[2] - 2.3. Herritarrekiko harremanetarako zerbitzu elektronikoen eskaintza
Helburuak
Proiektuaren helburu operatiboak:
- Harreman-zerbitzuak Egoitza Elektronikoan integratzea
- Harreman-zerbitzuak integratzea abisuen eta alerten kudeatzailearekin
- Harremanari erantzuteko interfaze integratua
- Txosten eta datu estatistiko automatizatuak
- Herritarrek sarbide bakarra izatea Administrazioarekiko harreman-zerbitzuetara
- Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa
Atxikitzen zaion plana
Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016
Eremua
Herritarrekiko harreman-zerbitzuak digitalizatu nahi dira, Zerbitzuak Digitalizatzeko Planaren arabera:
- Informazio orokorra eskatzea
- Iradokizunen postontzia
- Kexak eta erreklamazioak jakinaraztea
- Sarreren/Irteeren Erregistro bateratua: inprimaki orokorra
- Datuak eta ziurtagiriak eskatzea
Proiektu hori aurrera eramateak jarduera hauek egitea eskatzen du:
- funtzionaltasun bakoitza aztertzea, garatzea eta ezartzea Zerbitzu Elektronikoen Plataforma Bateratuan
- eskaeren banaketaren antolamendua aztertzea lehen mailan (Zuzenean) eta bigarren mailan (Sailak eta Erakunde Autonomoak), banaketa-postontziak
- estatistikak kudeatzea: aurrez aurreko eta telefono bidezko intzidentziak, gogobetetasun-inkestak eta aginte-taulako adierazleak erabiliz
Legegintzaldia
X. Legegintzaldia
Arduraduna
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Órgano:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;
Parte-hartzaileak eta eragileak
Arduraduna:
- HHABHZ
Parte-hartzaileak:
- EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak
Lortutako mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA | --- | --- | Amaituta |
Azken aldaketako data: 2017/01/08