Kanpo Desfibriladore Automatizatuen Euskal Erregistroa
- Erakundea:
- Osasuna
Deskribapena
Kanpo Desfibriladore Automatizatuen Euskal Erregistroa Eusko Jaurlaritzaren Osasun Sailari atxikita dago, eta EAEn instalatuta dauden KDA guztiek osatzen dute. Osasun Sailaren plangintzan eskumena duen zuzendaritzak kudeatuko du erregistro hori.
Aurrerapen teknologikoei esker, osasun-langileak ez direnek ere desfibrilazioa modu erraz eta seguruan ezartzea ahalbidetzen duten gailuak garatu dira, kanpo desfibriladore automatizatuak (KDA) izenekoak. Ebidentzia kliniko eta zientifikoek berresten dutenez, bihotz-biriketako bizkortzea (BBBa) berehala hasi behar bada ere, biziraupen-kateko lehenengo 3 eta 5 minutuen barruan egiten den desfibrilazio goiztiarra da osasun-arazo larri horrentzako erantzun sanitario egokiena.
Esku-hartze goiztiarraren garrantziak, bai eta KDAk erabiltzeko egungo erraztasunak ere, osasun-langileak ez direnen zeregina indartzen du, KDAk erabiltzearen ondorioz min emateko arriskua txikia baita; batez ere, larrialdi-zerbitzuen laguntza (112) edukiz gero.
2015ean, dekretu berri bat argitaratu zen. Horren bidez, derrigorrezko egin zuten gailu horiek lokal jakin batzuetan jartzea; hala nola, hauetan:
a) Merkataritza-establezimendu (indibidual eta kolektibo) handietan.
b) Garraio-instalazio hauetan: aireportuetan eta merkataritza-portuetan. 50.000tik gora biztanle dauzkaten herrietako autobus- edo tren-geltokietan eta egunean 2.000 pertsona edo hortik gora pertsona hartzen dituzten metro-, tren- edo autobus-geltokietan.
c) 700 pertsonatik gorako edukiera baimendua daukaten establezimendu publikoetan, instalazioetan, ikuskizunetan eta jolas-jardueretan.
d) 2.000 pertsonako edo hortik gorako edukiera duten hezkuntza-zentroetan.
Erabili izana komunikatzea
Urtarrilaren 27ko 9/2015 DEKRETUAREN 6. artikuluak adierazten duen bezalaxe, 112-SOS Deiak larrialdietako telefonora deitu behar da KDA batekin jardun aurretik edo ondoren, baina berehala, biziraupen-kate osoa premiaz aktibatzeko xedez.
KDA erabiltzen den bakoitzean, hau bidali behar zaio Osakidetza-Euskal Osasun Zerbitzuko Larrialdi Zerbitzuari, 72 orduko gehieneko epean:
- Ekipoak berak sortzen duen dokumentu-erregistroa (adibidez, PDFa, artxibo informatikoa edo paperean sortutakoa)
- KDA erabili duen pertsonak Dekretuaren III. eranskineko ereduari jarraituz idatzi behar duen txostena
Larrialdietara bidaliko dira, bide hauek erabilita:
- Posta elektronikoaren helbidea: kdaemergencias@osakidetza.eus
- Fax-zenbakia: 943007630
- Posta-helbidea:EMERGENTZIAK-OSAKIDETZAVitoria-Gasteiz kalea 3, 3. solairua20018-Donostia
KDA jarri dela jakinaraztea
Osasun-arlokoak ez diren pertsonek erabil dezaten KDA jartzera behartuta dauden guneen titular diren pertsona fisikoek edo juridikoek, hala nola jartze hori derrigorrezkoa ez izan arren KDA jarri nahi duten guneen titular direnek, aurrez jakinarazi beharko diote osasun-esparruan eskumena duen sailari, non jarriko den eta zer ezaugarri tekniko izango dituen.
KDA kendu dela jakinarazpena
KDA jarri dela jakinaraztea.
1. Osasun-arlokoak ez diren pertsonek erabil dezaten KDA jartzera behartuta dauden guneen titular diren pertsona fisikoek edo juridikoek, hala nola jartze hori derrigorrezkoa ez izan arren KDA jarri nahi duten guneen titular direnek, aurrez jakinarazi beharko diote osasun-esparruan eskumena duen sailari, non jarriko den eta zer ezaugarri tekniko izango dituen. Jakinarazpena dekretu honen I. eranskin gisa doan ereduaren arabera egingo da.
2.– Jarritako KDA bat kentzen bada, jakinarazi egin beharko zaio osasun-esparruan eskumena duen sailari, dekretu honen II. eranskineko ereduaren bidez.
3.– KDAk jartzen diren guneen titular diren pertsona fisiko edo juridikoen ardura izango da haiek enpresa fabrikatzailearen jarraibideen arabera kontserbatzen eta mantentzen direla bermatzea.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Osasuna / Osasun Sailburuordetza > Osasuneko Eraldaketa, Plangintza eta Digitalizazioaren Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Osasuna / Osasun Sailburuordetza > Osasuneko Eraldaketa, Plangintza eta Digitalizazioaren Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- KDA jarri dela jakinaraztea: 0280301
- KDA kendu dela jakinarazpena: 0280302
KDA jarri dela jakinaraztea.
Osasun-arlokoak ez diren pertsonek erabil dezaten KDA jartzera behartuta dauden guneen titular diren pertsona fisikoek edo juridikoek, hala nola jartze hori derrigorrezkoa ez izan arren KDA jarri nahi duten guneen titular direnek, aurrez jakinarazi beharko diote osasun-esparruan eskumena duen sailari, non jarriko den eta zer ezaugarri tekniko izango dituen.
BALDINTZA TEKNIKOAK
Baldintza teknikoak tramitazio elektronikoa egiteko:
- IDAZKI DESKTOP aplikazioa instalatuta izan behar duzu, Izenpeko gainerako softwarerekin batera (http://www.izenpe.eus/informazioa/ziurtagiria-abian-jartzea/s15-content/eu/).
- Bistaratutako elementuen blokeatzailea desaktibatuta izan behar duzu www.euskadi.eus (laguntzarik behar badudu jarraitu instrukzio hauek).
- Kontuan hartu identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan beharko duzula.
INSTRUKZIOAK
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde
- zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
o eskabidea bete
o dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
o eskabidea sinatu
o bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Oharra: Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen eta Administrazio-Prozedura Erkideko Araubide Juridikoko azaroaren 26ko, 30/1992 Legeko 35 Artikuluan). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
OHARRA: ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu. Administrazioak hilabetez gordeko ditu zuk emandako datuak. Dena dela, eskabidea araudiak ezarritako epe barruan aurkeztu beharko duzu.¿ |
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Komunikazioa egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- beharrezko dokumentazioa prestatu
- egongo balira, formularioak bete
- eskaera bete
- eskaera eta dokumentazio guztia aurkeztu adierazitako aurkezpen-lekuetan
Eskabidea kanal presentzialatik aurkeztu nahi baduzu, eskabide-orria betetzeko bi aukera dituzu:
1. Eskabide-orria ordenadorean bete eta datuak Administrazioaren sistema informatikoan "gorde".
- Geroago eskabide-orria inprimatu, eskuz bete eta sinatu, eta Eusko Jaurlaritzako herritarrei arreta emateko bulegoetan edo legez ezarritako beste erregistro-guneetan (Eusko Jaurlaritzarekin lankidetza hitzarmena sinatu duten Udaletxeak eta posta-bulegoak) aurkeztu beharko duzu, eskabideak aurkezteko deialdiak ezarritako epean.
- Aukera hau erabiliz, zure eskabide-orria Administraziora heltzen denean dagoenekoz zure datuak tramitazio-bulegoaren eskutan egongo dira, horrela espedientearen tramitazioa erraztuz.
- Administrazioak eskabide-orriaren datuak hilabete batean gordeko ditu eta Administrazioak datu hoiek bakarrik erabiliko ditu baldin eta zuk paperezko eskabidea goian aipatutako lekuetan epe barruan aurkezten duzun.
2. Eskabide-orria bete gabe inprimatu, eskuz bete eta sinatu eta Eusko Jaurlaritzako herritarrei arreta emateko bulegoetan aurkeztu.
Oharra: Zure eskubidea da ez aurkeztea eskatzen den dokumentazioa, baldin eta Administrazioak dagoeneko bere esku badauka edota ez bada eskatzen prozedurari aplika dakizkiokeen arauetan (Administrazio Publikoen eta Administrazio-Prozedura Erkideko Araubide Juridikoko azaroaren 26ko, 30/1992 Legeko 35 Artikuluan). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako "emandako dokumentazioa" atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
Abisua: Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Para hacer la comunicación, deberá:
- preparar toda la documentación necesaria
- rellenar los formularios, si los hubiera
- cumplimentar la solicitud
- presentarla la solicitud en los lugares de presentación señalados
En caso de tramitar la solicitud de forma presencial, usted dispone de dos opciones para cumplimentar el formulario:
1. Cumplimentar el formulario en el ordenador y "guardar" los datos en el sistema informático de la Administración.
- Después deberá imprimir el formulario, firmarlo de forma manuscrita y entregarlo en los lugares señalados en el plazo de presentación de solicitudes establecido.
- Si utiliza esta opción, cuando su solicitud y, en su caso, los documentos adjuntos lleguen a la unidad tramitadora ésta ya dispondrá de sus datos, facilitando así la tramitación del expediente.
- Tenga en cuenta que la Administración guardará los datos que usted ha aportado durante un mes, y solo los utilizará si usted presenta en plazo la solicitud en formato papel en los lugares indicados anteriormente.
2. Imprimir el formulario vacío, cumplimentarlo y firmarlo de forma manuscrita entregarlo en los lugares señalados en el plazo de presentación de solicitudes establecido.
Nota: Es un derecho de la ciudadanía, no presentar documentos no exigidos por las normas aplicables al procedimiento de que se trate, o que ya se encuentren en poder de la Administración actuante (Artículo 35 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común). Para poder ejercer este derecho, en el apartado Documentación aportada anteriormente de la solicitud, cumplimentará la información de los documentos entregados.
Aviso: El seguimiento del estado del expediente se podrá realizar a través de Mi carpeta.
KDA jarri dela jakinaraztea.
Osasun-arlokoak ez diren pertsonek erabil dezaten KDA jartzera behartuta dauden guneen titular diren pertsona fisikoek edo juridikoek, hala nola jartze hori derrigorrezkoa ez izan arren KDA jarri nahi duten guneen titular direnek, aurrez jakinarazi beharko diote osasun-esparruan eskumena duen sailari, non jarriko den eta zer ezaugarri tekniko izango dituen.
BALDINTZA TEKNIKOAK
Baldintza teknikoak tramitazio elektronikoa egiteko:
- IDAZKI DESKTOP aplikazioa instalatuta izan behar duzu, Izenpeko gainerako softwarerekin batera (http://www.izenpe.eus/informazioa/ziurtagiria-abian-jartzea/s15-content/eu/).
- Bistaratutako elementuen blokeatzailea desaktibatuta izan behar duzu www.euskadi.eus (laguntzarik behar badudu jarraitu instrukzio hauek).
- Kontuan hartu identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan beharko duzula.
INSTRUKZIOAK
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Zuk edo zure erakundeak EAEko ogasunetako batean ordaintzen baditu zergak, Administrazioak ofizioz egiaztatuko du hori.
Zuk edo zure erakundeak ez baditu zergak EAEko ogasunetako batean ordaintzen , dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Zure zerga-bulegoak emandako ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafearen ziurtagiriaren kopia eskaneatua (pdf formatuan).
Oharra: Zure zerga-bulegoak zerbitzu elektronikoa badu, dokumentu elektroniko gisa deskargatu dezakezu ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafea.
-
Administrazioak ofizioz kontsultatuko du betekizun hau betetzen duzun ala ez.
Zergak Nafarroako Foru Komunitatean ordaintzen badituzu, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Zerga-betebeharrak betetzen dituzulako Foru Ogasunak egindako ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
Entitate-ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bazara, ziurtagiriaren titularra den entitatearen izenean tramitatzeko ez duzu ordezkaritza-ahalorde nahikoa daukazula egiaztatu beharrik.
Pertsona fisikoaren identifikazio elektronikoaren bitarteko baten bidez identifikatzen bazara, entitate baten izenean edo bitartekoaren titularra ez den beste pertsona fisiko baten izenean tramitatzeko, eta ez bazaude alta egoeran Ordezkarien Erregistro Elektronikoan:
- Entitatearen legezko ordezkaritzarako, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Dokumentu publikoaren edo pribatuaren kopia eskaneatua, notarialki legitimatutako sinadura duena (PDF formatuan).
- Borondatezko ordezkaritzarako, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Erakunde publiko baten izenean jarduteko, eranskin hau bete beharko duzu, edo beste dokumenturen bat aurkeztu, ziurtatzeko baimena duzula prozedura honetan eskabidea egiteko edota prozedura honek eskatzen duen kudeaketan parte hartzeko:
Era berean, ordezkapena Ordezkarien Erregistro Elektronikoan jasota ez badago, ordezkapena eskuratu izanaren agiriaren kopia eskaneatua aurkeztu beharko duzu, entitate-ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bazara pertsona fisiko baten izeanean edo ziurtagiriaren titularra ez den beste pertsona juridikoaren izenean tramitatzeko.
Entitate-ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bazara, ziurtagiriaren titularra den entitatearen izenean tramitatzeko ez duzu ordezkaritza-ahalorde nahikoa daukazula egiaztatu beharrik.
Pertsona fisikoaren identifikazio elektronikoaren bitarteko baten bidez identifikatzen bazara, entitate baten izenean edo bitartekoaren titularra ez den beste pertsona fisiko baten izenean tramitatu ahal izateko Ordezkarien Erregistro Elektronikoan alta egoeran egon beharko duzu.
Ordezkapena Ordezkarien Erregistro Elektronikoan jasota egon beharko da ere, Entitate-ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bazara pertsona fisiko baten izeanean edo ziurtagiriaren titularra ez den beste pertsona juridikoaren izenean tramitatzeko.
-
Zure erakundea legez eratuta dagoela egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Eratze-eskrituraren eta estatutuen kopia eskaneatua (PDF formatuan).
Zure erakundea legez eratuta dagoela egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Erakundea inskribatuta dagoen erregistro ofizialaren ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan), erakundeak erregistroan inskribatuta jarraitzen duela egiaztatzeko.
Zure erakundea Euskal Autonomia Erkidegoko erregistro batean inskribatuta baldin badago, Administrazioak ofizioz kontsultatuko ditu haren datuak.
-
Administrazioak ofizioz kontsultatuko du betekizun hau betetzen duzun ala ez.
-
Desgaitasun onartua egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Indarrean daukazun desgaitasun-maila onartuaren ziurtagiria, erakunde eskudunak egindakoa. Ziurtagiriaren kopia eskaneatua aurkeztu behar da (PDF formatuan).
-
Lana lortzeko zailtasuna egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak egindako txostenaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
Zerbitzu medikuen premia duzula egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Euskal Osasun Zerbitzuko medikuek emandako ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan). Ziurtagiri horretan, hau adierazi beharko da:
- Inplantearen premia, hobekuntza eta, hala badagokio, errehabilitazioa.
- Zerbitzu hori osasun-babes publiko arruntaren parametroen barruan ez dela sartzen.
-
008641-
Errenta-mailaren datuak egiaztatze aldera, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Aurreko urteko PFEZ aitorpenaren kopia eskaneatua (PDF formatuan). Kopia hori dagokion zerga-administrazioak emango du.
Administrazioari baimena ematen badiozu errenta-mailaren datuak kontsultatzeko, ez duzu dokumenturik aurkeztu behar.
PFEZ aitortu beharrik ez baduzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Pertsona fisikoen diru-sarreraren ziurtagiriaren kopia eskaneatua (pdf formatuan). Ziurtagiri hori dagokion zerga-administrazioak emango du.
Ekarpenezkoak ez diren prestazioak (hau da, aldez aurretik Gizarte Segurantzaren araubideren batean kotizatu gabe jaso daitezkeen prestazioak) jasotzen badituzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Pertsona fisikoen diru-sarreraren ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan). Ziurtagiri hori dagokion zerga-administrazioak emango du.
Besteren kontura lan egiten baduzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Kontzeptu guztiengatik jasotako sarrera gordinen ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan). Ziurtagiri hori enpresak edo enplegatzaileak emango du.
000727-Pentsioduna bazara edo diru-laguntzaren bat jasotzen baduzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Diru-sarreren ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan). Ziurtagiri hori erakunde ordaintzaileak emango du.
009723-003576-
Besteren konturako langilea izanez gero, diru sarrera egiaztatzeko dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Enpresak edo enplegatzaileak igorritako sarrera- gordinen ziurtagiriaren kopia (PDF formatuan)
-
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu, egiaztatzeko semearen, alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza:
- Eskatzailea eta semea, alaba edo ardurapeko adingabea (azken hori inskribatuta baldin badago) ageri diren familia-liburuko orrien kopia eskaneatuak (PDF formatuan).
Banantze, dibortzio edo deuseztasun kasuetan, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu, egiaztatzeko semearen, alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza:
- Seme, alaba edo ardurapeko adingabearen zaintza eta jagoletza emateko ebazpen judizialaren kopia eskaneatuta (PDF formatuan).
Adopzio, tutoretza edo harreraren kasuetan, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu, egiaztatzeko semearen, alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza :
- Eskatzailea eta semea, alaba edo ardurapeko adingabea ageri diren familia-liburuko orrien kopia eskaneatuak (PDF formatuan).
- Adopzio, tutoretza edo harreraren ebazpen judizialaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Bizikidetza-unitatearen errolda-txartela (unitateko kide guztiek azaldu behar dute), formatu elektronikoan; edo txartelaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
Oharra: Zure udalak edo dagokizun administrazioak zerbitzu elektronikorik baldin badu, dokumentu elektroniko gisa jaitsi dezakezu errolda-txartela.
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Errolda-bulegoan baja emateko eskabidearen kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Errolda-txartela, formatu elektronikoan edo txartelaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
Oharra: Zure datuak kontsultatzeko baimena ematen badiozu Administrazioari, ez duzu agiririk aurkeztu behar.
-
Administrazioak ofizioz kontsultatuko du betekizun hau betetzen duzun ala ez.
Zergak Nafarroako Foru Komunitatean ordaintzen badituzu, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Zerga-betebeharrak betetzen dituzulako Foru Ogasunak egindako ziurtagiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
-
Zure burua identifikatzeko ziurtagiri elektroniko bat erabili baldin baduzu (NANa edo herritarren ziurtagiria), ez daukazu dokumenturik erantsi beharrik.
-
Familia ugaria duzula egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Familia ugariaren agiriaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
Administrazioari baimena ematen badiozu familia ugaria (familia ugariaren txartela) duzula egiaztatzeko Familia eta Komunitate Politikarako Zuzendaritzan, ez duzu dokumenturik aurkeztu behar. Adierazi eskabidean Administrazioari baimena ematen diozula.
-
Dokumentu hau aurkeztu dezakezu genero-indarkeriaren biktima zarela egiaztatzeko:
- Fiskaltzaren txostenaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
Dokumentu hau aurkeztu dezakezu genero-indarkeriaren biktima zarela egiaztatzeko:
- Genero-indarkeriako gertakarien ondorioz, biktima babesteko neurriak ezartzen dituen kondena-epaiaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
Dokumentu hau aurkeztu dezakezu genero-indarkeriaren biktima zarela egiaztatzeko:
- Eskabidea aurkeztean indarrean dagoen biktima babesteko aginduaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
Ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafea egiaztatzeko | Ekonomia-jardueren epigrafean inskribatuta egotea
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu egiaztatzeko ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafe batean alta egoeran zaudela:
-
Zerga betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko. | Zerga-betebeharrak egunean ordainduta izatea
Laguntza hau eskuratzeko, zerga betebeharrak betetzen dituzula ziurtatu behar duzu.
Oharra: Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Ordezkaritza-ahalorde nahikoa egiaztatzeko | Ordezkari izateko ahalmen nahikoa izatea
Merkataritza-sozietateetan (SA eta SM), kooperatiba, elkarte eta fundazioen kasuetan legezko ordezkariak justifikatu egin behar du ordezkari izateko ahalmen nahikoa duela.
-
Erakundea legez eratuta dagoela edo dagokion erregistroan inskribatuta dagoela egiaztatzeko | Legez eratuta egotea
Erakundeek hau egin behar dute:
- Legez eratuta daudela egiaztatu.
- Ordezkariaren nortasuna egiaztatu.
- Ordezkari izateko ahalmen nahikoa egiaztatu.
- Daukaten forma juridikoaren arabera dagokien erregistroan inskribatuta egon.
-
Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko | Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak egunean ordainduta izatea
Laguntza hau eskuratzeko, Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak betetzen dituzula egiaztatu behar duzu.
Oharra: 1/1997 Legegintzako Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Desgaitasun onartua egiaztatzeko | Onartutako desgaitasun bat izatea
Desgaitasun-portzentajearen balorazioa 1971/1999 Errege Dekretuak arautzen du.
-
Lana lortzeko zailtasuna izatea egiaztatzeko | Enplegua lortzeko zailtasun bereziren bat izatea
Eskatzaileak lana lortzeko aparteko zailtasuna izan beharko du.
- Zerbitzu medikuen premia egiaztatzeko | Zerbitzu medikoen premia izatea
-
Pertsona fisikoen errenta-maila egiaztatzeko. | Errenta-maila ..........izatea
Errenta-maila (PFEZ) egiaztatzeko, dagokion dokumentazioa aurkeztu beharko duzu PFEZ aitorpena egiteari aitortu beharra baduzu ala ez.
-
Seme-alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza egiaztatzeko | Seme-alaba edo ardurapeko adingaberen baten zaintza edo jagoletza izatea
-
Bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko | Bizikidetzako unitatea zein kidek eratzen duten jakinaraztea
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Eskatzailearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko | Bizilekua hemen izatea:
-
Zerga betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko. | Zerga-betebeharrak egunean ordainduta izatea
Laguntza hau eskuratzeko, zerga betebeharrak betetzen dituzula ziurtatu behar duzu.
Oharra: Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Terrorismo biktima izatea egiaztatzeko | Terrorismoaren biktima izatea
Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar duzu.
- Pertsona fisikoaren nortasuna egiaztatzeko | Pertsona fisikoaren nortasuna
-
Familia ugaria duzula egiaztatzeko | Familia ugaria izatea
001922-
Oharra: Familia ugariaren titulua:
- Euskal Autonomia Erkidegoan, foru-aldundiek ematen dute.
- Familia ugaria dela egiaztatzen du, eta eskubidea ematen du onura jakin batzuk jasotzeko.
- Seme edo alaba zaharrenak 21 urte betetzen dituen arte balio du (edo 26 urte betetzen dituen arte, ikasten ari bada), baldin eta familia barruan aldaketarik gertatzen ez bada.
Familia ugariaren egiaztagirian, titulu horren iraungitze-data agertzen da. Data horren aurretik berritu behar da dokumentua; bestela, balioa galduko du.
- Genero-indarkeriaren biktima izatea egiaztatzeko | Genero-indarkeriaren biktima izatea
Komunikatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste formatu batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde
- zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
o eskabidea bete
o dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi
o eskabidea sinatu
o bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Oharra: Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen eta Administrazio-Prozedura Erkideko Araubide Juridikoko azaroaren 26ko, 30/1992 Legeko 35 Artikuluan). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
OHARRA: ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu. Administrazioak hilabetez gordeko ditu zuk emandako datuak. Dena dela, eskabidea araudiak ezarritako epe barruan aurkeztu beharko duzu.¿ |
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
008829-
Zuk edo zure erakundeak EAEko ogasunetako batean ordaintzen baditu zergak, Administrazioak ofizioz egiaztatuko du hori.
Zuk edo zure erakundeakez baditu zergak EAEko ogasunetako batean ordaintzen, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Zure zerga-bulegoak emandako ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafearen jatorrizko ziurtagiria edo ziurtagiriaren kopia konpultsatua.
Oharra: Zure zerga-bulegoak zerbitzu elektronikoa badu, dokumentu elektroniko gisa deskargatu dezakezu ekonomia-jardueren gaineko zergaren
-
Administrazioak ofizioz kontsultatuko du betekizun hau betetzen duzun ala ez.
Zergak Nafarroako Foru Komunitatean ordaintzen badituzu, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Zerga-betebeharrak betetzearen jatorrizko ziurtagiria edo ziurtagiriaren kopia konpultsatua, Foru Ogasunak egina.
-
- Entitatearen legezko ordezkaritzarako, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Dokumentu publikoaren edo pribatuaren kopia, notarialki legitimatutako sinadura duena.
- Borondatezko ordezkaritzarako, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Erakunde publiko baten izenean jarduteko, eranskin hau bete beharko duzu, edo beste dokumenturen bat aurkeztu, ziurtatzeko baimena duzula prozedura honetan eskabidea egiteko edota prozedura honek eskatzen duen kudeaketan parte hartzeko:
-
Zure erakundea legez eratuta dagoela egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Eratze-eskrituraren eta estatutuen kopia konpultsatuak.
Zure erakundea legez eratuta dagoela egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Erakundea inskribatuta dagoen erregistro ofizialaren jatorrizko ziurtagiria edo kopia konpultsatua, erakundeak erregistroan inskribatuta jarraitzen duela egiaztatzeko.
Zure erakundea Euskal Autonomia Erkidegoko erregistro batean inskribatuta baldin badago, Administrazioak ofizioz kontsultatuko ditu haren datuak.
-
Administrazioak ofizioz kontsultatuko du betekizun hau betetzen duzun ala ez.
-
Desgaitasun onartua egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Indarrean daukazun desgaitasun-maila onartuaren ziurtagiria, erakunde eskudunak egindakoa. Jatorrizko ziurtagiria edo ziurtagiriaren kopia konpultsatua aurkeztu behar da.
-
Lana lortzeko zailtasuna egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuak egindako jatorrizko txostena edo txostenaren kopia konpultsatua.
-
Zerbitzu medikuen premia duzula egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Euskal Osasun Zerbitzuko medikuek emandako jatorrizko ziurtagiria edo ziurtagiriaren kopia konpultsatua. Ziurtagiri horretan, hau adierazi beharko da:
- Inplantearen premia, hobekuntza eta, hala badagokio, errehabilitazioa.
- Zerbitzu hori osasun-babes publiko arruntaren parametroen barruan ez dela sartzen.
-
Errenta-mailaren datuak egiaztatze aldera, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Aurreko urteko PFEZ aitorpenaren kopia egiaztatua. Kopia hori dagokion zerga-administrazioak emango du.
Administrazioari baimena ematen badiozu errenta-mailaren datuak kontsultatzeko, ez duzu dokumenturik aurkeztu behar.
PFEZ aitortu beharrik ez baduzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Pertsona fisikoaren diru-sarreren ziurtagiria, dagokion zerga-administrazioak emandakoa
Ekarpenezkoak ez diren prestazioak (hau da, aldez aurretik Gizarte Segurantzaren araubideren batean kotizatu gabe jaso daitezkeen prestazioak) jasotzen badituzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Pertsona fisikoaren diru-sarreren ziurtagiria, Gizarte Segurantzak emandakoa
Ekarpenezkoak ez diren prestazioak (hau da, aldez aurretik Gizarte Segurantzaren araubideren batean kotizatu gabe jaso daitezkeen prestazioak) jasotzen badituzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu sarrera ekonomikoak egiaztatze aldera:
- Pertsona fisikoaren diru-sarreren ziurtagiria, Gizarte Segurantzak emandakoa
Besteren kontura lan egiten baduzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Kontzeptu guztiengatik jasotako sarrera gordinen ziurtagiria, enpresak edo enplegatzaileak emandakoa
Pentsioduna bazara edo diru-laguntzaren bat jasotzen baduzu, dokumentu hau aurkeztu behar duzu:
- Diru-sarreren ziurtagiria, erakunde ordaintzaileak emandakoa
Besteren konturako langilea izanez gero, diru sarrera egiaztatzen da:
- Enpresak edo enplegatzaikeak igorritako sarrera- gordin ziurtagiriaren kopia.
-
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu, egiaztatzeko semearen, alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza:
- Eskatzailea eta semea, alaba edo ardurapeko adingabea (azken hori inskribatuta baldin badago) ageri diren familia-liburua edo orrien kopia konpultsatuak.
Banantze, dibortzio edo deuseztasun kasuetan, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu, egiaztatzeko semearen, alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza:
- Seme, alaba edo ardurapeko adingabearen zaintza eta jagoletza emateko ebazpen judizialaren jatorrizko agiria edo kopia konpultsatua.
Adopzio, tutoretza edo harreraren kasuetan, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu, egiaztatzeko seme, alaba edo ardurapeko adingabearen zaintza:
- Eskatzailea eta semea, alaba edo ardurapeko adingabea (azken hori inskribatuta baldin badago) ageri diren familia-liburua edo orrien kopia konpultsatuak.
- Adopzio, tutoretza edo harreraren ebazpen judizialaren jatorrizko agiria edo kopia konpultsatua.
-
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Bizikidetza-unitatearen (unitateko kide guztiek azaldu behar dute) jatorrizko errolda-txartela edo txartelaren kopia konpultsatua.
Oharra: Zure udalak edo dagokizun administrazioak zerbitzu elektronikorik baldin badu, dokumentu elektroniko gisa jaitsi dezakezu errolda-txartela.
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizkidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Errolda-bulegoan baja emateko jatorrizko eskabidea edo eskabidearen kopia konpultsatua.
-
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Jatorrizko errolda-txartela edo txartelaren kopia konpultsatua.
Oharra: Zure datuak kontsultatzeko baimena ematen badiozu Administrazioari, ez duzu agiririk aurkeztu behar.
-
Administrazioak ofizioz kontsultatuko du betekizun hau betetzen duzun ala ez.
Zergak Nafarroako Foru Komunitatean ordaintzen badituzu, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Zerga-betebeharrak betetzearen jatorrizko ziurtagiria edo ziurtagiriaren kopia konpultsatua, Foru Ogasunak egina.
-
-
Zure datuak kontsultatzeko baimena ematen badiozu Administrazioari, ez daukazu dokumenturik aurkeztu beharrik. Zure adostasuna markatu eskabidean.
Adostasunik ematen ez baduzu, agiri hauetako baten kopia aurkeztu beharko duzu:
- Nortasun Agiri Nazionala (NAN)
- Atzerritarren Identifikazio Zenbakia (AIZ)
- Pasaportea
-
Familia ugaria duzula egiaztatze aldera, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Familia ugariaren jatorrizko agiria edo agiriaren kopia konpultsatua.
Administrazioari baimena ematen badiozu familia ugaria (familia ugariaren txartela) duzula egiaztatzeko Familia eta Komunitate Politikarako Zuzendaritzan, ez duzu dokumenturik aurkeztu behar. Adierazi eskabidean Administrazioari baimena ematen diozula.
-
Dokumentu hau aurkeztu dezakezu genero-indarkeriaren biktima zarela egiaztatzeko:
- Fiskaltzaren txostenaren jatorrizko agiria edo agiriaren kopia konpultsatua.
Dokumentu hau aurkeztu dezakezu genero-indarkeriaren biktima zarela egiaztatzeko:
- Genero-indarkeriako gertakarien ondorioz, biktima babesteko neurriak ezartzen dituen kondena-epaiaren jatorrizko agiria edo agiriaren kopia konpultsatua.
Dokumentu hau aurkeztu dezakezu genero-indarkeriaren biktima zarela egiaztatzeko:
- Eskabidea aurkeztean indarrean dagoen biktima babesteko aginduaren jatorrizko agiria edo agiriaren kopia konpultsatua.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
-
Ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafea egiaztatzeko | Ekonomia-jardueren epigrafean inskribatuta egotea
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu egiaztatzeko ekonomia-jardueren gaineko zergaren epigrafe batean alta egoeran zaudela:
-
Zerga betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko. | Zerga-betebeharrak egunean ordainduta izatea
Laguntza hau eskuratzeko, zerga betebeharrak betetzen dituzula ziurtatu behar duzu.
Oharra: Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Ordezkaritza-ahalorde nahikoa egiaztatzeko | Ordezkari izateko ahalmen nahikoa izatea
Merkataritza-sozietateetan (SA eta SM), kooperatiba, elkarte eta fundazioen kasuetan legezko ordezkariak justifikatu egin behar du ordezkari izateko ahalmen nahikoa duela.
-
Erakundea legez eratuta dagoela edo dagokion erregistroan inskribatuta dagoela egiaztatzeko | Legez eratuta egotea
Erakundeek hau egin behar dute:
- Legez eratuta daudela egiaztatu.
- Ordezkariaren nortasuna egiaztatu.
- Ordezkari izateko ahalmen nahikoa egiaztatu.
- Daukaten forma juridikoaren arabera dagokien erregistroan inskribatuta egon.
-
Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko | Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak egunean ordainduta izatea
Laguntza hau eskuratzeko, Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak betetzen dituzula egiaztatu behar duzu.
Oharra: 1/1997 Legegintzako Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Desgaitasun onartua egiaztatzeko | Onartutako desgaitasun bat izatea
Desgaitasun-portzentajearen balorazioa 1971/1999 Errege Dekretuak arautzen du.
-
Lana lortzeko zailtasuna izatea egiaztatzeko | Enplegua lortzeko zailtasun bereziren bat izatea
Eskatzaileak lana lortzeko aparteko zailtasuna izan beharko du.
- Zerbitzu medikuen premia egiaztatzeko | Zerbitzu medikoen premia izatea
-
Pertsona fisikoen errenta-maila egiaztatzeko. | Errenta-maila ..........izatea
Errenta-maila (PFEZ) egiaztatzeko, dagokion dokumentazioa aurkeztu beharko duzu PFEZ aitorpena egiteari aitortu beharra baduzu ala ez.
-
Seme-alabaren edo ardurapeko adingabearen zaintza egiaztatzeko | Seme-alaba edo ardurapeko adingaberen baten zaintza edo jagoletza izatea
-
Bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko | Bizikidetzako unitatea zein kidek eratzen duten jakinaraztea
Dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu zure bizikidetza-unitatearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko:
- Eskatzailearen bizilekuari buruzko datuak egiaztatzeko | Bizilekua hemen izatea:
-
Zerga betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko. | Zerga-betebeharrak egunean ordainduta izatea
Laguntza hau eskuratzeko, zerga betebeharrak betetzen dituzula ziurtatu behar duzu.
Oharra: Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Terrorismo biktima izatea egiaztatzeko | Terrorismoaren biktima izatea
Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar duzu.
- Pertsona fisikoaren nortasuna egiaztatzeko | Pertsona fisikoaren nortasuna
-
Familia ugaria duzula egiaztatzeko | Familia ugaria izatea
001922-
Oharra: Familia ugariaren titulua:
- Euskal Autonomia Erkidegoan, foru-aldundiek ematen dute.
- Familia ugaria dela egiaztatzen du, eta eskubidea ematen du onura jakin batzuk jasotzeko.
- Seme edo alaba zaharrenak 21 urte betetzen dituen arte balio du (edo 26 urte betetzen dituen arte, ikasten ari bada), baldin eta familia barruan aldaketarik gertatzen ez bada.
Familia ugariaren egiaztagirian, titulu horren iraungitze-data agertzen da. Data horren aurretik berritu behar da dokumentua; bestela, balioa galduko du.
- Genero-indarkeriaren biktima izatea egiaztatzeko | Genero-indarkeriaren biktima izatea
Komunikazioa egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- beharrezko dokumentazioa prestatu
- egongo balira, formularioak bete
- eskaera bete
- eskaera eta dokumentazio guztia aurkeztu adierazitako aurkezpen-lekuetan
Eskabidea kanal presentzialatik aurkeztu nahi baduzu, eskabide-orria betetzeko bi aukera dituzu:
1. Eskabide-orria ordenadorean bete eta datuak Administrazioaren sistema informatikoan "gorde".
- Geroago eskabide-orria inprimatu, eskuz bete eta sinatu, eta Eusko Jaurlaritzako herritarrei arreta emateko bulegoetan edo legez ezarritako beste erregistro-guneetan (Eusko Jaurlaritzarekin lankidetza hitzarmena sinatu duten Udaletxeak eta posta-bulegoak) aurkeztu beharko duzu, eskabideak aurkezteko deialdiak ezarritako epean.
- Aukera hau erabiliz, zure eskabide-orria Administraziora heltzen denean dagoenekoz zure datuak tramitazio-bulegoaren eskutan egongo dira, horrela espedientearen tramitazioa erraztuz.
- Administrazioak eskabide-orriaren datuak hilabete batean gordeko ditu eta Administrazioak datu hoiek bakarrik erabiliko ditu baldin eta zuk paperezko eskabidea goian aipatutako lekuetan epe barruan aurkezten duzun.
2. Eskabide-orria bete gabe inprimatu, eskuz bete eta sinatu eta Eusko Jaurlaritzako herritarrei arreta emateko bulegoetan aurkeztu.
Oharra: Zure eskubidea da ez aurkeztea eskatzen den dokumentazioa, baldin eta Administrazioak dagoeneko bere esku badauka edota ez bada eskatzen prozedurari aplika dakizkiokeen arauetan (Administrazio Publikoen eta Administrazio-Prozedura Erkideko Araubide Juridikoko azaroaren 26ko, 30/1992 Legeko 35 Artikuluan). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako "emandako dokumentazioa" atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
Abisua: Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Para hacer la comunicación, deberá:
- preparar toda la documentación necesaria
- rellenar los formularios, si los hubiera
- cumplimentar la solicitud
- presentarla la solicitud en los lugares de presentación señalados
En caso de tramitar la solicitud de forma presencial, usted dispone de dos opciones para cumplimentar el formulario:
1. Cumplimentar el formulario en el ordenador y "guardar" los datos en el sistema informático de la Administración.
- Después deberá imprimir el formulario, firmarlo de forma manuscrita y entregarlo en los lugares señalados en el plazo de presentación de solicitudes establecido.
- Si utiliza esta opción, cuando su solicitud y, en su caso, los documentos adjuntos lleguen a la unidad tramitadora ésta ya dispondrá de sus datos, facilitando así la tramitación del expediente.
- Tenga en cuenta que la Administración guardará los datos que usted ha aportado durante un mes, y solo los utilizará si usted presenta en plazo la solicitud en formato papel en los lugares indicados anteriormente.
2. Imprimir el formulario vacío, cumplimentarlo y firmarlo de forma manuscrita entregarlo en los lugares señalados en el plazo de presentación de solicitudes establecido.
Nota: Es un derecho de la ciudadanía, no presentar documentos no exigidos por las normas aplicables al procedimiento de que se trate, o que ya se encuentren en poder de la Administración actuante (Artículo 35 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común). Para poder ejercer este derecho, en el apartado Documentación aportada anteriormente de la solicitud, cumplimentará la información de los documentos entregados.
Aviso: El seguimiento del estado del expediente se podrá realizar a través de Mi carpeta.