Ingurumen-erantzukizunari aurre egiteko finantza-bermea
Deskribapena
Las garantías financieras son instrumentos que garantizan que el operador disponga de recursos económicos suficientes para hacer frente a la responsabilidad medioambiental derivada de su actividad.
Nori dago zuzenduta
La Constitución de la Garantía Financiera será obligatoria para las actividades del anexo III de la Ley 26/2007 incluidos en la Orden APM/1040/2017, en las siguientes fechas:
- Operadores de Nivel de prioridad 1. 10.2018.
- Operadores de Nivel de prioridad 2. 10.2019.
- Operadores de Nivel de prioridad 3. SIN DETERMINAR
Nota: Un operador con 2 o más actividades diferentes podrá realizar 2 o más Análisis de Riesgos diferentes respetando el nivel de prioridad o elaborar un único Análisis de Riesgos, acogiéndose en este supuesto al nivel de prioridad más exigente.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna / Ingurumen Jasangarritasuneko Sailburuordetza > Ingurumen Kalitatearen eta Ekonomia Zirkularraren Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Industria, Trantsizio Energetikoa eta Jasangarritasuna / Ingurumen Jasangarritasuneko Sailburuordetza > Ingurumen Kalitatearen eta Ekonomia Zirkularraren Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Zerbitzu elektronikoen ELZ
Araba: 945.016.440
Bizkaia: 944.032.440
Gipuzkoa: 943.022.440
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Finantza-bermea eraztearen jakinarazpena: 0120101
Jakinarazpena aurkeztea
Tramitazio elektronikoko aplikazioan sar zaitez hurrengo botoiaren bitartez.
Oharrak:
Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu.
Administrazioak betetako datuak hilabete baten epeaz gordeko ditu. Betiere, araudian ezarritako epe barruan aurkeztu beharko da.
-
Komunikazioa aurkeztea
Erantzukizunpeko adierazpenarekin batera, honako agiri hauek aurkeztu behar dira:
ISTRIPU-EGOERA
FINANTZA-BERMEA
ERANTZUKIZUNPEKO ADIERAZPENAREKIN BATERA AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA
Kalteduna < 300.000 €
Ez derrigorrezkoa
- Ingurumen-arriskuen analisia
300.000 € ≤ Daño ≤ 2.000.000 €
EMAS edo ISO 14001 du
Ez derrigorrezkoa
- Ingurumen-arriskuen analisia
- Indarreko EMAS edo ISO 14001 ziurtagiria
EMAS edo ISO 14001 gabe
Derrigorrezkoa
- Ingurumen-arriskuen analisia
- Indarrean dagoen aseguruaren, abalaren edo erreserba teknikoaren ziurtagiria
Kalteduna > 2.000.000 €
Derrigorrezkoa
- Ingurumen-arriskuen analisia
- Indarrean dagoen aseguruaren, abalaren edo erreserba teknikoaren ziurtagiria
Eskaera egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean -PDF -), eskaneatu eta ordenagailuan gorde
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde
- tramitazio elektronikoko aplikazioan sartu; lau pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.