[2] - 2.2. Herritarrekiko harreman-bide berriak (sare sozialak eta bestelako plataformak)
Helburuak
Proiektuaren helburu orokorrak:
- Erabiltzaileei berehala erantzutea, zuzenean eta bitartekaririk gabe.
- Administrazioari herritarrengandik hurbilago dauden eta balio publiko berrietan oinarrituta dauden ereduetarantz joan dadin laguntzea
- Herritarren iritzia entzutea eta biltzea
- Herritarren eskaerei eta itxaropenei buruzko informazio-iturria izatea, denbora errealean eguneratua
Proiektuaren helburu operatiboak:
- Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa
Atxikitzen zaion plana
Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016
Eremua
Administrazioak etengabe moldatu behar du informazio-gizartearen erabilera berrietara, harreman- eta zerbitzu-bideak zabalduz une bakoitzeko eskaeren arabera, herritarrei modu aktiboan entzunez, haiei zerbitzua emanez eta harremana erraztuz, dauden lekuan daudela.
Era horretan, Administrazioa herritarrengana hurbiltzen da, gardentasuna errazten da eta politikak eta zerbitzu publikoa hobetzen parte hartzea bultzatzen da, Gobernu Irekiaren ildotik: gardentasuna, lankidetza eta parte-hartzea.
Legegintzaldia
X. Legegintzaldia
Arduraduna
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Órgano:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;
Parte-hartzaileak eta eragileak
Arduraduna:
- HHABHZ
Parte-hartzaileak:
- EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak
Lortutako mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA | --- | --- | Amaituta |