzen eta garatzen laguntzen dute, beren jardueraren bitartez.

Erakunde horiek bultzatzen dituzten jarduerak askotarikoak izan daitezke eta, beraz, haien funtzionamendua ere modu generiko batez susta daiteke, halako bide espezifikoen bitartez, nahiz eta jarduera horietako zenbait sustapen-programa jakin batzuen barruan egokitu ahal diren.

Horiek horrela, Euskal Autonomia Erkidegoko 2007 urteko Aurrekontu Orokorrek 350.000 euroko aurrekontu-partida bat jasotzen dute, Eusko Legebiltzarrean ordezkaritza duten alderdi politikoen mendeko fundazio eta elkarteak diruz laguntzeko, alegia, haien funtzionamendurako eta pentsamendu politiko, sozial eta kulturala aztertzeko eta garatzeko.

Esandako guztiagatik, beharrezkoa da prozedura orokor bat ezartzea, diru-laguntzen esparruan indarrean dagoen araudiarekin bat, erakunde horien jarduerak sustatzeko baliabideak nola banatu behar diren finkatzeko, betiere publizitate-, lehia- eta objektibotasun-printzipioak bermatuta.

Ondorioz, Kultura sailburuaren proposamenez eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2007ko urriaren 30eko bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

XEDATU DUT:

1. artikulua.– Xedea.

1.– Honako dekretu honen xedea da Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekiko mendekotasuna duten fundazio zein elkarteentzako diru-laguntzetarako deia egitea eta horiek emateko modua arautzea. Diru-laguntzak izan daitezke aipatu entitateen funtzionamendurako eta baita Euskal Autonomia Erkidegoko lurralde-eremuan pentsamendu politiko, sozial zein kulturala ikertzea eta garatzea xede duten jarduerak gauzatzeko ere.

2.– Xede horretarako hirurehun eta berrogeita hamar mila (350.000) euroko zenbatekoa erabiliko da, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Nagusietan berariaz jarritako aurrekontu-partidaren kontura. Diru-kopuru hori gehitu ahal izango da Xedapen Gehigarrietako Lehenengoan ezarritakoaren arabera.

2. artikulua.– Onuradunak.

1.– Honako Dekretu honek finkatzen dituen diru-laguntzak Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dauden alderdi politikoekiko mendekotasuna duten fundazio zein elkarteek jaso ahal izango dituzte, baldin eta euren interes orokorreko helburuen artean kultur jarduerak garatzea badago eta hurrengo artikuluak aipatzen dituen jardueretako bat edo gehiago modu egonkorrean garatzen badute.

2.– Nolanahi ere, entitate onuradunek Euskal Autonomia Erkidegoko lurralde-eremuan nagusiki garatu beharko dituzte euren eginkizunak, kasuan kasuko estatutu-arauetan ezarritakoaren arabera.

3.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo erakunde autonomiadunek ezaugarri bereko beste laguntza edo diru-laguntzaren batzuk eman izana dela-eta horiek itzultzeko edo zigortzeko prozedimenduren bat oraindik ere izapidetzen ari bada, prozedimendu hori amaitu egin beharko da onuradunei diru-laguntzak edo laguntzak eman eta ordaindu ahal izateko.

4.– Eusko Legebiltzarrean ordezkatuta dagoen alderdi politiko berekoarekiko mendekotasuna izan ditzaketen entitateetako bakar bat baino ezingo da bildu deialdi honetara.

5.– Laguntza-deialdi honetara ezin izango dira aurkeztu sexuaren ziozko bereizkeria egiteagatik zigor administratibo edo penala jasotako entitateak, ez eta otsailaren 18ko 4/2005 Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legea dela bide debeku horrekin zigortutakoak ere, betiere kasuan kasuko zigorrak ezarritako epean.

3. artikulua.– Jarduera diru-laguntzagaiak.

1.– Fundazio zein elkarte onuradunen funtzionamendu-gastuak arintzea eta baita pentsamendu politiko, sozial zein kulturala ikertzea eta garatzea xede duten jarduerak ere bildu ahal izango dira honako deialdi honetara.

2.– Nolanahi ere, jarduerok 2007ko urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra bitartean gauzatu beharko dira.

3.– Orokorki, jarraian aipatzen diren gastuak ezingo dira diruz lagundu:

a) Higiezinetan egindako edozein eratako obrek sortarazitakoak.

b) Ekipamenduetan egindakoak -makineriaren, altzarien, informatika ekipoen, zein garraio-elementuen erosketa- eta, orokorki, entitate onuradunaren ondasuna gehitu dezaketen bestelakoak.

c) Amortizazio-gastuak.

d) Zerga-gastuak.

e) Irakasleen, hizlarien zein txostengileen ordainsari profesionalak, hauen titularra diru-laguntzaren fundazio zein elkarte onuradunaren zuzendaritza kidea denean.

4.– Protokolo- eta ordezkatze-gastuak ontzat eman ahal izateko, diru-laguntzaren xede duen jarduerarekiko erlazio zuzen-zuzena egiaztatzea nahitaezko baldintza da eta, inola ere, ezingo dira esleitutako diru-laguntzaren % 5etik gorakoak izan.

5.– Honako Dekretu honetatik kanpo geratuko dira aurrekontuari begira honako zirkunstantzia honekin bat datozen programak edo jarduerak:

	I-SC	x 100 < 30

	---------

	G

non,

I = Guztizko diru-sarrerak.

SC = Kultura Sailari eskatutako diru-kopurua.

G = Guztizko diru-irteerak.

4. artikulua.– Diru-laguntzak emateko eta banakako kopuruak zehazteko prozedura.

1.– Dekretu honek ezartzen dituen diru-laguntzak emateko prozedura lehiaketa izango da. Horretarako, hots, eskariak hurrenkera jakin batean jartzeko, aurkeztutako eskabide guztiak elkarrekin alderatuko dira, baina betiere 9. artikuluan ezarritako balorazio-irizpideak kontuan harturik.

2.– Kasuan kasuko diru-laguntzaren zenbatekoa finkatzeko, deialdiarentzat izendatutako gehienezko diru-kopurua ontzat emandako eskabideen artean modu zuzenki proportzionalean banatuko du Balorazio batzordeak. Aipatutako diru-banaketa kasuan kasu lortutako puntuazioaren eta eskatutako diru-kopuruaren arabera egingo da, horretarako honako formula hau erabiliz:

		Ei x Pi

	Si =	-------------

		100

non,

Si = Programa, jarduera zein funtzionamendurako eskabide bakoitzari dagokion diru-laguntzaren zenbatekoa.

Ei = Kasuan kasu eskatutako diru-laguntzaren zenbatekoa.

Pi = Batzordeak programa, jarduera zein funtzionamendurako eskabide bakoitzari emandako puntuazioa.

3.– Aurreko apartatuan esandako moduan kalkulatutako diru-laguntzen baturak aurrekontuaren muga gainditzen badu, kasuan kasu eman beharreko diru-kopurua honela kalkulatuko da:

		D x Si

	Si"=	-----------------

		i=n

&#9;&#9;<FONT FACE="Symbol" SIZE=2>&Acirc; Si

&#9;&#9;i=1

non,

Si = Aurreko formularen arabera programa, jarduera zein funtzionamendurako eskabide bakoitzari berez legokiokeen zenbatekoa.

Si" = Programa, jarduera zein funtzionamendurako eskabide bakoitzari behin betiko ematen zaion zenbatekoa.

D = Diru-laguntza jasoko duten programa, jarduera zein funtzionamendurako eskabide guztien artean banatu beharreko zenbatekoa.

5. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzeko organoa.

Dekretu honek finkatzen dituen diru-laguntzak kudeatzeko ardura Zerbitzu Zuzendaritzarena izango da.

6. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

1.– Honako deialdira biltzeko interesa duten entitateek Dekretuaren I. eranskineko ereduari jarraituriko eskabide-orria aurkeztu beharko dute, behar bezala beteta eta entitate eskatzailea legez ordezkatzeko ahalmena duen pertsonak izenpetua.

2.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, Dekretua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita.

3.– Eskabideak, Kultura sailburuari zuzenduta, honako toki hauetako batean aurkeztu beharko dira: Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzan (Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz), Bizkaiko Lurralde Zerbitzuan (Kale Nagusia 85, Bilbao) edo Gipuzkoako Lurralde Zerbitzuan (Andia kalea 13, Donostia-San Sebastián). Eskabideak zuzenean entrega daitezke edo, bestela, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritako edozein bide erabiliz.

4.– Entitate eskatzaileek, eskabide-orriarekin batera, jarraian aipatzen den dokumentazioa nahitaez aurkeztu beharko dute:

a) Entitatearen Identifikazio Fiskaleko Zenbakia egiaztatzen duen txartelaren fotokopia, eraketa-aktarena, estatutuena eta dagokion erregistro publikoan inskribatuta dagoela adierazten duen ziurtagiriarena.

b) Kasuan kasu alderdi politikoa legez ordezkatzeko ahalmena duen pertsona fisikoaren ziurtagiria, non alderdi politikoarekiko mendekotasun organikoa egiaztatuko duen bai eta fundazio zein elkarte eskatzailea diru-laguntzaren jasotzaile izendatuko duen ere.

c) Entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoaren Nortasun Agiri Nazionalaren fotokopia eta horren lege-ahalmena egiaztatzen duen ziurtagiria.

d) Aurkeztutako dokumentu ororen egiazkotasunarekiko zinpeko aitorpena, non adieraziko baitu eskabidea egin duen egunean berak ordezkatzen duen entitateak ez duela zigor administratibo edo penalik diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko, ez eta horretarako gaitasuna kentzen dion legezko debekurik ere. Zinpeko aitorpena entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.

e) Entitate eskatzailea dagokion zerga-ordainketan eta Gizarte Segurantzan egunean dagoela adierazten duten ziurtagiriak, kasuan kasu eskumena duen organoak emanak. Gehienez, eskabidea aurkezten den baino hiru hilabete lehenagokoak izango dira. Dena den, dokumentazio hori dela-eta, jardunbideak irauten duen bitartean eskatzen zaizkion beste ziurtagiri aurkeztu beharko ditu onuradunak.

f) A eranskina (‘Datuen Alta/Doakion Hirugarrena’ dokumentua), egoki beteta eta bertan eskatzen den dokumentazioaz lagunduta (aipatu eranskina honako helbide honetan aurkitu daiteke: http://www.ogasun.ejgv.euskadi.net/r51-341/es/contenidos/autorizaciones/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html).

g) 2007. urtean zehar entitate eskatzaileak garatu(ko) duen programa [jarduera(k) gehi funtzionamendu arloko aspektuak], zeinak, ahal den neurrian, gutxienez, honako aspektu hauek garatu beharko baititu:

– Pentsamendu politiko, sozial zein kulturalaren ikuspegitik programak edota jarduerak duen interesa.

– Programaren edo jardueraren balizko onuradun-kopurua.

– Programaren edo jardueraren exekuzio-egutegia.

– Programaren edo jardueraren aurrekontu zehatza eta xehatua (diru-irteerak eta diru-sarrerak), non eskatutako edota esleitutako laguntza zein diru-laguntzak zehaztu beharko baitira.

h) Entitate eskatzailearen azken bi urteotako jarduera-memoria.

5.– Nolanahi ere, aurkeztutako programa edo jarduera hobeto baloratu ahal izate aldera, aurreko puntuan adierazitako dokumentazioaz gain, Zerbitzu Zuzendaritza edota Balorazio batzordeak egokitzat jotzen duten nahi beste dokumentazio osagarri ere eskatu ahal izango diete entitate eskatzaileei.

7. artikulua.– Aurkeztutako eskabideetan akatsak zuzentzea.

1.– Zerbitzu Zuzendaritza kasuan kasuko eskabideak akatsen bat duela edo osatugabea dela ohartuz gero, zuzendaritzak berak eskabidea egin duen entitate interesdunari akatsa zuzen dezala edota falta den dokumentazioa bidal dezala eskatuko dio idatziz, eta horretarako hamar eguneko epea emango dio. Horretaz gain, eskaera egin duen entitate interesdunari igortzen zaion jakinarazpen-idazkian honako hau ere adieraziko zaio: eskatutako oro horretarako dagoen epean aurkezten ez badu, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. eta 71. artikuluetan ezarritakoaren arabera dagokion ebazpena eman ondoren, eskabidearen tramitazioan atzera egin duela ulertuko dela.

2.– Atzera egin izanaren berariazko ebazpena hilabeteko epean jakinaraziko zaio entitate interesdunari, aurreko puntuan adierazitako epea bukatzen den egunaren biharamunean kontatzen hasita.

8. artikulua.– Balorazio-batzordea.

1.– Aurkeztutako eskabideak aztertu eta ebaluatzeko, Balorazio-batzorde bat osatuko da jarraian azaltzen den moduan:

a) Batzordeburua izango den Kultura Saileko Zerbitzu zuzendaria.

b) Herri-Arduralaritzaren Euskal Erakundeko zuzendaria edo, horren ordez, erakunde autonomiadun bereko teknikari bat, zuzendariak izendatua.

c) Justizia, Lan eta Gizarte Segurantza Saileko Azterlan eta Lege Araubide zuzendaria edo, horren ordez, zuzendaritza bereko teknikari bat, zuzendariak izendatua.

d) Kultura Sustatzeko zuzendaria edo, horren ordez, zuzendaritza bereko teknikari bat, zuzendariak izendatua.

e) Zerbitzu Zuzendaritzako teknikari bat, zuzendariak izendatua. Teknikari honek, idazkaritza lanetan jardungo duenak, ez du izango botoa emateko eskubiderik; bai, ordea, iritzia ematekoa.

2.– Lehenengo bilera egin aurretik, batzordea osatzen duten kideen izendapena jendaurrean jakinaraziko da, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko den Zerbitzu zuzendariaren ebazpen baten bidez. Hartara, entitate interesatu orok azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 29. artikuluan jasotako eskubideak erabili ahalko ditu.

3.– Batzordeak propio prestatutako ebazpen-proposamena egingo dio Kultura sailburuari, eskabideak aurkezteko epea bukatu eta handik hiru hilabeteko epean. Proposamen horrek honako aspektu hauek zehaztuko ditu:

a) Entitate onuradunen zerrenda, diru-laguntza jaso dezaketen jarduerak eta kasuan kasuko diru-laguntzaren zenbatekoa.

b) Diru-laguntzarik jasoko ez duten entitateen zerrenda, bazter utzi daitezkeen jarduerak eta kasuan kasuko arrazoia.

9. artikulua.– Balorazio-irizpideak.

Ebazpen-proposamena egiteko, Balorazio-batzordeak honako irizpide hauek hartuko ditu kontuan:

a) Eusko Legebiltzarrerako azken hauteskundeetan lortutako ordezkapena (% 50).

b) Pentsamendu politiko, sozial zein kulturalaren ikuspegitik programak edota jarduerak duen interesa (% 30).

c) Programaren edo jardueraren autofinantziazioa

(% 10). Bere maila neurtzeko, diru-sarrera mota guztiak hartuko dira kontuan, beste administrazio publikoenak izan ezik (Kultura Sailari eskatutako diru-kopurua barne).

d) Programaren edo jardueraren balizko onuradun-kopurua, zuzenak zein zeharkakoak, eta horien lurralde-eragina (% 10).

10. artikulua.– Beste diru-laguntza batzuekiko bateragarritasuna.

Dekretu honek araututako diru-laguntzak eta helburu berberaz entitate onuradunei esleitu dakizkiekeen beste batzuk bateragarriak izango dira, baldin eta gain-finantzaziorik ez badago. Kasu horretan, behar diren neurriak hartuko dira emandako diru-laguntza dagokion diru-kopurura murrizteko.

11. artikulua.– Ebazpena.

1.– Balorazio-batzordeak egindako proposamenaren argitan, Kultura sailburuak dagokion ebazpena emango du.

2.– Prozeduraren ebazpena jakinarazteko gehienezko epea bost hilabetekoa izango da, eskabideak aurkezteko epea bukatzen den egunetik kontatzen hasita. Epea igaro eta entitate interesdunek ebazpenaren jakinarazpen-idazkirik jaso ezean, eskabidea(k) ezetsi d(ir)ela ulertuko da, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan aurreikusi bezala, nahiz eta horrek ez salbuetsi aipatu legeak Administrazioari ebazpen adierazia emateko ezartzen dion betekizunetik.

3.– Ebazpena entitate interesdun orori jakinarazteaz gain, entitate onuradunak, diru-laguntza jaso duten programak edo jarduerak eta kasuan kasuko diru-laguntzaren zenbatekoa jasotzen dituen Zerbitzu zuzendariaren ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ere argitaratuko dira, jendeak horren berri izan dezan.

12. artikulua.– Entitate onuradunen betebeharrak.

Dekretu honek araututako diru-laguntzen entitate onuradunek honako betebehar hauek bete behar dituzte:

a) Esleitutako diru-laguntza onartzea. Horretarako, laguntza onartzen duela adierazteko hamabost egun balioduneko epea izango du, esleitutako diru-laguntzaren berri ematen duen jakinarazpen-idazkia jasotzen duen egunaren biharamunetik kontatzen hasita. Epe horretan adierazpenik egin ezean, laguntza onartzen duela ulertuko da, horrek dakartzan eskubide eta betebehar guztiekin.

b) Diru-laguntza jasotako programak edo jarduerak burutzea aurreikusitako exekuzio-, justifikazio-epeak eta baita programetatik edo jardueretatik eratortzen diren xehetasunak ere betez.

c) Esleitutako diru-laguntza programaren edo jardueraren exekuzioak sortarazitako gastuei aurre egiteko erabiltzea, diru-laguntza jasotzeko aurkeztu den aurrekontuan ezarritakoaren arabera.

d) Egiaztatze-jarduerei men egitea, eta Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailari, Ogasun eta Herri Administrazio Sailaren Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta, azkenik, Herri Kontuen Euskal Epaitegiari diru-laguntzen zertarakoen fiskalizazio-lanetan behar duten informazio guztia ematea.

e) Diru-laguntzak esleitzerakoan exijitutako eta kontuan izandako betekizunen bati eragin diezaioketen gorabeheren gaineko aldaketarik egonez gero, horren berri ematea Zerbitzu Zuzendaritzari.

f) Xede berbera izanik, bestelako administrazioetatik edo ente publiko zein pribatuetatik jasotako diru-laguntzen edo laguntzen, diru-sarreren edo baliabideen berri ematea Zerbitzu Zuzendaritzari.

g) Diruz lagundutako programa edo jarduera promozionatzeko egindako testu, dokumentu eta antzeko elementuetan, Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru-laguntza jaso dela adierazten duen aipamena egitea. Aipamen hori euskaraz egin beharko da edo, bestela, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan.

Nolanahi ere, konpromiso hori ez dute bete beharko, programa edo jarduera burutu ondoren diru-laguntzaren baten onuradunak direla adierazten duen jakinarazpen-idazkia jasoko dutenek.

h) Ordenamendu juridikoak eta, bereziki, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak ezartzen duen beste edozein.

13. artikulua.– Diru-laguntzaren ordainketa.

1.– Esleitutako diru-laguntzak bi zatitan ordainduko dira, honako prozedura honi jarraituz:

a) Lehenengoan diru-laguntza osoaren ehuneko hirurogeita hamabosta (% 75) ordainduko da, diru-laguntza jasotzea onartzen den egunetik kontatzen hasi eta handik hilabeteko epean.

b) Bigarrenean, hala badagokio, gainerako kopurua ordainduko da, diru-laguntza zuritzeko dokumentazioa aurkezten den egunetik kontatzen hasi eta handik hilabeteko epean.

2.– Salbuespen gisa, diru-laguntza osoa batera ordaindu ahal izango da baldin eta, batetik, diruz lagundutako programa edo jarduera burututa badago eta, bestetik, entitate onuradunak programa edo jarduera behar bezala justifikatzeko dokumentazioa bidali badu.

14. artikulua.– Diru-laguntzaren justifikazioa.

1.– Diruz lagundutako jarduerak behin gauzatuz gero justifikatu beharko dira eta, edozein kasutan, 2008ko martxoaren 31 baino lehen. Prozedurari dagokionean, kasuan kasuko entitate onuradunak Dekretu honen II. eranskina bete beharko du eta, bertan agertzen den dokumentazioarekin batera, Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzara bidali. Hauxe da helbidea: Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz. Dokumentazioa zuzenean bidali ahal izango da edo, bestela, azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritako edozein bide erabiliz.

2.– Esleitutako diru-laguntza Dekretu honek ezarritako epean eta terminoetan ez justifikatzeak zuritu ez diren zenbatekoak eta dagozkion berandutzako interesak -laguntzaren ordainketa egiten den une beretik kalkulatutakoak- itzuli behar izatea ekarriko du.

15. artikulua.– Diru-laguntzaren kitapena.

1.– Diru-laguntzaren xedea betea izanik, hura esleitzeko kontuan izandako edozein baldintza aldatzeak, eta, edozein kasutan, bestelako herri administrazioen edo entitate publiko zein pribatuen diru-laguntzak metaketa bidez eskuratzeak diru laguntzen esleipen-erabakia aldatzea ekarri ahal izango du.

2.– Diru-laguntza justifikatzeko bidalitako dokumentazioa aztertu ondoren, dena delako arrazoiarengatik bigarren zatiaren ordainketa gutxitu behar izatekotan edo hura ezeztatu behar izatekotan, eta, hala badagokio, jasotakoa, osorik nahiz haren zati bat, Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar izanez gero, Kultura sailburuak kitapen-ebazpen indibidualizatua emango du egiaztagiriak aurkezteko epea bukatzen den egunetik hasi eta handik bi hilabeteko epean. Halaber, hala badagokio, diru itzulketa egin ahal izateko bi hilabeteko epea emango du ebazpenaren jakinarazpen-idazkia jasotzen denetik kontatzen hasita.

3.– Eskabidearekin batera aurkeztutako hasierako gastu-aurrekontua baino handiagokoa justifikatzeak ez dakar, inola ere, esleitutako behin-behineko diru-laguntzaren zenbatekoa gehitzeko eskubiderik.

16. artikulua.– Ez-betetzeak.

1.– Honako hauek joko dira ez-betetzetzat:

a) Esleitutako diru-laguntza ez justifikatzea, horretarako ezarritako epean.

b) Laguntza jasotzea horretarako ezinbestekoak diren baldintzak bete gabe.

c) Jasotako diru-laguntza osoa edo haren zati bat lagundutako programak edo jarduerak ez diren bestelakoetarako erabiltzea.

d) Kitapen-ebazpenak diru-kopuru jakin bat itzuli behar izatea ekarriz gero, diru-kopuru hori horretarako ezarritako epean ez itzultzea.

e) Kultura Sailaren, Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren edo Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren kontrol-lanari uko egitea edo oztopatzea.

f) Dekretu honetan ezarritako betebeharrak edo bestelako xedapenek izaera orokorrez betetzeko ezartzen duten beste edozein betebehar ez betetzea.

2.– Artikulu honen aurreko paragrafoan ez-betetzat jotako suposamenduren bat gertatzen dela egiaztatzen bada, horrek ekarriko du ezin exijitu izatea Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzari diru-laguntzaren ordainketa egitea eta, hala badagokio, jasotako zenbatekoak eta kasuan kasu dagozkion interes legalak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharra, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan adierazitakoa betez eta horretarako ezartzen den prozedurari jarraituz.

3.– Aurreko paragrafoan adierazitako itzulketaz gainera, balizko zigor-prozedura ireki daiteke ikusten bada Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren laguntza eta diru-laguntzei buruzko xedapenak urratu direla, lehen aipaturiko azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan xedatutakoaren arabera.

XEDAPEN GEHIGARRIAK

Lehenengoa.– 1. artikuluan izendatutako guztizko diru-zenbatekoa aldatu ahal izango da eskatutako laguntza guztien zenbatekoa kontuan izanda eta deialdi honetako eskabideak ebatzi aurretik, Kultura Sailean beste egitarau batzuk egin ondoren ahitu gabe geratutako aurrekontuko diru erabilgarriaren arabera. Aipatutakoaren berri eman beharko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko den Kultura sailburuaren ebazpen baten bitartez.

Bigarrena.– Prozedurari dagokionez, Agindu honetan aurreikusi ez diren alderdietan Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da.

AZKEN XEDAPENAK

Lehenengoa.– Administrazio-bidea amaitzen duen Dekretu honen aurka, interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa ezarri ahal izango diote Jaurlaritzaren Kontseiluari hilabeteko epean, Dekretua argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Salari bi hilabeteko epean, Dekretua argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Bigarrena.– Dekretu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango du eragina.

Vitoria-Gasteizen, 2007ko urriaren 30ean.

Jaurlaritzaren lehendakariordea,

IDOIA ZENARRUTZABEITIA BELDARRAIN.

Kultura sailburua,

MIREN KARMELE AZKARATE VILLAR.

URRIAREN 30EKO 187/2007 DEKRETUAREN I. ERANSKINA
ANEXO I AL DECRETO 187/2007, DE 30 DE OCTUBRE
ESKABIDE-ORRIA / IMPRESO DE SOLICITUD
EUSKO LEGEBILTZARREAN ORDEZKATUTA DAUDEN ALDERDI POLITIKOEKIKO MENDEKOTASUN
ORGANIKOA DUTEN FUNDAZIO ZEIN ELKARTEENTZAKO DIRU-LAGUTNZAK
SUBVENCIONES A FUNDACIONES Y ASOCIACIONES CON DEPENDENCIA ORGÁNICA DE PARTIDOS POLÍTICOS CON REPRESENTACIÓN EN EL PARLAMENTO VASCO
ESKAERA EGITEN DUEN ENTITATEA IDENTIFIKATZEKO DATUAK
DATOS IDENTIFICATIVOS DE LA ENTIDAD SOLICITANTE

Entitatearen izena: &#9;

Denominación de la entidad

IFZ/NIF: &#9;

Helbidea/Dirección: &#9;

Posta-kodea / Código postal:

Tel.: ……................. Eskukoa/Móvil:

Posta elektronikoa / Correo electrónico (e-mail): .

Web orrialdearen helbidea / Dirección de la página web: &#9;

ESKAERA EGITEN DUEN ENTITATEAREN LEGEZKO ORDEZKARIA IDENTIFIKATZEKO DATUAK
DATOS IDENTIFICATIVOS DEL/DE LA REPRESENTANTE LEGAL DE LA ENTIDAD SOLICITANTE

Izen-deiturak/Nombre y apellidos:

Helbidea/Dirección: &#9;

Posta-kodea/Código Postal:

Tel.: ..................………..........…………… Eskukoa/ Móvil: :………………..…………..Faxa/Fax: &#9;

Posta elektronikoa / Correo electrónico (e-mail): . &#9;

ORDAINKETAK EGITEKO DATUAK / DATOS PARA EL LIBRAMIENTO DE PAGOS

Banketxea edo aurrezki entitatea / Banco o entidad de ahorro&#9;nnnn

Agentzia/Agencia&#9;nnnn

KD/ DC&#9;nn

Kontu zk./Nº cuenta&#9;nnnnnnnnnn

DIRU-LAGUNTZA JASO NAHIAN AURKEZTUTAKO PROGRAMA EDO EKINTZEN DESKRIBAPENA
DESCRIPCIÓN DE LOS PROGRAMAS O ACTIVIDADES PRESENTADA PARA SER SUBVENCIONADAS

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

&#9;

..................................(e)n, 200…(e)ko
En ......................................, a ...... de
Izenpea/Firma:

OHARRAK:

1.– Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren Zerbitzu Zuzendaritzak ondokoa adierazi nahi dizu: eranskin honetan adierazi dituzun datu pertsonalak, Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikopean dagoen fitxategi automatizatu batean sartuko ditugula, ondoren erabili ahal izateko.

Fitxategiko datuok ez zaizkio beste inori lagako eta fitxategia Eusko Jaurlaritzaren Kultura Sailak berak sustatutako diru-laguntzak kudeatzeko baino ez da erabiliko.

&#9;&#9;

Aipatutako Lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula edo ez dituzula adierazi nahi jakinarazteko, honako helbide honetara idatzi beharko duzu: Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

2.– Eskaera egiten duen entitateak bere helbide soziala eta fiskala atzerrian izatekotan, inprimaki honetan eskatutako mota orotako identifikazio datu guztiak kasuan kasuko herrialdean horien baliokideak direnak aurkeztuz egiaztatu beharko dira.

3.– Eskabide-orria eskaera egiten duen entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.

OBSERVACIONES

1.– La Dirección de Servicios del Departamento de Cultura del Gobierno Vasco le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este anexo van a ser incorporados para su tratamiento en un fichero automatizado sujeto a lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999, de Protección de Datos de Carácter Personal.

El uso de dicho fichero, cuyos datos no serán objeto de cesión a terceros, se circunscribe al uso exclusivo de la gestión de las ayudas promovidas por el Departamento de Cultura del Gobierno Vasco.

Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, dirigiendo un escrito a la Dirección de Servicios, responsable de dicho fichero, c/ Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

2.– En el supuesto de que la entidad solicitante se halle domiciliada social y fiscalmente en el extranjero, aquélla deberá acreditar los datos identificativos de todo tipo requeridos en el presente impreso mediante la sustitución de éstos por aquéllos que fueran equivalentes en su correspondiente país.

3.– El impreso de solicitud habrá de ser firmado por la persona física que ostente la representación legal de la entidad solicitante.

&#9;&#9;

KULTURA SAILEKO ZERBITZU ZUZENDARITZA
DIRECCIÓN DE SERVICIOS DEL DEPARTAMENTO DE CULTURA

I. A ERANSKINA / ANEXO I. A

DATUEN ALTA/HIRUGARREN INTERESATUA

ALTA DE DATOS/TERCERO INTERESADO

HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK

DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO

IFZ/NIF (1) :&#9;

Entitatearen izena

Razón social: &#9;

&#9;

HIRUGARRENAREN HELBIDEA IDENTIFIKATZEKO DATUAK

DATOS IDENTIFICATIVOS DEL DOMICILIO DEL TERCERO

Helbidea (kalea, zk., solairua, ea.)

Domicilio (calle, n.º, piso, etc.): &#9;

Posta kodea&#9;Herria

Código postal: &#9;&#9;Localidad: ………..………............................................

Probintzia

Provincia: &#9;

BANKETXE EDO AURREZKI ENTITATEKO DATUAK

DATOS DEL BANCO O ENTIDAD DE AHORRO

Bankua

Banco &#9; nnnn

Agentzia

Agencia&#9; nnnn

KD&#9; &#9;K/ korrontea

DC&#9;nn &#9;C/ Corriente&#9; nnnnnnnnnn

Jabea

Titular&#9; .

&#9;Banketxearen adostasuna&#9;Hirugarrenaren adostasuna&#9; Sailaren onespena&#9;Kontabilitatearen onespena

&#9;Conforme banco&#9;Conforme tercero&#9;Vº Bº departamento&#9;Vº Bº contabilidad

&#9;Sinadura eta zigilua&#9;Sinadura eta zigilua&#9; Baimenduriko sinadura&#9;Baimenduriko sinadura

&#9;Sello y firma&#9;Sello y firma&#9;Firma autorizada&#9; Firma autorizada

(1): Identifikazio Fiskaleko txartelaren fotokopia erantsi beharko da / Deberá adjuntarse fotocopia de la Tarjeta de Identificación

Fiscal.

Oharra: Datu pertsonalak babesteko 15/1999 Lege Organikoan ezarritakoa betez, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak honako hau jakinarazten dizu: dokumentu/inprimaki/formulario honen bitartez jarri dituzun zure datu pertsonalak fitxategi automatizatu baten sartuko ditugula, ondoren erabili ahal izateko. Aipatutako Lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula edo ez dituzula jarri nahi adierazteko, honako helbide honetara jo dezakezu: Ogasun eta Herri Administrazio Saileko Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia kalea, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz / Nota: En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tramitación en un fichero automatizado. Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz.

URRIAREN 30EKO 187/2007 DEKRETUAREN II. ERANSKINA
ANEXO II AL DECRETO 187/2007, DE 30 DE OCTUBRE
ESKATUTAKO PROGRAMA EDO EKINTZAK BURUTZEKO DIRU-LAGUNTZEN JUSTIFIKAZIOA
JUSTIFICACIÓN DE SUBVENCIONES PARA LA REALIZACIÓN DE PROGRAMAS O ACTIVIDADES SOLICITADAS

DIRU-LAGUNTZA JASO DUEN ENTITATEA

ENTIDAD BENEFICIARIA DE SUBVENCIÓN

Entitatearen izena: &#9;

Denominación de la entidad

ENTITATEAREN LEGEZKO ORDEZKARIA

REPRESENTANTE LEGAL DE LA ENTIDAD

Izen-deiturak / Nombre y apellidos: &#9;

&#9;

DIRUZ LAGUNDUTAKO ESPEDIENTEA / EXPEDIENTE SUBVENCIONADO

Esp. zk./Exp. n.º: AGO-200700/ nnnn 

Diru-laguntza jaso duen programa edo jarduera / Programa o actividad subvencionada:

&#9;

&#9;

&#9;

..................................(e)n, 200…(e)ko
En ......................................, a ...... de

Izenpea/Firma (1):

OHARRA:

1.– Honako eranskin hau diru-laguntza jaso duen entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.

Datu pertsonalak babesteko 15/1999 Lege Organikoan ezarritakoa betez, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak honako hau jakinarazten dizu: dokumentu/inprimaki/formulario honen bitartez jarri dituzun zure datu pertsonalak fitxategi automatizatu baten sartuko ditugula, ondoren erabili ahal izateko. Aipatutako Lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula edo ez dituzula jarri nahi adierazteko, honako helbide honetara jo dezakezu: Ogasun eta Herri Administrazio Saileko Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia kalea, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz.

&#9;

OBSERVACIÓN:

1.– El presente anexo deberá ser firmado por la persona física que ostente la representación legal de la entidad beneficiaria.

En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tramitación en un fichero automatizado. Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz.

KULTURA SAILEKO ZERBITZU ZUZENDARITZA

DIRECCIÓN DE SERVICIOS DEL DEPARTAMENTO DE CULTURA

II. ERANSKINAREKIN BATERA AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA

1.– Diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako programa edo jardueraren gaineko memoria deskriptiboa, ahalik eta zehatzena, non haren exekuzioa, betetze-maila eta ebaluazioa ere jaso behar baitira.

2.– Diruz lagundutako programa edo jardueraren exekuzioak sortarazitako gastuen egiaztagiriak, diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako gastu-aurrekontu osoaren pareko zenbatekoari dagozkionak. Horrezaz gain, II. A eranskina ere bete beharko da.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren aurrekontuen pentzutan egiten den finantzazioak diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako gastu-aurrekontuaren % 50a gainditzen ez badu, programa edo jardueraren exekuzioak sortarazitako gastuen egiaztagiriak ere aurkeztu beharra dagoen arren, horiek, salbuespen gisa, esleitutako diru-laguntzaren pareko zenbatekoari dagozkionak baino ez dira izan behar.

Dena dela, Zerbitzu Zuzendaritzak hala eskatzen badu, diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako gastu-aurrekontuaren zenbateko osoari dagozkion gainontzeko gastuen egiaztagiriak zuzendaritza horren esku jarriko dituztelako konpromisoa bere gain hartzen dute entitate onuradunek, beti ere esleitutako diru-laguntza behar bezala justifikatzeko beharrezkoa den dokumentazioa aurkezteko epea bukatu eta handik hiru hilabeteko epean.

Gastuen egiaztagiriak aurkezteko moduari dagokionez, jatorrizkoak besterik ez dira onartuko, edo besterik ezean, Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailak edo dagokion Lurralde Historikoko Kulturako Lurralde Zerbitzuak konpultsatutako fotokopiak.

Hona hemen gastuen egiaztagiritzat hartuko diren dokumentuak:

a) Nomina.

b) Gizarte Segurantzako TC-1 eta TC-2a.

c) Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergarekiko erretentzioaren aitorpena adierazten duten 110 eta 111.

d) Faktura, zeinak, baliozkoa izan dadin, honako datu hauek jaso beharko baititu:

• d.1) Zenbakia eta, hala badagokio, seriea.

• d.2) Igorlearen eta hartzailearen izen-deiturak edo baltzuaren izena, identifikazio fiskaleko zenbakia eta helbidea edo, hala badagokio, bertan bizi ez direnak baldin badira, ohiko bizitokia.

DOCUMENTACIÓN A APORTAR JUNTO CON EL ANEXO II

1.– Memoria detallada y lo más amplia posible relativa a la ejecución, grado de cumplimiento y evaluación del programa o actividad presentada junto con la solicitud de subvención.

2.– Justificantes de gastos originados con motivo de la realización del programa o actividad subvencionado por una cuantía equivalente al importe total del presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con la solicitud de subvención. Así mismo, deberá cumplimentarse el anexo II. A.

Excepcionalmente, y cuando la financiación con cargo a los presupuestos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi no supere el 50% del presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con la solicitud de subvención, deberán presentarse justificantes de gastos originados con motivo de la realización del programa o actividad subvencionado tan sólo por una cuantía equivalente al importe de la subvención concedida.

No obstante, cuando la Dirección de Servicios así lo requiera, y siempre dentro del periodo de tres meses contados a partir de la finalización del plazo para la presentación de la documentación acreditativa de la justificación de la subvención otorgada, las entidades beneficiarias asumen el compromiso de poner a disposición de aquélla los justificantes de gastos restantes que cubran el importe total del presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con la solicitud de subvención.

En cuanto a la forma de presentación de los justificantes de gasto, tan sólo se aceptarán originales de los mismos o, en su defecto, fotocopia compulsada por el Departamento de Cultura del Gobierno Vasco o el Servicio Territorial de Cultura del Territorio Histórico correspondiente.

Los documentos que tienen la consideración de justificante de gasto son los que figuran a continuación:

a) La nómina.

b) TC-1 y TC-2, de la Seguridad Social.

c) 110 y 111, de declaración de retenciones relativas al Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.

d) La factura que, para ser considerada válida, deberá contener los siguientes datos:

• d.1) Número y, en su caso, serie.

• d.2) Nombre y apellidos o denominación social, número de identificación fiscal y domicilio del expedidor/a y del destinatario/a o, en su caso, localización del establecimiento permanente si se trata de no residentes.

• d.3) Operazioaren deskribapena eta guztizko kontraprestazioa. Operazioa Balio Erantsiaren gaineko Zerga ordaintzeaz libre ez dagoenean, ordainagirian oinarri ezargarria zehaztu ahal izateko beharrezko diren datu guztiak adierazi beharko dira, bai eta zerga-tipoa eta erreperkutitutako kuota ere. Kuota prezioaren barruan erreperkutitzen denean, aplikatutako zerga-tipoa bakarrik adieraziko da edo, bestela "BEZ barne" esaldia jarriko, Balio Erantsiaren gaineko Zerga arautzen duen araudian hala baimenduta baldin badago.

• d.4) Faktura egin zen eguna.

e) Ziurtagiriak edo zorragatiko kargu-dokumentuak, zeinetan, finantza-erakundeek egindakoak izanik, faktura baten berariazko datuak agertu behar baitira, serie eta zenbakia izan ezik.

f) Enpresari edo profesionalak ez diren pertsona fisikoek egindako aldizkako lanen kasuan, horiek justifikatzeko autofaktura edo idazki bat aurkeztu beharko da (hirugarren interesatuak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean). Idazkia edo autofaktura egin duen entitatearen ordezkaria den pertsona fisikoak sinatu beharko du eta, bertan, gutxienez, honako datu hauek agertu beharko dira:

• f.1) Zenbakia.

• f.2) Igorlearen eta hartzailearen izen-deiturak, edo baltzuaren izena, identifikazio fiskaleko zenbakiak eta helbideak.

• f.3) Operazioaren deskribapena eta bere zenbateko osoa.

• f.4) Ekintzak izaera profesionala baldin badauka, Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergari dagokion banakatzea.

• f.5) Autofaktura edo idazkia egin den eguna.

• f.6) "Jaso izanaren adierazpena" eta hartzailearen izenpea.

g) Tiketa.

h) Banketxeko txekearen kopia, txeke bidezko ordainketa egin denean (hirugarren interesatuak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean).

i) Hirugarren interesatuak izenpetutako "Dirua jaso izana"ren agiria (hirugarren interesatuak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean).

Esku-dirutan ordaindu den kasuetan. ordainketa egin duen entitatearen diruzainak prestatutako ziurtagiria erantsiko da, nori-zenbat-zergatik ordaindu zaion azaltzen duena. Era berean, kontu-liburuan dagokion eragiketaren berri ematen duen fotokopia erantsiko da.

• d.3) Descripción de la operación y su contraprestación total. Cuando la operación esté sujeta y no exenta en el Impuesto sobre el Valor Añadido, deberán consignarse en la factura todos los datos necesarios para la determinación de la base imponible, así como el tipo tributario y la cuota repercutida. Cuando la cuota se repercuta dentro del precio, se indicará únicamente el tipo tributario aplicado, o bien la expresión "IVA incluido", si así está autorizado en la normativa reguladora del Impuesto sobre el Valor Añadido.

• d.4) Fecha de emisión de la factura.

e) Las certificaciones o documentos de cargo por adeudamiento bancario que, expedidos por entidades financieras, contengan los datos propios de una factura, a excepción del número y serie.

f) En el caso de trabajos esporádicos realizados por personas físicas que no tengan la condición de empresarios/as o profesionales, la justificación de los mismos se realizará mediante autofactura o escrito firmado por la persona física representante de la entidad emisora del mismo (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente). Dicho escrito o autofactura, deberá contener, como mínimo los datos siguientes:

• f.1) Número.

• f.2) Nombre y apellidos, o denominación social, número de identificación fiscal y domicilio del expedidor/a y del destinatario/a.

• f.3) Descripción de la operación y su importe total.

• f.4) Si la actividad se considera de carácter profesional, el desglose correspondiente al Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.

• f.5) Fecha de emisión de la autofactura o del escrito.

• f.6) "Recibí" y firma del destinatario/a.

g) Ticket.

h) Copia de cheque bancario (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).

i) Copia del "recibí" firmado por el/la tercero/a interesado/a (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).

En los casos en los que se haya pagado en mano habrá de adjuntarse necesariamente un certificado expedido por el/la tesorero/a de la entidad pagadora donde se especifique el/la receptor/a, el concepto así como el importe abonado. Igualmente se adjuntará una copia del libro de cuentas en la que se refleje el movimiento correspondiente.

Entitate onuradunak bere helbide soziala eta fiskala atzerrian izatekotan, aurreko puntuetan adierazitako dokumentazioa kasuan kasuko herrialdean horren baliokidea dena aurkeztuz egiaztatu beharko da.

3.– Diruz lagundutako programa edo jardueraren behin betiko exekuzio-aurrekontua (gastuak eta diru-sarrerak), ahalik eta zehatzena, zinpeko aitorpen bidez. Bertan adierazi beharko da programa edo jarduera burutzeko entitate onuradunak zer nolako laguntzak edo diru-laguntzak jaso dituen beste edozein administraziotatik edo erakunde publiko nahiz pribatuen eskutik, diru-sarreren atalean Kultura Sailak esleitutako diru-laguntza ere sartzen dela.

Diruz lagundutako programa edo jarduera burutzeko entitate onuradunak Kultura Sailak emandakoaz gain bestelako laguntzarik edo diru-laguntzarik jaso ezik, hori horrela dela adierazten duen zinpeko aitorpena ere aurkeztu beharko da.&#9;

Aurreko bi kasuetan, entitate onuraduna ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko ditu zinpeko aitorpenak.

4.– Diruz lagundutako programa edo jarduera dela-eta sortutako material orotatik bina ale –hizkuntz bertsio guztietan eta euskarri fisiko nahiz magnetikoan–, zeinetan Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru-laguntza jaso dela adierazi beharko baita. Bestalde, diruz lagundutako programa edo jardueraren gaineko prentsa-dosierra ere aurkeztu beharko da.

Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru-laguntza jaso dela adierazten duen aipamena euskaraz egin beharko da edo, besterik ezean, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan. Nolanahi ere, konpromiso hori ez dute bete beharko ez burututako programa edo jarduera aurkeztu ondoren diru-laguntzaren bat jasoko duten entitateek ez eta programa edo jarduera burutu ondoren diru-laguntzaren baten onuradunak direla adierazten duen jakinarazpen-idazkia jasoko dutenek ere.

5.– Entitate onuraduna Administrazio Publiko bat baldin bada, orain arte esandakoaz gain, kasuan kasu eskumena duen organoak egindako ziurtagiru bat ere aurkeztu beharko da, non emandako diru-laguntzaren helburua eta xedea bete direla eta horretarako erabili den diru kopurua zenbatekoa izan den adierazi beharko baitira.

6.– Diru-laguntzaren bigarren zatiaren ordainketa 2008. urtean egiten bada, aurreko dokumentazioaz gain, entitate onuradunak zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen duen ziurtagiri gaurkotua ere erantsi beharko da.

Entitate onuradunak lurralde batean baino gehiagotan jarduten baldin badu, helbide fiskala duen lurraldeetako bakoitzari dagokion organo eskumendunak egindako ziurtagiria aurkeztu beharko du zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzeko.&#9;

En el supuesto de que la entidad beneficiaria se halle domiciliada social y fiscalmente en el extranjero, aquélla deberá sustituir los documentos a los que se alude en los apartados anteriores por los que fueran equivalente en su correspondiente país.

3.– Mediante declaración jurada, presupuesto definitivo de ejecución (gastos e ingresos) lo más desglosado posible del programa o actividad subvencionado, haciendo en aquél mención expresa de las ayudas o subvenciones recibidas de otras administraciones o entidades, ya sean públicas o privadas, para la ejecución del mismo programa o actividad e incluyendo en el apartado de ingresos la subvención otorgada por el Departamento de Cultura.

En el caso de que la entidad beneficiaria no hubiera recibido ayuda o subvención alguna diferente a la del Departamento de Cultura para la ejecución del programa o actividad subvencionada, se deberá adjuntar declaración jurada efectuada a tal efecto.

En ambos casos, la declaración jurada deberá ser firmada por la persona física que ostente la representación legal de la entidad beneficiaria.

4.– Dos ejemplares de las diversas versiones lingüísticas, en soporte físico o magnético, de cada uno de los materiales generados a partir del programa o actividad subvencionado, haciéndose mención en los mismos al patrocinio del Departamento de Cultura del Gobierno Vasco. Por otro lado, deberá también entregarse dossier de prensa relativo al programa o actividad.

Dicha mención al patrocinio deberá figurar en euskera o, en su defecto, en las dos lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Este compromiso no afecta a aquellas entidades que resultaran beneficiarias de subvención tras la presentación del programa o actividad ya finalizada ni a aquéllas que recibieran la notificación de concesión de subvención con posterioridad a la realización del programa o actividad.

5.– Cuando la entidad beneficiaria sea otra Administración Pública, además de todo lo anterior deberá aportarse también certificación del órgano competente en la que conste el cumplimiento del objeto y la finalidad de la subvención concedida y los importes destinados al efecto.

6.– Si el segundo pago de la subvención se efectuara en el ejercicio 2008, deberá adjuntarse además certificación actualizada acreditativa de que la entidad beneficiaria se halla al corriente en las obligaciones tributarias.

En el supuesto de que la entidad beneficiaria desarrolle su actividad en más de un territorio, el hecho de hallarse al corriente en las obligaciones tributarias se acreditará mediante certificado expedido por el correspondiente organismo competente en todos y cada uno de los territorios en los que tenga domicilio fiscal.

II. A ERANSKINA / ANEXO II. A
GASTUEN EGIAZTAGIRIEN ZERRENDA / LISTADO DE LOS DOCUMENTOS JUSTIFICATIVOS DE GASTO (1) eta/y (2)

A: Gastuaren egiaztagiriaren ondoz ondoko ordena zk. / N.º de orden correlativo del justificante de gasto (3).

B: Gastuaren egiaztagiri-mota / Tipo de justificante de gasto (4).

C: Gastuaren egiaztagiria identifikatzen duen zk. / N.º identificativo del justificante de gasto.

D: Gastuaren egiaztagiriaren data / Fecha del justificante de gasto.

E: Gastuaren egiaztagiriaren igorlea / Emisor(a) del justificante de gasto.

F: Gastuaren egiaztagiriaren kontzeptua eta, hala badagokio, kontzeptuaren azalpena eta xedea ere / Concepto del justificante de gasto y, si procediera, explicación y destino del mismo.

G: Gastuaren egiaztagiriaren zenbatekoa (zergak sartuta) / Importe del justificante de gasto (impuestos incluidos).

A&#9;B&#9;C&#9;D&#9;E&#9;F&#9;G

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

OHARRAK/OBSERVACIONES

(1): Bete itzazu, mesedez, kasuan kasu dagozkion laukiak / Rellene, por favor, las casillas que correspondan en cada caso.

(2): Lerro gehiago behar izanez gero, jarraitu, mesedez, beste orrialde batean/batzuetan honako eredu hau gidari harturik / En el supuesto de necesitar más líneas, continúe, por favor, en otra(s) página(s) utilizando el presente modelo como guía.

(3): Jarri ezazu, mesedez, aurkeztutako gastuen egiaztagirietako bakoitzari dagokion ondoz ondoko ordena zk ./ Ponga, por favor, a cada uno de los documentos justificativos de gasto el correspondiente n.º de orden correlativo.

(4):

• 4.a.– Nomina/Nómina.

• 4.b.– Gizarte Segurantzaren TC-1 edota TC-2 agiriak / Documentos TC-1 y/o TC-2 de la Seguridad Social.

• 4.c.– Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergarekiko erretentzioaren aitorpena adierazten duten 110 eta 111 agiriak / Documentos 110 y 111 de declaración de retenciones relativas al Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.

• 4.d.– Banketxeek zein aurrezki entitateek egindako ziurtagiri edo zorragatiko kargu-dokumentuak, zeinetan, finantza-erakundeek egindakoak izanik, faktura baten berariazko datuak agertu behar baitira, serie eta zenbakia izan ezik / Certificaciones o documentos de cargo por adeudamiento bancario que, expedidos por entidades financieras, contienen los datos propios de una factura, a excepción del número y serie.

• 4.e.– Banketxeko zein aurrezki kutxako txekearen kopia (hirugarren interesatuak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko zein aurrezki kutxako mugimenduaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da) / Copia de cheque bancario (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por el/la tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).

• 4.f.– Faktura/Factura.

• 4.g.– Autofaktura (hirugarren interesatuak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko zein aurrezki kutxako mugimenduaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da) / Autofactura (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por el/la tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).

• 4.h.– "Dirua jaso izana"ren agiria (hirugarren interesatuak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean) / "Recibí" firmado por el/la tercero/a interesado/a (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).

• 4.h.– Tiketa/Ticket.

• 4.i.– Esku-dirutan egindako ordainketa (horrelakoetan honako dokumentu hauek erantsi beharko dira: hirugarren interesatuak izenpetutako "Dirua jaso izana"ren agiriaren kopia, ordainketa egin duen entitatearen diruzainak prestatutako ziurtagiria –nori-zenbat-zergatik ordaindu zaion azaltzen duena– eta kontu-liburuan dagokion eragiketaren berri ematen duen fotokopia / Pago en mano (habrá de adjuntarse necesariamente copia del "Recibí" firmado por el tercero interesado, certificado expedido por el/la tesorero/a de la entidad pagadora donde se especifique el receptor, el concepto así como el importe abonado. Igualmente se adjuntará una copia del libro de cuentas en la que se refleje el movimiento correspondiente).

• 4.j.– Bestelakoak (zehaztu) / Otros (especificar).


Azterketa dokumentala