29. zk., 2007ko otsailaren 9a, ostirala
- Bestelako formatuak:
- Testu elebiduna
Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da
Bestelako Xedapenak
Kultura Saila
861
AGINDUA, 2007ko urtarrilaren 17koa, Kultura sailburuarena, kultur programak edo jarduera zehatzak garatzeko diru-laguntzak emateko modua arautzen duena.
Kultura Sailaren ardura diren eremuak oraingo esparru instituzionalean indarrean dagoen eskumen-banaketan daude zehaztuta. Esparru hori, funtsean, Euskal Autonomia Erkidegoko Autonomia Estatutua da (abenduaren 18ko 3/1979 Lege Organikoa). Horren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumen dira, oso-osorik, alor hauek: kultur fundazio eta elkarteak; liburua eta liburutegiak; zinematografia, musika eta antzerkia; gazteria eta sustapen soziokulturala; ondare historiko-artistikoa eta kirola (10. artikulua, 13., 17., 18., 19., 20., 36., 38. eta 39. paragrafoak). Gainera, oso kontuan izan behar da azaroaren 25eko 27/1983 Legea, Autonomia Erkidego Osorako Erakundeen eta bertako Lurralde Historikoetako Foruzko Jardute Erakundeen arteko harremanei buruzkoa (Lurralde Historikoen Legea) eta, bereziki, horren 7. artikulua, bertan zehazten baita zein eskumen dagozkion erakunde batari eta zein besteei.
Bestalde, Kultura Sailaren egitura organikoa ezartzen duen otsailaren 14ko 25/2006 Dekretuak aipatu saila osatzen duten sailburuordetza eta bestelako unitateetako bakoitzaren lan-eremua finkatzen du.
Ildo horretatik, eta Kultura Sailaren ardurapekoak diren arloak kontuan hartuta, berariazko deialdiak egiten dira sektore publiko zein pribatuetan garatzen diren lehenetsitako kultur jarduerak garatu ahal izateko. Hala eta guztiz ere, jasotzen diren hainbat eskariren bitartez gauzatu nahi diren jarduerak, Kultura Sailaren eskumen-eremuetan sar daitezkeen arren, indarrean dagoen araudian zehaztutako ezohiko moduetan baino ezin dira gauzatu.
Kultura Sailaren laguntza jaso dezaketen jarduerak mota askotakoak izan daitezke, gaur egungo kultura-kontzeptua oso zabala baita. Horregatik, berariazko deialdietan oinarrituz laguntzagai izan daitekeen jarduera-multzoa aldez aurretik identifikatzea erabat ezinezkoa da. Hori horrela izanda ere, ez da ahaztu behar administrazio publikoek, besteak beste, sustapen-lanak egiterakoan lehia, objektibotasun eta publizitate printzipioak gorde behar dituztela eta, ondorioz, behar-beharrezkoa dela prozedura orokor bat finkatzea, horrela Kultura Sailak, administrazio publikoetako atal den neurrian, bere-bereak dituen eskumen-eremuetako kultur jarduerak sustatzeko gutxieneko arau batzuk izan ditzan.
Esandako horrek guztiak ondorio nagusi bat baino ez dauka, hots, kulturgintza sustatzeko izendatutako baliabide ekonomikoak lehia, objektibotasun eta publizitate printzipioen arabera banatzeko irizpideak ezartzen dituen eta, aldi berean, indarrean dagoen araudiarekin bat datorren tresna baten beharra dagoela.
Horiek horrela,
XEDATU DUT:
1. artikulua.– Xedea.
1.– Agindu honetan nahiz aplikagarri izan daitezkeen bestelakoetan oinarrituz, kultur programak edo jarduera zehatzak burutzeko Kultura Sailari eskatzen zaizkion diru-laguntzak emateko modua finkatzea da agindu honen xedea, beti ere ondorengo artikuluetan ezartzen den araubidearen arabera.
2.– Deialdi honi begira, hona zer ulertzen den kultur jarduera zehatz edo programatzat: Kultura Sailaren jarduera-eremuarekin bat etorrita ere, euren xedearengatik Sailaren ohiko eta berariazko xedapen arautzaileak direla medio diru-laguntzarik jaso ezin dutenak.
3.– Xede horretarako zortziehun mila (800.000,00) euroko gehienezko zenbatekoa jarriko da; halere, zenbateko hori handitu ahal izango da lehenengo xedapen gehigarrian ezarritakoaren arabera.
2. artikulua.– Entitate onuradunak.
1.– Honako agindu honek finkatzen dituen diru-laguntzak bertan aipatzen diren programak edo jarduerak burutzeko asmoa duten edo burututa dituzten pertsona juridikoek jaso ahal izango dituzte. Laguntza-mota bera aurreko urteko deialdiaren babesean jaso duten entitateen kasuan, deialdi hark ezarritako baldintzak bete dituztela egiaztatzen duen dokumentazioa ezarritako epean aurkeztuta edukitzea ezinbesteko betekizuna da.
2.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo erakunde autonomiadunek ezaugarri bereko beste laguntza edo diru-laguntzaren batzuk eman izana dela-eta horiek itzultzeko edo zigortzeko prozesuren bat oraindik ere izapidetzen ari bada, prozesu hori amaitu egin beharko da onuradunei diru-laguntzak edo laguntzak eman eta ordaindu ahal izateko.
3.– Laguntza-deialdi honetara ezin izango dira aurkeztu sexuaren ziozko bereizkeria egiteagatik zigor administratibo edo penala jasotako entitateak, ez eta otsailaren 18ko 4/2005 Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legea dela bide debeku horrekin zigortutakoak ere, betiere kasuan kasuko zigorrak ezarritako epean.
3. artikulua.– Bazterketak.
Honako agindu honetatik kanpo geratuko dira ondoko programak edo jarduerak:
1.– Beren izaeragatik edo xedeagatik Kultura Sailaren egitura organikoa ezartzen duen otsailaren 14ko 25/2006 Dekretuan Sailari esleitzen zaizkion eskumen-eremuetako baten batekin erlazio zuzenik ez dutenak.
2.– Beren izaeragatik edo xedeagatik Kultura Sailak ezarritako beste agindu espezifikoago baten bidez bideratu behar izan zirenak, baldin eta eskabidea egitean agindu hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuta bazegoen eta, aldi berean, aurkezteko epea itxita bazegoen. Horren ondorioz:
a) Eskaerak egiteko garaian onartzeko bidean dagoen aginduren batera edo, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuta balego ere, aurkezteko epea itxita ez duen baten batera biltzeko modua izango duten programak edo jarduerak hobekien dagokien agindu zehatzean sartuko dira eta agindu horientzat bereziki ezarritako arauak aplikatuko zaizkie. Hori horrela, programa edo jarduera horiek jasotzen dituzten kasuan kasuko eskabideak beste agindu espezifikoago batera bidaltzeko ardura eta baita entitate interesdunari jakinaraztekoa ere Zerbitzu Zuzendaritzak hartuko du bere gain.
b) Era berean, beren izaeragatik edo xedeagatik Kultura Saileko beste agindu espezifiko batera oker bildutako programak edo jarduerak agindu honen bitartez izapidetu ahal izango dira, baldin eta agindu honetako deialdian eskabideak aurkezteko epea irekita badago eta ezarritako baldintzak betetzen badituzte. Horrelako kasuetan, aipatu programak edo jarduerak jasotzen dituzten eskabideak agindu honetara desbideratzeko ardura eta baita entitate interesdunari jakinaraztekoa ere eskaeraren hartzailea den kasuan kasuko jatorrizko deialdiaren organo kudeatzaileak hartuko du bere gain.
3.– Xedeari begira Kultura Saileko beste edozein agindu espezifikoagotara biltzeko aukera egonda ere, jo eta horietatik kanpo geratzen direnak, dela programa horietarako ezarritako baldintza berezietakoren bat ez betetzeagatik, dela entitate interesdunari egotzi dakiokeen bestelako arrazoiren batengatik.
4.– Merkataritzako entitateek aurkeztutakoak, baldin eta euren kapitalaren gehiengoa Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrarena bada.
5.– Aurrekontuaren erdia baino gehiago erabilita, honako xede hauetakoren bat dutenak:
a) Inbertsioak egitea edo ibilgetu-elementuak finantzatzea.
b) Web orrien zein Interneteko atarien diseinua, garapena, hobekuntza, aldaketa edo mantentzea.
c) Datu-baseen mantentzea edota ustiatzea.
d) Aldizkarien, liburuen edota egunkarien argitalpen digitalak egitea.
e) On-line kontsultatzeko produktuak egitea.
6.– Aurrekontuari begira, honako zirkunstantzia honekin bat datozenak:
1 - SC x 100 < 30
G
non,
I = Guztizko diru-sarrerak.
SC = Kultura Sailari eskatutako diru kopurua.
G = Guztizko diru-irteerak.
7.– Euskal Autonomia Erkidegotik kanpo garatzekoak direnak, salbu eta horien helburua euskal kulturaren edozein alderdi kanpoan zabaltzea bada.
8.– 2007ko abenduaren 31tik haratagoko burutzeko epea dutenak.
9.– Hartzaile edo onuradun nagusi haurrak edo gazteak izanik, euskaraz edo, gutxienez, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan, garatuko ez direnak.
10.– Politika, erlijio, giza zein kultura mailako efemerideak gogorarazteko egin ohi diren herri antzezpenak edo Erdi Aroko azoken eta antzekoen birsortzea xede dutenak.
4. artikulua.– Diru-laguntzak emateko eta banakako kopuruak zehazteko prozedura.
1.– Agindu honek ezartzen dituen diru-laguntzak emateko prozedura lehiaketa izango da. Horretarako, aurkeztutako eskabide guztiak alderatuko dira, eskariak hurrenkera jakin batean jartzeko, baina betiere 9. artikuluan ezarritako balorazio-irizpideak kontuan harturik. Horrela, 50 puntu edo gehiago lortu duten eskabideei baino ez zaie diru-laguntza emango.
2.– Kasuan kasuko diru-laguntzaren zenbatekoa finkatzeko, deialdiarentzat izendatutako gehienezko diru kopurua gutxieneko puntuazioa lortu duten eskabideen artean modu zuzenki proportzionalean banatuko du balorazio-batzordeak.
a) Aipatutako diru-banaketa kasuan kasu lortutako puntuazioaren eta eskatutako diru kopuruaren arabera egingo da, horretarako honako formula hau erabiliz:
S i = E i x P i
100
non,
Si = Programa edo jarduera bakoitzari dagokion diru-laguntzaren zenbatekoa.
Ei = Kasuan kasu eskatutako diru-laguntzaren zenbatekoa.
Pi = Batzordeak programa edo jarduera bakoitzari emandako puntuazioa.
b) Aurreko idatz-zatian esandako moduan kalkulatutako diru-laguntzen baturak aurrekontuaren muga gainditzen badu, kasuan kasu eman beharreko diru kopurua honela kalkulatuko da:
Si’= D x S i
i=n
∑ S i
i=1
non,
Si = Aurreko formularen arabera programa edo jarduera bakoitzari berez legokiokeen zenbatekoa.
Si’ = Programa edo jarduera bakoitzari behin betiko ematen zaion zenbatekoa.
D = Diru-laguntza jasoko duten programa edo jarduera guztien artean banatu beharreko zenbatekoa.
c) Aurreko bi kasuetan, 10. artikuluak ezarritako mugak errespetatuko dira.
5. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.
1.– Agindu honen babesean eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, aginduak ondorioak dituen egunetik.
2.– Eskabideak, I. eranskineko ereduari jarraituta eta bertan agertzen den dokumentazioarekin batera, Kultura sailburuari aurkeztuko zaizkio. Aurkezteko tokiak honakoak dira: Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritza (Donostia-San Sebastián kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz), Bizkaiko Lurralde Zerbitzua (Kale Nagusia 85, Bilbao) edo Gipuzkoako Lurralde Zerbitzua (Andia kalea 13, Donostia-San Sebastián). Eskabideak zuzenean entrega daitezke edo, bestela, azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritako edozein bide erabiliz.
3.– Dena dela, I. eranskinean aipatzen den dokumentazioaz gain, Zerbitzu Zuzendaritzak edo balorazio-batzordeak informazio eta dokumentazio gehiago eskatu ahal izango diete entitate eskatzaileei, aurkeztutako programa edo jarduerak hobeto baloratzeko.
6. artikulua.– Diru-laguntzak kudeatzeko organoa.
1.– Agindu honek finkatzen dituen diru-laguntzak kudeatzeko ardura Zerbitzu Zuzendaritzarena izango da.
2.– Halaber, zuzendaritza horren zeregina izango da diru-laguntza jaso duten programak edo jarduerak behar bezala burutzen ari direla bermatzeko egoki iritzitako ikuskapenak edo egiaztapenak egitea, Eusko Jaurlaritzako Ogasun eta Herri Administrazio Sailak eta Herri-Kontuen Euskal Epaitegiak arlo horretan dituzten ahalmenei kalterik eragin gabe.
7. artikulua.– Aurkeztutako eskabideetan akatsak zuzentzea.
1.– Zerbitzu Zuzendaritza kasuan kasuko eskabideak akatsen bat duela edo osatugabea dela ohartuz gero, zuzendaritzak berak eskabidea egin duen entitate interesdunari akatsa zuzen dezala edota falta den dokumentazioa bidal dezala eskatuko dio idatziz, eta horretarako hamar eguneko epea emango dio. Horretaz gain, eskaera egin duen entitate interesdunari igortzen zaion jakinarazpen-idazkian honako hau ere adieraziko zaio: eskatutako oro horretarako dagoen epean aurkezten ez badu, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 42. eta 71. artikuluetan ezarritakoaren arabera dagokion ebazpena eman ondoren, eskabidearen izapidetzean atzera egin duela ulertuko dela.
2.– Atzera egin izanaren berariazko ebazpena hilabeteko epean jakinaraziko zaio entitate interesdunari, aurreko puntuan adierazitako epea bukatzen den egunaren biharamunetik.
8. artikulua.– Balorazio-batzordea.
1.– Aurkeztutako eskabideak aztertu eta ebaluatzeko, balorazio-batzorde bat osatuko da jarraian azaltzen de moduan.
a) Batzordeburua: Kultura Saileko Zerbitzu zuzendaria.
b) Batzordekideak:
b.1) Kultura Sustatzeko zuzendaria edo, bestela, berak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat.
b.2) Kultura Ondarearen zuzendaria edo, bestela, berak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat.
b.3) Euskara Sustatzeko zuzendaria edo, bestela, berak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat.
b.4) Kultura, Gazteria eta Kirol Sailburuordetzaren eskumen-eremuetako bi teknikari, sailburuordeak izendatutakoak.
c) Idazkaria: Zerbitzu zuzendariak izendatutako zuzendaritza bereko teknikari bat. Teknikari honek ez du izango botoa emateko eskubiderik; bai, ordea, iritzia ematekoa.
2.– Batzordea osatzen duten kideen izendapena jendaurrean jakinaraziko da, lehenengo bilera egin aurretik, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaraturiko Zerbitzu zuzendariaren ebazpen baten bidez. Hartara, entitate interesdun orok azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 29. artikuluan jasotako eskubideak erabili ahalko ditu.
3.– Balorazio-batzordeak, beharrezko iritziz gero, aholkularitza eskatu ahal izango du sailaren barruan edo kanpoan.
4.– Eskabideak aurkezteko epea behin amaituz gero, batzordeak ebazpen-proposamena egingo dio Kultura sailburuari hiru hilabeteko epean.
Proposamen horrek honako aspektu hauek zehaztuko ditu:
a) Entitate onuradunen zerrenda, diru-laguntza jaso dezaketen programak edo jarduerak eta kasuan kasuko diru-laguntzaren zenbatekoa.
b) Diru-laguntzarik jasoko ez duten entitateen zerrenda, bazter utzi daitezkeen programak edo jarduerak eta hori horrela izateko kasuan kasuko arrazoia.
9. artikulua.– Balorazio-irizpideak.
Ebazpen-proposamena egiteko, balorazio-batzordeak irizpide hauek hartuko ditu kontuan:
1.– Programak edo jarduerak kulturaren ikuspegitik izan dezakeen interes maila (% 45).
2.– Euskararen erabilera programaren edo jardueraren garapen faseetan (% 15).
3.– Programaren edo jardueraren autofinantzaketa (% 10). Bere maila neurtzeko, diru-sarrera mota guztiak hartuko dira kontuan, beste administrazio publikoenak izan ezik (Kultura Sailari eskatutako diru kopurua barne).
4.– Programaren edo jardueraren originaltasuna eta izaera berritzailea (% 10).
5.– Programaren edo jardueraren balizko onuradun kopurua, zuzenak zein zeharkakoak (% 10).
6.– Programaren edo jardueraren lurralde-eragina (% 10).
10. artikulua.– Diru-laguntzen gehienezko zenbatekoa.
Agindu honen babesean eman daitekeen kasuan kasuko diru-laguntza ezingo da programa edo jarduera horretarako aurkeztutako aurrekontu osoaren % 70 baino handiagoa izan, ez eta 75.000,00 eurotik gorakoa ere.
11. artikulua.– Beste diru-laguntza batzuekiko bateragarritasuna.
Agindu honetan oinarrituz emandako diru-laguntzak eta helburu berberaz entitate onuradunei esleitu dakizkiekeen beste batzuk bateragarriak izango dira, baldin eta gain-finantzaketarik ez badago. Kasu horretan, behar diren neurriak hartuko dira emandako diru-laguntza dagokion diru kopurura murrizteko.
12. artikulua.– Ebazpena.
1.– Balorazio-batzordeak egindako proposamena ikusirik, Kultura sailburuak dagokion ebazpena emango du.
2.– Prozeduraren ebazpena jakinarazteko gehienezko epea bost hilabetekoa izango da, eskabideak aurkezteko epea bukatzen den egunetik. Epea igaro eta entitate interesdunek ebazpenaren jakinarazpen-idazkirik jaso ez badute, eskabidea(k) ezetsi d(ir)ela ulertuko da, azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 44. artikuluan aurreikusi bezala, nahiz eta horrek ez salbuetsi lege horrek administrazioari ebazpen adierazia emateko ezartzen dion betekizunetik.
3.– Ebazpena entitate interesdun orori jakinarazteaz gain, entitate onuradunak, diru-laguntza jaso duten programak edo jarduerak eta kasuan kasuko diru-laguntzaren zenbatekoa jasotzen dituen Zerbitzu zuzendariaren ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian ere argitaratuko dira, jendeak horren berri izan dezan.
4.– Behin diru-laguntzei buruzko ebazpena jakinarazi eta gero, erakunde onuradunak onartu beharra izango du. Horretarako, laguntza onartzen duela adierazteko, hamabost egun balioduneko epea izango du, jakinarazpen-idazkia jasotzen duen egunaren biharamunetik. Epe horretan adierazpenik egin ezean, laguntza onartzen duela ulertuko da, horrek dakartzan eskubide eta betebehar guztiekin.
13. artikulua.– Entitate onuradunen betebeharrak.
Agindu honen bitartez araututako diru-laguntzen entitate onuradunek honako hauek bete behar dituzte:
1.– Esleitutako diru-laguntza onartzea.
2.– Diru-laguntza jasotako programak edo jarduerak burutzea, aurreikusitako exekuzio- eta justifikazio-epeak eta programetatik edo jardueretatik eratortzen diren xehetasunak betez.
3.– Emandako diru-laguntza programaren edo jardueraren exekuzioak sortarazitako gastuei aurre egiteko erabiltzea, diru-laguntza jasotzeko aurkeztu duen aurrekontuan ezarritakoaren arabera.
4.– Egiaztatze-jarduerei men egitea, eta Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailari, Ogasun eta Herri Administrazio Sailaren Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari diru-laguntzen fiskalizazio-lanetan behar duten informazio guztia ematea.
5.– Diru-laguntzak ematerakoan exijitutako eta kontuan izandako betekizunen bati eragin diezaioketen gorabeheren gaineko aldaketarik egonez gero, horren berri ematea Zerbitzu Zuzendaritzari.
6.– Xede bera duten eta bestelako administrazioetatik edo erakunde publiko zein pribatuetatik jasotako diru-laguntzen edo laguntzen, diru-sarreren edo baliabideen berri ematea Zerbitzu Zuzendaritzari.
7.– Diruz lagundutako programa edo jarduera promozionatzeko egindako testu, dokumentu eta antzeko elementuetan, Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru-laguntza jaso dela adierazten duen aipamena egitea. Aipamen hori euskaraz egin beharko da edo, bestela, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan.
Nolanahi ere, konpromiso hori ez dute bete beharko, ez burututzat emandako programa edo jarduera aurkeztu ondoren diru-laguntzaren bat jasoko duten entitateek, ez eta programa edo jarduera burutu ondoren diru-laguntzaren baten onuradunak direla adierazten duen jakinarazpen-idazkia jasoko dutenek ere.
8.– Ordenamendu juridikoak eta, bereziki, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuak ezartzen duen beste edozein.
14. artikulua.– Diru-laguntzaren ordainketa.
1.– Agindu honetan oinarrituz emandako diru-laguntzen ordainketa bi zatitan egingo da:
a) Lehenengo zatian diru-laguntza osoaren ehuneko hirurogeita hamabost (% 75) ordainduko da, diru-laguntza jasotzea onartzen den egunetik hilabeteko epean.
b) Bigarren zatian, hala badagokio, gainerako kopurua ordainduko da, diru-laguntza zuritzeko dokumentazioa jasotzen den egunetik hilabeteko epean.
2.– Salbuespen gisa, diru-laguntza osoa batera ordaindu ahal izango da baldin eta, batetik, diruz lagundutako programa edo jarduera burututa badago eta, bestetik, entitate onuradunak programa edo jarduera behar bezala justifikatzeko dokumentazioa bidali badu.
15. artikulua.– Diru-laguntzaren justifikazioa.
1.– Emandako diru-laguntza justifikatzeko entitate onuradunak II. eranskina bete beharko du eta, bertan agertzen den dokumentazioarekin batera, Eusko Jaurlaritzako Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzara bidali. Hauxe da helbidea: Donostia-San Sebastián kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz. Dokumentazioa zuzenean bidali ahal izango da edo, bestela, azaroaren 26ko 30/1992 Legean ezarritako edozein bide erabiliz.
2.– Emandako diru-laguntza justifikatzeko dokumentazioa aurkezteko bi hilabeteko epea egongo da, diruz lagundutako programa edo jarduera bukatzen den egunetik. Dena dela, 2008ko martxoaren 31 baino lehen zuritu beharko da.
16. artikulua.– Diru-laguntzaren kitapena.
1.– Helburua eta irizpideak.
Esleitutako diru-laguntza benetan egindako lanari egokitzeko asmoz, eta azken kitapena egite aldera, hasieran aurkeztutako aurrekontuan adierazitako gastuak baino gehiago justifikatzen badira ere, horrek ez du ekarriko, inola ere, hasieran esleitutako diru-laguntza igotzea.
2.– Prozedura.
a) Diru-laguntza justifikatzeko bidalitako dokumentazioa aztertu ondoren bigarren ordainketa gutxitu behar izatea edo hura bertan behera utzi beharra gertatuz gero, eta, hala badagokio, jasotakoa, osorik nahiz haren zati bat, dena delako arrazoiarengatik Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar izanez gero, Kultura sailburuak kitapen-ebazpen indibidualizatua emango du egiaztagiriak aurkezteko epea bukatzen den egunetik bi hilabeteko epean, eta, hala badagokio, bi hilabeteko epea emango du ebazpenaren jakinarazpen-idazkia jasotzen denetik, dagokion diru itzulketa egin ahal izateko.
b) II. eranskinaren 2. puntuko hirugarren paragrafoan (II. eranskinarekin batera aurkeztu beharreko dokumentazioa) adierazitako kasuan, dagokion kitapen-ebazpena emateko epea paragrafo horretan aipatutako agiriak aurkezteko epea bukatzen denetik aurrera hasiko da.
17. artikulua.– Ez-betetzeak.
1.– Honako hauek joko dira ez-betetzetzat:
a) Esleitutako diru-laguntza ez justifikatzea, horretarako ezarritako apean.
b) Laguntza jasotzea horretarako ezinbestekoak diren baldintzak bete gabe.
c) Jasotako diru-laguntza osoa edo haren zati bat lagundutako programak edo jarduerak ez diren bestelakoetarako erabiltzea.
d) Kitapen-ebazpenak diru kopuru jakin bat itzuli behar izatea ekarriz gero, diru kopuru hori horretarako ezarritako epean ez itzultzea.
e) Kultura Sailaren, Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren edo Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren kontrol-lanari uko egitea edo oztopatzea.
f) Agindu honetan ezarritako betebeharrak edo bestelako xedapenek izaera orokorrez betetzeko ezartzen duten beste edozein betebehar ez betetzea.
2.– Artikulu honen aurreko zenbakian ez-betetzat jotako egoeraren bat gertatzen dela egiaztatzen bada, ezingo zaio exijitu Kultura Saileko Zerbitzu Zuzendaritzari diru-laguntzaren ordainketa egitea eta, hala badagokio, jasotako zenbatekoak eta kasuan kasu dagozkion interes legalak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko zaizkio, azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan adierazitakoa betez eta horretarako ezartzen den prozedurari jarraituz.
3.– Aurreko paragrafoan adierazitako itzulketaz gainera, balizko zigor-prozedura ireki daiteke ikusten bada Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren laguntza eta diru-laguntzei buruzko xedapenak urratu direla, lehen aipaturiko azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuan xedatutakoaren arabera.
XEDAPEN GEHIGARRIAK
Lehenengoa.– 1. artikuluan izendatutako guztizko diru-zenbatekoa aldatu ahal izango da eskatutako laguntza guztien zenbatekoa kontuan izanda eta deialdi honetako eskabideak ebatzi aurretik, Kultura Sailean beste egitarau batzuk egin ondoren ahitu gabe geratutako aurrekontuko diru erabilgarriaren arabera. Aipatutakoaren berri eman beharko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko den Kultura sailburuaren ebazpen baten bitartez.
Bigarrena.– Prozedurari dagokionez, agindu honetan aurreikusi ez diren alderdietan Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legea aplikatuko da.
AZKEN XEDAPENAK
Lehenengoa.– Administrazio-bidea amaitzen duen agindu honen aurka, interesdunek aukerako berraztertzeko errekurtsoa ezarri ahal izango diote Kultura sailburuari hilabeteko epean, agindua argitaratu eta biharamunetik aurrera, edo administrazioarekiko auzi-errekurtsoa Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Sailari bi hilabeteko apean, Agindua argitaratu eta biharamunetik aurrera.
Bigarrena.– Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango du eragina.
Vitoria-Gasteiz, 2007ko urtarrilaren 17a.
Kultura sailburua,
MIREN AZKARATE VILLAR.
I. ERANSKINA / ANEXO I
ESKABIDE-ORRIA / IMPRESO DE SOLICITUD
KULTUR PROGRAMAK EDO JARDUERA ZEHATZAK BURUTZEKO DIRU-LAGUNTZAK
SUBVENCIONES PARA LA REALIZACIÓN DE PROGRAMAS O ACTIVIDADES CULTURALES CONCRETAS
ESKAERA EGITEN DUEN ENTITATEA IDENTIFIKATZEKO DATUAK
DATOS IDENTIFICATIVOS DE LA ENTIDAD SOLICITANTE
Entitatearen izena:
Denominación de la entidad
IFZ/NIF:
Helbidea/Dirección:
Posta-kodea / Código Postal: Herria/Localidad: Probintzia/Provincia:
Tel.: Sakelekoa/Móvil: Faxa/Fax:
Posta elektronikoa / Correo electrónico (e-mail):
Web orrialdearen helbidea / Dirección de la página web:
ESKAERA EGITEN DUEN ENTITATEAREN LEGEZKO ORDEZKARIA IDENTIFIKATZEKO DATUAK
DATOS IDENTIFICATIVOS DEL/DE LA REPRESENTANTE LEGAL DE LA ENTIDAD SOLICITANTE
Izen-deiturak / Nombre y apellidos: .................................................................. NAN/ DNI:
Helbidea/Dirección:
Posta-kodea / Código Postal: Herria/Localidad: Probintzia/Provincia:
Tel.: Sakelekoa/Móvil: Faxa/Fax:
Posta elektronikoa / Correo electrónico (e-mail):
ORDAINKETAK EGITEKO DATUAK/DATOS PARA EL LIBRAMIENTO DE PAGOS
Banketxea edo aurrezki entitatea / Banco o entidad de ahorro nnnn
Agentzia/Agencia nnnn
KD/DC nn
Kontu-zk. / N.º cuenta nnnnnnnnnn
DIRU-LAGUNTZA JASOTZEKO AURKEZTUTAKO KULTUR PROGRAMA EDO JARDUERA ZEHATZAREN DESKRIBAPENA
DESCRIPCIÓN DEL PROGRAMA O ACTIVIDAD CULTURAL CONCRETA PRESENTADA PARA
SER SUBVENCIONADA
..................................(e)n, 200…(e)ko ...............................ren .........(a)n
En ......................................, a ...... de ............................... de 200….
Izenpea/Firma:
OHARRAK:
1.– Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren Zerbitzu Zuzendaritzak ondokoa adierazi nahi dizu: eranskin honetan adierazi dituzun datu pertsonalak, Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikopean dagoen fitxategi automatizatu batean sartuko ditugula, ondoren erabili ahal izateko.
Fitxategiko datuok ez zaizkio beste inori lagako eta fitxategia Eusko Jaurlaritzaren Kultura Sailak berak sustatutako diru-laguntzak kudeatzeko baino ez da erabiliko.
Aipatutako lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula edo ez dituzula adierazi nahi jakinarazteko, honako helbide honetara idatzi beharko duzu: Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia-San Sebastián kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.
2.– Eskaera egiten duen entitateak bere helbide soziala eta fiskala atzerrian izatekotan, inprimaki honetan eskatutako mota orotako identifikazio datu guztiak kasuan kasuko herrialdean horien baliokideak direnak aurkeztuz egiaztatu beharko dira.
3.– Eskabide-orria eskaera egiten duen entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.
OBSERVACIONES
1.– La Dirección de Servicios del Departamento de Cultura del Gobierno Vasco le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este anexo van a ser incorporados para su tratamiento en un fichero automatizado sujeto a lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999, de Protección de Datos de Carácter Personal.
El uso de dicho fichero, cuyos datos no serán objeto de cesión a terceros, se circunscribe al uso exclusivo de la gestión de las ayudas promovidas por el Departamento de Cultura del Gobierno Vasco.
Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, dirigiendo un escrito a la Dirección de Servicios, responsable de dicho fichero, c/ Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.
2.– En el supuesto de que la entidad solicitante se halle domiciliada social y fiscalmente en el extranjero, aquélla deberá acreditar los datos identificativos de todo tipo requeridos en el presente impreso mediante la sustitución de éstos por aquéllos que fueran equivalentes en su correspondiente país.
3.– El impreso de solicitud habrá de ser firmado por la persona física que ostente la representación legal de la entidad solicitante.
KULTURA SAILEKO ZERBITZU ZUZENDARITZA
DIRECCIÓN DE SERVICIOS DEL DEPARTAMENTO DE CULTURA
I. ERANSKINAREN JARRAIPENA / CONTINUACIÓN ANEXO I
ESKABIDE-ORRIAREKIN BATERA AURKEZTU
BEHARREKO DOKUMENTAZIOA
HASIERAKO ARGIBIDEAK
a) Entitateak diru-laguntza eskaera bat baino gehiago eginez gero, hari buruzko dokumentazioa eskabide bakar batekin baino ez da aurkeztu beharko.
b) Eskaera egiten duen entitateak bere helbide soziala eta fiskala atzerrian izatekotan, 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. eta 1.6. puntuetan eskatutako dokumentazioa kasuan kasuko herrialdean horren baliokidea dena aurkeztuz egiaztatu beharko da.
c) 1.1., 1.2. eta 1.5. puntuetan eskatutako dokumentazioa Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren esku baldin badago, ez da berriz aurkeztu behar, hala ezarrita baitago Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 35.f artikuluan.
Kasu honetan, entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak aitorpen bat egin behar du, non adieraziko baitu dokumentazio hori indarrean dagoela eta, baita ere, Euskadiko Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorraren noiz eta zein organotan edo bulegotan aurkeztu zen edo, hala badagokio, eman zen.
Ordezko aitorpen hori dokumentazioari dagokion jardunbidea bukatu zenetik hiru urte baino gehiago pasa ez badira baino ezingo da egin.
1.– Entitate eskatzaileari buruzko dokumentazioa:
1.1.– Estatutuen fotokopia (indarrean dagoen legeriaren arabera pertsona entitateak nahitaez izan behar baditu) edo, entiatearen izaeraren arabera, eraketa-eskriturarena.
1.2.– Entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoaren Nortasun Agiri Nazionalaren fotokopia eta baita eskabidea egin duen egunean ordezkapena indarrean dagoela adierazten duen agiria ere. Egiaztatzea ahalordetze-eskrituraren fotokopiaren bidez egingo da edo, hala badagokio, eskumena duen organoak berariaz emandako egiaztagiriaren bidez.
1.3.– Entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoaren zinpeko aitorpena, non adieraziko baitu eskabidea egin duen egunean berak ordezkatzen duen entitatearen estatutuak edo, hala badagokio, eraketa-eskritura dagokion erregistro publikoan inskribatuta daudela.
Aipatu aitorpena ez da aurkeztu beharko baldin eta indarrean dagoen legeariaren arabera estatutuak izatea nahitaezkoa izan arren, horiek erregistroan inskribatzea ezinbesteko lege-betekizuna ez bada.
1.4.– Entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoaren zinpeko aitorpena, non adieraziko baitu eskabidea egin duen egunean berak ordezkatzen duen entitateak ez duela zigor administratibo edo penalik diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko, ez eta horretarako gaitasuna kentzen dion legezko debekurik ere.
1.5.– Entitatearen Identifikazio Fiskaleko Zenbakia egiaztatzen duen txartelaren fotokopia.
1.6.– Zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen duen ziurtagiri gaurkotua.
Entitate eskatzaileak lurralde batean baino gehiagotan jarduten baldin badu, helbide fiskala duen lurraldeetako bakoitzari dagokion organo eskumendunak egindako ziurtagiria aurkeztu beharko du zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzeko.
2.– Garatu nahi den programa edo jarduera zehatzari buruzko dokumentazioa:
2.1.– Programa edo jarduera zertan datzan adierazten duen memoria, ahalik eta xehatuena, zeinak, ahal den neurrian, gutxienez, honako aspektu hauek garatu beharko baititu:
• Kulturaren ikuspegitik programaren edo jardueraren interesa.
• Euskararen erabilera programaren edo jardueraren garapen faseetan.
• Programaren edo jardueraren originaltasuna eta izaera berritzailea.
• Programaren edo jardueraren balizko onuradun kopurua (zuzenak gehi zeharkakoak). Kopuru hori gutxi gorabeherakoa izango da eta, horrez gain, kuantifikatu ere egin beharko da, behar bezala argudiatuz.
• Programaren edo jardueraren lurralde-eragina.
2.2.– Programaren edo jardueraren exekuzio-egutegia, posible bada, kronograma baten bitartez adierazita.
2.3.– Programaren edo jardueraren aurrekontu zehatza eta xehatua. Aurrekontuak orekatua beharko du izan, hots, gastuak berdin diru-sarrerak, eta diru-sarreren atalean honako datu hauek zehaztu beharko dira:
• Beste edozein administraziori edo erakunde pribatu nahiz publikori xede berberaz eskatutako diru-laguntza guztiak –edo, hala badagokio, berandu baino lehen eskatzekoak direnak– eta diru-laguntza horien egoera (eskatzekoa, ebazpenaren zain edo esleituta).
• Eskabidea aurkezten den egunerako beste diru-laguntzarik eskatu ez bada, hori horrela dela zinpeko aitorpen bidez adierazi beharko da. Aitorpena eskaera egiten duen entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.
• Kultura Sailari eskatutako kopurua.
Aurrekontua eskaera egiten duen entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.
2.4.– Aurkeztutako programa edo jarduera hobeto baloratu ahal izateko, eskaera egiten duen entitateak egokitzat jotzen duen nahi beste dokumentazio osagarri ere erantsi dezake.
2.5.– Eskabidea aurkezten den egunerako programa edo jarduera burututa egotekotan, honako agindu honen II. eranskinean aipatzen den dokumentazioa aurkeztu beharko da.
3.– Ordainketa egiteko dokumentazioa:
3.1.– Banku-helbideratzea Espainian duten entitate eskatzaileak badira:
3.1.1.– I. A eranskina, egoki beteta eta bertan eskatzen den dokumentazioa erantsita (aipatu eranskina honako helbide honetan aurki daiteke: http://www.ogasun.ejgv.euskadi.net/r51-341/es/contenidos/autorizaciones/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html).
3.2.– Banku-helbideratzea atzerrian (euro-gunean) duten entitate eskatzaileak badira:
3.2.1.– Banku-erakundeak (banketxeak edo aurrezki-entitateak) emandako edo ziurtatutako dokumentua(1) edo parekoa, zeinek, gutxienez, honako datuak jasoko baititu:
• Banku-erakundearen izena.
• IBAN (International Bank Account Number/Bankuko Kontuaren Nazioarteko Zenbakia).
• BIC (Bank Identifier Code/Bankuaren Identifikazio Kodea).
• Kontuaren titularra.
3.3.– Banku-helbideratzea atzerrian (euro-gunetik kanpo) duten entitate eskatzaileak badira:
3.3.1.– Banku-erakundeak (banketxeak edo aurrezki-entitateak) emandako edo ziurtatutako dokumentua(1) edo parekoa, zeinek, gutxienez, honako datuak jasoko baititu:
• Banku-erakundearen izena.
• Sukurtsalaren helbidea (kalea, herria eta herrialdea).
• Bankuko kontuaren identifikazio zenbakia edo kodea. • Kontuaren titularra.
(1): Aipatu dokumentua http://www.ogasun.ejgv.euskadi.net/r51-341/es/contenidos/autorizaciones/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html helbidean aurkitu daitekeen eranskinaz ordezka daiteke, zeina egoki bete behar baita eta bertan eskatzen den dokumentazioa erantsi).
DOCUMENTACIÓN A APORTAR JUNTO CON
EL IMPRESO DE SOLICITUD
OBSERVACIONES PRELIMINARES
a) En el supuesto de que la entidad realizara conjuntamente más de una solicitud de subvención, la documentación relativa a aquélla tan sólo deberá presentarse acompañando a una cualquiera de las mismas.
b) En el supuesto de que la entidad solicitante se halle domiciliada social y fiscalmente en el extranjero, aquélla deberá sustituir la documentación a la que se alude en los apartados 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5, y 1.6. por la que fuera equivalente en su correspondiente país.
c) Cuando la documentación exigida en los apartados 1.1., 1.2. y 1.5. se halle en poder de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, de conformidad con el artículo 35.f) de la Ley 30/1992, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, aquélla no será necesario volver a presentarla.
En este caso, se deberá aportar declaración realizada por la persona física que ostenta la representación legal de la entidad, haciéndose constar en la misma que dicha documentación se halla plenamente vigente y detallándose la fecha y el órgano o dependencia de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi en que fue presentada o, en su caso, emitida.
Tan sólo podrá utilizarse esta vía cuando no hayan transcurrido más de tres años desde la finalización del procedimiento al que correspondan los documentos.
1.– Documentación relativa a la entidad solicitante:
1.1.– Fotocopia de los estatutos (siempre y cuando por la naturaleza de la entidad su existencia fuera obligatoria de conformidad con la legislación vigente) o, en función del tipo de entidad de que se trate, de la escritura de constitución.
1.2.– Fotocopia del Documento Nacional de Identidad de la persona física que ostenta la representación legal de la entidad, así como acreditación de la misma a la fecha de la presentación de la solicitud, bien mediante copia de la escritura de apoderamiento o, en su caso, bien mediante certificación expedida al efecto por el órgano correspondiente.
1.3.– Declaración jurada realizada por la persona física que ostenta la representación legal de la entidad, manifestando en la misma que, a la fecha de la presentación de la solicitud, los estatutos o, en su caso, la escritura de constitución, de la entidad a la que representa se encuentran debidamente inscritos en el registro público correspondiente.
La mencionada declaración no deberá presentarse en los casos en los que aun siendo la existencia de los estatutos obligatoria de conformidad con la legislación vigente, su inscripción en registro público alguno no fuera requisito legal indispensable.
1.4.– Declaración jurada realizada por la persona física que ostenta la representación legal de la entidad solicitante, manifestando en la misma que, a la fecha de la presentación de la solicitud, la entidad a la que representa no se encuentra sancionada penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni se halla incursa en prohibición legal que la inhabilite para ello.
1.5.– Fotocopia de la tarjeta acreditativa del Número de Identificación Fiscal de la entidad.
1.6.– Certificación actualizada acreditativa de hallarse al corriente en las obligaciones tributarias.
En el supuesto de que la entidad solicitante desarrolle su actividad en más de un territorio, el hecho de hallarse al corriente en las obligaciones tributarias se acreditará mediante certificado expedido por el correspondiente organismo competente en todos y cada uno de los territorios en los que tenga domicilio fiscal.
2.– Documentación relativa al programa o actividad concreta a desarrollar:
2.1.– Memoria lo más detallada posible relativa al programa o actividad, memoria que deberá hacer mención, como mínimo, a los siguientes aspectos:
• Interés del programa o actividad desde el punto de vista cultural.
• Utilización del euskera en las diferentes fases de ejecución del programa o actividad.
• La originalidad y/o carácter innovador del programa o actividad.
• Potencial número de beneficiarios/as del programa o actividad, directos/as e indirecto/as, debiéndose cuantificar (aproximadamente) aquél de forma argumentada.
• Repercusión territorial del programa o actividad.
2.2.– Calendario de ejecución del programa o actividad, a ser posible mediante un cronograma.
2.3.– Presupuesto desglosado y detallado del programa o actividad. Aquél habrá de ser equilibrado, es decir, gastos igual a ingresos, debiéndose precisar en el apartado de ingresos:
• Las subvenciones solicitadas –o, en su caso, a solicitar– a otras administraciones o entidades, ya sean públicas o privadas, para el mismo objeto, detallándose tanto el importe como el estado de las mismas (a solicitar, pendiente de resolución o concedida).
• En el supuesto de no haberse solicitado ninguna otra subvención a la fecha de presentación de la solicitud, habrá de presentarse declaración jurada acreditativa de tal extremo, declaración que deberá ser firmada por la persona física que ostente la representación legal de la entidad solicitante.
• La cantidad solicitada al Departamento de Cultura.
El presupuesto deberá ser firmado por la persona física que ostente la representación legal de la entidad solicitante.
2.4.– Voluntariamente podrá adjuntarse cualquier otra documentación que la entidad solicitante entienda que sea pertinente para la mejor valoración del programa o actividad presentado.
2.5.– En el supuesto de que a la fecha de presentación de la solicitud el programa o actividad ya hubiera sido realizado deberá presentarse la documentación a la que alude el anexo II de la presente Orden.
3.– Documentación para el libramiento de pagos:
3.1.– Supuesto de entidades solicitantes con domiciliación bancaria en el estado español:
3.1.1.– Anexo I. A, debidamente cumplimentado y aportando la documentación requerida en el mismo (dicho anexo puede encontrarse en la siguiente dirección: http://www.ogasun.ejgv.euskadi.net/r51-341/es/contenidos/autorizaciones/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html).
3.2.– Supuesto de entidades solicitantes con domiciliación bancaria en el extranjero (zona euro):
3.2.1.– Documento(1) o similar expedido y/o certificado por la correspondiente entidad bancaria (banco o entidad de ahorro) en el que, mínimamente, figuren los siguientes datos:
• Denominación de la entidad bancaria.
• IBAN (International Bank Account Number/Número Internacional de la Cuenta Bancaria).
• BIC (Bank Identifier Code/Código de identificación del Banco).
• Titular de la cuenta.
3.3.– Supuesto de entidades solicitantes con domiciliación bancaria en el extranjero (fuera de la zona euro):
3.3.1.– Documento(1) o similar expedido y/o certificado por la correspondiente entidad bancaria (banco o entidad de ahorro) en el que, mínimamente, figuren los siguientes datos:
• Denominación de la entidad bancaria.
• Dirección de la sucursal (domicilio, población y país).
• Número o código identificativo de la cuenta bancaria.
• Titular de la cuenta.
(1): El mencionado documento puede ser sustituido por el anexo que figura en la dirección http://www.ogasun.ejgv.euskadi.net/r51-341/es/contenidos/autorizaciones/alta_terceros/es_7999/alta_terceros.html, debidamente cumplimentado y aportando la documentación requerida en el mismo.
I. A ERANSKINA / ANEXO I. A
DATUEN ALTA/HIRUGARREN INTERESDUNA
ALTA DE DATOS/TERCERO INTERESADO
HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK
DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO
IFZ/NIF (1) :
Entitatearen izena
Razón social:
HIRUGARRENAREN HELBIDEA IDENTIFIKATZEKO DATUAK
DATOS IDENTIFICATIVOS DEL DOMICILIO DEL TERCERO
Helbidea (kalea, zk., solairua, ea.)
Domicilio (calle, n.º, piso, etc.):
Posta-kodea Herria
Código Postal: Localidad:
Probintzia
Provincia:
BANKETXE EDO AURREZKI ENTITATEKO DATUAK
DATOS DEL BANCO O ENTIDAD DE AHORRO
Bankua
Banco nnnn
Agentzia
Agencia nnnn
KD K/ korrontea
DC nn C/ Corriente nnnnnnnnnn
Jabea
Titular
Bankuaren adostasuna Hirugarrenaren adostasuna Sailaren onespena Kontabilitatearen onespena
Conforme banco Conforme tercero V.º B.º departamento V.º B.º contabilidad
Sinadura eta zigilua Sinadura eta zigilua Baimendutako sinadura eta zigilua Baimendutako sinadura
Sello y Firma Sello y firma Firma autorizada Firma autorizada
(1): Identifikazio Fiskaleko txartelaren fotokopia erantsi beharko da / Deberá adjuntarse fotocopia de la Tarjeta de Identificación Fiscal.
Oharra: Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikoan ezarritakoa betez, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak honako hau jakinarazten dizu: dokumentu/inprimaki/formulario honen bitartez jarri dituzun zure datu pertsonalak fitxategi automatizatu baten sartuko ditugula, ondoren, erabili ahal izateko. Aipatutako lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula edo ez dituzula jarri nahi adierazteko, honako helbide honetara jo dezakezu: Ogasun eta Herri Administrazio Saileko Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia kalea, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz/Nota: En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tramitación en un fichero automatizado. Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz.
II. ERANSKINA / ANEXO II
KULTUR PROGRAMAK EDO JARDUERA ZEHATZAK BURUTZEKO DIRU-LAGUNTZEN JUSTIFIKAZIOA
JUSTIFICACIÓN DE SUBVENCIONES PARA LA REALIZACIÓN DE PROGRAMAS O ACTIVIDADES CULTURALES CONCRETAS
DIRU-LAGUNTZA JASO DUEN ENTITATEA
ENTIDAD BENEFICIARIA DE SUBVENCIÓN
Entitatearen izena:
Denominación de la entidad
ENTITATEAREN LEGEZKO ORDEZKARIA
REPRESENTANTE LEGAL DE LA ENTIDAD
Izen-deiturak / Nombre y apellidos:
DIRUZ LAGUNDUTAKO ESPEDIENTEA/EXPEDIENTE SUBVENCIONADO
Esp.–zk./Exp. n.º: AGO-200700/ nnnn
Diru-laguntza jaso duen kultur programa edo jarduera zehatza/Programa o actividad cultural concreta subvencionada:
..................................(e)n, 200…(e)ko ...............................ren .........(a)n
En ......................................, a ...... de ............................... de 200….
Izenpea/Firma (1):
OHARRA:
1.– Honako eranskin hau diru-laguntza jaso duen entitatea ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko du.
Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikoan ezarritakoa betez, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak honako hau jakinarazten dizu: dokumentu/inprimaki/formulario honen bitartez jarri dituzun zure datu pertsonalak fitxategi automatizatu baten sartuko ditugula, ondoren erabili ahal izateko. Aipatutako lege horretan jasotzen den moduan, datuok ikusi, zuzendu edo ezabatu nahi dituzula edo ez dituzula jarri nahi adierazteko, honako helbide honetara jo dezakezu: Ogasun eta Herri Administrazio Saileko Zerbitzu Zuzendaritza, Donostia kalea, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz.
OBSERVACIÓN:
1.– El presente anexo deberá ser firmado por la persona física que ostente la representación legal de la entidad beneficiaria.
En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tramitación en un fichero automatizado. Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1 – 01010 Vitoria-Gasteiz.
KULTURA SAILEKO ZERBITZU ZUZENDARITZA
DIRECCIÓN DE SERVICIOS DEL DEPARTAMENTO DE CULTURA
II. ERANSKINAREKIN BATERA AURKEZTU
BEHARREKO DOKUMENTAZIOA
1.– Diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako programa edo jardueraren gaineko memoria deskriptiboa, ahalik eta zehatzena, non haren exekuzioa, betetze maila eta ebaluazioa ere jaso behar baitira.
2.– Diruz lagundutako programa edo jardueraren exekuzioak sortarazitako gastuen egiaztagiriak, diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako gastu-aurrekontu osoaren pareko zenbatekoari dagozkionak. Horrezaz gain, II. A eranskina ere bete beharko da.
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren aurrekontuen pentzutan egiten den finantzazioak diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako gastu-aurrekontuaren % 50a gainditzen ez badu, programa edo jardueraren exekuzioak sortarazitako gastuen egiaztagiriak ere aurkeztu beharra dagoen arren, horiek, salbuespen gisa, esleitutako diru-laguntzaren pareko zenbatekoari dagozkionak baino ez dira izan behar.
Dena dela, Zerbitzu Zuzendaritzak hala eskatzen badu, diru-laguntza eskuratzeko eskabide-orriarekin batera aurkeztutako gastu-aurrekontuaren zenbateko osoari dagozkion gainontzeko gastuen egiaztagiriak zuzendaritza horren esku jarriko dituztelako konpromisoa bere gain hartzen dute entitate onuradunek, beti ere esleitutako diru-laguntza behar bezala justifikatzeko beharrezkoa den dokumentazioa aurkezteko epea bukatu eta handik hiru hilabeteko epean.
Gastuen egiaztagiriak aurkezteko moduari dagokionez, jatorrizkoak besterik ez dira onartuko, edo besterik ezean, Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailak edo dagokion Lurralde Historikoko Kulturako Lurralde Zerbitzuak konpultsatutako fotokopiak.
Hona hemen gastuen egiaztagiritzat hartuko diren dokumentuak:
a) Nomina.
b) Gizarte Segurantzako TC-1 eta TC-2 agiriak.
c) Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergarekiko erretentzioaren aitorpena adierazten duten 110 eta 111.
d) Faktura, zeinak, baliozkoa izan dadin, honako datu hauek jaso beharko baititu:
• d.1) Zenbakia eta, hala badagokio, seriea.
• d.2) Igorlearen eta hartzailearen izen-deiturak edo baltzuaren izena, identifikazio fiskaleko zenbakia eta helbidea edo, hala badagokio, bertan bizi ez direnak baldin badira, ohiko bizitokia.
• d.3) Operazioaren deskribapena eta guztizko kontraprestazioa. Operazioa Balio Erantsiaren gaineko Zerga ordaintzetik salbuetsita ez dagoenean, ordainagirian oinarri ezargarria zehaztu ahal izateko beharrezko diren datu guztiak adierazi beharko dira, bai eta zerga-tipoa eta kuota jasanarazia ere. Kuota prezioaren barruan jasanarazten denean, aplikatutako zerga-tipoa bakarrik adieraziko da edo, bestela "BEZa barne" esaldia jarriko, Balio Erantsiaren gaineko Zerga arautzen duen araudian hala baimenduta baldin badago.
• d.4) Faktura egin zen eguna.
e) Ziurtagiriak edo zorragatiko kargu-dokumentuak, zeinetan, finantza-erakundeek egindakoak izanik, faktura baten berariazko datuak agertu behar baitira, serie eta zenbakia izan ezik.
f) Enpresari edo profesionalak ez diren pertsona fisikoek egindako aldizkako lanen kasuan, horiek justifikatzeko autofaktura edo idazki bat aurkeztu beharko da (hirugarren interesdunak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean). Idazkia edo autofaktura egin duen entitatearen ordezkaria den pertsona fisikoak sinatu beharko du eta, bertan, gutxienez, honako datu hauek agertu beharko dira:
• f.1) Zenbakia.
• <f.2) Igorlearen eta hartzailearen izen-deiturak, edo baltzuaren izena, identifikazio fiskaleko zenbakiak eta helbideak.
• f.3) Operazioaren deskribapena eta bere zenbateko osoa.
• f.4) Ekintzak izaera profesionala baldin badauka, Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergari dagokion banakatzea.
• f.5) Autofaktura edo idazkia egin den eguna.
• f.6) "Dirua jaso izanaren adierazpena" eta hartzailearen izenpea.
g) Tiketa.
h) Banketxeko txekearen kopia, txeke bidezko ordainketa egin denean (hirugarren interesdunak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean).
i) Hirugarren interesdunak izenpetutako ‘Dirua jaso izanaren adierazpena’ (hirugarren interesdunak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean).
Esku-dirutan ordaindu den kasuetan. ordainketa egin duen entitatearen diruzainak prestatutako ziurtagiria erantsiko da, nori-zenbat-zergatik ordaindu zaion azaltzen duena. Era berean, kontu-liburuan dagokion eragiketaren berri ematen duen fotokopia erantsiko da.
Entitate onuradunak bere helbide soziala eta fiskala atzerrian izatekotan, aurreko puntuetan adierazitako dokumentazioa kasuan kasuko herrialdean horren baliokidea dena aurkeztuz egiaztatu beharko da.
3.– Diruz lagundutako programa edo jardueraren behin betiko exekuzio-aurrekontua (gastuak eta diru-sarrerak), ahalik eta zehatzena, zinpeko aitorpen bidez. Bertan adierazi beharko da programa edo jarduera burutzeko entitate onuradunak zer nolako laguntzak edo diru-laguntzak jaso dituen beste edozein administraziotatik edo erakunde publiko nahiz pribatuen eskutik, diru-sarreren atalean Kultura Sailak esleitutako diru-laguntza ere sartzen dela.
Diruz lagundutako programa edo jarduera burutzeko entitate onuradunak Kultura Sailak emandakoaz gain bestelako laguntzarik edo diru-laguntzarik jaso ezik, hori horrela dela adierazten duen zinpeko aitorpena ere aurkeztu beharko da.
Aurreko bi kasuetan, entitate onuraduna ordezkatzeko lege-ahalmena duen pertsona fisikoak izenpetu beharko ditu zinpeko aitorpenak.
4.– Diruz lagundutako programa edo jarduera dela-eta sortutako material orotaren bina ale –hizkuntz bertsio guztietan eta euskarri fisiko nahiz magnetikoan–, zeinetan Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru-laguntza jaso dela adierazi beharko baita. Bestalde, diruz lagundutako programa edo jardueraren gaineko prentsa-dosierra ere aurkeztu beharko da.
Eusko Jaurlaritzako Kultura Sailaren diru-laguntza jaso dela adierazten duen aipamena euskaraz egin beharko da edo, besterik ezean, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan. Nolanahi ere, konpromiso hori ez dute bete beharko ez burututako programa edo jarduera aurkeztu ondoren diru-laguntzaren bat jasoko duten entitateek ez eta programa edo jarduera burutu ondoren diru-laguntzaren baten onuradunak direla adierazten duen jakinarazpen-idazkia jasoko dutenek ere.
5.– Entitate onuraduna administrazio publiko bat baldin bada, orain arte esandakoaz gain, kasuan kasu eskumena duen organoak egindako ziurtagiri bat ere aurkeztu beharko da, non emandako diru-laguntzaren helburua eta xedea bete direla eta horretarako erabili den diru kopurua zenbatekoa izan den adierazi beharko baitira.
6.– Diru-laguntzaren bigarren zatiaren ordainketa 2008. urtean egiten bada, aurreko dokumentazioaz gain, entitate onuradunak zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzen duen ziurtagiri gaurkotua ere erantsi beharko da.
Entitate onuradunak lurralde batean baino gehiagotan jarduten baldin badu, helbide fiskala duen lurraldeetako bakoitzari dagokion organo eskumendunak egindako ziurtagiria aurkeztu beharko du zerga-zorrak kitatuta dituela egiaztatzeko.
DOCUMENTACIÓN A APORTAR JUNTO CON EL ANEXO II
1.– Memoria detallada y lo más amplia posible relativa a la ejecución, grado de cumplimiento y evaluación del programa o actividad presentada junto con la solicitud de subvención.
2.– Justificantes de gastos originados con motivo de la realización del programa o actividad subvencionado por una cuantía equivalente al importe total del presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con la solicitud de subvención. Así mismo, deberá cumplimentarse el anexo II. A.
Excepcionalmente, y cuando la financiación con cargo a los presupuestos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi no supere el 50% del presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con la solicitud de subvención, deberán presentarse justificantes de gastos originados con motivo de la realización del programa o actividad subvencionado tan sólo por una cuantía equivalente al importe de la subvención concedida.
No obstante, cuando la Dirección de Servicios así lo requiera, y siempre dentro del periodo de tres meses contados a partir de la finalización del plazo para la presentación de la documentación acreditativa de la justificación de la subvención otorgada, las entidades beneficiarias asumen el compromiso de poner a disposición de aquélla los justificantes de gastos restantes que cubran el importe total del presupuesto de gastos inicialmente presentado junto con la solicitud de subvención.
En cuanto a la forma de presentación de los justificantes de gasto, tan sólo se aceptarán originales de los mismos o, en su defecto, fotocopia compulsada por el Departamento de Cultura del Gobierno Vasco o el Servicio Territorial de Cultura del Territorio Histórico correspondiente.
Los documentos que tienen la consideración de justificante de gasto son los que figuran a continuación:
a) La nómina.
b) TC-1 y TC-2, de la Seguridad Social.
c) 110 y 111, de declaración de retenciones relativas al Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.
d) La factura que, para ser considerada válida, deberá contener los siguientes datos:
• d.1) Número y, en su caso, serie.
• d.2) Nombre y apellidos o denominación social, número de identificación fiscal y domicilio del expedidor/a y del destinatario/a o, en su caso, localización del establecimiento permanente si se trata de no residentes.
• d.3) Descripción de la operación y su contraprestación total. Cuando la operación esté sujeta y no exenta en el Impuesto sobre el Valor Añadido, deberán consignarse en la factura todos los datos necesarios para la determinación de la base imponible, así como el tipo tributario y la cuota repercutida. Cuando la cuota se repercuta dentro del precio, se indicará únicamente el tipo tributario aplicado, o bien la expresión "IVA incluido", si así está autorizado en la normativa reguladora del Impuesto sobre el Valor Añadido.
• d.4) Fecha de emisión de la factura.
e) Las certificaciones o documentos de cargo por adeudamiento bancario que, expedidos por entidades financieras, contengan los datos propios de una factura, a excepción del número y serie.
f) En el caso de trabajos esporádicos realizados por personas físicas que no tengan la condición de empresarios/as o profesionales, la justificación de los mismos se realizará mediante autofactura o escrito firmado por la persona física representante de la entidad emisora del mismo (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente). Dicho escrito o autofactura, deberá contener, como mínimo los datos siguientes:
• f.1) Número.
• f.2) Nombre y apellidos, o denominación social, número de identificación fiscal y domicilio del expedidor/a y del destinatario/a.
• f.3) Descripción de la operación y su importe total.
• f.4) Si la actividad se considera de carácter profesional, el desglose correspondiente al Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.
• f.5) Fecha de emisión de la autofactura o del escrito.
• f.6) "Recibí" y firma del destinatario/a.
g) Ticket.
h) Copia de cheque bancario (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).
i) Copia del ‘recibí’ firmado por el/la tercero/a interesado/a (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).
En los casos en los que se haya pagado en mano habrá de adjuntarse necesariamente un certificado expedido por el/la tesorero/a de la entidad pagadora donde se especifique el/la receptor/a, el concepto así como el importe abonado. Igualmente se adjuntará una copia del libro de cuentas en la que se refleje el movimiento correspondiente.
En el supuesto de que la entidad beneficiaria se halle domiciliada social y fiscalmente en el extranjero, aquélla deberá sustituir los documentos a los que se alude en los apartados anteriores por los que fueran equivalente en su correspondiente país.
3.– Mediante declaración jurada, presupuesto definitivo de ejecución (gastos e ingresos) lo más desglosado posible del programa o actividad subvencionado, haciendo en aquél mención expresa de las ayudas o subvenciones recibidas de otras administraciones o entidades, ya sean públicas o privadas, para la ejecución del mismo programa o actividad e incluyendo en el apartado de ingresos la subvención otorgada por el Departamento de Cultura.
En el caso de que la entidad beneficiaria no hubiera recibido ayuda o subvención alguna diferente a la del Departamento de Cultura para la ejecución del programa o actividad subvencionada, se deberá adjuntar declaración jurada efectuada a tal efecto.
En ambos casos, la declaración jurada deberá ser firmada por la persona física que ostente la representación legal de la entidad beneficiaria.
4.– Dos ejemplares de las diversas versiones lingüísticas, en soporte físico o magnético, de cada uno de los materiales generados a partir del programa o actividad subvencionado, haciéndose mención en los mismos al patrocinio del Departamento de Cultura del Gobierno Vasco. Por otro lado, deberá también entregarse dossier de prensa relativo al programa o actividad.
Dicha mención al patrocinio deberá figurar en euskera o, en su defecto, en las dos lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Este compromiso no afecta a aquellas entidades que resultaran beneficiarias de subvención tras la presentación del programa o actividad ya finalizado ni a aquéllas que recibieran la notificación de concesión de subvención con posterioridad a la realización del programa o actividad.
5.– Cuando la entidad beneficiaria sea otra Administración Pública, además de todo lo anterior deberá aportarse también certificación del órgano competente en la que conste el cumplimiento del objeto y la finalidad de la subvención concedida y los importes destinados al efecto.
6.– Si el segundo pago de la subvención se efectuara en el ejercicio 2008, deberá adjuntarse además certificación actualizada acreditativa de que la entidad beneficiaria se halla al corriente en las obligaciones tributarias.
En el supuesto de que la entidad beneficiaria desarrolle su actividad en más de un territorio, el hecho de hallarse al corriente en las obligaciones tributarias se acreditará mediante certificado expedido por el correspondiente organismo competente en todos y cada uno de los territorios en los que tenga domicilio fiscal.
II. A ERANSKINA / ANEXO II. A
GASTUEN EGIAZTAGIRIEN ZERRENDA/LISTADO DE LOS DOCUMENTOS JUSTIFICATIVOS DE GASTO (1) eta/y (2)
A: Gastuaren egiaztagiriaren ondoz ondoko ordena zk./N.º de orden correlativo del justificante de gasto (3).
B: Gastuaren egiaztagiri mota/Tipo de justificante de gasto (4).
C: Gastuaren egiaztagiria identifikatzen duen zk./N.º identificativo del justificante de gasto.
D: Gastuaren egiaztagiriaren data/Fecha del justificante de gasto.
E: Gastuaren egiaztagiriaren igorlea/Emisor(a) del justificante de gasto.
F: Gastuaren egiaztagiriaren kontzeptua eta, hala badagokio, kontzeptuaren azalpena eta xedea ere/Concepto del justificante de gasto y, si procediera, explicación y destino del mismo.
G: Gastuaren egiaztagiriaren zenbatekoa (zergak sartuta)/Importe del justificante de gasto (impuestos incluidos).
A B C D E F G
OHARRAK/OBSERVACIONES
(1): Bete itzazu, mesedez, kasuan kasu dagozkion laukiak/ Rellene, por favor, las casillas que correspondan en cada caso.
(2): Lerro gehiago behar izanez gero, jarraitu, mesedez, beste orrialde batean/batzuetan honako eredu hau gidari harturik/En el supuesto de necesitar más líneas, continúe, por favor, en otra(s) página(s) utilizando el presente modelo como guía.
(3): Jarri ezazu, mesedez, aurkeztutako gastuen egiaztagirietako bakoitzari dagokion ondoz ondoko ordena zk./Ponga, por favor, a cada uno de los documentos justificativos de gasto el correspondiente n.º de orden correlativo.
(4):
• 4.a.– Nomina/Nómina.
• 4.b.– Gizarte Segurantzaren TC-1 edota TC-2 agiriak/ Documentos TC-1 y/o TC-2 de la Seguridad Social.
• 4.c.– Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergarekiko erretentzioaren aitorpena adierazten duten 110 eta 111 agiriak/Documentos 110 y 111 de declaración de retenciones relativas al Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.
• 4.d.– Banketxeek zein aurrezki entitateek egindako ziurtagiri edo zorragatiko kargu-dokumentuak, zeinetan, finantza-erakundeek egindakoak izanik, faktura baten berariazko datuak agertu behar baitira, serie eta zenbakia izan ezik/Certificaciones o documentos de cargo por adeudamiento bancario que, expedidos por entidades financieras, contienen los datos propios de una factura, a excepción del número y serie.
• 4.e.– Banketxeko zein aurrezki kutxako txekearen kopia (hirugarren interesdunak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko zein aurrezki kutxako mugimenduaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da)/Copia de cheque bancario (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por el/la tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).
• 4.f.– Faktura/Factura.
• 4.g.– Autofaktura (hirugarren interesdunak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko zein aurrezki kutxako mugimenduaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da)/Autofactura (deberá acompañarse copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por el/la tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).
• 4.h.– ‘Dirua jaso izanaren adierazpena’ (hirugarren interesdunak dirua kobratu duela adierazten duen banketxeko mugimendu-orriaren kopia edo, besterik ezean, horren baliokidea izan daitekeen beste edozein agirirena erantsi beharko da ezinbestean)/‘Recibí’ firmado por el/la tercero/a interesado/a (deberá acompañarse necesariamente una copia del correspondiente movimiento bancario que acredite su cobro por parte del tercero/a interesado/a o, en su defecto, copia de cualquier otro documento equivalente).
• 4.h.– Tiketa/Ticket.
• 4.i.– Esku-dirutan egindako ordainketa (horrelakoetan honako dokumentu hauek erantsi beharko dira: hirugarren interesdunak izenpetutako ‘Dirua jaso izanaren adierazpena’ren kopia, ordainketa egin duen entitatearen diruzainak prestatutako ziurtagiria –nori-zenbat-zergatik ordaindu zaion azaltzen duena– eta kontu-liburuan dagokion eragiketaren berri ematen duen fotokopia/Pago en mano (habrá de adjuntarse necesariamente copia del ‘Recibí’ firmado por el tercero interesado, certificado expedido por el/la tesorero/a de la entidad pagadora donde se especifique el receptor, el concepto así como el importe abonado. Igualmente se adjuntará una copia del libro de cuentas en la que se refleje el movimiento correspondiente).
• 4.j.– Bestelakoak (zehaztu)/Otros (especificar).