Tokiko talentuaren itzulera programa. Donostia 2017

LABURPENA
Titulua:
Tokiko talentuaren itzulera programa. Donostia 2017
Xedea:
Laguntza honen xedea da ezagutzan eta berrikuntzan oinarritzen diren eta hiriko etorkizuneko garapenean eragina duten tokiko proiektuen garapenaren alde egitea. Horretarako, nazioarteko xedetan aurkitzen diren hiriko profesionalak aipatutako proiektuen barne sartuko dira.
Diru kopurua:
209.600,00 €
Deialdiaren araudia:
  • Iragarkia (GAO Zk. 100/2017)
    DonostiaINN, «Tokiko talentuaren itzulera» programa, arautzen duten oinarriak argitaratzeko iragarkia: tokiko talentua itzul tzeko laguntzak emateko oinarriak, hiriko giza kapitala indartu eta per tsona kualifikatuak eta Donostiako udal-mugartera itzuli nahi dutenak kontratatzea sustatze aldera. Sustapen Ekonomikorako 2017 Donostia / San Sebastián UP! Plana.
ERAKUNDEAK
Deialdia egiten duen erakundea:
Donostiako sustapena
Deialdia egiten duen organoa:
Donostiako sustapena
Erakunde erabakigarria:
Erakunde, Ente eta Sozietate Publikoak
Bertan emandako arreta:
Donostia Sustapeneko Informazio Zerbitzu Zentralean Reina Regente kaleko 8. Zenbakian, Victoria Eugenia Antzokiko Eraikinean, Donostia, 20.003
Telefono bidezko arreta:
943.482800
TRAMITAZIOAK
Eskabideak aurkezteko lekua:
Donostia Sustapeneko Informazio Zerbitzu Zentralean Reina Regente kaleko 8. Zenbakian, Victoria Eugenia Antzokiko Eraikinean, Donostia, 20.003
Itzuli Donostia Sustapeneko Informazio Zerbitzu Zentralean Reina Regente kaleko 8. Zenbakian, Victoria Eugenia Antzokiko Eraikinean, Donostia, 20.003
Tokiko talentuaren itzulera programa. Donostia 2017
Laguntza honen xedea da ezagutzan eta berrikuntzan oinarritzen diren eta hiriko etorkizuneko garapenean eragina duten tokiko proiektuen garapenaren alde egitea. Horretarako, nazioarteko xedetan aurkitzen diren hiriko profesionalak aipatutako proiektuen barne sartuko dira.
NORI ZUZENDUA
Onuradunak:
Laguntza hauen onuradun izan daitezke pertsona fisiko edo juridikoak, publiko edo pribatuak, nazionalak edo atzerritarrak, eta baita aurreko izaerarik ez duten taldeak ere, Oinarri hauetan ezarritako baldintzetan lehiatzen direnetan, araudi juridikoari jarraituz egoki osatu baldin badira
a) Tokiko proiektu berritzaileak eta/edo I+G eremukoak aurkeztea. b) Tokiko proiektu bat izatea, eta kontratatuko den pertsonaren lantokia Donostian kokatuta izatea. c) Laguntza hauen onuraduna ekonomia jarduerak irabazi-asmorekin garatzen duen pertsona fisikoa edo pertsona juridikoa izatea. d) Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzako Euskal Sareko (RVCTI) kide diren entitateak onuradunak izan ahalko dira, ekainaren 23ko 109/2015 Dekretuak araupetuta, baldin eta dena delako laguntzaren xede den kontratazioa dagokion pertsonaren lanpostua Donostian kokatuta badago.
PRESTAZIOA
Dotazioa:
209.600,00 €
Muga:
Gutxienez 12 hilabetekoak diren eta %100eko lanaldia duten kontratuak diruz lagunduko dira, gehienez 52.400 eurotan
TRAMITEAK
Eskabideko eta dokumentazioaren ekarpeneko izapidea
"Eskabideko eta dokumentazioaren ekarpeneko" izapideak hasten du prozedura, eta horretarako, pertsona interesdunak eskabideko inprimakia aurkeztu behar du, behar den bezala beteta, eskabideak aurkezteko adierazten den epearen barruan
Trámite Solicitud
Trámite Solicitud:
Trámite Solicitud
Aurrez aurrekoa
Dokumentazioa:
  • Ikus deialdiako oinarriak http://www.fomentosansebastian.eus/images/ayudas/2017/bases/DONOSTIAINN__RETORNO_TALENTO_2017_EUS.pdf
Eskabideak aurkezteko lekua Eskabideak aurkezteko lekua
Elektronikoa
Aplikazioak:
Eskaera


Elektronikoa
Aplikazioak:


DEIALDIAREN EGOERA
Eskabideak aurkezteko epea:
2017/05/29 - 2017/11/15
Isilbidearen ondorioak:
Ezespenezkoak
Ebazpenaren aurkako errekurtsoa:
  • Ebazpenaren aurkako errekurtsoa: Gorako Errekurtsoa
  • Egitura atal ebazlea:    .
  • Jartze epea: Hilabete 1.
  • Ebazteko epea: 3 hilabete.
  • Ebazpen falta: Ez onartzea.
Isilbideagatik ez onartzeagatiko errekurtsoa:
  • Ebazpenaren aurkako errekurtsoa: Gorako Errekurtsoa
  • Egitura atal ebazlea:  .
  • Jartze epea: 3 hilabete.
  • Ebazteko epea: 3 hilabete.
  • Ebazpen falta: Onartzea.