Kontsumoaren Big Data Txostena
Kontsumoaren egoerari buruzko hileko txostena (Big Data)
Atal honetan, euskal merkataritza-sektorearen kontsumoaren bilakaeraren hileko txostenak aurkituko dituzu.
2024ko Azaroa: kontsumoak azaro ona itxi du Black Fridayri esker
2024ko Urria: kontsumoak indarrez hazi zen urrian
2024ko Iraila: egutegi-efektuak kontsumoa moteltzen du
2024ko Abuztua: kontsumoak gora egin du berriro
2024ko Uztaila: etxeko kontsumoak trakzioa irabazten du
2024ko Ekaina: etxeko kontsumoak hobera egin du 2. hiruhilekoan
2024ko Maiatza: kontsumoa bizkortzen ari da
2024ko Apirila: kontsumoak ahultasun-joerari eusten dio
2024ko Martxoa: kontsumoak erritmo txikiagoan egiten du aurrera
2023ko Abendua: kontsumoak hazkunde-erritmoari eutsi dio urteko azken hiruhilekoan
2023ko Azaroa: kontsumoaren hazkundeak dinamismoa berreskuratzen du
2023ko Urria: kontsumoaren hazkundea moteldu zen
2023ko Iraila: kontsumoak gora egin du irailean
2023ko Abuztua: kontsumoak bere hazkundea moteltzen jarraitzen du abuztuan
2023ko Uztaila: etxeko eta atzerriko kontsumoaren bilakaera ona
2023ko Ekaina: etxeko kontsumoaren ahultasuna eta atzerriko turismo-eskariaren sendotasun handia
2023ko Maiatza: kontsumoak bere hazkundea moteltzen jarraitzen du
2023ko Apirila: kontsumoa moteldu egin zen e-commerce kanalean
2023ko Martxoa: kontsumoak hazkunde-erritmoa hobetu du