Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroa
Deskribapena
Irabazi-asmorik gabe sortutako erakundea da fundazioa eta interes orokorreko xedeak betetzeko erabiliko da fundazioaren ondarea.
Azkenik bere nortasun juridikoa lortzeko ezinbestekoa da administrazio fundazioen erregistroan inskribatzea.
Tramitazio elektronikoari buruzko informazioa eta jarraibideak
Elkarteen Erregistroaren tramiteak egiteko, ondorengo hau behar da:
- Elektronikoki identifikatzeko modu bat eduki.
Identifikazio elektronikoa egiteko onartutako bitartekoak
B@kQ txartelari buruzko informazioa (PDF, 6 MB) (txartela horrek ez du irakurgailurik behar)
- Behar den informazio guztia prestatu (ezinbestekoa da dokumentazioa PDF formatuan aurkeztea).
- Inprimakirik egonez gero, bete, eta ordenagailuan gorde.
- Azkenik, tramitazio elektronikoa egiteko aplikazioan sartu, tramite bakoitzari dagokion botoiaren bidez. Handik hau guztia egin ahalko duzu:
- eskabidearen formularioa bete;
- sinatutako dokumentuak erantsi;
- eskabidea sinatu;
- eskabidea eta aurkeztutako dokumentazioa bidali. Behin biak bidali ondoren, jaso izanaren agiria agertuko
da pantailan.
Hurrengo tramiteak eta espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta atalaren bidez egingo dira.
Izendapen-ziurtagiria
Fundazioaren izenaren baitan «Fundación», «Fundazioa» edo «Iraskundea» hitza adierazi beharko da, eta ezberdina izan beharko da Fundazioen Erregistroetan aurretik inskribatutako beste izenekiko.
Fundazio baten eratze-eskritura publikoak honako alderdi hauek jaso behar ditu gutxienez:
... Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroaren ziurtagiria fundazioen izenek bete beharreko arauak betetzen direla egiaztatzen duena.
Fundazioak eratzea
Fundazioa pertsona fisiko edo juridikoek sor lezakete, publiko zein pribatuak, espainiarrak edo atzerrikoak.
Pertsona fisikoek jarduteko gaitasun nahikoa izan beharko dute fundazioaren ondare-zuzkidura osatuko duten ondasun eta eskubideak dohain erabiltzeko.
Pertsona juridikoek, ordea, fundazio bat sortzeko borondatea adierazteko eta pertsona juridikoa ordezkatuko duten pertsona fisikoak izendatzeko eskuduntza duen organoaren bidezko akordioa beharko dute.
Fundazioa “inter vivos” edo “mortis causa” egintza bidez sortu liteke baina beti ere, beharrekoa izango da notario-eskritura bidez formalizatzea. Eskriturak 9/2016 legea, ekainaren 20koa, Euskal Autonomi Erkidegoko Fundazioei buruzko legeak bere 9.artikuluan adierazitako baldintzak bete beharko ditu, eta ondorioz, honako inguruabarrak egiaztatu beharko dituzte bertan : izaera; fundazio bat sortzeko borondatea; haserako ondare-zuzkidura; fundazioen estatutuak; fundazioaren gobernu organoa osatzen duten pertsonak; karguaren onarpena; eta, ea eskriturari eratze-agiri izaera eman zaion, beste pertsona batzuk ere fundatzaile gisa sartu ahal izan daitezen.
Hasierako ondare-zuzkidura ezinbestekoa da fundazio bat sortu ahal izateko. Nahikoa eta egokia izan beharko da fundazioaren helburuak betetzeko.
30.000 €ko dotazioa nahikoa dela ulertzen da, eta kopuru horretatik behera, ikerketa ekonomikoa aurkeztu beharko da, fundazioaren bideragarritasun ekonomikoa frogatzen duena.
Edozein kasutan, lehenengo ekonomia-ekitaldian burutuko diren ekintzen egitasmoa aurkeztu beharko da.
Fundazioaren estatutuen aldaketa
Patronatuak fundazioaren estatutuak aldatzea erabaki dezake, beti ere, bere mesedean bada, fundazioaren helburuak errespetatzen badira, eta sortzaileak debekatu ez badu.
Estatutuetan egiten diren aldaketa guztiak eta estatutuen testu berriak inskribatu baino lehen Babeslaritzari jakinaraziko zaio, aurretik baimendu dezan. Gainera, notario eskrituraren arabera egingo da inskripzioa, eta honako edukia izango du:
- Aldatu diren artikuluen testu osoa
- Patronatuak adostu duen aldaketa akordioa jasoko duen ziurtagiria.
- Azterketa ekonomikoa, aldaketak Fundazioaren ekonomia bideragarritasunari eragiten dion edo ez egiaztatuko duena.
- Estatutuak aldatzeko arrazoien eta interesen azalpen xehatua.
Inskripzioa egiteko, gobernu organoaren estatutuak aldatzeko akordioaren ziurtagiria jasoko duen notario eskrituraren bi kopia baimendu aurkeztu beharko dira.
Erregistroko egintzak publiko egitea
Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroa publikoa da bere edukia ezagutzeko bidezko interesa duten guztientzat. Publizitatea honako baliabideak erabiliz egin ahal izango da:
- Erregistro-idazpenen edukia jasotzen duen erregistroko arduradunak egindako ziurtagiria.
- Jakinarazpen ohar soila.
- Edo, Erregistroan dauden agirien kopia konpultsatua.
Ziurtagiri-tipoak:
- Izen-Ematea Egiaztapena eta patronatua
- Egiaztapena datuak
- Egiaztapen patronatua
- Egiaztapen patronatua eta ahaldunak
Patronatuen aldaketak
Fundazioaren patronatua fundazio guztietan egon behar den gobernu eta ordezkaritza organoa da. Fundazioaren helburuak bete behar ditu , eta baita bere ondarea osatzen duten ondasun eta eskubideak behar bezala kudeatu ere.
Patronatuak gehiengoz hartuko ditu erabakiak, estatutuetan ezarritako baldintzen arabera.
Patronatua gutxienez hiru kidek osatuko dute, eta beraien artetik lehendakaria aukeratuko da, fundazioaren ordezkaritza egikarituko duena. Halaber, gobernu organoak idazkari bat izendatuko du, bere kideen artean edo ez. Patronatuko kide bada hitza eta botoa edukiko du; eta kanpokoa bada, ordea, hitza besterik ez du izango. Bestalde, idazkariak bilera aktak egingo ditu, fundazioaren dokumentuak zaindu eta patronatuaren erabakiak ziurtatuko ditu lehendakariaren oniritziarekin.
Patronoak izendapena onartu ondoren hasiko dira beraien kargua egikaritzen. Onarpena notario-eskritura bidez, sinadura legeztatuta duten dokumentu pribatu bidez edo Fundazioen Erregistroko arduradunaren aurrean gauzatuko da.
Patronoen kargu-uztea honako kasuotan gertatuko da:
- Heriotza edo heriotza-deklarazioa.
- Ezgaitasuna, gaitasungabetzea edo bateraezintasuna.
- Ordezkari leial baten arretarekin kargua ez betetzea.
- Agintaldia bukatzea.
- Karguari uko egitea.
- Estatutuetan arautzen diren arrazoiak.
- Ebazpen judizial irmoa.
Gobernu organoko kideen izendapena, kargu uztea eta ordezkapena Fundazioen Erregistroan inskribatuko dira, bai notario-eskritura bidez, bai sinadurak legeztatuta dituen dokumentu pribatu bidez.
Eskuordetzak edo ahalordetzak ematea edo kentzea
Patronatuak bere eskumenak patronatuko kide bati edo gehiagori eskuordetu ahal izango dizkio, beti ere, fundazioaren estatutuetan honetarako debekurik ezartzen ez bada behintzat. Ezingo dira eskuordetu honako eskumenak: urteko kontuen eta aurrekontuaren onarpena; estatutuen aldaketa; fundazioaren bategitea, desegitea eta likidazioa; eta Babeslaritzaren baimena behar duten egintzak.
Eskuordetzeak eta ahalordetzak emateko edo kentzeko akordioak notario-eskrituran oinarrituz inskribatuko dira.
Horretarako, gobernu organoaren erabakiaren ziurtagiria jasoko duen notario eskrituraren bi kopia baimendu aurkeztu beharko dira.
Aurrekontuak
Fundazioaren gobernu-organoak ekitaldi bakoitzeko azken hiru hilabetetan hurrengo urteari dagokio aurrekontua igorriko dio eta, horrekin batera, azalpen memoria eta aurrekontua onartzen duen akordioaren egiaztagiria.
Aurrekontuarekin batera egitura funtzional bat aurkeztuko da, honakoak adierazten dituena: lortu nahi diren helburuak, helburu horiek lortzeko beharrezkoak diren jarduerak eta beharrezko baliabideen zenbatekoa (baliabdide ekonomiko zein giza-baliabideak), bai eta jarduera esanguratsu bakoitzaren erabiltzaile/onuradunen identifikazioa.
Fundazioaren aurrekontua orekatua izango da beti; beraz, diru-sarrerak aurreikusitako gastuak ordaintzeko beste izango dira.
Urteko kontuak
Fundazioek bere jardueren kontabilitatea eraman behar du, era ordenatu eta egokian. Derrigorrez, honako liburuak osatu beharko dituzte: patronatuko bileren Akta-Liburua, Eguneroko Liburua, Inbentario Liburua eta Urteko Kontuen Liburua.
Patronatuak urteko kontuak onartuko ditu. Akordio hori jasotzen duen ziurtagiria Babesletzari aurkeztuko dio urteko lehen seihilekoan. Beharrezkoa den kasuetan, kontuen ikuskaritza-txostena ere aurkeztuko da ziurtagiriarekin batera.
Urteko kontuek honako dokumentuak jasoko dituzte: inbentarioa, egoera-balantzea, ekintza-memoria eta aurreko ekitaldiko sarrera eta gastu-aurrekontuaren likidazioa. Memoria horrek argi arrazoitu eta adierazi beharko du zein ekintza burutu diren ekitaldi ekonomiko horretan fundazioaren helburua betetze aldera. Gobernu-organoan eta ekonomia-kudeaketan egin diren aldaketak ere jaso beharko dira txostenean.
Derrigorrezko liburuak legeztatzepena
Fundazioek, derrigorrez, honako liburuak eraman beharko dituzte: patronatuko bileren Akta-Liburua, Aurrekontu-Liburua, Inbentario Liburua eta Urteko Kontuen Liburua. Gainera, bestelako liburu osagarriak ere eraman ahal izango dituzte.
Aipatu ditugun liburuak derrigorrezkoak dira eta Fundazioen Erregistroan aurkeztu beharko dituzte legeztatuak izan daitezen ekitaldi bakoitzeko lehendabiziko hiru hilabeteak iragan baino lehen.
Legeztatzea adierazitako epetik kanpo eskatzen bada, Erregistroko arduradunak liburuaren eginbidean, eta gaitze eta legeztatzeen fitxategi-liburuan adieraziko du gorabehera hori.
Xedatze- eta kargatze-egintzak
Fundazio baten gobernu organoak haserako ondarea osatzen duten ondasun edo eskubideen gaineko erabiltze edo zergapetze-egintzak egitea erabakitzen badu, helburuak zuzen-zuzenean betetzeko diren ondasunen gaineko erabiltze edo zergapetze-egintzak burutzen badituzte, edota fundazioak azken urtean izan duen balantzearen aktiboaren % 20 baino gehiagoko balioa duten ondasun edo eskubideen gaineko erabiltze edo zergapetze-egintzak burutzen badituzte, Babeslaritzari jakinarazi beharko dizkiote. Jakinarazteko epea 20 egunekoa izango da, aipatu egintzak formalizatzen direnetik zenbatzen hasita.
Fundazioaren gobernu-organoak honako dokumentuak aurkeztu beharko dizkio Babeslaritzari:
- Erabiltze edo zergapetze-egintzak egiaztatzeko dokumentuak.
- Patronatuaren ziurtagiria: erabiltze edo zergapetze-egintzak burutzeko erabakia jasoko du.
- Azalpen memoria: bertan egintza egiteko arrazoiak eta helburuak adieraziko dira, eta espresuki egintza horiek burutzeko fundazioaren ekonomia bideragarritasunean eduki dezakeen eragina aztertu beharko da.
Ekainaren 2ko Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioei buruzko 9/2016 legea indarrean sartu zenetik, fundazioek egindako xedatze- eta kargatze-egintzen jakinarazpena burutzeko, legean ezarritakoa jarraituz, 26.artikuluan adierazitako “erantzukizun adierazpena” aurkeztu beharko diote Euskal Autonomia Erkidegoko Babeslaritzari.
Ordezkaritzak inskribatzea
Estatuko Fundazioen Erregistroan edo beste Autonomia Erkidego bateko erregistroan inskribatuta dauden fundazioek Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan beren ordezkaritza inskribatzeko eskabidea egiteko, honako agiri hauek aurkeztu beharko dituzte:
- Inskripzioaren eskabidea, fundazio interesdunaren legezko ordezkaritzak izenpetutakoa.
- Eskritura publikoaren kopia baimendua: bertan, inskribatu nahi den ordezkaritza sortzeko gobernu-organoak hartutako erabakia jasoko da. Erabaki horretan ordezkaritzaren helbidea eta fundazioak izendatutako ahaldunen eskumenak aipatuko dira.
- Fundazioen Erregistro eskudunak emandako ziurtagiria, fundazioaren eraketaren inskripzioa eta fundazioak ahaldundutako pertsonen ahalordetzea egiaztatzen dituena.
- Fundazioaren eraketaren eskrituraren kopia soila, bai eta estatutuetan izandako aldaketena ere.
Atzerriko fundazio baten ordezkaritza irekitzeko, eskritura publikoan honako hauek aurkeztuko dira:
- Atzerriko fundazioaren helburuak.
- tzerriko fundazioaren eraketa egiaztatzen duten datuak edo agiriak, dagokion legediaren arabera.
- Fundazioaren ordezkaritza bat Euskal Autonomia Erkidegoan irekitzea onartzen duen gobernu-organoaren erabakiaren ziurtagiria.
- Ordezkaritzaren izena, bere baitan adierazpen hau hartuko duena: «Fundazioaren ordezkaritza».
- Ordezkaritzak Euskal Autonomia Erkidegoan duen helbidea eta jardute-eremua.
- Bere helburuak betetzeko, ordezkaritzak Euskal Autonomia Erkidegoan modu iraunkorrean egingo dituen jarduerak.
- Ordezkaritzan jardungo duten ordezkarien izenak.
- Ordezkaritzak Euskal Autonomia Erkidegoan garatuko duen lehenengo jarduteko plana.
Beste Inskripzio Batzuk
Honako egintza hauen inskripzioa nahitaezkoa izango da:
- Ebazpen judizialak eta administratiboak, legedian ezarritako moduan.
- Hartzekodunen konkurtso-deklarazioa eta aldi baterako eskuhartze-neurriak, konkurtsoei buruko legedian ezarritakoak.
- Fundazioaren domeinu-izena eta Interneteko helbidea, Informazioaren Gizartearen eta Merkataritza Elektronikoaren Zerbitzuen Legean ezarritakoarekin bat.
- Ebazpen judiziala, Babeslaritzari baimena ematen diona fundazioaren jarduera behin behingoz kudeatzeko eta fundazioaren gobernu-organoaren eskumenak hartzeko; ebazpen horretan epaileak emandako epea eta, hala badagokio, horren luzapena adieraziko dira.
- Fundazioaren garrantzi ekonomikoaren kualitatea.
- Oro har, egindako idazpenak aldatzen dituzten egintzak, edo legeen arabera, inskribatu egin behar direnak.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Gobernantza, Administrazio Digitala eta Autogobernua / Erakunde Harremanetarako Sailburuordetza > Toki Administrazioekiko Harremanetarako eta Administrazio Erregistroetako Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Izendapen-ziurtagiria: 0007101
- Fundazioak eratzea: 0007101
- Fundazioaren estatutuen aldaketa: 0007109
- Erregistroko egintzak publiko egitea: 0007107
- Patronatuen aldaketak: 0007111
- Aurrekontuak: 0007108
- Urteko kontuak: 0007105
- Derrigorrezko liburuak legeztatzepena: 0007106
- Xedatze- eta kargatze-egintzak: 0007119
- Ordezkaritzak inskribatzea: 0007118
- Zuzkidura-aldaketa : 0007132
- Beste Inskripzio Batzuk: 0007112
Erakunde bilaketa
Berdintasunik ez duen izena gordetzea
Fundazioaren izenaren baitan «Fundación», «Fundazioa» edo «Iraskundea» hitza adierazi beharko da, eta ezberdina izan beharko da Fundazioen Erregistroetan aurretik inskribatutako beste izenekiko.
Fundazio baten eratze-eskritura publikoak honako alderdi hauek jaso behar ditu gutxienez:
... Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroaren ziurtagiria fundazioen izenek bete beharreko arauak betetzen direla egiaztatzen duena.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Fundazio-Erregistroan tramite hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Fundazioaren eratzea inskribatzeko eskaera
Eratze-agiria Fundazioen Erregistroan sartzen denetik hartzen du zuzenbidezko nortasuna fundazioak.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Estatutuen eredua:
-
Kargu onarpen ereduak:
-
-
-
-
Fundazio-Erregistroan tramite hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Azkenketa
Fundazioa azkenduko da:
a) Eratu zenean finkatutako epea amaitzen denean.
b) Eratu zenean finkatutako helburua erabat betetzen denean.
c) Fundazioaren helburua betetzea ezinezkoa denean, lege honetan estatutuen aldaketari eta fundazioen bat-egiteari eta bereizketari buruz xedatutakoa gorabehera.
d) Beste batekin bat egiteak ondorio hori dakarrenean.
e) Estatutuetan edo eratzeko egintzan ezarritako beste edozein arrazoi gertatzen denean.
f) Legeek aurreikusitako beste edozein arrazoi gertatzen denean.
Azkentzeko erabakia edo, hala badagokio, ebazpen judiziala Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatuko dira.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Aldaketarik ezagutarazteko, inprimakia bete eta beharrezko dokumentazioarekin batera, nire kudeaketan "Dokumentazioa erantzi" atalaren bitartez erantsi ezazu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Diru-laguntza emateko baldintzetan izan diren aldaketak komunikatzeko, bete ezazu inprimakia eta aurkeztu adierazitako lekuetako batean, beharrezko dokumentazioarekin batera.
Bat-egitea
Fundazioaren sortzailearen debekurik ez badago, eta helburuak errespetatuz, bi eratara bat egin liteke fundazio bat:
- Fundazio bi, edo gehiago, fusionatuz.
- Fundazio batek beste bat edo batzuk xurgatuz.
Fundazioen Babeslaritzak bat-egitea onartu beharko du eta Fundazioen Erregistroan inskribatua izan. Horretarako, bat egiten duten Fundazio guztiek egiletsitako notario-eskritura bakarra aurkeztu beharko dute.
Notario-eskriturak honako edukia izango du:
- Fundazioen gobernu organoen akordioak, estatutuetan araututako bozketa quoruma errespetatuz. Fusionatzeko arrazoiak eta fusioaren ondorioz sortutako fundazio berriaren gobernu organoa adierazi beharko dituzte.
- Bat-egite proiektua, honako hauek jasoko dituena: bat-egite eragiketaren egitura juridikoa, balantzea, azalpen memoria, bere jarduerak eta ondarea.
Inskripziorako notario-eskrituraren bi kopia baimendu aurkeztu beharko dira.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
- Eskritura publikoa
- Besteak
Tramite hau egiteko Fundazio-Erregistroan, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Estatutuen aldaketa
Estatutuak aldatzeko erabakia eskritura publikoan formalizatu beharko da eta Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatu, erabakia hartzen denetik sei hilabeteko epean. Inskripzioak izaera eratzailea izango du, eta atzeraeraginezko ondorioak izango ditu erabakia formalki hartu zen datara arte.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Fundazio-Erregistroan tramite hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Dokumentazuia aurkezteko, "Bigarren ordainketa agintzeko" formularioa bete eta esandako aurkezteko lekuetan aurkeztu
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez ba ditu, órgano eskudunak 10 eguneko epea emango dizu zuzentzeko. Hala egin ezean, eskabidean atzera egin duzula joko du Administrazioak.
Inprimakia betetzeko informazioa:
Zure izenean ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Titularra.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona edo entitate baten ordezkari gisa ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Ordezkaria.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkion datuak Titularra atalean, eta zureak, Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, inprimakia bete eta adierazitako lekuetan aurkeztu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Fundazioak
Ziurtagiri-motak:
- Inskripzio-ziurtagiria
- Patronatuaren ziurtagiria
- Ahalordetuen ziurtagiria
- Datuen ziurtagiria
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Fundazio-Erregistrorako ziurtagiriak eskatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Fundazioen ordezkaritzak
Ziurtagiri-motak:
- Inskripzio-ziurtagiria
- Ahalordetuen-ziurtagiria
- Ordezkaritzaren egoitza-ziurtagiria
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Fundazio-Erregistrorako ziurtagiriak eskatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Batzorde betearazleak edo eskuordetua
Patronatuak bertako kide baten edo gehiagoren esku utzi ahal izango ditu bere ahalmenak, estatutuek berariaz debekatu ezean. Eskuordetzea patronatuko kide baten baino gehiagoren alde egiten bada, batzorde betearazle edo eskuordetu bat edo batzuk eratuko dira, eta batzorde horiek fundazioaren estatutuetan araututa egon beharko dute.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Izendapen onartzeko ereduak:
-
-
-
-
-
Ziurtagiria.
Tramite hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Patronoen kargu-aldatzea
Gobernu organoko kideen izendapena, kargu uztea eta ordezkapena Fundazioen Erregistroan inskribatuko dira, bai notario-eskritura bidez, bai sinadurak legeztatuta dituen dokumentu pribatu bidez.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Ziurtagiri-eredua. Patronatuaren aldaketa.
-
Ziurtagiri-eredua. Patronatuaren aldaketa.
-
-
-
-
-
Patronatuko karguari uko egitea.
Fundazio-Erregistrorako Patronatuen aldaketak inskribatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Ahalorde orokorrak ematea
Patronatuak ahalorde orokorrak eta bereziak eman eta errebokatzeko aukera izango du, estatutuek beren-beregi debekatu ezean.
Eskuordetzeak eta ahalorde orokorrak emateak eta errebokatzeak Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatu beharko dira, eta inskripzio horrek izaera deklaratiboa izango du.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Fundazio-Erregistrorako Patronatuen aldaketak inskribatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Ahalorde orokorrak errebokatzea
Ahalorde orokorrak emateak eta errebokatzeak Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan inskribatu beharko dira, eta inskripzio horrek izaera deklaratiboa izango du.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Fundazio-Erregistrorako Patronatuen aldaketak inskribatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Autokontratazioa
Patronoek fundazioarekin kontratatu ahal izango dute, bere izenean edo hirugarren baten izenean, Babeslaritzak aurretik hala baimendu baditu. Baimena lortzeko, autokontratazio eskaera aurkeztu beharko diote Babeslaritzari, interes-gatazkarik ez dagoela frogatzen duen dokumentazioarekin batera.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Tramite hau egiteko Fundazio-Erregistroan, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Euskadiko Fundazioen Babeslaritzan aurrekontuak aurkeztea
Fundazioek, hurrengo ekitaldirako gastuen eta diru-sarreren aurrekontua egin beharko dute urtero. Aurrekontua onartu den urteko azken hiru hilabeteen barruan, aurrekontu hori eta argibide-txostena aurkeztu beharko dizkio fundazioak Babeslaritzari, bai eta aurrekontuaren onarpen ziurtagiria.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Izapide hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde.
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Eskaeraren zerbitzu elektronikora sartzeko eta identifikatzeko, entitatearen edo hirritarraren ziurtagiri elektroniko eduki beharko da.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak hilabete bateko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Dokumentazioa aurkezteko, Nire karpeta-n dagoen inprimakia bete behar duzu.
- Izapide hau egiteko, identifikazio elektronikoaren bitarteko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Nahi dituzun dokumentu guztiak aurkez ditzakezu, Administrazioak eskatzen ez badizkizu ere.
Urteko kontuak Euskadiko Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan aurkeztea.
Kontuak nahitaez onartu behar ditu Patronatuak, eta, urtearen lehen seihilekoan, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan aurkeztu beharko dizkio urteko kontuak onartu eta 30 egunen buruan, gordailatu daitezen:
- Kontuak (balantzea, emaitzen kontua, memoria eta irabazi asmorik gabeko kontabilitate planak ezarritako gainontzeko dokumentuak)
- Era berean, Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioei buruzko 33.artikuluan ezarritako ezaugarriak betetzen dituzten fundazioek ikuskaritza txostena aurkeztu beharko dute.
- Erregistro datu eguneratuen ziurtagiri bat aurkeztuko dute. Ziurtagiria ez da urteko kontuen parte izango.
- Fundazioak aldi baterako finantza-inbertsioak egiten baditu, jokabide kodea eta jokabide-kodearen betetze-mailari buruzko urteko txostena aurkeztu beharko du.
- Fundazioek, sozietate-talde bateko erakunde nagusiak badira urteko kontu bateratuak aurkeztu behar dituzte, unean-unean indarrean dagoen merkataritza-legeen arabera formulatuta.
Urteko Kontuak elektronikoki aurkezteko PROZEDURA BERRIA:
Inprimaki berriak deskargatu (Balantze-emaitzen kontua, eta kontuak onartu izanaren ziurtagiria) eta bete.
PDF formularioak programa bateragarri batekin editatu eta gorde behar dira (adibidez, Adobe Acrobat Reader). Ez editatu eta gorde web nabigatzailearekin.
- Aurkeztu beharreko gainontzeko dokumentazioa bete.
- Aurkeztutako PDF dokumentu bakoitza idazkariaren eta presidentearen sinadura elektroniko aitortuaz bermatuko da. Ikuskaritza txostena ere auditorearen sinadura elektronikoa barneratuko du. Ez da eskuz sinatutako dokumenturik onartuko.
- Urteko kontuak aurkezteko aplikazioan sartu, eskaera bete, dokumentazioa erantsi (PDF dokumentuak) eta dokumentazioa bidali.
(Informazio gehiago "Deskribapena" eta "Araudia" ataletan (Oinarrizko informazioa)
PDF formularioak programa bateragarri batekin editatu eta gorde behar dira (adibidez, Adobe Acrobat Reader). Ez editatu eta gorde web nabigatzailearekin.
-
-
Egoera-balantzea eta emaitzen kontuaren ereduak:
-
-
-
-
Memoriaren ereduak (Memorian sartu beharreko informazioaren artean, INBENTARIOA eta AURREKONTUAREN LIKIDAZIOA erantsi behar dira):
Memorian sartu beharreko informazioaren artean, INBENTARIOA eta AURREKONTUAREN LIKIDAZIOA erantsi behar dira.
-
-
-
Erregistro datu eguneratuen Ziurtagiri-Eredua, Eranskinak eta Jarraibideak (BERRIA):
-
-
-
-
-
-
-
Izapide hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), hala balitz, eskaneatu, idazkariaren eta presidentearen sinadura elektroniko aitortuaz bermatu eta ordenagailuan gorde.
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
FUNDAZIOEK APLIKATU BEHARREKO KONTALIBITATE-PLANAK ETA KONTUEN EREDUAK
IRABAZI ASMORIK GABEKO ERAKUNDEEN KONTABILITATE-PLANA APLIKATZEA. PLAN HORI IRABAZI ASMORIK GABEKO ERAKUNDEEN KONTABILITATE-PLANA ONARTZEN DUEN KONTABILITATE ETA KONTU-IKUSKARITZAKO INSTITUTUAREN 2013KO MARTXOAREN 26KO EBAZPENEAN AURREIKUSITAKOA DA.
EREDU ARRUNTAK:
Beheko ataletan aurreikusitako baldintzak betetzen ez dituzten fundazioek urteko kontuen eredu arruntak erabili beharko dituzte, irabazi asmorik gabeko erakundeen kontabilitate-plana onartzen duen Kontabilitate eta Kontu Ikuskaritzako Institutuaren 2013ko martxoaren 26ko Ebazpenean aurreikusitakoak (EAO, 86. zk., 2013ko apirilaren 10ekoa).
EREDU LABURTUAK:
Fundazioek kasu hauetan erabili ahalko dituzte urteko kontuen eredu laburtuak, irabazi asmorik gabeko erakundeen kontabilitate-plana onartzen duen Kontabilitate eta Kontu-ikuskaritzako Institutuaren 2013ko martxoaren 26ko Ebazpenean aurreikusitakoak:
a) Laburtutako balantzea eta memoria: Fundazioek baldin eta, ekitaldiaren itxiera-egunean, baldintza hauetako bi, gutxienez, betetzen badituzte:
- Aktiboaren partiden guztizkoak bi milioi zortziehun eta berrogeita hamar mila euro gainditzen ez baditu. Ondorio horietarako, aktiboaren guztizkotzat joko da balantzearen ereduan ageri den guztizko zenbatekoa.
- Diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbiak bost milioi zazpiehun mila euro gainditzen ez baditu. Ondorio horietarako, diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbitzat joko da partida hauen batura: 1. «Erakundearen beraren jardueratiko diru-sarrerak» eta, hala badagokio, 2. «Salmentak eta merkataritza-jardueratiko beste diru-sarrera batzuk».
- Ekitaldian erakundearentzat jardun duten langileen batez bestekoa 50etik gorakoa ez bada.
b) Laburtutako emaitzen kontua: Fundazioek baldin eta, ekitaldiaren itxiera-egunean, baldintza hauetako bi, gutxienez, betetzen badituzte:
- Aktiboaren partiden guztizkoak hamaika milioi eta laurehun mila euro gainditzen ez baditu. Ondorio horietarako, aktiboaren guztizkotzat joko da balantzearen ereduan ageri den guztizko zenbatekoa.
- Diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbiak hogeita bi milioi zortziehun mila euro gainditzen ez baditu. Ondorio horietarako, diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbitzat joko da partida hauen batura: 1. «Erakundearen beraren jardueratiko diru-sarrerak» eta, hala badagokio, 2. «Salmentak eta merkataritza-jardueratiko beste diru-sarrera batzuk».
- Ekitaldian jardun duten langileen batez bestekoa 250etik gorakoa ez bada.
Ekitaldiaren itxiera-egunean fundazioa aipatutako baldintzetatik bi betetzera igarotzen bada edo horiek betetzeari uzten badio, egoera horrek ondorioak izango ditu soilik baldin eta atal honetan adierazitakoa bi ekitalditan jarraian errepikatzen bada.
Laburtutako ereduei buruzko atalean jasotako memoria laburtuaren edukia horixe erabil dezaketen erakundeek bete beharreko gutxieneko informazioa da. Horren osagarri, erakunde horien ekintza jakin batzuei buruz memorian jasotako informazioa urteko kontuen eredu laburrean araututa badago, eta ez eredu laburtuan, informazio hori eredu laburtuan sartu beharko dute. Ekintza horien artean aipa daitezke, besteak beste, kontabilitate-estaldura, negozio bat erostea eta ingurumenari buruzko informazioa.
IRABAZI ASMORIK GABEKO ERAKUNDE TXIKI ETA ERATAINEN KONTABILITATE-PLANA APLIKATZEA. PLAN HORI IRABAZI ASMORIK GABEKO ERAKUNDE TXIKI ETA ERTAINEN KONTABILITATE-PLANA ONARTZEN DUEN KONTABILITATE ETA KONTU-IKUSKARITZAKO INSTITUTUAREN 2013KO MARTXOAREN 26KO EBAZPENEAN AURREIKUSITAKOA DA.
PYMES EREDUAK:
Irabazi Asmorik Gabeko Erakunde Txiki eta Ertainen Kontabilitate Plana, irabazi asmorik gabeko erakunde txiki eta ertainen kontabilitate-plana onartzen duen Kontabilitate eta Kontu Ikuskaritzako Institutuaren 2013ko martxoaren 26ko Ebazpenean aurreikusitakoa (EAO, 86. zk., 2013ko apirilaren 10ekoa), fundazio guztiek aplikatu ahalko dute, ebazpen horretan bertan jasotako kontuen ereduak erabilita, bi ekitaldiz jarraian eta horien itxiera-datan gutxienez ere baldintza hauetako bi betetzen badituzte:
- Aktiboaren partiden guztizkoak bi milioi zortziehun eta berrogeita hamar mila euro gainditzen ez baditu.
- Diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbiak bost milioi zazpiehun mila euro gainditzen ez baditu. Ondorio horietarako, diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbitzat joko da partida hauen batura: 1. «Erakundearen beraren jardueretatik eratorritako diru-sarrerak» eta, hala badagokio, merkataritza-jardueraren urteko negozio-zifraren zenbateko garbia.
- Ekitaldian erakundearentzat jardun duten langileen batez bestekoa berrogeita hamarretik gorakoa ez bada.
Fundazioek Kontabilitate Plan hau aplikatzeko gaitasuna galduko dute baldin eta, bi ekitaldiz jarraian, eta horien itxiera-datan, ez badituzte betetzen aurreko paragrafoan aipatutako baldintzetako bi.
Erakundeen eraketaren edo eraldaketaren ekitaldi ekonomikoan, onura publikoko fundazio eta elkarteek Plan hori aplikatu ahalko dute baldin eta, ekitaldi horren itxieran, atal honetan adierazitako hiru baldintzetatik bi betetzen badituzte.
IRABAZI ASMORIK GABEKO MIKROERAKUNDEAK:
"Irabazi asmorik gabeko mikroerakunde" izateko jarraian adierazitako baldintzak betetzen dituzten fundazioek baliatu ahal izango dituzte Irabazi asmorik Gabeko Erakunde Txiki eta Ertainen Kontabilitate-Planean aurreikusitako ereduak. Horretarako, irabazi asmorik gabeko erakunde txiki eta ertainen kontabilitate-plana onartzen duen Kontabilitate eta Kontu-ikuskaritzako Institutuaren 2013ko martxoaren 26ko Ebazpenean irabazi asmorik gabeko mikroerakundeentzat xedatutako irizpide bereziak aintzat hartu beharko dituzte.
Irabazi asmorik gabeko erakunde txiki eta ertainen kontabilitate-plana onartzen duen Kontabilitate eta Kontu-ikuskaritzako Institutuaren 2013ko martxoaren 26ko Ebazpenak irabazi asmorik gabeko mikroerakundeentzat xedatutako irizpideak fundazio guztiek aplikatu ahalko dituzte baldin eta, Irabazi Asmorik Gabeko Erakunde Txiki eta Ertainen Kontabilitate Plana aplikatzea aukeratzen badute eta, bi ekitaldiz jarraian, eta horietako bakoitzaren itxiera-datan, baldintza hauetako bi betetzen badituzte, gutxienez ere:
- Aktiboaren partiden guztizkoak 150.000 euro gainditzen ez baditu.
- Diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbiak 150.000 euro gainditzen ez baditu. Ondorio horietarako, diru-sarreren urteko bolumenaren zenbateko garbitzat joko da partida hauen batura: 1. «Erakundearen beraren jardueretatik eratorritako diru-sarrerak» eta, hala badagokio, merkataritza-jardueraren urteko negozio-zifraren zenbateko garbia.
- Ekitaldian jardun duten langileen batez bestekoa bostetik gorakoa ez bada.
Onura publikoko fundazio eta elkarteek arau honetan adierazitako irizpide bereziak aplikatzeko gaitasuna galduko dute baldin eta, bi ekitaldiz jarraian, eta horien itxiera-datan, ez badituzte betetzen aurreko paragrafoan aipatutako baldintzetako bi.
Erakundeen eraketaren edo eraldaketaren ekitaldi ekonomikoan, onura publikoko fundazio eta elkarteek arau honetan adierazitako irizpide bereziak aplikatu ahalko dituzte baldin eta, ekitaldi horren itxieran, atal honetan adierazitako hiru baldintzetatik bi betetzen badituzte.
Eskaeraren zerbitzu elektronikora sartzeko eta identifikatzeko, entitatearen edo hirritarraren ziurtagiri elektroniko eduki beharko da.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak hilabete bateko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez ba ditu, órgano eskudunak 10 eguneko epea emango dizu zuzentzeko. Hala egin ezean, eskabidean atzera egin duzula joko du Administrazioak.
Inprimakia betetzeko informazioa:
Zure izenean ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Titularra.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona edo entitate baten ordezkari gisa ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Ordezkaria.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkion datuak Titularra atalean, eta zureak, Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, inprimakia bete eta adierazitako lekuetan aurkeztu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak hilabete bateko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Dokumentazioa aurkezteko, Nire karpeta-n dagoen inprimakia bete behar duzu.
- Izapide hau egiteko, identifikazio elektronikoaren bitarteko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Nahi dituzun dokumentu guztiak aurkez ditzakezu, Administrazioak eskatzen ez badizkizu ere.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Zure izenean ari bazara:
- Datu personalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona baten ordezkari badiharduzu:
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkoin datuak. Titularra atalean, eta zureak Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari baten bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Nahi dituzun dokumentu guztiak aurkez ditzakezu, Administrazioak eskatzen ez badizkizu ere.
Fundazioen derrigorrezko liburuak legeztatzepenaren eskaera
Fundazioek honako liburu hauek izan behar dituzte:
- Akta-liburua.
- Eguneroko liburua.
- Inbentarioen eta urteko kontuen liburua.
Akta-liburuak patronatuaren eta fundazioaren gainerako kide anitzeko organoen bileren aktak jaso behar ditu. Aktak estatutuetan zehaztutako moduan autentifikatu behar dira, eta, halakorik ez badago, idazkariaren sinadurarekin eta presidentearen oniritziarekin.
Liburuak gutxienez sei urtez gorde behar dira fundazioan. Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babeslaritzaren esku jarri beharko dira, Babeslaritzak hala eskatzen duenean.
Liburuak Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistrora bidali behar dira legeztatzeko, ekitaldi bakoitzeko lehen sei hilabeteak igaro baino lehen.
Liburuak behin betetakoan baino ez dira legeztatuko, eta honako baldintza hauek betetzen dituztenean:
- Pdf formatua.
- Zenbakitutako orriak, zein liburu den eta zein ekitaldiari dagokion adierazita.
- Gutxienez ekitaldi ekonomiko bat
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Derrigorrezko liburuak legeztatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde. Gomendatzen dugu legeztatu beharreko dokumentuak ahalik eta tamaina txikikoak izatea. Oro har, 10 MB baino gehiagoko fitxategiak ez erabiltzea eta 5 MB gainditzen ez dutenak erabiltzea gomendatzen dugu. Hori baino tamaina handiagoko fitxategiak erabiltzeak legeztatze-prozesua moteldu dezake.
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Xedatze- eta kargatze-egintzak
Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Babesletzari jakinarazi beharko dizkio fundazioak beraren ondarea osatzen duten ondasun edo eskubideen kostu bidezko edo doako xedatze-egintzak, baita kargatze-egintzak ere. Honako hauek, hain zuzen:
- Ondare-zuzkidura osatzen duten ondasun edo eskubideei buruzkoak edota fundazioaren helburuak betetzearekin zuzenean lotuta daudenei buruzkoak.
- Zuzkidura alde batera utzita, fundazioaren ondarearen zati bat xedatzeko edo kargatzeko direnak, baldin eta onetsitako azken balantzearen arabera fundazioaren aktiboaren % 20 gainditzen badute, kontu-ikuskapena aurkeztera behartuta dauden fundazioen kasuan, eta % 40 gainerako fundazioenean.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Tramite hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Fundazioen ordezkaritzak inskribatzea
Fundazio atzerritarrek –beren legeria propioa arau dutela–, beren jarduerak Euskal Autonomia Erkidegoan egin nahi badituzte modu egonkorrean, ordezkaritza bat izan behar dute bertan. Ondorio horietarako, lege hau aplikatuko zaie euskal administrazio publikoekiko harremanetan.
Euskal Autonomia Erkidegoan dauden fundazio atzerritarren ordezkaritzek, indarrean dagoen legeriaren arabera, men egin beharko diote Euskal Autonomia Erkidegoko Babesletzari eta inskribatu egin beharko dira Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan; horretarako, beren legeria propioaren arabera behar bezala eratuta daudela egiaztatu beharko dute aurretik.
Inskripzioa ukatu egin ahal izango da aurreko lerrokadan adierazitakoa egiaztatzen ez denean, bai eta helburuak interes orokorrekoak ez direnean.
Artikulu honetan ezarritako betekizunak betetzen ez dituzten fundazio atzerritarrek ezin izango dute «fundazio» izena erabili.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Tramite hau egiteko Fundazio-Erregistroan, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Fundazioen ordezkaritzak aldatzea
Fundazio atzerritarrek –beren legeria propioa arau dutela–, beren jarduerak Euskal Autonomia Erkidegoan egin nahi badituzte modu egonkorrean, ordezkaritza bat izan behar dute bertan. Ondorio horietarako, lege hau aplikatuko zaie euskal administrazio publikoekiko harremanetan.
Euskal Autonomia Erkidegoan dauden fundazio atzerritarren ordezkaritzek, indarrean dagoen legeriaren arabera, men egin beharko diote Euskal Autonomia Erkidegoko Babesletzari eta inskribatu egin beharko dira Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioen Erregistroan; horretarako, beren legeria propioaren arabera behar bezala eratuta daudela egiaztatu beharko dute aurretik.
Inskripzioa ukatu egin ahal izango da aurreko lerrokadan adierazitakoa egiaztatzen ez denean, bai eta helburuak interes orokorrekoak ez direnean.
Artikulu honetan ezarritako betekizunak betetzen ez dituzten fundazio atzerritarrek ezin izango dute «fundazio» izena erabili.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Tramite hau egiteko Fundazio-Erregistroan, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez ba ditu, órgano eskudunak 10 eguneko epea emango dizu zuzentzeko. Hala egin ezean, eskabidean atzera egin duzula joko du Administrazioak.
Inprimakia betetzeko informazioa:
Zure izenean ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Titularra.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona edo entitate baten ordezkari gisa ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Ordezkaria.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkion datuak Titularra atalean, eta zureak, Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, inprimakia bete eta adierazitako lekuetan aurkeztu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
Tramitazio elektronikoko aplikazioan sar zaitez hurrengo botoiaren bitartez.
Oharrak:
- Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu.
- Administrazioak betetako datuak hilabete baten epeaz gordeko ditu. Betiere, araudian ezarritako epe barruan aurkeztu beharko da.
Eskaera egin aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu (PDF formatua edo onartutako beste formatua).
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Eskabidea bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Eskabidea sinatu.
- Eskabidea eta erantsitako dokumentuak bidali.
Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
Beste Inskripzio Batzuk
Honako egintza hauen inskripzioa nahitaezkoa izango da:
- Ebazpen judizialen oharra
- Hartzekodun-konkurtsoaren deklarazioa
- Jarauntsiak, dohaintzak eta legatuak
- Merkataritza-sozietateetan partaidetza
- Gobernu korporatiboaren urteko txostenaren aurkezpena (banku-fundazioak)
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Tramite hau egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
- eskabidea sinatu
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak aldatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko edo zuzentzeko, bete ezazu Nire karpeta-n dagoen inprimakia.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.