Telefono bidezko arreta
Telefono bidezko arreta
Zerbitzu honi esker, erabiltzailea telelaguntza-zentroarekin harremanetan jar daiteke sakagailuaren edo “medailaren” bidez, edo terminaleko botoi gorria sakatuta.
Gainera, betiON telelaguntza-zentroak bitarteko hori erabiliko du erabiltzailearekin harremanetan jartzeko.
Telefono bidezko arreta-zerbitzuak ez du kostu gehigarririk izango egindako nahiz jasotako deiengatik. Gainera, honako hauek eskaintzen ditu:
- Berehalako arreta, larrialdia izanez gero.
- Aldizkako jarraipen-deiak.
- Oroigarriak.
- Aholkularitza eta informazioa interes sozialeko gaietan.
- Interes publikoko kanpainak.
- Senideei edo harremanetarako pertsonei informazioa larrialdi-egoeretan.
- Osasun-arloko aholkularitza eta laguntza, osasun-zentroari hitzorduak eskatzeko.