Taula-estatistikoak IBILTUR-MICE Merkatuaren ezagutza 2019.
Datuak deskargatu
- Deskarga Euskal AEko Biltzar eta Konbentzioen Merkatuaren banaketa ( %). 2019. Formatu honetan: XLSX (10.52 KB) - Euskal AEko Biltzar eta Konbentzioen Merkatuaren banaketa ( %). 2019.
- Deskarga Biltzar eta konbentzioetara joan diren pertsonen jatorria, urtearen arabera ( %). 2012-2019 Formatu honetan: XLSX (13.02 KB) - Biltzar eta konbentzioetara joan diren pertsonen jatorria, urtearen arabera ( %). 2012-2019
- Deskarga Biltzar eta konbentzioetara bertaratutakoen sexua, urtearen arabera ( %). 2012-2019 Formatu honetan: XLSX (18.68 KB) - Biltzar eta konbentzioetara bertaratutakoen sexua, urtearen arabera ( %). 2012-2019
- Deskarga Euskal AEko kongresu eta konbentzioetara joan diren bisitarien kopurua, urtearen eta destinoaren arabera. 2014-2019. Formatu honetan: XLSX (9.64 KB) - Euskal AEko kongresu eta konbentzioetara joan diren bisitarien kopurua, urtearen eta destinoaren arabera. 2014-2019.
- Deskarga Euskal AEko kongresu eta konbentzioetako bisitarien banaketa, jatorriaren eta helmugaren arabera ( %). Formatu honetan: XLSX (10.23 KB) - Euskal AEko kongresu eta konbentzioetako bisitarien banaketa, jatorriaren eta helmugaren arabera ( %).
Erlazioa duten dokumentuak
Xehetasunak
Metadatuak: RDF
-
Datuen iturria
-
MotaEstatistika | Estatistika ofiziala (Euskal Estatistika Planaren barruan edota Urteko Estatistika Egitarauan)
- Gaia
-
Geografia eremuaEskualdekoa, Euskal Autonomia Erkidegoa, Lurralde Historikoa, Udalerrikoa
-
Lizentzia
-
Sortze-data2017/10/01
-
Eguneratze-data2017/10/15
-
Eguneratze-maiztasunaAldizkotasun gabe
-
Datuen hasiera-data2019/01/01
-
Datuen amaiera-data2019/12/31
Deskribapena
IBILTUR operazioaren helburua beste erakunde batzuek eginiko estatistikak osatzea da; hauek batez ere bisitari fluxuak neurtzen baitute. IBILTUR-ek Euskadin fenomeno turistikoaren ezaguera osoagoa lortu nahi du, gure bidaiarien profila ezartzen laguntzen diguten azterlana eginez.
Estatistikak jasotzen ditu lehen etapetatik turistaren portaeraren gaineko informazioa: norakoaren aukeraren erabakitzea , motibazio nagusiak edo bidaian bilatzen dituen helburuak, informazioaren bilaketa (kanal nagusiak), erreserba, norakoan eginiko jardueren xehetasunak. Guzti hori, gaurko Marketin-Planean definituta dauden marka geografiko eta produktu-egiturak kontuan harturik
Emaiguzu zure iritzia
Komenta ezazu datu bilduma hau.Zure iritziak hobetzen laguntzen digu.