Ingurumen Baimen Bateratua
Deskribapena
Kutsatzeko ahalmen handia izan dezaketen instalazioei aplikatzen zaizkien neurriek osatzen dute kutsaduraren prebentzio eta kontrol bateratua. Mekanismo hori kutsadura iturritik bertatik prebenitzean datza eta bere helburua da jarduerek baliabideak modu egokian kudeatzea eta ahalik eta hondakin eta emisio gutxien sortzea, bai atmosferan, bai uretan, bai lurzoruetan.
Ingurumeneko Baimen Bateratua instalazioa kokatzen den Autonomia Erkidegoko eskudun organoak emandako ebazpena da, eta horren bidez, ingurumenaren eta gizakien osasunaren babesari dagozkion ondorioetarako soilik,instalazio bat bere osotasunean edo zati batean erabiltzea baimentzen da, beti ere Kutsaduraren Prebentzio eta Kontrol Bateratuari buruzko uztailaren 1ko 16/2002 Legearen helburua eta xedapenak betetzen direla bermatzeko beharrezko diren neurri batzuen pean.
Eebazpenak honako edukiak jorratuko ditu:
- Teknika erabilgarri onenetan oinarrituako emisioen muga-balioak.
- Lurzorua eta lurrazpiko urak babestea bermatzen dituen neurriak.
- Sortutako hondakinak kudeatzeko prozedurak eta metodoak.
- Urrutiko edo mugaz bestaldeko kutsadura murrizteko neurriak.
- Edozein emisio- eta hondakin-mota kontrolatzeko eta tratatzeko sistema eta prozedurak.
- Ingurumenaren gainean eragina izan dezaketen ezohiko egoeratan jarduteko baldintzak.
- Arloko legeriak ezarritako hainbat neurri eta baldintza.
Nori dago zuzenduta
Kutsaduraren Prebentzio eta Kontrol Bateratuari buruzko Legearen I. eranskinean eta, abenduaren 9ko, Euskadiko Ingurumen Administrazioaren 10/2021 legearen I.A eraskinean jasotzen diren jarduera industrialak garatzen dituzten instalazio pribatu edo publikoen titularrak. Salbuetsita daude produktu eta prozesu berriak ikertu, garatu eta esperimentaziorako erabiltzen diren instalazio edo hauen zatiak.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna / Ingurumen Jasangarritasuneko Sailburuordetza > Ingurumen Kalitatearen eta Ekonomia Zirkularraren Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna > Ingurumen Jasangarritasuneko Sailburuordetza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Ingurumen Zaintzako Programa bidaltzea (IZP): 0023408
- Ingurumen Baimen Bateratua eskatzea: 0023404
- Ingurumen-baimen Bateratua aldatzea: 0023405
- Ingurumen-Baimen Bateratuaren ez funtsezko aldaketa jakinaraztea: 0023404
- Dokumentuak bidaltzea: 0023407
IZP aurkeztea
2024rako IZP entrega: irekia 2024ko urtarrilaren 1etik 2025eko martxoaren 31ra. Prozedura honetan 2024ko emisioei buruzko txostenak eta agiriak aurkeztu beharko dira.
2025erako IZP entrega: irekia 2025eko urtarrilaren 1etik 2026ko martxoaren 31ra. Prozedura honetan 2025eko emisioei buruzko txostenak eta agiriak aurkeztu beharko dira.
- Dokumentuek atal honetako ereduei jarraituko diete, jatorrizko ereduen formatuak errespetatuz (Excel kalkulu-orria, etab.). IPPC enpresek IZPko dokumentazio guztia entregatu beharko dute INGURUNET aplikazioa erabiliz (Ez dira beste aplikazio batzuk kontuan hartu beharko, horiek IPPC EZ diren enpresek erabil ditzakete kasu batzuetan)
-
Laburpen-taulak eskuragarri dagoen ereduari jarraitu beharko dio.
-
Ingurumenarengan eragina duten mantentze-lanen erregistroak aurkeztu beharko dira, hala nola, ur eta aire-iragazkiak arazteko sistemak mantentzea, patioak, teilatuak eta erretenak garbitzea, ingurumen-gorabeherak, etab.
-
1.- Sektore guztientzako jarraibide orokorrak
Jakinarazi ez diren eta erabiltzen diren produktu berrien segurtasun datuen fitxak (SDF) aurkeztu beharko dira, adieraziz zein prozesu/lanetan erabiltzen diren eta aurretik erabiltzen zen produktu bat ordezkatzen duten edo ez. Era berean, erabiltzeaz utzi diren produktuak identifikatuko dira, horretarako arrazoia azalduz (ordezkapena, lan berria, etab.)
2.- Gainazaleko tratamenduen sektorearentzako berariazko jarraibideak:
Aurretik entregatu ez diren segurtasun datuen fitxak (SDF) aurkeztu beharko dira, edo baita, nahiz eta aurretik entregatu izan, ez badira aurretik adierazitako bainu edo lerrotan erabiltzen ari, edo foku desberdinek xurgatzen badituzte.
Aurkezten den SDF berri bakoitzari (edo bainu edo lerro batean lehen aldiz erabiltzen badira) ondoko datuak erlazionatu beharko zaizkio:
- Zein lerrotan erabiltzen den
- Lerro bakoitzaren barruan, bainu zehatza adierazi eta honen erabilpena (desugerketa, metalizatua…)
- Erabilpen tenperatura
- Bainu bakotzeko diluzioa
- Ia airearekin irabiatzen den edo ez.
- Xurgapen sistema (bai/ez)
- Zein fokotatik emititzen den (ingurumen baimen bateratuko dagokion atalean oinarritutako izendapena)
Era berean, adierazi beharko da jakinarazitako SDFtatik zeintzuei utzi zaien erabiltzeari.
Erabiltzeaz utziko diren edo utzi diren SDFak jakinarazteko ondoko datuak aurkeztu beharko dira:
- SDF
- Lerroa
- Kuba
- Fokoa
- Erabilpen amaieraren data
-
Egindako kontrol bakoitzarekin ingurumen lankidetzako erakundeak (ECA) IPPC jardueraren titularrari txostena eta emisioen control taula (Excel edo csv formatoan) bidali beharko dio. IPPC jarduerak informazio hau bidali beharko du ingurumen zaintza programan (PVA). Taula bateratu bakar bat aurkeztu beharko da emisioen kontrol taularen eredua segitzen duena.
-
Erabili Disolbatzaileen urteko adierazpenean agertzen den eredua.
-
Erabili Disolbatzaileen urteko adierazpenean agertzen diren ereduak.
-
Erabili Disolbatzaileen urteko adierazpenean agertzen den eredua.
-
Erregistro hau aurkeztu beharko da baldin eta zentroak, Europar Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2008/98/CE Zuzentarauean oinarrituta zenbait txatarra motek hondakin izateari noiz uzten dioten ezartzeko irizpideak ematen dituen Kontseiluaren 2011ko martxoaren 31ko 333/2011 (UE) Erregelamenduko 5. artikuluak ezarritakoarekin bat eginez, hondakin izateari utzi dion burdinezko, altzairuzko edo aluminiozko txatarra jasotzen ba
-
Erreferentziazko urtean sortutako tratamendu-kontratu berriak entregatu beharko dira.
-
Hondakin arriskutsuen hasierako ekoizleek minimizazio-plan bat aurkeztu beharko dute lau urtean behin, sortutako hondakin arriskutsuen kopurua eta horien arriskugarritasuna murrizteko egingo dituzten praktikak barneratuko dituena. Plana aurkeztetik salbuetsita daude urtean 10 tona baino gutxiago sortzen dituzten hondakin arriskutsuen hasierako ekoizleak, instalazio- eta mantentze-enpresak, eta EMAS ziurtagiria edo beste sistema baliokide bat duten hasierako ekoizleak, baldin eta ziurtagiriek hondakin mota horiek minimizatzeko neurriak jasotzen badituzte, eta dagokion informazioa balidatutako ingurumen-adierazpenean jasota badago. Aipatutako salbuespen-araubideren bati helduz gero, dagokion egiaztagiria aurkeztu beharko da.
-
Erreferentziazko urtean sortutako tratamendu-kontratu berriak entregatu beharko dira.
-
Abenduaren 27ko 1055/2022 Errege Dekretuaren IV. eranskineko 2. paragrafoan jasotako informazioa Trantsizio Ekologikorako eta Erronka Demografikorako Ministerioaren Ingurumen Kalitatearen eta Ebaluazioaren Zuzendaritza Nagusira bidali izanaren egiaztagiria aurkeztu beharko duzu, ontzien urteko adierazpenari buruzkoa. Gogoratu aurretik Produktu Ekoizleen Erregistroan – Ontzien Atalean, MITERDko Hondakinen Ekoizpen eta Kudeaketaren Erregistroan inkribatu beharko zarela.
-
Erabili Ontzien hondakinak prebenitzeko enpresa planan (PEP) agertzen den eredua. (Tramitazioa >Administrazioari komunikazio-egintza)
-
Erabili Ontzien hondakinak prebenitzeko enpresa planaren jarraipenean agertzen den eredua. (Tramitazioa >Administrazioari komunikazio-egintza)
-
Hurrengo Aginduan aipatutako dokumentu bakarra aurkeztu beharko da. Agindua, 2020ko urtarrilaren 23koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitzako sailburuarena, zeinaren bidez jarraibide tekniko bat onartzen baita, Kutsaduraren prebentzio eta kontrol integratuari buruzko Legearen testu bategina onartzen duen abenduaren 16ko 1/2016 Legegintzako Errege Dekretuan xedatutakoa interpretatzeari eta aplikatzeari buruzkoa, lurzoruaren eta lurpeko uren egoera zehazteko oinarrizko txosten bat eskatzeari lotua.
-
ZABORTEGI-GASEN ISURPENEN MURRIZKETARI BURUZKO GIDADOKUMENTUAn ezarritakoan kontuan hartu behar da.
-
Dokumentua egiteko honako dokumentu honetan dagoen eredua erabili behar da: ZABORTEGIEN BALANTZE HIDRIKOAK EGITEKO GIDADOKUMENTUA.
-
Gutxienez zuziaren funtzionamendu denbora, metanoaren kontzentrazio tartea eta denbota tarte horretako gertakariak jaso beharko dira.
-
Erabili Tresna elektriko eta elektronikoen hondakinei (TEEH) buruzko urteko memorian agertzen den eredua
-
Enpresa behartuta baldin badago, indarrean dagoen dagoen ingurumen aseguruaren polizaren kopia erantsi beharko da, edo eguneratutako finantza-bermea.
-
Ingurumen-arriskuen analisiaren ondorioz enpresak sortu ditzakeen kalteen konponketen kostua 300.000,00 €-ren gainetik eta 2.000.000,00 €-ren azpitik balioztatu baldin bada, enpresa finantza-bermea osatzez salbuetsita geratuko da baldin eta enpresa ISO14001 edo EMAS sistemari iraunkorki eta jarraian atxekituta badago. Kasu honetan ISO14001 edo EMAS ingurumen kudeaketa sistemak indarrean daudenaren ziurtaguriaren kopia eguneratua aurkeztu beharko da.
-
Enpresa guztiek ez dituzte dokumentu berdinak bidali behar
Dokumentu zerrendatik prestatu dagozkizunak.
- Artxibo bakoitzak ezin du 20MBko edukiera gainditu. Artxiboren batek aipatutako edukiera gaindituko balu, 20MB edukiera gainditzen ez duten beharrezkoak izango diren adina dokumentuetan zatituko da. Artxibo, argazki zein planoen tamaina ahalik eta gehien murriztuko da, beti ere pantailan ikusteko bereizmen nahikoa izango dutelarik (ez gehiegizko ez eta bereizmen murritzik). Kolorea beharrezkoa den elementuetara mugatuko da, plano, diagrama, etab., non koloreak berak informazioa ematen duen. Logotipoetan, orrialde-buru zein oinarrian ez da kolorerik erabiliko.
- IZP dokumentuen izena honela egin behar da: kodea (101, 102, ..., 161) (aurkeztu beharreko dokumentuen zerrendan agertutako kodeari dagozkion hiru digitu ), gidoi bat eta korrelatibo bat (3 digitu), fitxtegia zatitzea beharrezkoa bada (20 Mb baino gehiago badu).
- Informazioa osotasunean edo zatika ikusteko aukera mugatzen duen babesdun artxiborik ez da sortuko. Adibidez, 101 fitxategia 53 Mbkoa bada, 3 fitxategitan zatitu (bakoitza 20 Mb baino gutxiagokoa izan behar da) eta horrela kodifikatu behar da: 101-000; 101-001 eta 101-002.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Dokumentazioak ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko.
Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Memoria teknikoaren parte diren arren, instalazioen planoak dokumentu bereizi gisa aurkeztuko dira. Hauek sartuko dira:
- Instalazioaren kokapen-planoa. Jarduera garatuko den lursaila mugatuko da, planoa pdf eta shape formatuetan aurkeztuko da (ETRS89 erreferentzia-sistema).
- Partzelaren azalera eta instalazioaren kokapena. Instalazioa osatzen duten elementuen (nabeak, ekipoak, biltegiak, bulegoak, bideak, etab.) kokapen-planoa aurkeztuko da.
- Zolatuta dagoen lursailaren azaleraren ehunekoa adierazi beharko da, baita zoladura horren mota eta egoera ere.
- Hornidura eta instalazio osagarriak (ura, kontsumo elektrikoa, gas naturala, suteen aurkako sistema)
- Saneamendu-sarea.
- Isuri atmosferikoen fokuen kokapena.
- Ingurumen Zaintza Programaren kontrol-puntuak.
- Hondakin arriskutsuen eta ez-arriskutsuen biltegirak.
- Lehengaien eta gai osagarrien biltegiak.
- Kutsadura zuzentzeko elementuak (isurketak arazteko sistemak, isuri atmosferikoen iragazkiak)
- Egiturak eta instalazioak erabat definitzeko eta ezagutzeko beharrezkoa den edozein erreferentzia.
-
Deskargatu dokumentua (eskuineko botoia-Gorde esteka honela).
-
Dokumentazioa aurkezteko ondoko estekako instrukzioak jarraitu behar dira: Errekuntza-instalazio ertainei buruzko ohiko galderak
-
En el caso de que el ayuntamiento emita posicionamiento referido a la compatibilidad del proyecto con el planeamiento urbanístico u ordenanzas municipales se incorporará en la solicitud.
El Real Decreto 815/2013, de 18 de octubre, por el que se aprueba el Reglamento de emisiones industriales y de desarrollo de la Ley 16/2002, de 1 de julio, de prevención y control integrados de la contaminación, establece en su artículo 7 que “El informe urbanístico regulado en el artículo 15 de la Ley 16/2002, de 1 de julio, es independiente de la licencia de obras o de cualquier otro medio de intervención exigible por el ayuntamiento. Las cuestiones que deberá valorar versarán exclusivamente sobre la conformidad del proyecto con la normativa urbanística aplicable en relación con la parcela donde esté ubicada la instalación en el momento de la solicitud”.
Por tanto, el alcance de este informe urbanístico que se aporte en la solicitud se limitará a establecer la compatibilidad o no del uso de suelo en relación con la actividad que va a ser objeto de la Autorización Ambiental Integrada.
-
AAI eskatzen duten enpresek aurkeztutako dokumentazioan isilpekotzat jotzen den informazioa bidali dezakete ( IPPC legearen 12.1.d artikulua). Indarrean dauden xedapenen arabera konfidentzialtasuna duten datuak beste dokumentu batean aurkeztuko dira. Kasu horretan, eskatzaileak adierazi beharko du zer informazio den konfidentziala, eta eskaera hori justifikatu beharko du. Horretarako, honako datu hauek aurkeztu beharko ditu:
- Konfidentzialtasunari buruzko araudia identifikatzea eta dagokion egiaztagiria bidaltzea.
Ingurumen-organoak erabakiko du dokumentazioa konfidentziala den ala ez, eta, konfidentziala bada, ez da jendaurreko informazioaren izapidean bidaliko.
Ondorio horietarako, kontuan hartuko da, aplikatu daitezkeen beste araudi batzuen artean, Enpresa Sekretuen otsailaren 20ko 1/2019 Legean, Patenteen uztailaren 24ko 24/2015 Legean eta apirilaren 12ko 1/1996 Legegintzako Errege Dekretuak onartutako eta martxoaren 1eko 2/2019 Legeak aldatutako Jabetza Intelektualaren Legearen testu bateginean xedatutakoa.
-
IPPC dokumentuak aurkeztea
Enpresa guztiek ez dute dokumentu berdinak aurkeztu behar.
Instalazio guztiek aurkeztu beharreko dokumentuak honako hauek dira:
- Higiezinaren jabetza-titulua (eskriturak)
- Baimen sektorial historikoak
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Ebazpena eta errekurtsoak
Ebazteko epea
6 hilabete
Isilbidearen ondorioak
Gaitzetsiak
Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Memoria teknikoaren parte diren arren, instalazioen planoak dokumentu bereizi gisa aurkeztuko dira. Hauek sartuko dira:
- Instalazioaren kokapen-planoa. Jarduera garatuko den lursaila mugatuko da, planoa pdf eta shape formatuetan aurkeztuko da (ETRS89 erreferentzia-sistema).
- Partzelaren azalera eta instalazioaren kokapena. Instalazioa osatzen duten elementuen (nabeak, ekipoak, biltegiak, bulegoak, bideak, etab.) kokapen-planoa aurkeztuko da.
- Zolatuta dagoen lursailaren azaleraren ehunekoa adierazi beharko da, baita zoladura horren mota eta egoera ere.
- Hornidura eta instalazio osagarriak (ura, kontsumo elektrikoa, gas naturala, suteen aurkako sistema)
- Saneamendu-sarea.
- Isuri atmosferikoen fokuen kokapena.
- Ingurumen Zaintza Programaren kontrol-puntuak.
- Hondakin arriskutsuen eta ez-arriskutsuen biltegirak.
- Lehengaien eta gai osagarrien biltegiak.
- Kutsadura zuzentzeko elementuak (isurketak arazteko sistemak, isuri atmosferikoen iragazkiak)
- Egiturak eta instalazioak erabat definitzeko eta ezagutzeko beharrezkoa den edozein erreferentzia.
-
Dokumentazioa aurkezteko ondoko estekako instrukzioak jarraitu behar dira: Errekuntza-instalazio ertainei buruzko ohiko galderak
-
En el caso de que el ayuntamiento emita posicionamiento referido a la compatibilidad del proyecto con el planeamiento urbanístico u ordenanzas municipales se incorporará en la solicitud.
El Real Decreto 815/2013, de 18 de octubre, por el que se aprueba el Reglamento de emisiones industriales y de desarrollo de la Ley 16/2002, de 1 de julio, de prevención y control integrados de la contaminación, establece en su artículo 7 que “El informe urbanístico regulado en el artículo 15 de la Ley 16/2002, de 1 de julio, es independiente de la licencia de obras o de cualquier otro medio de intervención exigible por el ayuntamiento. Las cuestiones que deberá valorar versarán exclusivamente sobre la conformidad del proyecto con la normativa urbanística aplicable en relación con la parcela donde esté ubicada la instalación en el momento de la solicitud”.
Por tanto, el alcance de este informe urbanístico que se aporte en la solicitud se limitará a establecer la compatibilidad o no del uso de suelo en relación con la actividad que va a ser objeto de la Autorización Ambiental Integrada.
-
AAI eskatzen duten enpresek aurkeztutako dokumentazioan isilpekotzat jotzen den informazioa bidali dezakete ( IPPC legearen 12.1.d artikulua). Indarrean dauden xedapenen arabera konfidentzialtasuna duten datuak beste dokumentu batean aurkeztuko dira. Kasu horretan, eskatzaileak adierazi beharko du zer informazio den konfidentziala, eta eskaera hori justifikatu beharko du. Horretarako, honako datu hauek aurkeztu beharko ditu:
- Konfidentzialtasunari buruzko araudia identifikatzea eta dagokion egiaztagiria bidaltzea.
Ingurumen-organoak erabakiko du dokumentazioa konfidentziala den ala ez, eta, konfidentziala bada, ez da jendaurreko informazioaren izapidean bidaliko.
Ondorio horietarako, kontuan hartuko da, aplikatu daitezkeen beste araudi batzuen artean, Enpresa Sekretuen otsailaren 20ko 1/2019 Legean, Patenteen uztailaren 24ko 24/2015 Legean eta apirilaren 12ko 1/1996 Legegintzako Errege Dekretuak onartutako eta martxoaren 1eko 2/2019 Legeak aldatutako Jabetza Intelektualaren Legearen testu bateginean xedatutakoa.
-
IPPC dokumentuak aurkeztea
Enpresa guztiek ez dute dokumentu berdinak aurkeztu behar.
Instalazio guztiek aurkeztu beharreko dokumentuak honako hauek dira:
- Higiezinaren jabetza-titulua (eskriturak)
- Baimen sektorial historikoak
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Ebazpena eta errekurtsoak
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Gora jotzeko errekurtso bat jartzeko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Gora jotzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio hierarkikoki haren mende dagoen beste organo batek emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen ez dioten egintzen aurka.
- Zuzenean edo zeharka auziaren muina erabakitzen duten edo prozedurak aurrera egitea eragozten duten izapidezko egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari edo haren goragokoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- 3 hilabete, presuntziozko egintza bat errekurritzen baduzu.
Zer epe dauka Administrazioak ebazteko?
- 3 hilabete.
Epe horretan Administrazioak ez badizu ebazpena jakinarazten:
- Errekurtsoa baietsitzat joko da, baldin eta presuntziozko egintza errekurritu baduzu.
- Errekurtsoa ezetsitzat joko da, baldin eta egintza espresu bat errekurritu baduzu.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
- Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, bide judizialetik.
- Berrikusteko errekurtso berezia, salbuespenez.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua, Administrazio-errekurtsoak
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean zuzentze eskakizun baten epea luzatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Aukera daukazu akatsak zuzentzeko zein dokumentazioa gehitzeko ezarri zaizun epea luza dadin eskatzeko, betiere norgehiagoka-prozedura bat ez bada.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 32. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean atzera egiteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Espedientean uko egiteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa bada, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu dokumentazio berria aurkezteko. Ezer aurkezten ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaeraren tramitazioarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Komunikazioa egitea
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren
|
-
Memoria teknikoaren parte diren arren, instalazioen planoak dokumentu bereizi gisa aurkeztuko dira. Hauek sartuko dira:
- Instalazioaren kokapen-planoa. Jarduera garatuko den lursaila mugatuko da, planoa pdf eta shape formatuetan aurkeztuko da (ETRS89 erreferentzia-sistema).
- Partzelaren azalera eta instalazioaren kokapena. Instalazioa osatzen duten elementuen (nabeak, ekipoak, biltegiak, bulegoak, bideak, etab.) kokapen-planoa aurkeztuko da.
- Zolatuta dagoen lursailaren azaleraren ehunekoa adierazi beharko da, baita zoladura horren mota eta egoera ere.
- Hornidura eta instalazio osagarriak (ura, kontsumo elektrikoa, gas naturala, suteen aurkako sistema)
- Saneamendu-sarea.
- Isuri atmosferikoen fokuen kokapena.
- Ingurumen Zaintza Programaren kontrol-puntuak.
- Hondakin arriskutsuen eta ez-arriskutsuen biltegirak.
- Lehengaien eta gai osagarrien biltegiak.
- Kutsadura zuzentzeko elementuak (isurketak arazteko sistemak, isuri atmosferikoen iragazkiak)
- Egiturak eta instalazioak erabat definitzeko eta ezagutzeko beharrezkoa den edozein erreferentzia.
-
Dokumentazioa aurkezteko ondoko estekako instrukzioak jarraitu behar dira: Errekuntza-instalazio ertainei buruzko ohiko galderak
-
En el caso de que el ayuntamiento emita posicionamiento referido a la compatibilidad del proyecto con el planeamiento urbanístico u ordenanzas municipales se incorporará en la solicitud.
El Real Decreto 815/2013, de 18 de octubre, por el que se aprueba el Reglamento de emisiones industriales y de desarrollo de la Ley 16/2002, de 1 de julio, de prevención y control integrados de la contaminación, establece en su artículo 7 que “El informe urbanístico regulado en el artículo 15 de la Ley 16/2002, de 1 de julio, es independiente de la licencia de obras o de cualquier otro medio de intervención exigible por el ayuntamiento. Las cuestiones que deberá valorar versarán exclusivamente sobre la conformidad del proyecto con la normativa urbanística aplicable en relación con la parcela donde esté ubicada la instalación en el momento de la solicitud”.
Por tanto, el alcance de este informe urbanístico que se aporte en la solicitud se limitará a establecer la compatibilidad o no del uso de suelo en relación con la actividad que va a ser objeto de la Autorización Ambiental Integrada.
-
IPPC dokumentuak aurkeztea
Enpresa guztiek ez dute dokumentu berdinak aurkeztu behar.
Instalazio guztiek aurkeztu beharreko dokumentuak honako hauek dira:
- Higiezinaren jabetza-titulua (eskriturak)
- Baimen sektorial historikoak
Administraziori Komunikazioa bidaltzeko honako hauek egin behar dituzu:
- Ordezkarientzako identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan, identifikatzeko eta dokumentuak sinatzeko.
- dokumentazioa bete, PDF irakurgarria edo Excel formatuan, eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua).
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Dokumentazioak ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko.
Administrazioari komunikazio-egintza
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren
Oharra: hondakin baten sailkapenari buruzko dokumentazioa aurkeztekotan aukeratu “Hondakinen sailkapena” aukera Ingurunetek eskatzen duenean, bestelako edozein dokumentu motarentzako aukeratu “Orokorra”.
Hondakin baten sailkapenari buruzko dokumentazioa aurkeztekotan irakurri arretaz pantaila honetako “Dokumentazioa” zabalgarrian horri buruz dauden instrukzioak.
-
ISPILU SARRERA DAUKATEN HONDAKINEI BURUZKO INFORMAZIOA AURKEZTEA
Goian aipatutako Hhondakina(k) ondo sailkatzen d(ir)ela bermatzeko, beharrezkoa da hondakinen konposizioei eta ezaugarriei buruzko informazio nahikoa edukitzea. Ondorioz, aldez aurretik zenbat eta informazio gehiago izan, orduan eta hobeto zehaztu ahal izango dira egin beharko diren entsegu eta zehaztapen analitikoak. Horretarako, errekerimendua egiten zaizu, honako informazio hau aurkeztu dezazunbeharko da, hondakinetako bakoitzerako:
- Enpresako jardueraren azalpen orokorra.
- Hondakina sortzen duen prozesuaren azalpen zehatza (hondakina nola eta non sortzen den).
- Hondakina sortzen duen prozesuan esku hartzen duten lehengaien informazioa eta dokumentazioa (segurtasun-fitxa teknikoak eta abar).
- Hondakinaren argazkiak.
- Ahal den neurrian, aurreikusten diren sustantzia arriskutsuen eta horiek hondakinean duten kontzentrazioaren identifikazio argudiatua.
- Ahal den neurrian, identifikatutako sustantzia arriskutsuen ondorioz egon daitekeen arriskugarritasunaren ezaugarriak.
- Metalik badago, adierazi ea aleazioak, metalak edo konposatu metalikoak diren, eta, azken kasu horretan, konposatu probableenak zein diren, justifikatuta (arriskugarritasuna konposatuaren araberakoa izango da, ez soilik dagoen metalaren araberakoa).
- Sb, Cu, Pb edo Zn metalen kasuan, adierazi ohiko partikularen tamainari buruzko informazioa, arriskugarritasuna aldatu egin baitaiteke partikularen tamainaren arabera.
- Hondakinean hidrokarburoak badaude, bertan egoteko probabilitate gehien duten hidrokarburoak identifikatu.
- Arriskugarritasun-entseguen eta aldez aurretiko zehaztapen analitikoen emaitzak, halakorik badago.
- Hondakinen arriskugarritasun-ezaugarrien ebaluazioari buruzko ondorioak, halakorik badago.
- Hondakinaren arriskugarritasunari edo/eta konposizioari buruzko erreferentzia bibliografikoak, ezagutuz gero.
- Komunikazioa aurkeztea
Administraziori Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa bada, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu dokumentazio berria aurkezteko. Ezer aurkezten ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaeraren tramitazioarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Espedientean zuzentze eskakizun baten epea luzatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Aukera daukazu akatsak zuzentzeko zein dokumentazioa gehitzeko ezarri zaizun epea luza dadin eskatzeko, betiere norgehiagoka-prozedura bat ez bada.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 32. artikulua
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua