Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernu Saila

[2] - 3.3. Telefono bidezko kanalaren eboluzioa

Proiektua bukatuta

Helburuak

Proiektuaren helburu orokorrak:

  • Telefono bidezko arreta hobetzea
  • Telefono bidezko zerbitzu-katalogoa zabaltzea
  • Zerbitzua eraginkorrago bihurtzea
  • Zerbitzuaren kudeaketa hobetzeko metrikak edukitzea

Proiektuaren helburu operatiboak:

  • Sistema ezarrita eta martxan egotea 2014ko abendurako
  • Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa

Atxikitzen zaion plana

Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016

Eremua

Telefono bidezko kanala landu nahi da, bai herritarren arretarako bai Administrazioaren aurreko tramiteak egiteko.

Telefono bidezko egungo zerbitzua hobetu nahi da, jasotako kalitatea hobetzeko baliabide teknikoak erabiliz (adibidez, deiak grabatzeko sistema automatikoa); bestalde, telefono bidezko zerbitzu-katalogoa zabaldu nahi da, epe laburrean aurreikusitako sinadura elektronikoaren bide berriak erabiliz (adibidez, barku-jokoan oinarritutako sinadura aurreratua).

Legegintzaldia

X. Legegintzaldia

Arduraduna

Erakunde:
Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
Órgano:
Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;

Parte-hartzaileak eta eragileak

Arduraduna:

  • HHABHZ

Parte-hartzaileak:

  • EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak

Lortutako mugarri / produktuak

Fase Hasiera data Amaiera data Egoera
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA --- --- Amaituta
Azken aldaketako data: 2017/01/08