Kargu Publikoak - Zerga-datuak kontsultatzeko baimena
Deskribapena
Kargu Publikoak - Zerga-datuak kontsultatzeko baimena
Epea: Edozein unetan
Baimena errebokatu dezakezu prozedura honen bidez: "Zerga-datuak kontsultatzeko baimena errebokatzea.”
Kargu publikoak - Zerga-datuak kontsultatzeko baimena
Kontuan hartzekoa:
- Langileen Erregistro Zerbitzuak errentaren eta ondarearen gaineko zerga-aitorpenen datuak kontsultatuko ditu urtero, kargua utzi eta hurrengo bi urteetan.
- Baimena eman baduzu ere, zergak ordaintzen dituen lurraldeko administrazioarekin kontsulta-zerbitzurik ez badago edo kontsultaren emaitza negatiboa bada, Langileen Erregistro Zerbitzuak dokumentazioa aurkezteko eskatuko dizu.
- Baimena ematen ez baduzu, adierazitako dokumentazioa aurkeztu beharko duzu.
Kargu publikoak - Zerga-datuak kontsultatzeko baimena errebokatzea
Baimena errebokatu dezakezu prozedura honen bidez: "Zerga-datuak kontsultatzeko baimena errebokatzea.”
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Gobernantza, Administrazio Digitala eta Autogobernua / Enplegu Publikoko Sailburuordetza > Enplegu Publikoko Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Gobernantza, Administrazio Digitala eta Autogobernua / Enplegu Publikoko Sailburuordetza > Enplegu Publikoko Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Harremanetarako helbide elektronikoa: kargupublikoak@euskadi.eus
Harremanetarako telefono-zenbakia: 945 01 86 55
Kodea(k)
- Kargu publikoak - Zerga-datuak kontsultatzeko baimena: 1249701
- Kargu publikoak - Zerga-datuak kontsultatzeko baimena errebokatzea: 1249702
Kontsulta-baimena
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu online inprimakian botoi honen bidez eta bete eskabidearen datuak.
Hasi aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu.
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Komunikazioa bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Komunikazioa sinatu.
- Komunikazioa eta erantsitako dokumentuak bidali.
*Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu. - Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
Baimena errebokatzea
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu online inprimakian botoi honen bidez eta bete eskabidearen datuak.
Hasi aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu.
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Komunikazioa bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Komunikazioa sinatu.
- Komunikazioa eta erantsitako dokumentuak bidali.
*Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu. - Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
- Sartu online inprimakira botoi honen bidez eta bete komunikazioaren datuak (ez da beharrezkoa identifikazio elektronikorako bitartekorik izatea).
- Inprimatu bete duzun eskabidea, eta eskuz sinatu. Ez duzu inprimagailurik?
- Aurkeztu komunikazioa eta beharrezko dokumentazioa prozeduran ezarritako epean eta lekuetan.
* Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Online inprimakia bete eta beharrezko dokumentuak formatu digitalean erantsi.
*Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu.
Eskaera aurkezteko 2 aukera dituzu:
- Inprimagailua baduzu:
- Bete duzun komunikazioa inprimatu
- Sinatu komunikazioa eskuz.
- Entregatu komunikazioa eta inprimakian aurkeztu ez den dokumentazioa prozedurak ezarritako epe eta tokietan.
- Inprimagailurik ez baduzu:
- Joan prezuduran ezarritako tokiren batera eta ezarritako epean. (Garrantzitsua: eskaeran agertzen den pertsonak joan behar du).
- Arreta ematen dizutenean, erakusti zure NAN/AIZa, zure eskaera eskuratu ahal izan dezaten.
- Amaitzeko, komunikazioa sinatzeko eskatuko dizute.
- Entregatu komunikazio-formularioan aurkeztu ez den dokumentazioa (aurkeztu ez bada).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.