Bitartekarien Erregistroa
- Erakundea:
- Ongizatea, Gazteria eta Erronka Demografikoa
Deskribapena
Bitartekarien Erregistroa. Bitartekarien Erregistroa sortuta, bitartekaritza-lana kalitate-maila jakin batez beteko dela bermatu nahi da, zeregin hori lege honetan eskatutako baldintzak betetzen dituzten pertsonek egingo dutela eta arlo horretan profesional horiek bakarrik jardungo dutela, kontrolatzeko beharra dagoelako. Beste alde batetik, Bitartekarien Erregistro honen bidez, herritarrek erraz jakin dezakete nortzuk ari diren arlo horretan lanean, hau da, zein pertsonak eskaintzen dituzten bitartekaritza-zerbitzuak, baita eskuragarri dauden bitartekaritza-zerbitzuak zein diren ere. Bitartekarien Erregistroa eta erregistro horretan inskribatzeko egiaztatu beharreko familia-bitartekaritzako prestakuntza zehazten duen azaroaren 21eko 246/2012 Dekretuak arautu du.
Bitartekarien Erregistroaren Zerrenda (PDF, 470 KB) (2024ko urriaren 31an eguneratua)
Oharra: dokumentu guztien jatorrizko agiria edo kopia konpultsatua aurkeztuko da
Pertsona bitartekarien inskripzioa berritzea
Inskripzioa berritzeko, bitartekariek etengabeko prestakuntza egiaztatu beharko dute, honako hau, hain zuzen: familia-bitartekaritzarekin lotutako gaietan bost urtean zehar egindako ikastaro, mintegi edo jardunaldi berriak, 50 ordu metagarrikoak gutxienez. Gai zibilei eta merkataritzakoei buruzko auziekin lotutako etengabeko prestakuntzan Estatuko gobernuak bestelako eduki edo iraupenak zehazten baditu, prestakuntza hori kontuan hartu beharko da.
Bitartekarien Erregistroko inskripzioak ezereztatzea
Bitartekarien Erregistroko inskripzioak honako arrazoi hauengatik ezereztuko dira:
- Bitartekariak eskatuta.
- Erregistroan inskribatutako bitartekariak hiltzea edo ezgaitze-adierazpena aurkeztea.
- Jarduera behin betiko etetea.
- Bitartekari gisa inskribatuta egoteko eskatutako baldintzak edo eskakizunak gerora ez betetzea.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Ongizatea, Gazteria eta Erronka Demografikoa / Gazteria eta Erronka Demografikoaren Sailburuordetza > Haur, Nerabe eta Familia Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Ongizatea, Gazteria eta Erronka Demografikoa / Gazteria eta Erronka Demografikoaren Sailburuordetza > Haur, Nerabe eta Familia Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Berdintasun, Justizia eta Gizarte Politiketako Saila
- Familia eta Haurren Zuzendaritza
- T: 945 01 94 25
- bitartekarien.erregistro@euskadi.eus
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Bitartekarien eskabidea: 0606903
- Pertsona bitartekarien inskripzioa berritzea: 0606904
- Bitartekarien Erregistroko datuak aldatzea : 0606901
- Bitartekarien Erregistroko inskripzioak ezereztatzea: 0606902
Bitartekarien eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
Lau pausu jarraitu beharko dira:
- eskabidea bete,
- dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi,
- eskabidea sinatu,
- bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak.
Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
|
-
Zure burua identifikatzeko ziurtagiri elektroniko bat erabili baldin baduzu (NANa edo herritarren ziurtagiria), ez daukazu dokumenturik erantsi beharrik.
-
Hezkuntza Ministerioan erregistratutako unibertsitate-titulu ofizial bat baduzu eta Administrazioari baimena ematen badiozu datuak Hezkuntza Ministerioko tituluen erregistroan kontsultatzeko, ez duzu dokumenturik aurkeztu behar. Adierazi eskabidean Administrazioari baimena ematen diozula.
Homologatu gabeko atzerriko titulu bat baduzu edo Administrazioari baimena ematen ez badiozu, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Unibertsitate-titulu ofizialaren kopia eskaneatua (PDF formatuan).
-
Baldintza hau betetzen duzula egiaztatzeko, agiri hauek aurkeztu behar dituzu
- Euskara-maila egiaztatzeko ziurtagiria
Zure datuak Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistroan ba daude eta administrazioari kontsultatzeko baimena ematen badiozu administrazioari, ez daukazu agiririk aurkeztu beharrik
-
Betekizun hau egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Atzerriko hizkuntzen ezagutzari buruzko ziurtagiria, kasuan-kasuan dagokion erakundeak emana (PDF formatuan).
- Pertsona fisikoaren nortasuna
-
Eskatutako unibertsitate-titulua izatea
Pertsona fisiko bati eta Hezkuntza Ministerioan (MEC) erregistratutako unibertsitate-titulu ofizialak:
Bitartekariek Zuzenbide, Psikologia, Pedagogia, Psikopedagogia, Gizarte Lan edo Heziketa Sozialeko unibertsitate-titulua edo gradu-titulua aurkeztu beharko dute, edota parekoa den hezkuntza, zuzenbide, gizarte edo psikologia arloetako beste edozein unibertsitate-titulu edo gradu-titulu.
-
Gutxienez homologatutako graduondoko ikastaro bat egiaztatu beharko da. Xehetasunak:
Familia-bitartekaritzan eskumenak dituen Eusko Jaurlaritzako Zuzendaritzak 6. artikuluan aurreikusitako prozeduraren arabera homologatuko ditu unibertsitateek, elkargo profesionalek edo horiek ordezkatuz jarduten duten entitateek antolatutako familia-bitartekaritzari buruzko prestakuntza espezifikoko ikastaroak. Ikastaro horiek 200 ordukoak izango dira gutxienez, eta Dekretu honen eranskinean adierazitako gai-multzoak eman beharko dituzte oso-osorik. Eranskineko gai-multzo bakoitza emateko, 50 ordu beharko dira gutxienez. Ikastaroak aurrez aurrekoak edo erdi aurrez aurrekoak izango dira. Edozein modutan, bloke praktikoa aurrez aurrekoa izango da.
Familia-bitartekaritzako graduondoko ikastaroak, berariazko prestakuntza teoriko-praktikoa ematen dutenak eta Eusko Jaurlaritzak homologatuak:
http://www.gizartelan.ejgv.euskadi.eus/r45-contpfc/eu/contenidos/informacion/mediacion_cursoshomologados/eu_medfami/index.shtml
-
Euskara ezaguera
Kontuan hartuko den bitartekariaren euskarazko hizkuntza-gaitasuna euskararen ezagutza da egiaztagiriak eta ziurtagiriak baliokidetu, eta Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuko mailekin parekatzen dituen azaroaren 9ko 297/2010 Dekretuak xedatutakoaren arabera egiaztatutakoa.
Euskarazko hizkuntza-gaitasuna egiaztatzeko, joan honako esketa honetara: Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistro Bateratua (ETZEB)
Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistro Bateratua (ETZEB) Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzaren ekimenez sortutako doako zerbitzu publikoa da. Herri-administrazio eta erakundeei nahiz herritarrei informazioa eskaintzen die pertsonek egiaztatuta dituzten titulu eta ziurtagiriei buruz.
Bertan jasotzen da erakunde edo sail ezberdinek kudeatzen dituzten titulu eta ziurtagirien erregistroetako informazioa.
- HAEE
- Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
- Osasun Saila eta Kultura Saila
- HABE (Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea)
-
Atzerriko hizkuntzen ezagutza
Hizkuntza ofizialak ez diren bestelako hizkuntzei buruzko hizkuntza-gaitasuna hartuko da kontuan, baldin eta interesdunak dena delako hizkuntza horretan bitartekaritza-lanak egiteko behar besteko hizkuntza-gaitasuna duela jasotzen duen erantzukizunpeko adierazpena aurkezten badu.
Eskaera egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- dokumentu guztien jatorrizko agiria edo kopia konpultsatua aurkeztuko da,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Eskabidea kanal presentzialatik aurkeztu nahi baduzu, eskabide-orria betetzeko bi aukera dituzu:
1. Aukera:
- Eskabide-orria ordenadorean bete
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde,
- inprimakia inprimatu,
- eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu beharko duzu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean.
2. Aukera:
- Eskabide-orria bete gabe inprimatu, eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean,
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde.
|
-
Zure datuak kontsultatzeko baimena ematen badiozu Administrazioari, ez daukazu dokumenturik aurkeztu beharrik. Zure adostasuna markatu eskabidean.
Adostasunik ematen ez baduzu, agiri hauetako baten kopia aurkeztu beharko duzu:
- Nortasun Agiri Nazionala (NAN)
- Atzerritarren Identifikazio Zenbakia (AIZ)
- Pasaportea
-
Hezkuntza Ministerioan erregistratutako unibertsitate-titulu ofizial bat baduzu eta Administrazioari baimena ematen badiozu datuak Hezkuntza Ministerioko tituluen erregistroan kontsultatzeko, ez duzu dokumenturik aurkeztu behar. Adierazi eskabidean Administrazioari baimena ematen diozula.
Homologatu gabeko atzerriko titulu bat baduzu edo Administrazioari baimena ematen ez badiozu, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Unibertsitate-titulu ofizialaren jatorrizko agiria edo agiriaren kopia konpultsatua.
-
Baldintza hau betetzen duzula egiaztatzeko, agiri hauek aurkeztu behar dituzu
- Euskara-maila egiaztatzeko ziurtagiria
Zure datuak Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistroan ba daude eta administrazioari kontsultatzeko baimena ematen badiozu administrazioari, ez daukazu agiririk aurkeztu beharrik
-
Betekizun hau egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztu behar dituzu:
- Atzerriko hizkuntzen ezagutzari buruzko jatorrizko ziurtagiria edo kopia konpultsatua, kasuan-kasuan dagokion erakundeak emana.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
- Pertsona fisikoaren nortasuna
-
Eskatutako unibertsitate-titulua izatea
Pertsona fisiko bati eta Hezkuntza Ministerioan (MEC) erregistratutako unibertsitate-titulu ofizialak:
Bitartekariek Zuzenbide, Psikologia, Pedagogia, Psikopedagogia, Gizarte Lan edo Heziketa Sozialeko unibertsitate-titulua edo gradu-titulua aurkeztu beharko dute, edota parekoa den hezkuntza, zuzenbide, gizarte edo psikologia arloetako beste edozein unibertsitate-titulu edo gradu-titulu.
-
Gutxienez homologatutako graduondoko ikastaro bat egiaztatu beharko da. Xehetasunak:
Familia-bitartekaritzan eskumenak dituen Eusko Jaurlaritzako Zuzendaritzak 6. artikuluan aurreikusitako prozeduraren arabera homologatuko ditu unibertsitateek, elkargo profesionalek edo horiek ordezkatuz jarduten duten entitateek antolatutako familia-bitartekaritzari buruzko prestakuntza espezifikoko ikastaroak. Ikastaro horiek 200 ordukoak izango dira gutxienez, eta Dekretu honen eranskinean adierazitako gai-multzoak eman beharko dituzte oso-osorik. Eranskineko gai-multzo bakoitza emateko, 50 ordu beharko dira gutxienez. Ikastaroak aurrez aurrekoak edo erdi aurrez aurrekoak izango dira. Edozein modutan, bloke praktikoa aurrez aurrekoa izango da.
Familia-bitartekaritzako graduondoko ikastaroak, berariazko prestakuntza teoriko-praktikoa ematen dutenak eta Eusko Jaurlaritzak homologatuak:
http://www.gizartelan.ejgv.euskadi.eus/r45-contpfc/eu/contenidos/informacion/mediacion_cursoshomologados/eu_medfami/index.shtml
-
Euskara ezaguera
Kontuan hartuko den bitartekariaren euskarazko hizkuntza-gaitasuna euskararen ezagutza da egiaztagiriak eta ziurtagiriak baliokidetu, eta Hizkuntzen Europako Erreferentzi Marko Bateratuko mailekin parekatzen dituen azaroaren 9ko 297/2010 Dekretuak xedatutakoaren arabera egiaztatutakoa.
Euskarazko hizkuntza-gaitasuna egiaztatzeko, joan honako esketa honetara: Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistro Bateratua (ETZEB)
Euskara Tituluen eta Ziurtagirien Erregistro Bateratua (ETZEB) Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzaren ekimenez sortutako doako zerbitzu publikoa da. Herri-administrazio eta erakundeei nahiz herritarrei informazioa eskaintzen die pertsonek egiaztatuta dituzten titulu eta ziurtagiriei buruz.
Bertan jasotzen da erakunde edo sail ezberdinek kudeatzen dituzten titulu eta ziurtagirien erregistroetako informazioa.
- HAEE
- Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
- Osasun Saila eta Kultura Saila
- HABE (Helduen Alfabetatze eta Berreuskalduntzerako Erakundea)
-
Atzerriko hizkuntzen ezagutza
Hizkuntza ofizialak ez diren bestelako hizkuntzei buruzko hizkuntza-gaitasuna hartuko da kontuan, baldin eta interesdunak dena delako hizkuntza horretan bitartekaritza-lanak egiteko behar besteko hizkuntza-gaitasuna duela jasotzen duen erantzukizunpeko adierazpena aurkezten badu.
Eskaera egiteko dezakezu:
- beharrezko dokumentazioa prestatu
- dokumentu guztien jatorrizko agiria edo kopia konpultsatua aurkeztuko da
- egongo balira, formularioak bete,
- eskaera bete
- eskaera, eta dokumentazio guztia, aurkeztu adierazitako aurkezpen-lekuetan.
Observaciones:
- Zure eskubidea da ez aurkeztea eskatzen den dokumentazioa, baldin eta Administrazioak dagoeneko bere esku badauka edota ez bada eskatzen prozedurari aplika dakizkiokeen arauetan (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako "emandako dokumentazioa" atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Zure izenean ari bazara:
- Datu personalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona baten ordezkari badiharduzu:
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkoin datuak. Titularra atalean, eta zureak Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari baten bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Kanal presentziala erabiliz prozeduraren agiriak aurkezteko, inprimakia bete behar duzu eta seinalatutako aurkezpen-lekuetan aurkeztu.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Bitartekarien eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Eskaera egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Eskabidea kanal presentzialatik aurkeztu nahi baduzu, eskabide-orria betetzeko bi aukera dituzu:
1. Aukera:
- Eskabide-orria ordenadorean bete
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde,
- inprimakia inprimatu,
- eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu beharko duzu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean.
2. Aukera:
- Eskabide-orria bete gabe inprimatu, eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean,
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde.
|
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Eskaera egiteko dezakezu:
- beharrezko dokumentazioa prestatu
- egongo balira, formularioak bete,
- eskaera bete
- eskaera, eta dokumentazio guztia, aurkeztu adierazitako aurkezpen-lekuetan.
Observaciones:
- Zure eskubidea da ez aurkeztea eskatzen den dokumentazioa, baldin eta Administrazioak dagoeneko bere esku badauka edota ez bada eskatzen prozedurari aplika dakizkiokeen arauetan (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako "emandako dokumentazioa" atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Zure izenean ari bazara:
- Datu personalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona baten ordezkari badiharduzu:
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkoin datuak. Titularra atalean, eta zureak Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari baten bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Kanal presentziala erabiliz prozeduraren agiriak aurkezteko, inprimakia bete behar duzu eta seinalatutako aurkezpen-lekuetan aurkeztu.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Inprimakia betetzeko informazioa:
Zure izenean ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Titularra.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona edo entitate baten ordezkari gisa ari bazara:
- Eskatzailea atalean, aukera ezazu Ordezkaria.
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkion datuak Titularra atalean, eta zureak, Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Dokumentazioa aurkezteko, inprimakia bete eta adierazitako lekuetan aurkeztu.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Bitartekarien eskabidea eta dokumentazioan datuak aldatzea
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Eskaera egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Eskabidea kanal presentzialatik aurkeztu nahi baduzu, eskabide-orria betetzeko bi aukera dituzu:
1. Aukera:
- Eskabide-orria ordenadorean bete
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde,
- inprimakia inprimatu,
- eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu beharko duzu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean.
2. Aukera:
- Eskabide-orria bete gabe inprimatu, eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean,
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde.
|
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Eskaera egiteko dezakezu:
- beharrezko dokumentazioa prestatu
- egongo balira, formularioak bete,
- eskaera bete
- eskaera, eta dokumentazio guztia, aurkeztu adierazitako aurkezpen-lekuetan.
Observaciones:
- Zure eskubidea da ez aurkeztea eskatzen den dokumentazioa, baldin eta Administrazioak dagoeneko bere esku badauka edota ez bada eskatzen prozedurari aplika dakizkiokeen arauetan (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako "emandako dokumentazioa" atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Zure izenean ari bazara:
- Datu personalak atalean, bete itzazu titularrari dagozkion datuak.
- Sina ezazu eskabidea.
Beste pertsona baten ordezkari badiharduzu:
- Datu pertsonalak atalean, bete itzazu ordezkatzen duzun pertsonari dagozkoin datuak. Titularra atalean, eta zureak Ordezkaria atalean.
- Sina ezazu eskabidea.
Oharra: Erakundeak ordezkari baten bidez aritzen dira beti.
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Kanal presentziala erabiliz prozeduraren agiriak aurkezteko, inprimakia bete behar duzu eta seinalatutako aurkezpen-lekuetan aurkeztu.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Bitartekarien Erregistroko inskripzioan ezereztea
Bitartekarien Erregistroko inskripzioak honako arrazoi hauengatik ezereztuko dira:
– Bitartekariak eskatuta.
– Erregistroan inskribatutako bitartekariak hiltzea edo ezgaitze-adierazpena aurkeztea.
– Jarduera behin betiko etetea.
– Bitartekari gisa inskribatuta egoteko eskatutako baldintzak edo eskakizunak gerora ez betetzea.
– Bitartekari-lanetan ez jarduteko behin betiko zeharpen irmoa jasotzea.
– Indarraldia iraungitzea.
– Jarduerarekin jarraitu ezina eragiten duen bestelako edozein arrazoi gertatzea.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Eskaera egiteko, honako hauek egin behar dituzu:
- identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan,
- dokumentazioa bete, PDF formatuan (edo onartutako beste batean), eskaneatu eta ordenagailuan gorde,
- inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde,
- zerbitzu elektronikora sartu.
Oharrak:
- Hiritarren eskubidea da, Administrazio jardulearen boterean edo aurkitzen duten prozedurarako arau aplikagarriek ez eskatutako dokumentua ez aurkeztea, (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako emandako Dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
Eskabidea kanal presentzialatik aurkeztu nahi baduzu, eskabide-orria betetzeko bi aukera dituzu:
1. Aukera:
- Eskabide-orria ordenadorean bete
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde,
- inprimakia inprimatu,
- eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu beharko duzu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean.
2. Aukera:
- Eskabide-orria bete gabe inprimatu, eskuz bete eta sinatu,
- eta aipatutako lekuetan aurkeztu, inprimakiak aurkezteko deialdiak ezarritako epean,
- datuak eta dokumentu beharrezkoek, Administrazioaren sistema informatikoan gorde.
|
Zuzenean: Herritarrentzako aurrez aurre zerbitzua
Erregistro-gaietan laguntzeko bulegoak
Eusko Jaurlaritzako bulegoak dira, informazioa emateko, laguntza bidez izapidetzeko eta dokumentazioa erregistratzeko (101. eta 102. artikuluak, 91/2023 Dekretua, ekainaren 20koa, herritarrei arreta integral eta multikanala ematekoa eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izatekoa).
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Eskaera egiteko dezakezu:
- beharrezko dokumentazioa prestatu
- egongo balira, formularioak bete,
- eskaera bete
- eskaera, eta dokumentazio guztia, aurkeztu adierazitako aurkezpen-lekuetan.
Observaciones:
- Zure eskubidea da ez aurkeztea eskatzen den dokumentazioa, baldin eta Administrazioak dagoeneko bere esku badauka edota ez bada eskatzen prozedurari aplika dakizkiokeen arauetan (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 53. artikulua). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako "emandako dokumentazioa" atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
- Espedientearen egoeraren segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.