Eremu eta ardatz estrategikoak
Herritarrak triangeluaren goiko erpinean kokatuz administrazioaren zerbitzuen eta politiken azken hartzaile gisa, harreman- eta zerbitzu-eredu bana proposatzen dira:
- Harreman-eredua herritarrak legitimazio demokratikoaren hartzaile izatearekin lotuta dago, eta gobernu irekiaren esparruan, besteak beste, gardentasuna eta, herritarren parte-hartzea eta zuzeneko lankidetza eskatzen ditu.
- Zerbitzu-ereduak honako hauekin du zerikusia: herritarrak, erabiltzaileak diren aldetik, ardatz dituzten zerbitzu publikoak; kalitatezko zerbitzu publikoak, efikazak eta efizienteak, modu integral batean eta kanal anitzen bidez, eta modu proaktiboan ematen direnak, eta gero eta pertsonalizatuagoak direnak.
Harreman-eredua zein zerbitzu-eredua kudeaketa publiko aurreratuan, antolaketan, prozesuetan eta etengabe hobetzen ari diren tresnetan oinarritu behar dira, aurrerapen teknologikoak modu berritzailean txertatuz.
ARDATZ 2030 planaren eremu estrategikoak eta ardatzak jarduera-ildoen arabera taldekatzen diren helburuetan hedatzen dira:
Eremu estrategikoa | Ardatza | Gaia edo jarduketa-ildoa |
---|---|---|
I. Gobernu zuzena, berdinzalea eta elebiduna | Kudeaketaren eta antolaketaren kultura | Kudeaketa aurreratuaren eredua |
Balioak | ||
Integritatearen Euskal Sistema | ||
Emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna | Emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna | |
Euskara zerbitzu- eta lan-hizkuntza | Euskara zerbitzu- eta lan-hizkuntza | |
II. Gobernu berritzailea eta etengabeko ikaskuntzan diharduena | Araudia | Gobernantzaren, berrikuntza publikoaren eta gobernu digitalaren esparru juridikoa |
Gobernantza publikoaren arloko erregelamendu-garapena | ||
Pertsonak | Administrazioa berrantolatzea eta gaztetzea | |
Talentuaren kudeaketa osoa | ||
Elkarrizketa soziala | ||
Antolaketa | Kide anitzeko organoak | |
Gobernantza publikoaren zeharkakotasuna | ||
Azpiegiturak | Batera Zerbitzuen Katalogoa sustatzea | |
Soluzioak eta zerbitzuak garatzea | ||
Soluzioak eta aplikazioak modernizatzea eta arrazionalizatzea | ||
Berrikuntza teknologikoa sustatzea EAEko sektore publikoan | ||
III. Herritarrak ardatz dituen Gobernu digitala | Herritarrei arreta integrala eta kanal anitzekoa ematea | Tresnak eta prozesuak |
Aldaketaren kudeaketa | ||
Emandako funtzioak eta zerbitzuak | ||
Funtzionario gaituak | ||
Zerbitzu eta Prozeduren Katalogo Korporatiboa | ||
Erregistro elektroniko orokorra | ||
Ahalordeen erregistroa | ||
Interneteko presentzia | ||
Herritarrek zerbitzu elektronikoekin duten gogobetetze-maila | ||
Zerbitzu digitalak | Prozeduretarako ereduak eta metodologiak | |
Administrazio elektronikoaren plataforma erkidea hedatu eta garatzea | ||
Bizi-ekitaldien proaktibotasuna eta ikuspegia (herritarren unea) | ||
Aldaketaren kudeaketa eta profesional publikoen gaikuntza digitala | ||
Zerbitzu elektronikoen eskaintza eta erabilera sustatzea | ||
IV. Datuetan oinarritutako Gobernua, kontuak ematen dituena | Datuen eta informazioaren gobernantza | Datuaren gobernantza-eredua |
Datuaren adierazpena | ||
Datuaren Bulegoa sortzeko erregelamendua garatzea | ||
Datu pertsonalen babesa | ||
Datu-errepositorio partekatua: datu bakarra eta estekatua | ||
Dati irekiak | ||
Planifikazioa | Plangintza estrategikoa | |
Emaitzetara bideratutako aurrekontu estrategikoak | ||
Ebaluazioa eta kontu-ematea | Politika publikoen ebaluazioa | |
Maila anitzeko gobernantza | Administrazioen arteko eta administrazio barruko lankidetza, egungo eta etorkizuneko administrazioaren bilakaerarako eta diseinurako | |
Tokiko Politika Publikoen Euskal Kontseilua eta kide anitzeko organoak | ||
V. Gobiernu irekia | Komunikazio publikoa | Sare sozialak eta Interneteko presentzia |
Herritarren parte-hartzea sare sozialetan | ||
Gardentasuna | Gardentasun-indizeak | |
Publizitate aktiboa | ||
Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea | ||
Herritarren parte-hartzea eta lankidetza | Open Government, OGP-Euskadi | |
Gobernu-kalitatearen Europako indizea | ||
Elkarlan sariak | ||
Herri-ekimenak |