[2] - 1. Herritarrekiko harreman-eredua
Helburuak
Proiektuaren helburu orokorrak:
- Herritarrekiko harremanen kalitatea hobetzea
- Harreman-prozesuen barne-kudeaketa hobetzea
- Herritarrekiko harremanetan parte hartzen duten eragile guztien koordinazio egokia segurtatzea, zeharka edo modu horizontalean, nahiz sail edo sektore mailan
- Herritarrekiko komunikazioan hizkera erraztea.
Proiektuaren helburu operatiboak:
- Harreman-eredua onartuta egotea 2014ko abendurako
- Herritarren gogobetetasuna, 10etik 8koa
Atxikitzen zaion plana
Berrikuntza Publikoaren Plana 2014-2016
Eremua
Herritarrekiko harreman-eredu bat definitu eta abiarazi nahi da, ikuspegi integral batetik txertatuz eta koordinatuz herritarrekiko harreman-zerbitzu guztiak: aurrez aurrekoak, telefono bidezkoak eta Internet bidezkoak.
Eredu horrek herritarrekiko harremanen kalitatea eta harreman-prozesuen eraginkortasuna bilatzen du, eta kontuan hartuko ditu araudi-, antolamendu-, funtzionaltasun- eta teknologia-mailako alderdiak.
Proiektu horrek honako azpiproiektu hauek ditu:
2.1.1. Herritarrekiko harreman-eredua definitzea
2.1.2. Herritarrekin kalitatezko harremanak izateko konpromisoa
Legegintzaldia
X. Legegintzaldia
Arduraduna
- Erakunde:
- Gobernantza Publikoa eta Autogobernua
- Órgano:
- Herritarrak Hartzeko eta Administrazioa Berritzeko eta Hobetzeko Zuzendaritza;
Parte-hartzaileak eta eragileak
Arduraduna:
- HHABHZ
Parte-hartzaileak:
- EAEko Administrazio Orokorra eta bere baitako erakunde autonomoak
Lortutako mugarri / produktuak
Fase | Hasiera data | Amaiera data | Egoera |
---|---|---|---|
PROIEKTUAREN AZKEN EBALUAKETA | --- | --- | Amaituta |