Ingurumenari buruzko izapide elektronikoen Gida
- Izapide elektroniko bat egiteko baldintzak
- Ingurumeneko izapidetze elektronikorako zerbitzu elektronikoak
- IKSeeM
- INGURUNET
- Ziurtagiri elektroniko bat edukitzea.
- Beharrezko dokumentazio guztia prestatzea, PDF formatuan (edo onartutako formatuetako batean) eskaneatzea eta ordenagailuan gordetzea.
- Formularioak bete, baldin badaude, eta ordenagailuan gorde
- Sartu zerbitzu elektronikoan.
INGURUNET Eusko Jaurlaritzaren Ingurumen Informazio eta Izapidetzako Sistema berria da, hau da, ingurumen-informazioa administrazio-kudeaketarekin integratzen du. Orain arte bazegoen ingurumen arloko izapidetze elektronikorako beste plataforma bat, IKSeeM, baina teknologikoki zaharkituta geratu da, baina funtzionatzen jarraitzen du. Helburua da prozedurak Inguruneten txertatzen joatea eta IKSn kentzen joatea; horrela, Inguruneten prozedura guztiak daudenean, IKS itxi ahal izango dugu izapidetze elektronikorako, nahiz eta informazio historikoaren barne-kontsultarako egongo den.
- Onartutako ziurtagiri elektronikoak:
- IZENPE txartela
- DNI electronikoa
- Fábrica Nacional de Moneda y Timbre ziurtagiri elektronikoa
Txartel korporatibo pribatua duen pertsona batek erakunde baten izenean izapidetu ahal izateko, IKSeeM erakundearekiko lotura eskatu beharko du. IKSeeM aplikazioan ezin da BakQ erabili. Ahalordetzeen Erregistro Elektronikoaren ahalordetzeek ere ez dute balio.
- Sartu IKS-eeM sisteman
- IKSeeM sistemari buruzko ohiko galderak
Pertsona edo erakunde bat erakunde edo pertsona fisiko baten izenean izapidetu ahal izateko, Ahalordeen erregistro elektronikoan alta emanda egon beharko da. IKSeeM proiektuan egindako loturek ez dute balio.
Azken aldaketako data: