[2] - 3.3. Telefono bidezko kanalaren eboluzioa
Helburuak
Proiektuaren helburu orokorrak:
- Telefono bidezko arreta hobetzea
- Telefono bidezko zerbitzu-katalogoa zabaltzea
- Zerbitzua eraginkorrago bihurtzea
- Zerbitzuaren kudeaketa hobetzeko metrikak edukitzea
Proiektuaren helburu operatiboak:
- Sistema ezarrita eta martxan egotea 2014ko abendurako
- Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa
Atxikitzen zaion plana
Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016
Eremua
Telefono bidezko kanala landu nahi da, bai herritarren arretarako bai Administrazioaren aurreko tramiteak egiteko.
Telefono bidezko egungo zerbitzua hobetu nahi da, jasotako kalitatea hobetzeko baliabide teknikoak erabiliz (adibidez, deiak grabatzeko sistema automatikoa); bestalde, telefono bidezko zerbitzu-katalogoa zabaldu nahi da, epe laburrean aurreikusitako sinadura elektronikoaren bide berriak erabiliz (adibidez, barku-jokoan oinarritutako sinadura aurreratua).
Legegintzaldia
X. Legegintzaldia
Arduraduna
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Órgano:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;
Parte-hartzaileak eta eragileak
Arduraduna:
- HHABHZ
Parte-hartzaileak:
- EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak
Lortutako mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA | --- | --- | Amaituta |
Azken aldaketako data: 2017/01/08