5 Tequila Museoa
- Eremu geografikoa
- Nazioartekoa
- Iharduera arloak
- Digitala
- Elikaduraren sektorea
- Gastronomia
- KSI sektorea
- Eduki digitalak
- Serious Games
- Teknologia
- Bai (AR)
Emaitza Efektu/Eragin mailan:
Erabiltzailearen esperientzia
Virtualwarek murgilketa-esperientzia paregabea garatu du; horretan, tekila bizirik dago, errealitate mistoko teknologian oinarritutako ibilbide interaktibo baten bidez.
Tierra de Maestros izeneko espazioa bisitatzen duten pertsonek modu dinamiko batean ezagutzen dituzte tekila egiteko teknika, prozesua eta historia, alderdi erreala eta birtuala konbinatzen dituen esperientzia batean.
Kanpainak iraun dituen 8 hilabeteetan, 1400 pertsonek baino gehiagok bisitatu dute esperientzia; eragin mediatiko handia lortu du eta, gainera, markaren pertzepzioa % 98 hobetu du.
Estekak