7 Izan edo ez izan (Uvesco Taldea)
- Eremu geografikoa
- Kantabria
- Euskal Autonomia Erkidegoa
- Nafarroa
- Iharduera arloak
- Marketina
- Komunikazioa
- Elikaduraren sektorea
- Banaketa
- Teknologia
- Ez
Emaitza Efektu/Eragin mailan:
Antolakuntza- berrikuntzako esperientzia
Supermerkatu desberdinetan, antzerki-teknikak aplikatu izan dira bezeroen zein langileen premiak antzemateko; horren bidez, "Zerbitzua hobetzeko 10 jokabide behagarri" izeneko txostena idatzi zen, UVESCOn barne-gogoeta bizia eragin zuena.
Horren ondorioz, 3 urtera begirako Bikaintasun-programa bat ezarri zen, bezeroen arretan berritzeko xedearekin, hori harreman-terminoetan jorratuz eta erabiltzaileak zein langileak inplikatuz.
Estekak