Egoitza elektronikoa

Kontsulta

Kontsulta erraza

Zerbitzuak


Azken aldizkaria RSS

Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria

88. zk., 2003ko maiatzaren 8a, osteguna


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da

Bestelako Xedapenak

Euskal Herriko Unibertsitatea
2664

EBAZPENA, 2003ko apirilaren 8koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Errektoregoarena, "Merkatuen Ikerketa eta Tekniketan lizentziatua" 2. zikloa baino ez duen titulaziora zuzendutako ikasketa-planaren homologazioa argitaratzeko agindua emateko dena. UPV / EHUko Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatean irakatsiko da aipaturiko titulazioa.

2001eko urriaren 23an Unibertsitateko Gobernu Batzarrak "Merkatuen Ikerketa eta Tekniketan lizentziatua" 2. zikloa baino ez duen titulaziora zuzendutako ikasketa-plana onartu zuen. 2002ko ekainaren 10ean Unibertsitateen Kontseiluko Akademi Batzordeak ikasketa-plan hori homologatu zuen. Titulazio berria Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatean irakatsiko da.

Aipaturiko ikasketa-plana Estatuko Buletin Ofizialean argitaratu zen 2002ko irailaren 20an, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen 2002ko uztailaren 22ko ebazpenaren bidez. Eta horrela egin zen, azaroaren 27ko 1497/1987 Errege Dekretuko 10.2. artikuluak dioena betetzeko (abenduaren 14ko "Estatuko Buletin Ofiziala").

Uztailaren 20ko 294/1999 Dekretuaren 11. artikuluari jarraiki (abuztuaren 3ko "Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria"), Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateari dagokio aldatutako eta homologatutako ikasketa-planak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agindua ematea.

Hori guztia kontuan hartuta, Errektoregoak ebatzi du agindua ematea goian aipaturiko ikasketa-plana argitara dadin. Ebazpen honen eranskinetan jasota dagoen moduan egituratuko da ikasketa-plana.

Leioa, 2003ko apirilaren 8a.

Errektorea,
MANUEL MONTERO GARCÍA.
Errektorea,
Akademi antolakuntzako errektoreordea,
Eskuordetzaz (2000ko ekainaren 14ko ebazpena, 00.07.10eko EHAA),
ENRIQUE AMEZUA SAN MARTÍN.

2-A ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

	UNIBERTSITATEA:		UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

	HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez) – Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

2.a	1. eta 2.a	Ekonomia Aplikatua		8t+10a	13,5	4,5	 Ekonomi eragileak. Enpresa eta bere 	Ekonomia Aplikatua

							funtzio-arloak: ekoizpena, inbertsioa, 	 Finantz Ekonomia eta

							finantzaketa eta merkaturatzea. 	 Kontabilitatea

							Espainiar enpresa-egitura eta bere 	Ekonomi Analisiaren

							ingurua.	Oinarriak

								Enpresen Antolakuntza

			Merkatuen teoria (1.a)	2,5t+3,5a	4,5	1,5	Ekonomi eragileak. Merkatu-orekaren

							analisia merkatu lehiakorretan eta

							merkatu ez lehiakorretan.

			Espainiar enpresa-egitura (1.a)	2,5t+3,5a	4,5	1,5	 Espainiar enpresaren egitura eta bere

							ingurua. Espainiar ekonomiaren

							erakunde-alderdiak.. Espainiar

							ekonomiaren analisi espazial eta

							sektoriala. Espainiar ekonomiaren

							nazioartekotzea. Ekonomi politika.

							Industri eta ekonomi promoziorako

							politika.

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

			Enpresaren ekonomia eta zuzendaritza 	3t+3a	4,5	1,5	 Zuzendaritza estrategikoa eta

			estrategikoa (2.a)				enpresa-estrategia. Epe labur eta

							ertainerako helburuak. Enpresaren

							ekonomi eta lehiakortasun-inguruaren

							analisia. Barne-analisia: baliabideak

							eta gaitasunak. Estrategi mailak:

							korporazioa, lehiakortasuna eta

							funtzio-arloak: ekoizpena, inbertsioa,

							finantzaketa eta merkaturatzea

2.a	1. eta 2.a	Estatistika aplikatua		4t+8a	4	8	 Merkatuaren aplikaturiko 	Merkaturatzea eta

							estatistika-teknikak.	Merkatuen Ikerkuntza

								Ekonomia Aplikatua

								Estatistika eta

								Ikerkuntza Eragilea

								Ekonomi Analisiaren

								Oinarriak

								Portaera-Zientzien

								Metodologia

								Soziologia

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

			Merkatuari aplikaturiko estatistika (1.a)	2t+4a	2	4	 Merkatuari aplikaturiko

							estatistika-teknikak. Merkatuen

							analisi eta segmentaziorako, irudiaren

							aztertzeko eta abarretarako aldagai

							anitzeko teknikak (dimentsio anitzeko

							berreskalaketa, faktore, korrespondentzia

							eta taldekatze-analisia).

			Merkatuari aplikaturiko metodo 	2t+4a	2	4	Merkatuari aplikaturiko teknika

			kuantitatiboak (2.a)				estatistikoak. Laginketa-metodoetarako

							sarrera. Hautaketa diskretuaren ereduak.

							Probabilitatearen eredu lineala, logit

							eta probit ereduak.

2.a	2.a	Merkatuen ikerkuntza		8t+4a	4,5	7,5	Merkatuaren ikerkuntzarako metodo 	Merkaturatzea eta

							eta teknika kuantitatibo eta 	Merkatuen Ikerkuntza

							kualitatiboak. Merkatuaren tipologia, 	 Ekonomia Aplikatua

							segmentazioak, dinamika eta 	Estatistika eta

							prospektiba.	Ikerkuntza Eragilea

								Portaera-Zientzien

								Metodologia

								Soziologia

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

			Merkatu-ikerkuntza: sarrera	4t+2a	2,5	3,5	 Merkatuaren ikerkuntzarako metodo

							eta teknika kuantitatibo eta

							kualitatiboak. Marketing-aren

							informazio-sistema. Merkataritza

							informazioaren biltzeko iturriak.

							Galdetegien idazketa. Kanpo-lana.

			Merkataritza ikerkuntzaren aplikazioak	4t+2a	2	4	 Merkatuaren ikerkuntzarako metodo

							eta teknika kuantitatibo eta

							kualitatiboak. Merkatuaren tipologia,

							segmentazioak, dinamika eta

							prospektiba. Marketing-erabakien

							aplikazioak. Merkatu-ikerkuntzari

							buruzko informazioaren analisi,

							interpretazioa eta aurkezpena.

2.a	1. eta 2.a	Merkatuteknia		16t+14a	19	11	 Erabakitzeko teknikak eta merkatuaren 	Merkaturatzea eta

							gaineko eragina. Publizitatearen 	Merkatuen Ikerkuntza

							elementuak. 	Ikusentzuteko

							Sustapen-eraginkortasunaren analisia	 Komunikazioa eta

								Publizitatea

								Ekonomia Aplikatua

								Soziologia

1. ENBORREKO IRAKASGAIAK

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Unibertsitateak, hala iritziz gero, 	 Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura	

			enborreko irakasgaia bereizi edo 	Guztira	Teorikoak	 Praktikoak

			antolatzeko osatu dituen irakasgaiak			/Klinikoak

			Merkatu-zuzendaritza (1.a)	3,5t+2,5a	4	2	 Erabakitzeko teknikak eta merkatuaren

							gaineko eragina. Merkatuaren eta

							eskariaren analisia. Aukeren detekzioa

							eta hautaketa. Marketing-mix

							erabakietarako sarrera.

			Produktu eta prezioaren erabakiak (1.a)	3,5t+2,5a	4	 2	Merkatuaren gaineko erabakien eta

							eraginen teknikak. Produktuen

							sortaren gaineko erabakien gestioa.

							Prezioak eta enpresaren estrategia.

			Merkatu-banaketa (1.a)	3t+3a	3,5	2,5	Merkatuaren gaineko erabaki eta

							eraginen teknikak. Banaketari

							buruzko erabakiak.

			Komunikazioa eta publizitatea (2.a)	3t+3a	4	2	 Publizitatearen elementuak.

							Promozio-eraginkortasunaren analisia.

							Merkatu-komunikazioaren izaera,

							betekizunak eta helburuak.

							Baliabideak, euskarriak eta

							publizitate-erak.

							Promozio-eraginkortasunaren

							ikerkuntza, plangintza

							eta analisia.

			Marketing aurreratua (2.a)	3t+3a	3,5	2,5	Merkatuaren gaineko erabaki eta

							eraginen teknikak. Publizitatearen

							elementuak. Marketing eta

							komunikazioaren joera berriak.

2.a	2.a	Kontsumoaren 	Kontsumoaren psikosoziologia	4t+2a	4, 5	1,5	Portaera kolektiboa eta ekonomi 	Merkaturatzea eta

		psikosoziologia					fenomenoak. Kontsumoaren esanahia 	Merkatuen Ikerkuntza

							eta intzidentzia psikosozialak. 	 Gizarte-Psikologia

							Kontsumitzailearen portaera eta 	 Soziologia

							eragindako erreakzioak.

2-B ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

	UNIBERTSITATEA:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

	HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez) – Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

2. UNIBERTSITATEKO IRAKASGAI DERRIGORREZKOAK (halakorik balego) (1)

Zikloa	Ikastaroa	Izena	Urteko Kredituak	 Edukiaren deskribapen laburra	Jakintza-arloekiko lotura (3)

	(2)		Guztira	Teorikoak	Praktikoak

					/Klinikoak

2.a	1.a	Merkatuaren eta 	6	4,5	1,5	Merkatu eta marketing-jarduera ukitzen duen espainiar eta europar batasuneko 	Merkataritz Zuzenbidea

		kontsumitzaileen 				arautegia. Kontsumitzaile eta merkatuaren babesa. Merkatua eta 	Administrazio-Zuzenbidea

		zuzenbidea				lehiakortasuna. Merkatuari bideraturiko informazioaren tratamendu juridikoa.

						Publizitate-kontratuak. Zeinu ezberdintzaileen erregimen juridikoa.

2.a	1.a	Merkatuari 	6	4	2	Erregresio anizkoitzaren eredua, iragarpena, fikzioko aldagaiak, 	Ekonomia Aplikatua

		aplikaturiko 				espezifikazio-errakuntza, multikolinealitatea. Marketingaren aplikazio 	Estatistika eta Ikerkuntza

		ekonometria				espezifikoak.	Eragilea

							Merkaturatzea eta Merkatuen

							Ikerkuntza

2.a	1.a	Prezioen teoria	6	4	2	Merkatuko prezioen determinazioa ekonomi eskenatoki ezberdinetan, 	Ekonomi Analisiaren Oinarriak

						estrategi alderdietan arreta berezia jarrita. Enpresa-erabakien eta 	Ekonomia Aplikatua

						merkatuetan eginiko esku hartze publiko zenbaiten analisia.

2.a	1.a	Gizarte-zientzietan 	6	4	2	Gizarte-ikerkuntzari aplikaturiko zientzi metodoa. Gizarte-ikerkuntzaren 	Soziologia

		ikertzeko metodologia				antolakuntza eta operazionalizazioa. Gizarte-ikerkuntzaren diseinu eta 	Portaera-Zientzien

						estrategiak.	Metodologia

2.a	2.a	Salmenten 	6	3,5	2,5	Salmenta eta marketinga. Salmentarako metodoak. Saltzaileen jarduera. 	Merkaturatzea eta Merkatuen

		zuzendaritza				Salmentako komunikazioa. Salmenta eta saltzaile-taldeen antolakuntza, 	Ikerkuntza

						hautaketa eta zuzendaritza.	Enpresen Antolakuntza

2.a	2.a	Nazioarteko 	6	4	2	Marketinga eta nazioarteko ingurunea. Nazioarteko merkatuen ikerkuntza 	Merkaturatzea eta Merkatuen

		marketinga				eta hautaketa. Nazioarteko merkaturatzerako bideak. Nazioarteko mix-aren 	Ikerkuntza

						erabakiak.	Ekonomia Aplikatua

							Enpresen Antolakuntza

2.a	2.a	Nazioarteko ekonomi 	6	4	2	Munduko merkataritzaren bilakaera eta erregulazioa. Nazioarteko 	Ekonomia Aplikatua

		harremanak				finantza-fluxuak eta erakunde-ingurua. Nazioarteko migrazioak. 	Ekonomi Analisiaren Oinarriak

						Ekoizpenaren mundualizazioa: nazioz gaindiko enpresen zeregina.	Merkaturatzea eta Merkatuen 								Ikerkuntza

(1)	Hautazkoetan esleituriko kredituak, guztira, adieraziko dira eta, hala behar izanez gero, ziklo edo ikastaroka ere bai.

(2)	Parentesien artean eta hautakoaren izenaren ondoan, beroni legokiokeen ikastaro edo zikloa aipatuko da, ikasketa-planak ziklo edo ikastaroko hautazko gisa definitzen badu.

(3)	Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

2-C ERANSKINA. Ikasketa-Planaren Edukia.

	UNIBERTSITATEA:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

	HONAKO TITULU HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez) – Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

	– zikloko

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

			/Klinikoak

Ikastaro mugatugabea

Ekonomi ingurunearen 	6	4	2	Ingurune makroekonomikoaren analisia. Input-output taulak. 	Ekonomia Aplikatua

analisia				Kontabilitate nazionala. Ordainketen balantza. Estatuaren aurrekontu 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				orokorrak. Koiunturaren analisia: laborazioa eta interpretazioa.	Ikerkuntza

Datuen analisi aztertzailea	6	3,5	2,5	Jakintzaren ondorioztatze automatizatua, datu-baseen aztertze 	Ekonomia Aplikatua

				estatistikoa, ikusizko azterketa eta estatistika-kalkulu trinkoa.	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

Enpresen sorrera	6	3,5	2,5	Enpresaren ideia. Sustatzaileak. Merkatuaren analisia, estrategia 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				funtzionalak: merkaturako, ekoizpenerako, giza baliabideetarako. 	Ikerkuntza

				Inbertsio eta finantzaketarako premiak. Bideragarritasun-dokumentuen 	Finantz Ekonomia eta Kontabilitatea

				laborazioa.	Enpresen Antolakuntza

Eskualdeko ekonomia 	6	4	2	Eskualdeko/tokiko ekoizpen-sistemak, tokian tokiko inguruneetako 	Ekonomia Aplikatua

eta tokikoa				eraldaketa sektorialak; tokiko enpresa-arteko lankidetza eta berrikuntza; 	Ekonomi Analisiaren Oinarriak

				eskualdeko politikak eta erakunde-garapena.

Internet espazioko 	6	3,5	2,5	Interneteko zibermerkatuen espazioaren aurkezpen eta analisi 	Ekonomia Aplikatua

zibermerkatua				kontzeptuala. Espazioaren segurtasun-murrizpenak. E-commerce 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				izenekoan merkataritza transakziorako set eta atarien sorrera. 	Ikerkuntza

				Zibermerkataritzaren txoko osagarriak. Zibermerkataritzaren 	Lengoaia eta Sistema Informatikoak

				segurtasuna eta kalitatearen ziurtatzea.

Inkesta eta laginketaren 	6	3,5	2,5	Laginketa bidezko eragiketa estatistikoak. Helburu bakarreko teoria. 	Ekonomia Aplikatua

azterketa				Helburu anitzeko diseinua.	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

	– zikloko

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

			/Klinikoak

Euskara teknikoa I	6	2	4	Euskal hizkuntzaren morfologi eta sintaxi-ezaugarrien deskribapena eta 	Euskal Filologia

				hauek konposizioan eta eratorpenean dituzten eraginak. Lexikoaren

				egokitzapen eta moldapenen ondorioz sorturiko problema nagusiak.

				Idazketa, itzulketa eta estilo-arazoak.

Euskara Teknikoa II	6	2	4	Kontzeptu eta jakintza teknikoak egokiro transmititzeko behar 	Euskal Filologia

				diren hitz, adierazpen eta gainerako lexiko-elementuak osatu,

				bereganatu eta ongi erabiltzeko, hizkuntzak dituen bitartekoen

				ikastea; bereziki, ohizko euskarak ezagutu berri dituenak, hauetarako

				adierazpen finko eta kontsakraturik ez duelarik.

Ekonomi 	6	4	2	Kanpoko merkataritza: bilakaera eta egitura. Kanpoko merkataritzaren 	Ekonomia Aplikatua

nazioartekotzearen erak				finantzaketa. Kanpoko merkataritzaren arauketa, aduana-erregimenak, 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				alderdi fiskalak, merkatu-politika. Nazioarteko finantza-merkatuak 	Ikerkuntza

				eta dibisen merkatuak. Kanpoan egin eta kanpotik datozen inbertsio

				zuzenak: inbertsio zuzenen fluxuen teoriak, bilakaera eta banaketa.

Merkatu-banaketarako 	6	4	2	Merkataritza-banaketaren sistema eta sektorea. Saltoki txikia eta 	Merkaturatzea eta Merkatuen

enpresen gestioa				banaketa handia. Handizkako eta xehekako banaketa. Erosketen 	Ikerkuntza

				gestioa. Stock, izakin eta biltegien gestioa. Merchandisinga eta

				erakusleiho-apainketa.

Kanpoko merkataritzaren 	6	3,5	2,5	Nazioarteko merkatu-eragiketen ezaugarri nagusien analisia: arriskuak, 	Finantz Ekonomia eta Kontabilitatea

gestioa eta finantzaketa				bermeak, kontratu-motak eta abar. Kanpoko merkataritzaren ordaindu 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				eta kobratzeko bide soil eta dokumental desberdinen funtzionamendu 	Ikerkuntza

				eta erabileraren definizioa eta azterketa. Dibisen merkatuaren 	Ekonomia Aplikatua

				deskribapena eta truke-arriskua estaltzeko planteatu diren problema eta

				ebazpideak. Esportazio eta inportazioen finantzaketa-eragiketen azterketa

				eta kanpoko merkataritza ofizialki laguntzeko sistema berrikusketa.

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

	– zikloko

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

			/Klinikoak

Enpresa-historia	6	4	2	XX eta XIX mendeetako enpresaren jardueraren analisia. Enpresak 	Ekonomi Historia eta Erakundeak

				teknologiaren eta merkatuen aldaketen aurrean izandako erantzunak.

				Merkatua lortzeko borrokan erabilitako estrategia ezberdinak: marketinga

				histori perspektibaz ikusirik.

Ikertzeko oinarrizko tresnak	6	3,5	2,5	Informazioaren bilaketa eta tratamendua. Hardware eta softwarearen 	Ekonomia Aplikatua

				baliabideak. Informazioaren aurkezpena: dokumentuak eta ahozko 	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

				aurkezpena.

MerKAtuen analisirako 	6	3,5	2,5	Programazio lineal osoa. Helburu anitzeko programazioa eta 	Ekonomia Aplikatua

ikerkuntza eragilea				xedearengatikoa. Sareetako ereduak. Proiektuen plangintza. Simulazioa.	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

Zerbitzuen marketinga	6	4	2	Marketingaren gestioan eraginik duten zerbitzuen berezitasunak 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				(ukiezintasuna, bereiztezintasuna, iraungipena...), zerbitzu-motak. 	Ikerkuntza

				Zerbitzu-enpresetako marketing-ekintzak. Berezitasunak: 	 Ekonomia Aplikatua

				finantza-zerbitzuak, turismoa, osasuna eta abar...	 Enpresen Antolakuntza

Industri marketinga	6	4	2	Industri merkatuak. Industri erosketa eta industri bereziaren portaera; 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				industri ondasunen eskaria; marketingaren estrategia eta ekintza 	Ikerkuntza

				industri merkatuetan.	Ekonomia Aplikatua

					Enpresen Antolakuntza

Lukururik gabeko marketinga	6	4	2	Marketinga lukururik gabeko eremura zabaltzea. Ideien marketinga eta 	Merkaturatzea eta Merkatuen

				gizarte, erakunde eta zerbitzu publikoen arrazoiak. Marketing politikoa 	Ikerkuntza

				eta hiri eta tokien marketinga.	Enpresen Antolakuntza

Kontsumitzaileen 	6	3,5	2,5	Hautabide bi edo gehiago hautatzeko ereduak, loglilinealak eta abar.	Ekonomia Aplikatua

hautaketa-ereduak					Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

3. HAUTAZKO IRAKASGAIAK (halakorik balego)

	Hautazko kredituak, guztira (1)	12

	– zikloko

	– ikastaroko	Mugatugabea = 12

Izena(2)	Kredituak	Edukiaren deskribapen laburra	 Jakintza-arloekiko lotura (3)	

	Guztira	Teorikoak	Praktikoak

			/Klinikoak

Informazio betearazlearen 	6	3,5	2,5	Merkatu-datawarehouse baten diseinuaren eta tokian tokiko 	Ekonomia Aplikatua

sistemak (EIS)				korporazio-datuen basearen arteko elkarrerlazioa. Transakzio eta 	Lengoaia eta Sistema Informatikoak

				erabakien fluxuen analisia. Informazio ateratzeko problemak:

				ODBC teknologiak, OLAP/ROLAP: executive information

				system (EIS) bat eratzea merkatu-azpisistemaren erabaki-informazioa

				baliatu eta ustiatzeko.

Merkatuko iragarpen-teknikak	6	3,5	2,5	Iragarpen-metodo kualitatiboak. Iragarpen-metodo kuantitatiboak: 	Ekonomia Aplikatua

				lisamendu eta deskonposizio-metodoak, denbora-serietarako metodoak. 	Estatistika eta Ikerkuntza Eragilea

				Iragarpen-konbinazioa. Konparazioa eta metodoen hautaketa.

				Marketingaren aplikazioak.

(1) Hautazkoetan esleituriko kredituak, guztira, adieraziko dira eta, hala behar izanez gero, ziklo edo ikastaroka ere bai.

(2) Parentesien artean eta hautakoaren izenaren ondoan, beroni legokiokeen ikastaro edo zikloa aipatuko da, ikasketa planak ziklo edo ikastaroko hautazko gisa definitzen badu.

(3) Unibertsitateak libreki erabakitakoa.

3. ERANSKINA: IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA ETA ANTOLAKETA

UNIBERTSITATEA:	UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO/EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA

1. IKASKETA-PLANAREN EGITURA OROKORRA

1. ONDOKO TITULU OFIZIAL HAU LORTZERA BIDERATURIKO IKASKETA-PLANA

(1)	Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura (2. ziklokoa besterik ez)

2.	BIGARREN ZIKLOKO	IRAKASKUNTZAK (2)

3. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETAREN ARDURA DUEN UNIBERTSITATE-IKASTEGIA

(3)	EKONOMI ETA ENPRESA-ZIENTZIEN FAKULTATEA – IKASTEGIA SORTZEKO ARAUA:

	1968.eko uztailaren 27ko 1774/68 dekretua (68.07.30eko E.B.O.),Bilboko Unibertsitate Autonomoaren eraketari buruzkoa.

4. IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOA:	150	KREDITU (4)

KREDITUEN BANAKETA

ZIKLOA	IKASTAROA	ENBORREKO 	DERRIGORREZKO 	HAUTAZKO 	OSAKETA 	KARRERA-	GUZTIRA

		GAIAK	GAIAK	GAIAK	ASKEKO 	AMAIERAKO

					KREDITUAK (5)	LANA

I ZIKLOA	1.a	17T + 19A	24	---	---	---	60

	2.a	23T + 19A	18	---	---	---	60

	Ikastaro 	---	---	12	18	---	30

	Mugatugabea

	GUZTIRA	78	42	12	18	---	150

(1)	Kasuan kasukoa aipatuko da.

(2)	Legokiokeena adieraziko da 497/87 E.D.aren 4. artikuluaren arabera (1. ziklokoak; 1. eta 2. ziklokoak; 2. ziklokoak besterik ez diren) eta kasuan kasuko tituluaren berezko jarraipide orokorrei buruzko E.D.aren auureikuspenak.

(3)	Unibertsitate-ikastegia adieraziko da, berori sortzeko araua edo legokiokeen Administrazioak Ikastegi horretan irakaskuntzak emateko baimena daukan erabakia zehaztuz.

(4)	Kasuan kasuko tituluaren berezko ikasketa-planari dagozkion jarraipide orokorrei buruzko E.D.ak ezarritako mugen barruan.

(5)	Irakaskuntza-zama "osoaren" %10a, gutxienez.

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura

Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

5.	KARRERA-AMAIERAKO LAN EDO PROIEKTUA, EDO TITULUA JASOTZEKO GAINDITU BEHARREKO EXAMINA EDO PROBA

	OROKORRA ESKATZEN DA	 EZ 	(6)

6.	EMATEN AL DA KREDITURIK ONDOKOENGATIK BALIOKIDETUZ (7)	EZ

	Emaniko Kredituak	

	Enbor.	Derrig..	Hautazkoak.	K.A.L.

Praktikak enpresa, erakunde publiko zein pribatu edo abarretan	---	---	---	---

Akademikoki zuzendu eta ikasketa-planean integraturiko lanak.	---	---	---	---

Unibertsitateak sinaturiko nazioarteko komenioen barruan eginiko ikasketak.	---	---	---	---

Bestelako baliokidetzak: laborategi edo institutuetako praktikak	---	---	---	---

–	ADIERAZI, HALA BEHAR BADA, EMANIKO KREDITUAK: gehien dela, 0 kreditu.

–	ADIERAZI BALIOKIDETZAREN ERREFERENTEA (8) *() = kredituen baliokidetzak ordutan

7.	PLANAREN EGITURAK HARTZEN DUEN URTE-KOPURUA, ZIKLOKA: (9)

	–	1. ZIKLOA	2	URTE

8.	IRAKASKUNTZA-ZAMA OSOAREN BANAKETA, IKASTURTEKA.

	AKADEMI IKASTURTEA	GUZTIRA	TEORIKOAK	PRAKTIKOAK/

				KLINIKOAK

	1.a	66	42,5	23,5

	2.a	66	38	28

	Aukera Askeko Kredituak	18	---	---

	GUZTIRA	150	---	---

(6)	Bai ala ez. Unibertsitateak aske har dezakeen erabakia da. Baiezkoan, irakaskuntza-zama osoko kredituen banaketa-koadroan zehaztu behar dira.

(7)	Bai ala ez. Unibertsitateak aske har dezakeen erabakia da. Baiezkoan, baliokidetza-kredituak jasoko dituen iharduera zehaztu beharko da.

(8)	Hala behar bada, "enborreko gaiak", derrigorrezkoak", "hautazkoak", "karrera-amaierako lana" etabar aipatuko dira, bai eta kreditu bakoitzari baliokidetzaz emaniko ordu-kopurua eta beronen izaera teoriko edo praktikoa adieraziko ere.

(9)	Kasuan kasuko tituluari berari dagokion E.D.aren bigarren jarraipideak ezarritakoaren arabera legokiokieena adierazko da.

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura

Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

II. IKASKETA-PLANAREN ANTOLAKETA

1.	Unibertsitateak nahitaez aipatu beharko ditu honako atal hauek:

	a)	2. ziklora sartzeko erregimena. 2. zikloa besterik ez duten irakaskuntzen kasuan edo 1. eta 2. zikloak dituzten 2. zikloaren kasuan aplikatzen da, 1497/87 E.D.aren 5. eta 8.2 artikuluetan ezarritakoa kontutan harturik.

	b)	Ikasketaren denborazko ordenaketaren zehaztapena, hala behar bada, gai edo irakasgaien artean edo hauen multzoen artean sekuentziak finkaturik (1497/87 E.D., 9.1. artikulua).

	c)	Gutxienezko eskolaldia, hala balegokio (1497/87 E.D., 9, 2, 4. artikuluak).

	d)	Halakorik balego. baliokidetzeko edo/eta egokitzeko mekanismoak, ikasketa-plan zaharrean ari diren ikasleak ikasketa-plan berrira iragateko (1497/87 E.D., 11. artikulua).

2.	Unibertsitateak egoki leritzokeen azalpen guztiak gehitu ahal izango du, ikasketa-plana kasuan kasuko tituluaren jarraibide orokorrei buruzko E.D.aren aurreikuspenekiko doiketa frogatzeko (bereziki, enborreko edukiak, kredituak eta dagozkion jakintza-arloak bertara ekartzeko arrazoiak, E.D. honetan aipaturikoaren arabera), bai eta ikasketa-planaren antolaketan adierazgarri deritzon beste edozein erabaki edo jarraibide ere. Dena delarik, espezifikazio hauek ez dira Unibertsitateen Kontseiluak homologatu beharrekoak.

1.a)	2. ZIKLORA SARTZEKO ERREGIMENA

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziaturaren titulazioa lortzera bideraturiko 2. zikloko irakaskuntzetara sartu ahal izateko, 1991.eko irailaren 11ko Erabakian ezarritakoa (91.09.26ko E.B.O.) eta 1994.eko maiatzaren 25eko erabakian (94.06.01eko E.B.O.) aplikatuko da, beronetan zehazten baitira behar diren titulazio, lehenengo zikloko ikasketa eta heziketa-osagarriak, bai eta egokituz gero ezarriko direnak ere.

1.b)	IKASKETAREN DENBORAZKO ORDENAKETA, IKASKETA-PLANEAN EZARRITAKO IKASTAROKAKO ORDENAKETARI JARRAITUZ

1.b.1)	Irakasgaien banaketa lauhilabeteka

Lehenengo Ikastaroa – 1. lauhilabetea	Lehenengo Ikastaroa – 2. lauhilabetea

– Merkatuaren eta Kontsumitzaileen Zuzenbidea	– Produktu eta Prezioaren Erabakiak

– Merkatu-Zuzendaritza	– Merkatu-Banaketa

– Merkatuari Aplikaturiko Estatistika	– Merkatuari Aplikaturiko Ekonometria

– Espainiar Enpresa-Egitura	– Gizarte-Zientzietan Ikertzeko Metodologia

– Merkatuen Teoria	– Prezioen Teoria

Bigarren Ikastaroa – 1. lauhilabetea	Bigarren Ikastaroa – 2. lauhilabetea

– Komunikazioa eta Publizitatea	– Merkataritza Ikerkuntzaren Aplikazioak

– Enpresaren Ekonomia eta Zuzendaritza Estrategikoa	– Salmenten Zuzendaritza

– Merkatu-Ikerkuntza: Sarrera	– Marketing Aurreratua

– Merkatuari Aplikaturiko Metodo Kuantitatiboak	– Nazioarteko Marketinga

– Kontsumoaren Psikosoziologia	– Nazioarteko Ekonomi Harremanak

.../...

Merkatuen Ikerkuntza eta Tekniken lizentziatura

Ekonomi eta Enpresa-Zientzien Fakultatea

.../...

Ikasleak ordena honen arabera burutu beharko ditu hautazko irakasgaiak: bi irakasgai 1. eta 2. ikastaroen artean.

1.b.2)	ALDEZ AURRETIKO ETA ALDI BEREKO BETEBEHARRAK

	Aldez aurretik eta aldi berean betebeharreko kredituak honako hauek dira:

1.c)	GUTXIENEKO ESKOLALDIA

	Gutxieneko eskolaldia bi akademi ikasturtetan ezarri da.

1.d)	BALIOKIDETZA EDO/ETA EGOKITZAPENERAKO MEKANISMOAK

–------------------------------------------------------------------------------------------

2.	IKASKETA-PLANARI EGIN BEHARREKO BESTELAKO ARGIBIDEAK ETA JUSTIFIKAZIOAK

–---------------------------------------------------------------------

Azterketa dokumentala