Albaitaritzako sendagaiak saltzeko asmoa jakinaraztea
- Erakundea:
- Osasuna
Deskribapena
Albaitari-botikinari buruzko aitorpena
544/2016 Errege Dekretua, azaroaren 25ekoa, Albaitaritza-preskripziorik behar ez duten albaitaritzako sendagaien publikoarentzako urruneko salmenta arautzen duena.
Farmazia-bulegoek eta albaitaritza-sendagaien saltegi txikizkariek soilik sal ditzakete albaitaritza-preskripziorik behar ez duten albaitaritza-produktuak jendartean urrunetik. Baldintza hauek bete behar dituzte, gainera: jendearentzat irekita egon, legez baimenduta, eta salmenta-jarduera 4. artikuluan jartzen duen bezala notifikaturik eduki.
Farmazia-bulegoek edo saltegi txikizkariek informazio hau eman beharko diote kokaturik dauden autonomia-erkidegoko agintari eskumendunari:
- a) Zer egunetan diren hastekoak sendagai horiek jendeari urrunetik saltzen.
- b) Zer teknika erabiliko duten urruneko salmenta egiteko: posta ala web-orria. Web-orria badarabilte, helbidea zein den jartzeaz gainera, errege-dekretu honetako 9. artikuluan agintzen dena eta aplika daitezkeen gainerako arauak ere bete beharko dituzte, eta web-orria identifikatzeko behar den informazio guztia ere eman beharko dute.
- c) Sendagaiak nola bidaliko dituzten.
Sendagaiak beste toki batetik saltzeko komunikazioa
1132/2010 Errege Dekretuak, albaitaritzako botikei buruzko 109/1995 Errege Dekretua aldatzen duenak, 91. artikuluan dioenez, terrarioko animalia, txori apaingarri, akuarioko arrain eta karraskari txikientzako botikak, albaitariaren errezetaren beharrik ez badute, errege-dekretu horretan aurreikusitakoez bestelako establezimenduetan banatu edo saldu ahal izango dira.
Establezimendu horiek errege-dekretuaren 89. artikuluan botiketarako ezarritako baldintzak bete behar dituzte, biltegiratzeari, kontserbazioari eta, beharrezkoa denean, dokumentu bidezko kontrolari dagokienez. Botika horiek ontziratuta saldu behar dira, salbu eta botika jakin baterako baimendutako formatuek hura zatika banatzeko aukera ematen dutenean, betiere egokitzapen primarioaren osotasuna arriskuan jarri gabe eta aginduzko dokumentazioaz lagunduta.
Errezetarik behar ez duten botikak saltzeko jarduerari ekin aurretik, establezimenduen legezko ordezkariek inguruabar hori jakinarazi beharko diote Eusko Jaurlaritzako Farmazia Zuzendaritzari. Horretarako, honi erantsitako inprimakia beteko dute eta zuzendaritza horri bidaliko diote posta elektronikoz (ordfarma-san@euskadi.eus) edo posta arruntez (Farmazia Zuzendaritza, Eusko Jaurlaritza; Donostia kalea 1 – 01010 VITORIA-GASTEIZ).
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Osasuna / Administrazio eta Finantzaketa Sanitarioko Sailburuordetza > Farmaziako Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Farmazia Antolamendua Zerbitzua
Farmaziako Zuzendaritza. Osasun Saila
- Tfnoa 945019267
- Tfnoa 945019269
- Donostia- San Sebastian Kalea,1 01010 (Vitoria-Gazteiz)
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Albaitaritzako sendagaiak on-line salmenta.: 1051501
- Sendagaiak beste toki batetik saltzeko.: 1051502
Administrazioari komunikazio-egintza
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren
|
Administraziori Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Administrazioari komunikazio-egintza.
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- komunikazioa bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- komunikazioa sinatu,
- bidali komunikazioa eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren
|
Administraziori Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.