[2] - 3. Herritarrekiko harremanetarako plataforma bateratua
Helburuak
Proiektuaren helburu orokorrak:
- Herritarrentzako zerbitzu-eskaintza hobetzea, batik bat bide elektronikoak erabiliz
- Herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa izateari buruzko 11/2007 Legea betetzea
- Zerbitzu elektronikoen erabilera sustatzea
- Telefono bidezko arreta hobetzea
- Telefono bidezko zerbitzu-katalogoa zabaltzea
Proiektuaren helburu operatiboak:
- Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa
Atxikitzen zaion plana
Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016
Eremua
Herritarrekiko harremanetarako plataforma bateratua osatu eta hobetu nahi da, haren esparrua zabalduz Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikora, "Nire kudeaketak" kontsulta- eta tramitazio-sistemara eta telefono bidezko kanalera.
Herritarrentzako zerbitzu-eskaintza landu eta osatu nahi da harreman-bide horien bidez, bai eta haien bidez emandako informazioaren eta zerbitzuen bermeak hobetu ere.
Proiektu horrek honako azpiproiektu hauek ditu:
2.3.1. Eusko Jaurlaritzako egoitza elektronikoaren eboluzioa
2.3.2. "Nire kudeaketak" kontsulta- eta tramitazio-sistemaren eboluzioa
Legegintzaldia
X. Legegintzaldia
Arduraduna
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Órgano:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;
Parte-hartzaileak eta eragileak
Arduraduna:
- HHABHZ
Parte-hartzaileak:
- EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak
- EJIE
Lortutako mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA | --- | --- | Amaituta |