Joerak eta berrikuntza merkataritzan
Joerak eta Berrikuntza
Dokumentu honetako txostenen bidez, munduan sortzen ari diren joera berriak erakutsiko ditugu, praktikan jarri dituztenak gainerakoetatik bereizten baitituzte. Saltokiak berritzaile egingo dituzten joerak bilatzen ditugu, eta horregatik bakarrak eta erakargarriak.
- 2023ko azaroko joeren txostena: Erabileragatiko ordainketa, jabetzaren kontzeptua lausotu egiten da. Ordainketa-eredu honen ezaugarria da bezeroak produktua behar duen denboran erabiltzen duela, erosi beharrean. Modaren, etxetresna elektrikoen, elektronikaren, altzarien edo automobilgintzaren sektoreetan izango du eragina, era batera edo bestera, joera horrek.
- 2023ko urriko joeren txostena: 2023ko Gabonetako kontsumo-joerak. Ezagutu Gabonetako kanpainari begira sendotzen ari diren hiru joerak: teknologiaren ikuspegitik sakonagoak diren erosketa-esperientziak hobestea, luxu txikiak bilatzea eta produktuei buruzko aipamenek, iruzkinek eta edukiek gero eta garrantzi handiagoa izatea erosteko erabakia hartzerakoan.
- 2023ko iraileko joeren txostena: Maskotak, gero eta kontsumo handiagoa. Pandemiarekin gelditu ez zen kontsumo globalaren joera handienetako bat honako hau da: gero eta maskota gehiago daude, eta gero eta seme-alaba gehiago, etxeetan, eta horien gastua handitu egin da. Txostenean, pet-friendly pertsonen sektorea sortzen ari den negozio-aukerak ikusiko ditugu.
- 2023ko abuztuko joeren txostena: Nire negozio inklusiboa da? Desgaitasunen bat duten pertsonek ahalmen handia dute kontsumitzaile gisa, Espainian 4 milioi baino gehiago baitira. Txostenean, txikizkako merkataritzak inklusiboa izateko kontuan hartu behar dituen alderdiak errepasatu ditugu, baita joan den martxoan argitaratutako Errege Dekretua ere, desgaitasuna duten pertsonen irisgarritasunaren eta diskriminaziorik ezaren oinarrizko baldintzak arautzen dituena.
- 2023ko uztailako joeren txostena: Elikadura freskoan funtsezko bost joera. Inflazioa, iraunkortasuna eta elikadura osasungarria, online salmentari dagokionez denda fisikoa berreskuratzea eta marka zuriaren gorakada elikaduraren sektoreko kontsumo-ohiturak aldatzen dituzten joera gisa finkatzen dira.
- 2023ko ekaineko joeren txostena: Kanal bakarra, etorkizuna fusioan dago. Denda fisikoan balio erantsia emateko mundu birtualetik onena hartzeko esperientzia hibridoa da bezeroari nahi duen erosketa fisikoaren esperientzia emateko gakoa.
- 2023ko maiatzeko joeren txostena: Web3, beste urrats bat Interneten bilakaeran. Kontsumitzaile digitalak dagoeneko erosten ari dira Web3ren bidez, eta bertan plataforma kosortzaile berriak eta jabetza digitala retail-sektorea eraldatzen ari dira, txikizkako hurrengo negozio-belaunaldiari forma ematen hasi baita.
- 2023ko apirileko joeren txostena: Generación Z, etorkizuneko eroslea. Ezagutu nola diren 1996 eta 2010 urteen artean jaiotako kontsumitzaileen ohiturak, zer jarrerek mugiarazten dituzten, nola hautematen duten erosketa denda fisikoan edo online, eta zer harreman duten tokiko saltoki txikiekin.
- 2023ko martxoko joeren txostena: Prezio dinamikoak, e-Commerceren bultzada berria?. Prezioen estrategia hori ezartzen duten negozioek produktuen prezioa aldatzen dute, eskaintza, eskaria, erosteko data eta ordua, bezeroen segmentuak eta merkatuari eragiten dioten beste faktore batzuk kontuan hartuta, errentagarritasun handiena bermatzeko.
- 2023ko otsaileko joeren txostena: Buy now, pay later, ordainketa geroratuaren joera berria. Gastu gehigarririk eta kanpoko finantza-erakunde baten onespenik gabeko erosketak atzeratzea ahalbidetzen duen ordainketa-sistema berritzaile bat, kontsumitzaile gazteenen onarpen handiarekin iritsi da merkatura.
- 2023ko urtarrileko joeren txostena: IA generatiboa, edukiak sortzeko modu berria. Arlo honetan egin berri diren aurrerapenek aldatu egingo dute beren marken web eta sare sozialetarako edukiak sortzeko modua, originalak eta pertsonalizatuak, azkar, sinesgarri eta denbora eta diru asko aurreztuta.
- 2022ko abenduko joeren txostena: Glokalizazioa, globalki pentsatzea, tokiko jarduna. Kontzeptu horrek globala eta tokikoa erlazionatzen ditu gure gizartea garatzeko enpresa-estrategia eta estrategia alternatibo gisa.
- 2022ko azaroko joeren txostena: Low cost aroa, gehien eta gutxien zabaldu dena. Kontsumo-ohituren aldaketa horren ondorioz, markek berehalako erantzuna eman dute, herritarren premiekin bat datozen kanpainak abiaraziz
- 2022ko urriko joeren txostena: C-Commerce, merkataritza elektronikoaren bilakaera. Elkarrizketa-merkataritza erosketen eta elkarrizketaren arteko elkargunean sortzen da, bezeroei produktu edo zerbitzu bat eskuratzeko bide ez hain zaila emateko
- 2022ko iraileko joeren txostena: Inflazioa, kausak, perspektibak eta horri aurre egiteko neurriak. Prezioen igoeraren egungo egoeraren jatorria aztertzea, baita izan dezakeen bilakaera eta tokiko merkataritza egoera hori gainditzeko garatzen ari den jarduerak ere.
- 2022ko abuztuko joeren txostena: Energia aurreztea eta eraginkortasuna merkataritzan. Abuztuan sartu ziren indarrean Espainiako Gobernuak diseinatutako energia aurrezteko plan berriaren lehen neurriak. Horien laburpen bat aurkezten dugu, baita energia aurrezteko jarraibide eta aholku batzuk ere, hilaren amaieran denda txikiek ordaintzen duten faktura energetikoarekiko alde handia eragin dezaketenak.
- 2022ko uztaileko joeren txostena: Slow Fashionen erronkak. Slow fashion modaren ikuspegi bat da. Bertan, arropa fabrikatzeko beharrezkoak diren prozesuak eta baliabideak kontuan hartzen dira, ingurunea errespetatuz, moda zirkularra, berrerabilpenaren eta birziklapenaren bidez ahalik eta denbora luzeenean erabiltzen diren jantziak, edo upcycling, produktuak, hondakinak edo hondakin-materialak aprobetxatzea, kalitate handiagoko produktu edo material berriak fabrikatzeko helburuarekin.
- 2022ko ekaineko joeren txostena: Kontsumoan aurrezteko joera
- 2022ko maiatzeko joeren txostena: Social Media retailen
- 2022ko apirileko joeren txostena: Iraultza ordainbideetan
- 2022ko martxoko joeren txostena: Big Dataren onurak retailen
- 2022ko otsaileko joeren txostena: Denda txikien digitalizazioa, orain da unea
- 2022ko urtarrileko joeren txostena: Moda sektorerako 2022ko joerak
- 2021eko abenduko joeren txostena: Bateragarriak al dira quickcommerce eta jasangarritasuna?
- 2021eko azaroko joeren txostena: Phygital retail
- 2021eko urriko joeren txostena: Etorkizuna pertsonalizazioan dago
- 2021eko iraileko joeren txostena: Gabonetako hurrengo kanpainarako joerak
- 2021eko abuztuko joeren txostena:Subscronomics, erosteko modu berria
- 2021eko uztaileko joeren txostena: Retailen CRM bat edukitzearen abantailak eta desabantailak
- 2021eko ekaineko joeren txostena: Martech, teknologiak marketin digitala hobetzen du
- 2021eko maiatzeko joeren txostena: Fidelizazioko joerak
- 2021eko apirileko joeren txostena: Errealitate Areagotuaren potentziala
- 2021eko martxoko joeren txostena: Prosumitzailea, XXI. Mendeko kontsumitzailea
- 2021eko otsaileko joeren txostena: Merkataritzarako tresna digital nagusiak
- 2021eko urtarrileko joeren txostena: Bezeroarekin lehen harremana: egiaren zero unea
- 2020ko abenduko joeren txostena: PDS2 Ordainketa Zerbitzuei buruzko Europako Zuzentarauaren ondorioak
- 2020ko azaroko joeren txostena: Automatic retail, interakziorik gabeko erosketa
- 2020ko urriko joeren txostena: Tiketa Bai. Zer den eta nola egokitu araudi berrira
- 2020ko iraileko joeren txostena: COVID-19ren eragina azken miliaren banaketan
- 2020ko abuztuko joeren txostena: QR kodearen berpiztea
- 2020ko uztaileko joeren txostena: Post-konfinamendua joko-zelai berria
- 2020ko ekaineko joeren txostena: Erantzukizun sozial korporatiboa(ESK)/jasangarritasuna eta COVID-19
- 2020ko maiatzeko joeren txostena: COVID-19aren ondorioak
- 2020ko apirileko joeren txostena: Espres-alizazioa
- 2020ko martxoko joeren txostena: No cash
- 2020ko otsaileko joeren txostena: Food culture
- 2020ko urtarrileko joeren txostena: Merkataritzaren urteurrenak
- 2019ko abenduko joeren txostena: The silver economy
- 2019ko azaroko joeren txostena: Merkataritzaren kontzeptu berriak, erosketa esperientziala
- 2019ko urriko joeren txostena: Serbitizazioa, merkatu-nitxo bat produktuaz harago