Osasun Saila

Vapers sentsibilizazio-kanpaina

Kanpaina hau bereziki gazteei zuzenduta dago, eta produktu berrien erabilerarekin lotutako osasun-arriskuei buruz sentsibilizatzea du helburu, hala nola lurrungailuak eta errekuntza baxuko tabakoa. Moda kalteezin eta erakargarritzat hartzen den jokabide baten arrisku-pertzepzioa handitzean oinarritzen da. Kaltegabetasun-sentsazioa eta beste gizarte-konbentzionalismo batzuk (hala nola postureoa, moda edo talde edo koadrila bateko kide izatearen sentimendua) direla-eta, gazteek gero eta maizago erabiltzen dute.

imagen de la campaña "El vaper no es tu bro. Te consume la vida"

Horrela, digitalki eszena zirraragarri bihurtutako nerabeen artean ohikoak diren bi egoeraren irudiari dagokionez, honako mezu hau plazaratzen da:  “Bapeatzea ez da broma. Bizitza izorratzen dizu”

Materialak


Azken aldaketako data: