Egoitza elektronikoa

Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

108. zk., 2005eko ekainaren 9a, osteguna


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da

Xedapen Orokorrak

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
2952

AGINDUA, 2005eko maiatzaren 23koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko probak arautzen dituena.

Urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoak, Hezkuntza Antolamendu Orokorrari buruzkoak, bere bigarren tituluan, araubide bereziko irakaskuntzei buruzkoan, ezarri ditu arte-irakaskuntzak, ondoko helburua dutenak: ikasleei kalitatezko arte-prestakuntza ematea eta musika, dantza, arte dramatiko, arte plastiko eta diseinuko etorkizuneko profesionalen trebakuntza bermatzea.

Hezkuntzaren Kalitateari buruzko abenduaren 23ko 10/2002 Lege Organikoak, halaber, bere I. tituluan, hezkuntza-sistemaren egituraz diharduenean, araubide bereziko eskola-irakaskuntzen barruan eutsi die arte-irakaskuntzei.

LOGSEk bere 48. artikuluan ezarri duenez, berriz, erdi-mailako ziklorako Bigarren Hezkuntzako graduatua eta goi-mailako ziklorako Batxiler titulua izateaz gain, dagokion sarbide-proba gainditu beharko da, berariazko sarbide-proba alegia, ikasleak egiazta ditzan badituela dagokion heziketa-zikloko irakaskuntzak atarramentu onarekin egiteko behar diren gaitasunak. Eskatutako titulaziorik gabeko pertsonek, dena den, adinari buruzko baldintza batzuk betetzen badituzte, irakaskuntza horiek egin ditzakete, bitan banatutako sarbide-proba gaindituz gero: bata, orokorra edo heldutasunari buruzkoa; bestea, berariazkoa edo espezifikoa.

1843/1994 Errege Dekretuak, irailaren 9koak, Arte Plastikoetako eta Diseinuko goi-teknikarien tituluak ezarri ditu, eskulturari aplikaturiko arteen lanbide-arlokoak, baita dagozkion gutxieneko irakaskuntzak ere. Ondorioz, eta Errege Dekretu horri jarraipena emanez, beste errege-dekretu batzuk etorri dira, 1994tik aurrera, Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako zenbait titulu ezartzera, orobat sarbide-probak eta dagozkien curriculumen oinarrizko alderdiak.

Aurrekoarekin bat etorriz argitaratu dira Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloen curriculum-diseinuak garatzen dituzten dekretuak Euskal Autonomia Erkidegoan, baita proba horietara sartzeko baldintzak ere. Dekretu horiek ezarri dutenez, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren Aginduz finkatuko dira proba horien egitura, edukia eta ebaluazio-irizpideak, ikasleek egiaztatu ahal izan dezaten badituztela irakaskuntza hauek atarramentu onarekin egiteko behar diren gaitasunak.

Horiek horrela, honako hau

XEDATU DUT:

1. artikulua.– Helburua.

Agindu honen helburua da Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetara sartzeko proba arautzea, Euskal Autonomia Erkidegoaren esparruan.

2. artikulua.– Sarbide-probarako deia.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak urtero egingo du Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko probarako deia.

1.– Proba egiteko inskripzioa ikastetxe publikoetan egingo da, edota Sailak baimendutako ikastetxe pribatuetan; betiere, ikasleak zein ikastetxetan egin nahi dituen ikasketak, bada ikastetxe hartan.

2.– Dagokion deialdian zehaztuko da proba horiek non eta noiz egingo diren.

3.– Sarbide-proba gainditzeak Estatu guztirako balioko du, sartzeko betebehar gisa, eta bere balioari eutsiko dio harik eta dagokion prestakuntza-zikloko titulua eta irakaskuntzak aldatzen diren arte. Interesatuek bere esku izango dute proba gainditu izanaren ziurtagiria eskatzea, IV. eranskinean aurrez ikusitako ereduaren araberakoa.

4.– Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko proba gainditzeak irakaskuntza horietan aritzeko eskubidea baino ez du ematen, eta ez da inongo titulazio akademikoren baliokide, ezta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako alorren bat edo Batxilergoko irakasgairen bat gainditu izanarena ere.

3. artikulua.– Ikasleek proba egiteko bete behar dituzten baldintzak.

3.1.– Erdi-mailako heziketa-zikloetarako:

Proba egin ahal izango dute Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako Graduatuaren titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea den beste titulu bat duten ikasleak.

3.2.– Goi-mailako heziketa-zikloetarako.

Proba egin ahal izango dute Batxiler-titulua edo ondorio akademikoetarako baliokidea den beste titulu bat duten ikasleak.

4. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleak sartzeko proba egitetik salbuestea.

4.1.– Erdi mailako heziketa-zikloak.

Ondorengo egoeretako bat egiaztatu ahal duten ikasleak salbuetsita egongo dira Agindu honetako sarbide-proba egitetik:

a) Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren edo Goi Mailako Teknikariaren titulua izatea lanbide-arlo bereko edo baliokideren bateko, legez zehaztuta baldin badago, beste heziketa-ziklo batean.

b) Aprobetxamenduz gainditu izana Arte Aplikatuen eta Lanbide Artistikoen irakaskuntzetako hiru kurtso komunak.

4.2.– Goi mailako heziketa-zikloak.

Ondorengo egoeretako bat egiaztatu ahal duten ikasleak salbuetsita egongo dira Agindu honetako sarbide-proba egitetik:

a) Batxiler-titulua izatea Arte modalitatean eta “Diseinuaren Oinarriak” irakasgaia eta jarraian adierazten diren beste bi irakasgai gainditu izana batxiler-modalitate horretan, ondorengo arloetan:

– Diseinu Grafikoa: Artearen Historia eta Arte Marrazketa II.

– Barne Diseinua eta Industria Diseinua: Artearen Historia, Bolumena, Marrazketa Teknikoa I eta Arte Marrazketa II.

b) Arte Plastikoetako eta Diseinuko Goi Mailako Teknikariaren titulua izatea lanbide-arlo bereko edo baliokideren bateko, legez zehaztuta baldin badago, beste heziketa-ziklo batean.

c) Arte Aplikatuetako eta Lanbide Artistikoetako Graduatuaren titulua izatea eremu bereko espezialitateetakoren batean.

d) Arte Batxilergoaren titulua izatea, 1986ko urriaren 21eko Aginduak erregimen esperimentalean zehazten duena, alegia.

4.3.– Proban izena emateko eskaera-orri bera erabiliko da probatik salbuestea eskatzeko eta, horretarako, salbuespena justifikatzeko agiriak erakutsi beharko dira.

5. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleentzako sarbide-proba.

5.1.– Aurreko artikuluek ezarritakoa gorabehera, ondorengo egoeretako batean dauden ikasleak ere sartu ahal izango dira erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetara, baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleentzako sarbide-proba gaindituz gero.

A) Erdi mailako heziketa-zikloa:

a) Gutxienez 18 urte izatea proba egiten den urte naturalean.

b) Gutxienez lan-esperientziako urte bat egiaztatuta izatea, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Nagusiaren edota afiliatuta dagoen lan-mutualitatearen ziurtagiriaren bidez. Ziurtagiri horrek enpresa eta kontratazio-aldia agertu beharko ditu.

c) Gizarte-bermerako programa bat gainditu izana.

B) Goi mailako heziketa-zikloa:

a) Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren titulua izatea eta 18 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

b) 20 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

5.2.– Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleak, beraz, heziketa-ziklo hauetara sartu ahal izango dira proba bat gaindituz. Probak bi zati izango ditu:

A) Erdi mailako heziketa-zikloa:

– Zati orokorrak aukera emango die ikasleei Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako helburu orokorrei dagozkien funtsezko ezagutzak eta gaitasunak egiazta ditzaten, irakaskuntza hauek atarramentu onez egin ahal izateko.

– Zati espezifikoak, berriz, helburutzat hartuko du ikasleei aukera ematea egin nahi duten heziketa-zikloarekin zerikusia duten ezagutza eta trebetasun espezifikoak egiaztatzeko. Edukiak eta ebaluatzeko irizpideak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako plastika- eta ikus-hezkuntzako curriculumari egokituko zaizkio.

B) Goi-mailako heziketa-zikloa:

– Probaren zati orokorrak aukera emango die ikasleei heldutasun intelektuala egiazta dezaten, Batxilergoko hizkuntza- eta arrazoibide-gaitasun funtsezkoak eta oinarrizko ezagutzak menderatzen dituztela erakutsiz, irakaskuntza hauek atarramentu onez egin ahal izateko.

– Probaren zati espezifikoaren helburua izango da ikasleek ondokoak egiaztatu ahal izatea: ezagupenen maila, kreazio artistiko eta funtzionalen aurreko sentsibilitatea, trebetasunak, trebeziak eta arte-sormena, heziketa-ziklo hau dela eta. Ebaluazioaren edukiak eta irizpideak Arte modalitateko Batxilergoaren curriculumari egokituko zaizkio.

5.3.– Probarako izena emateko eskaria I. eranskina (a) edo I. eranskina (b)ren arabera egingo da, eta eskatutako dokumentuak ere aurkeztuko dira.

5.4.– Zati orokorrerako deialdia behar bezalako aurrerapenarekin egingo da, zati espezifikoarekiko, ikasleak garaiz jakin ahal izan dezan zati orokorra gainditu duen ala ez. Zati orokorraren kalifikazio Gai/Ez gai izango da, eta hura gainditzeak aukera emango du irakaskuntza hauetara sartzeko zati espezifikoa egiteko.

6. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleentzako sarbide-probaren egitura eta edukiak.

6.1.– Erdi-mailako heziketa-zikloak.

Erdi mailako heziketa-zikloetara sartzeko probak hiru ariketa izango ditu, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako plastika- eta ikus-hezkuntzari buruzkoak, eta horietan gaitasun plastikoak baloratuko dira, baita sartu nahi den lanbide-arloari begira erakutsitako arte-ezagutzak eta -trebetasunak ere.

– Lehen ariketa berbera izango da edozein arlotara sartzeko, eta berorretan idatziz azaldu beharko dira, ordubetean gehienez, plastika- eta ikus-hezkuntzari buruz planteatuko diren galderak, emandako idatzizko edo ikusizko informaziotik abiatuta. Ariketa honetan terminologia espezifikoa behar bezala erabiltzea eta aipatutako arloaren edukiak ezagutzea baloratuko dira.

– Bigarren ariketan emandako eredu baten funtsezko egitura aztertu beharko da, eta ondokoak baloratuko dira, funtsean: zatien arteko proportzio eta antolamendu zuzena, enkoadratzea eta euskarriaren gaineko antolamendua.

– Hirugarren ariketan, azkenik, proposamen baten deskripzio grafikoa egin beharko da. Ariketa honetan ondokoak baloratuko dira, batez ere: behaketa, analisia eta adierazpena.

6.2.– Goi mailako heziketa-zikloak.

Proba espezifikoak hiru ariketa izango ditu, Arte Batxilergoko modalitateko irakasgaien edukiei eta ebaluazio-irizpideei buruzkoak, ikasi nahi den lanbide-arloa kontuan hartuta:

– Lehen ariketa berbera izango da edozein arlotara sartzeko eta berorretan idatziz aztertu beharko da emandako idatzizko edo ikusizko informazioa. Ariketa honetan historia- eta arte-ezagutzak baloratuko dira, baita arte-adierazpenak identifikatzeko eta interpretatzeko gaitasuna ere.

– Bigarren ariketan azterketa grafiko bat egin beharko da emandako eredu batetik abiatuz, eta zatien arteko proportzioa baloratuko da, baita enkoadratzea eta euskarriaren gaineko antolamendua ere.

– Hirugarren ariketan bi aukera daude: lehena, emandako proposamen baten interpretazioa egitean datza; ondokoak baloratuko dira: aukeratutako prozedura piktorikoa behar bezala erabiltzea eta ezagutza kromatikoak eta konposizio- eta espresio-ezagutzak. Bigarren aukera proposamen baten irudikapen analitikoa egitean datza, eta ondokoak baloratuko dira: ulermen espaziala, trebetasuna eta konponketaren kalitate grafikoa.

7. artikulua.– Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleentzako sarbide-probaren egitura eta edukiak.

7.1.– Erdi-mailako heziketa-zikloak.

a) Zati orokorra. Bi ariketa izango ditu, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako oinarrizko ezagutzei lotuko zaizkienak, ondoko esparruetakoak: gizarte- eta hizkuntza-esparrua, eta zientzia- eta teknologia-esparrua.

b) Zati espezifikoa. Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleentzako proba espezifikoaren egitura, eduki eta ebaluazio-irizpide berberak izango ditu.

7.2.– Goi mailako heziketa-zikloak.

a) Zati orokorra: Bi ariketa izango ditu, Batxilergoko oinarrizko ezagutzei lotuko zaizkienak. ondoko esparruetakoak: hizkuntza-esparrua, eta gizarte-zientzien esparrua.

b) Zati espezifikoa: baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleentzako proba espezifikoaren egitura, eduki eta ebaluazio-irizpide berberak izango ditu.

8. artikulua.– Sartzeko proben ebaluazioa.

8.1.– Epaimahaiaren osaera.

Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak izendatuko du ebaluazio-epaimahaiko burua. Halaber, eta mahaiburuaren proposamenez, ondorengo epaimahaikideak izendatuko dira: Arte Plastikoetako eta Diseinuko edo Arte Eskoletako Arte Aplikatuetako irakasleen kidegoko bi irakasle, eta Bigarren Hezkuntzako Irakasleen Kidegoko bi irakasle.

Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak, era berean, epaimahaikiderako proposatu ahal izango ditu ikastetxe publikoetako irakasleak, probak dituen ariketei lotutako espezialitateetan lanbide-gaitasuna baldin badute.

Halaber, Epaimahaiak egokitzat jotzen dituen aholkularien laguntza eskatu ahal izango du.

8.2.– Epaimahaiaren eginkizunak.

a) Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari proposatzea egoki iritzitako ebaluazio-batzordeak sor ditzala, baita horien osaera ere, ikasleek egindako inskripzioena arabera.

b) Probak prestatu eta egiteko prozesua antolatzea. Proba bakarrak izango dira erkidego osorako.

c) Probak egiteko salbuespen-eskariei buruzko ebazpena ematea, aurkeztutako dokumentazioa oinarritzat hartuta, Agindu honen 4. artikuluan ezarritakoaren arabera, eta Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari bidaltzea salbuespen-eskariak, baldin eta artikulu horretan adierazitako kasuetan ez badaude, baina, hala ere, salbuespena izateko gai jo daitezkeenak, proba hauen helburuekin bat datozelako. Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak eskari horiek ebatziko ditu eta epaimahaiari jakinaraziko dio.

d) Ebaluazio-saioak antolatzea eta aktak betetzea, II. eranskinean eta III. eranskinean jasotako ereduaren arabera.

e) Aurkeztutako erreklamazioak ebaztea.

f) Sarbide-probak behar bezala egiten direla eta indarreko arauak betetzen direla begiratzea.

8.3.– Proben kalifikazioak.

a) Baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleak.

Proba osatzen duten hiru ariketetako bakoitzari -hala erdi-mailako heziketa-zikloari dagokionez nola goi-mailakoari- 0tik 10erako puntuazioa emango zaio, eta hiru ariketen batez besteko puntuazioak 5 edo 5etik gorakoa izan beharko du, proba espezifiko hau gainditzeko.

b) Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten ikasleak: zati orokorra eta zati espezifikoa.

1.– Zati orokorra: Bi ariketen batez besteko aritmetikoa egin beharko da zati hau kalifikatzeko eta 5 edo 5 baino gehiago atera beharko da proba gainditzeko. Gai/Ez gai idatziko da. Proba hau gainditzeak emango dio ikasleari irakaskuntza hauetara sartzeko probaren zati espezifikoa egiteko aukera.

2.– Zati espezifikoa: zati hau kalifikatzeko baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleekin erabilitako irizpide berberak erabiliko dira.

Proba gainditzeko, bi zatiak gainditu beharko dira, ez da nahikoa bat gainditzearekin. Ezin izango da inoiz ere probaren zati bat gainditu izanaren ziurtagirik eman, kalifikazio globala “ez gai” baldin bada.

9. artikulua.– Ikaspostuak esleitzea ikastetxe publiko eta itunpekoetan.

Ikasleek Arte Plastikoetako eta Diseinuko erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetan ikasketak egiteko aurreinskripzio-epeak bukatu ondoren, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe publikoek eta itunpekoek ikaspostu libreak esleituko dituzte, erdi- eta goi-mailako heziketa-zikloetan, plazak erreserbatzeko ondorengo ehunekoak kontuan hartuz:

– Salbuetsita dauden ikasleak.

Proba egitetik salbuetsita dauden eta, beraz, zuzenean sartzen diren ikasleentzat ikaspostuen % 40 gordeko da, titulazio desberdinen proportzioan banatua.

– Probaren bidez eta baldintza akademikoak betez sartzen diren ikasleak.

Proba egin behar duten ikasleentzat ikaspostuen

% 40 gordeko da, titulazio desberdinen arabera era proportzionalean banatua.

– Probaren bidez eta baldintza akademikoak bete gabe sartzen diren ikasleak.

Baldintza akademikoak betetzen ez dituzten eta probaren bidez sartzen diren ikasleentzat dauden ikaspostuen % 20 erreserbatuko da, titulazio desberdinen arabera era proportzionalean banatua.

Lehenago aipatutako hiru taldeetakoren batean ikasposturik soberan egonez gero, era proportzionalean banatu ahal izango dira gainontzeko ikasle taldeen artean.

AZKEN XEDAPENAK

Lehenengoa.– Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari baimena ematen zaio Agindu honetan ezarritako garatzeko beharrezko arauak eman ditzan.

Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean sartuko da indarrean.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko maiatzaren 23a.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

ANJELES IZTUETA AZKUE.Eranskinak aurreratuta

I (a) ERANSKINA
SARBIDE-PROBAN IZENA EMATEKO ESKABIDEA
ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO ERDI-MAILAKO HEZIKETA ZIKLOAK

(Ikasleak betetzeko)	IKASTURTEA ....../......

IZENA EMATEA ZEIN IKASTETXETAN EGITEN DEN

ERDI-MAILAKO HEZIKETA-ZIKLOA:	ARLOA:

IKASLEAREN DATUAK

Abizenak:

Jaiotza-data:

Helbidea (kalea, zk.) 	

PK/Herria ................................................ Lurraldea .................................. Telefonoa 	

Proba egiteko tokia: Bilbao ................................ Donostia-San Sebastián .................... Vitoria-Gasteiz 	

Proba egiteko hizkuntza:&#9;Gaztelania&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;Euskara&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – DBHko graduatu titulua

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Ondorio akademikoetarako DBHko graduatu tituluaren baliokidea den beste bat (Adierazi zein)

&#9;

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Gutxienez 18 urte izatea proba egiten den urte naturalean.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Gutxienez lan-esperientziako urte bat egiaztatuta izatea.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;c – Gizarte-bermerako programa bat gainditu izana.

Ondoko esparruetan garatuko dituzun irakasgaiak adierazi

Gizartea eta hizkuntza:

Zientzia eta teknologia:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: SARBIDE-PROBA EGITETIK SALBUESTEA, eta ondoko agiriak aurkezten ditut horretarako:

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n&#9;a – Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren edo Goi Mailako Teknikariaren titulua lanbide-arlo bereko beste heziketa-ziklo batean.

<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" <P ALIGN="JUSTIFY">&#9; n&#9;b – Aprobetxamenduz gainditu izana Arte Aplikatuen eta Lanbide Artistikoen irakaskuntzetako hiru kurtso komunak.

Bestelako agiriak:

Eskatzailearen sinadura:

(Ikastetxeak betetzeko)

Eskabide-zenbakia:&#9;Sarrera-data:

Idazkariak, , hauxe ZIURTATZEN DU: goian izenpetzen duen ikasleak adierazitako agiriak Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-ziklora edo zikloetara sartzeko proba egiteko eskabide honi erantsi zaizkiola.

...........................n, 200_(e)ko

&#9;IDAZKARIA&#9;Ikastetxearen zigilua:

I (b) ERANSKINA

SARBIDE-PROBAN IZENA EMATEKO ESKABIDEA.
ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO GOI-MAILAKO HEZIKETA ZIKLOAK

(Ikasleak betetzeko)&#9;IKASTURTEA ....../......

IZENA EMATEA ZEIN IKASTETXETAN EGITEN DEN

GOI-MAILAKO HEZIKETA-ZIKLOA: ARLOA:

IKASLEAREN DATUAK

Abizenak:

Jaiotza-data:

Helbidea (kalea, zk.) &#9;

PK/Herria ............................................ Lurraldea ..................................... Telefonoa &#9;

Proba egiteko tokia: Bilbao ...................... Donostia-San Sebastián ..................... Vitoria-Gasteiz&#9;

Proba egiteko hizkuntza:&#9;Gaztelania&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n &#9;Euskara&#9; <FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Batxiler-titulua

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Ondorio akademikoetarako Batxiler-tituluaren baliokidea den beste bat (Adierazi zein)

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: onar nazatela BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTENENTZAKO SARBIDE-PROBAN,

Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetarakoan. Aurkeztutako agiriak:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Arte Plastikoetako eta Diseinuko Teknikariaren titulua izatea, eta 18 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – 20 urte beteta izatea proba egiten den urte naturalean.

Ondoko esparruetan garatuko dituzun irakasgaiak adierazi

Hizkuntza:

Gizarte-zientziak:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n ESKARIA: SARBIDE-PROBA EGITETIK SALBUESTEA, eta ondoko agiriak aurkezten ditut horretarako:

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;a – Batxiler-titulua Arte modalitatean, eta “Diseinuaren Oinarriak” irakasgaia eta zikloarekin bat datozen beste bi (adierazi zeintzuk) gainditu izana

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;b – Arte Plastikoetako eta Diseinuko Goi Mailako Teknikariaren titulua, lanbide-arlo bereko beste heziketa-ziklo batean.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;c – Arte Aplikatuetako eta Lanbide Artistikoetako Graduatuaren titulua, Lanbide-eremu bereko espezialitateetakoren batean.

&#9;<FONT FACE="Zapf Dingbats,ZapfDingbats" n&#9;d – Arte Batxiler esperimentalaren titulua.

Bestelako agiriak:

Eskatzailearen sinadura:

(Ikastetxeak betetzeko)

Eskabide-zenbakia:&#9;Sarrera-data:

Idazkariak, , hauxe ZIURTATZEN DU: goian izenpetzen duen ikasleak adierazitako agiriak Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-ziklora edo zikloetara sartzeko proba egiteko eskabide honi erantsi zaizkiola.

...........................n, 200_(e)ko

&#9;IDAZKARIA &#9;Ikastetxearen zigilua:

II (a) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO ERDI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

II (a) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Aldaketak eta oharrak

&#9;...................................n, 200...(e)ko

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

II (b) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO GOI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN EZ DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;1

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

II (b) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;ADINA&#9;ZATI OROKORRA&#9; ZATI ESPEZIFIKOA&#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;1. A&#9;2. A&#9;KALIF&#9;1. A&#9;2. A&#9;3. A&#9;KALIF&#9;KALIFIKAZIOA

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Aldaketak eta oharrak

&#9;...................................n, 200...(e)ko

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

III (a) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO ERDI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

III (a) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Aldaketak eta oharrak

&#9;...................................n, 200...(e)ko

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

III (b) ERANSKINA (Aurrealdea)
KALIFIKAZIOEN AKTA, ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO GOI MAILAKO HEZIKETA ZIKLOETARAKO SARBIDE-PROBENA
(BALDINTZA AKADEMIKOAK BETETZEN DITUZTEN IKASLEAK)

Ikastetxea .&#9;. Lurraldea

Heziketa-zikloa ondoko lanbide-arlokoa da: &#9;

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

&#9;1&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;2&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;3&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;4&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;5&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;6&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;7&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;8&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;9&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;10&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;11&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;12&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;13&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;14&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;15&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

III (b) ERANSKINA (Atzealdea)

&#9;Ikasturtea ......../........

&#9;ORDENA&#9;IZEN-ABIZENAK&#9;LEHEN&#9;BIGARREN&#9; HIRUGARREN&#9;BATEZ &#9;PROBAREN

&#9;ZK.&#9;&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;ARIKETA&#9;BESTEKOA&#9; KALIFIKAZIOA

&#9;16&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;17&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;18&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;19&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

&#9;20&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;&#9;

Aldaketak eta oharrak

&#9;...................................n, 200...(e)ko

IKASTETXEAREN ZIGILUA

EPAIMAHAIBURUA.&#9;EPAIMAHAIKO IDAZKARIA.

Izpta.: ..........................................&#9;Izpta.:

(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)

EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.&#9;EPAIMAHAIKIDEA.

Izpta.: ..........................&#9;Izpta.:

&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9;(IZEN-ABIZENAK/NAN)&#9; (IZEN-ABIZENAK/NAN)

IV. ERANSKINA / ANEXO IV

ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO

HEZIKETA-ZIKLOETARA SARTZEKO
PROBEN ZIURTAGIRIA

Nik,

Euskal Autonomia Erkidegoan Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloetara sartzeko probarako Epaimahaiko idazkari naizen aldetik,

ZIURTATZEN DUT:

200.... urteko sarbide-probaren ebaluazio-aktan jasota geratzen denez,

CERTIFICACIÓN DE PRUEBAS DE ACCESO

A CICLOS FORMATIVOS DE ARTES PLÁSTICAS
Y DISEÑO

Don/Doña&#9;

como Secretario/a del Tribunal de la Prueba de acceso a ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño de la Comunidad Autónoma del País Vasco

CERTIFICO:

Que, según consta en el Acta de Evaluación de la Prueba de Acceso correspondientes al año 200...,

&#9;jaunak/andreak

(Abizenak, izena)
Don/Doña &#9;
(Apellidos, nombre)
........... kalifikazioarekin gainditu duela sarbide-proba, Arte Plastikoetako eta Diseinuko ............. Mailako heziketa-zikloetarako, ondoko Lanbide Alorrekoak baitira:&#9;.............................
ha superado con la calificación de ............ la Prueba de Acceso que le permite cursar los ciclos formativos de Artes Plásticas y Diseño de Grado ............. de la Familia Profesional de:

.............................

&#9;&#9;

...............................(e)n, 200...........(e)ko
En .................................., a ............. de

&#9;Idazkariaren sinadura&#9;Firma del Secretario/a


Azterketa dokumentala