Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernu Saila

[2] - 2.2. Herritarrekiko harreman-bide berriak (sare sozialak eta bestelako plataformak)

Proiektua bukatuta

Helburuak

Proiektuaren helburu orokorrak:

  • Erabiltzaileei berehala erantzutea, zuzenean eta bitartekaririk gabe.
  • Administrazioari herritarrengandik hurbilago dauden eta balio publiko berrietan oinarrituta dauden ereduetarantz joan dadin laguntzea
  • Herritarren iritzia entzutea eta biltzea
  • Herritarren eskaerei eta itxaropenei buruzko informazio-iturria izatea, denbora errealean eguneratua

Proiektuaren helburu operatiboak:

  • Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa

Atxikitzen zaion plana

Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016

Eremua

Administrazioak etengabe moldatu behar du informazio-gizartearen erabilera berrietara, harreman- eta zerbitzu-bideak zabalduz une bakoitzeko eskaeren arabera, herritarrei modu aktiboan entzunez, haiei zerbitzua emanez eta harremana erraztuz, dauden lekuan daudela.

Era horretan, Administrazioa herritarrengana hurbiltzen da, gardentasuna errazten da eta politikak eta zerbitzu publikoa hobetzen parte hartzea bultzatzen da, Gobernu Irekiaren ildotik: gardentasuna, lankidetza eta parte-hartzea.

Legegintzaldia

X. Legegintzaldia

Arduraduna

Erakunde:
Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
Órgano:
Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;

Parte-hartzaileak eta eragileak

Arduraduna:

  • HHABHZ

Parte-hartzaileak:

  • EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak

Lortutako mugarri / produktuak

Fase Hasiera data Amaiera data Egoera
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA --- --- Amaituta
Azken aldaketako data: 2017/01/08