Kultura eta Hizkuntza Politika Saila

Arautegia

Inprimatu

AGINDUA, 1998ko abenduaren 11koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, pertsona helduen oinarrizko prestakuntzako ikasleen ebaluazioari buruzkoa, zuzeneko eta urrutiko hezkuntzan.

Identifikazioa

  • Lurralde-eremua: Autonomiko
  • Arau-maila: Agindua
  • Organo arau-emailea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
  • Jadanekotasuna-egoera: Indarrean

Aldizkari ofiziala

  • Aldizkari ofiziala: EHAA (Euskal Herria)
  • Aldizkari-zk.: 22
  • Hurrenkera-zk.: 531
  • Xedapen-zk.: ---
  • Xedapen-data: 1998/12/11
  • Argitaratze-data: 1999/02/02

Gaikako eremua

  • Gaia: Hezkuntza
  • Azpigaia: ---

Testu legala

Unibertsitate Erreformari buruzko abuztuaren 25eko 11/1983 Lege Organikoaren arabera, unibertsitate institutuak nagusiki zientzia eta teknika arloetako ikerkuntzan edo artegintzan diharduten zentroak dira; zentro horiek irakaskuntza espezializatuekin edo doktoretza-kurtsoekin lotutako irakaslanak burutu ditzakete, eta beren arloko gaietan aholkularitza teknikoa eman dezakete. Aipatutako legeak xedatzen duenez, unibertsitate institutuak sortzea dagokion autonomia erkidegoak erabakiko du, Unibertsitateko Gizarte Kontseiluak proposatuta eta Unibertsitateen Kontseiluak bere txostena eman ondoren.

Martxoaren 18ko 70/1985 Dekretuaren bidez onartu ziren Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Estatutuek unibertsitate institutuekin zerikusia duten hainbat alderdi arautzen dute: zein mota ezberdin dauden (propioak, atxikiak, mistoak eta unibertsitateartekoak), Gizarte Kontseiluari horiek sortzeko eskabidea egiteko zein izapide egin behar den, eta eskabidearekin batera aurkeztu beharreko memorian zer jaso behar den. Estatutu horietan zehazten denaren arabera, institutu mistoak beste erakunde pribatu edo publiko batzuekiko lankidetzan sortutako zentroak dira; hori burutzeko egiten den hitzarmenak lankide diren entitateekiko menpekotasun bikoitza eta Barne Araudia ezarri beharko ditu.

Bestalde, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren egitura organikoa ezartzen duen abenduaren 12ko 510/1995 Dekretuak xedatutakoari jarraituz, Zientzi Politikarako Zuzendaritzak txosten bat eman beharko du ikerketarako institutuak eta zentroak sortu aurretik.

Teknologia Mikroelektronikoaren Unibertsitate Institutu Mistoa, zeina UPV / EHUren Gizarte Kontseiluak unibertsitate institutu misto gisa sortzea eskatu baitu, erakunde hauen arteko lankidetzatik sortu da: Unibertsitatea, Arabako Foru Aldundiko Foru eta Toki Administrazio eta Eskualde Garapenerako Saila eta Euskal Autonomia Erkidegoko Industri Elektronikoen Elkartea (AIEPV).

Teknologia Mikroelektronikoaren Unibertsitate Institutu Mistoa sortzeko izapideak bete egin dira, Unibertsitateko Gobernu Batzordeak lankidetza-hitzarmena sinatzeko erabakia hartu baitzuen; ondoren, UPV / EHUko Gizarte Kontseiluak Jaurlaritzari eskatu zion unibertsitate institutu misto gisa sor dezan.

Ondorioz, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte Kontseiluaren proposamena eta Unibertsitateen Kontseiluaren zein Zientzi Politikarako Zuzendaritzaren aldeko txostenak ikusita, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren proposamenez eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 1999ko urtarrilaren 19an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

Atal bakarra.– Teknologia Mikroelektronikoaren Unibertsitate Institutu Mistoa sortzea, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen unibertsitate institutu misto gisa, Arabako Foru Aldundiko Foru eta Toki Administrazio eta Eskualde Garapenerako Sailarekin eta Euskal Autonomia Erkidegoko Industri Elektronikoen Elkartearekin (AIEPV) lankidetzan.

GEHIGARRIZKO XEDAPENA

Institutuaren jarduerak hura sortzearren aurkezturiko memorian jasotakoari jarraituko dio; beraren oinarrizko finantziazioak, berriz, ez du bat ere kargurik sortuko Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorretan.

Lehena.– Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari eskumena ematen zaio dekretu honetan xedatutakoa garatzeko arauak eman ditzan.

Vitoria-Gasteizen, 1999ko urtarrilaren 19an.

Lehendakaria,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Hezkuntza, Unibertsitate

eta Ikerketa sailburua,

INAXIO OLIVERI ALBISU.

1998ko maiatzaren 29an Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuak emandako Aginduak Euskal Autonomia Erkidegoko pertsona helduen oinarrizko prestakuntzako berariazko curriculuma ezarri zuen, eta irakaskuntza-ikaskuntzaren ebaluazioa jarraia, integratua, banan-banakoa eta partaidetza bultzatzen duena izango dela ezartzen du. Era berean, pertsona helduen hezkuntzako ebaluazioaren berezko ezaugarriak aipatzen ditu.

Apirilaren 19ko 160/1994 Dekretuak (ekainaren 9ko EHAA), ikasleen eskubide eta betebeharrei buruzkoak, L.O.D.E.ren 6. atalarekin bat etorriz, eskubide hori ebaluazio-irizpide eta gutxieneko helburuak argitaratuz bermatzea eskatzen du. Horrek, ebaluazio-prozesuari buruzko datu garrantzitsu guztiei buruzko informazio etengabea sortuko du, erreklamazio-prozedura ezartzeari mugatu barik.

Bere aldetik, 1992ko urriaren 30eko Aginduak (azaroaren 11ko EAO), L.O.G.S.E.k arautzen dituen araubide orokorreko irakaskuntzen ebaluazio-txostenen oinarrizko elementuak ezartzen ditu, bai eta ikasleen mugikortasuna bermatzeko behar diren eta ebaluazio-prozesutik datozen baldintza formalak ere.

Hala ere, pertsona helduen oinarrizko prestakuntzako irakaskuntzen antolaketa eta lehen mailako hezkuntza eta derrigorrezko bigarren hezkuntzako arlo eta gaietako antolaketa desberdinak dira, azkenean ematen den titulazioa berdina izan arren, eta ikasleen ebaluazioa irakaskuntza horietara egokitzea komeni da.

Irakaskuntza horietan hasierako ebaluazioak daukan garrantzia azpimarratu behar da. Pertsona heldu bakoitzari derrigorrez egin behar zaio, eta aldez aurretik zeuzkan ezagutzak eta eskarmentua, eta itxaropen eta interesak sartuko dira. Horiek guztiek bere prestakuntza zehazten lagunduko dute.

Era berean, Agindu honen helburua ez da irakaskuntza-prozesuak ebaluazioa, irakasleen lana eta curriculum-proiektua arautzea. Hala ere, saio bakoitzeko derrigorrezko emaitzen azterketatik garrantzizko datu eta ondorioak ateratzea agintzen du; datu eta ondorio horiek kontuan hartu beharko dira ikastetxearen ebaluazioan, azaroaren 20ko 9/1995 Lege Organikoak aurreikusten duen moduan.

Agindu honek, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari 213/1994 Dekretuaren Azken Xedapenetatik Lehenak ematen dizkion eskumenak erabiliz, Dekretu horren 18. atalean jasotakoa betetzen du eta Euskal Autonomia Erkidegoko pertsona helduen oinarrizko prestakuntzako ikasleen ikaskuntzaren ebaluazioa arautzen du.

Hori guztia dela-eta, honakoa

  1. atala.– Ikasleen ebaluazioaren helburuak.

  1. – Ikasleen ikaskuntza-prozesuaren ebaluazioaren helburuak dira euren hezkuntza-probetxua baloratzea, orientazio pertsonala, akademikoa eta profesionala egiteko beharrezko datuak lortzea, eta zailtasunak gertatzen diren momentuan antzematea, horien arrazoiak aurkitzeko eta neurri egokiak hartzeko.

  2. – Helburu nagusi horiek ez dituzte alde batera uzten erabilitako metodo eta prozeduren balorazioa, irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuen balorazioa, eta ikastetxearen barruko eta kanpoko ebaluazioan egingo den curriculum-proiektuaren balorazioa. Azken hori azaroaren 20ko 9/1995 Lege Organikoaren 29. atalak eskatzen du. Aipatutako ebaluazio horretan, ikasleen ebaluazioaren emaitzak beti hartuko dira kontuan, bai eta EAEn egiten diren hezkuntza-sistemaren ebaluazioetan ere.

  1. atala.– Ikasleen ebaluazioaren ezaugarriak.

    Ikasleen ebaluazioa honelakoa izango da:

  1. – Jarraia: ekintza sistematikoa eta iraunkorra izango da, irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuan integratua, modulu bakoitza bere arloan eta fasearen testuinguruan baloratuz.

  2. – Integratua: derrigorrezko eta aukerako modulu bakoitzaren ikuspegitik eta fase bakoitzaren oinarrizko prestakuntzaren arloen ikuspegitik hartu beharko da kontuan helburu nagusietan definitutako gaitasun orokorrak lortzen diren ala ez.

  3. – Banan-banakoa: ikasle bakoitzaren ezaugarri desberdintzaileak kontuan hartuz, eta bere ikaskuntza-prozesuaren alderik garrantzitsuenei buruzko informazioa emanez.

  4. – Partaidetza bultzatzen duena: autoebaluazioa eta taldearekiko agertzen diren oharrak kontuan hartuz.

  1. atala.– Ebaluazioa egiteko erreferentzia-esparrua.

  1. – Pertsona helduen oinarrizko prestakuntzaren curriculuma ezartzen duen Aginduaren 11. atalari jarraiki, ikasleen ebaluazioa egiteko, arloetako helburuak eta ikastetxearen Gizartearentzako Hezkuntza Proiektuan ezarritako ebaluazio-irizpideak hartuko dira kontuan.

  2. – Euskal Autonomia Erkidegoko pertsona helduen oinarrizko prestakuntzaren berariazko curriculuma ezartzen duen 1998ko maiatzaren 29ko Aginduaren 16. atala betez, curriculum-proiektuak arlo bakoitzeko helburu, eduki eta irizpideen fase bakoitzerako zehaztapena eta banaketa izan behar du.

    Proiektu horretan, ikasleak modulu bat egin aurretik beste bat, derrigorrezkoa edo aukerakoa, oinarri modura, gainditu behar dutela ezarri ahal izango du ikastetxeak, egoki baderitzo.

    Erabaki horiek, Agindu honetan ezartzen diren mugen barruan, hauetara zabalduko dira gutxienez: ikasleen aurrerapen akademikoari buruzko informazioa lortzeko estrategia eta baliabide egokienetara, ikasleak bere ebaluazioan eta taldearen ebaluazioan parte hartzeko prozeduretara, sustapen-irizpideetara eta saioetako ebaluazio-prozesura bertara.

  3. – Hezkuntzako Ikuskaritzak ikastetxea bakoitzeko Curriculum Proiektuari buruzko txostena egin beharko du. Txosten horretan atal bat idatziko du ebaluazioaren planteamenduari buruzko erabakietaz, eta beren-beregi azalduko du atal honetan ezarritakoa betetzeari buruzko iritzia, lehen aipatutako 1998ko maiatzaren 29ko Aginduaren 16. atalean jasotako aldeak kontuan hartuz.

  4. atala.– Ebaluazioaren arduradunak.

  1. – Irakasle-ekipoa modu kolegiatuan arituko da prozesu osoan, eta taldeko ikasleen ikaskuntzaren ebaluazioa egiteko arduraduna izango da, bai eta prozesu horretan hartzen diren erabakien arduraduna ere.

  2. – Taldeko irakasle tutoreak koordinatuko du irakasle-ekipoaren jarduera prozesu osoan eta ebaluazio-saio bakoitzean.

  1. atala.– Hasierako ebaluazioa.

  1. – Ikaslearen hasierako ebaluazioa derrigorrez egingo da HEE ikastetxean prestakuntza-prozesua hasten denean. Horren helburua ikaslearen hasierako egoera ezagutzea da, pertsona heldua modulu eta faserik egokienean jartzeko. Horrela, aurrerapen handiagoak egingo ditu eta bere ezaugarrietarako prestakuntza-biderik egokiena aukeratzen lagunduko zaio.

  2. – Ikuspegi horretatik, HEEn ikasten hasi nahi duten pertsona helduekin eduki beharreko kontaktua ez da ezagutza-proba soil batzuk izan behar; beste alde batzuk ere ikusi behar dira, hala nola bere gaitasunak, trebetasunak, motibazioak, interesak eta itxaropenak; hain zuzen ere, elkarrizketen bidez hobeto bil daitezkeen gauzak dira. Hasierako lehen ebaluazio hori beharrezkoa da aldez aurretik prestakuntzaren bat egiaztatzen dutenekin ere, batez ere ez badute prestakuntza hori aspaldi eguneratu.

  3. – Hasierako ebaluazioaren ondorioz ikasleak gainditu dituen moduluak bere espedientean adieraziko dira, eta gainditu dituen irakaskuntza arautuak, aurkeztutako egiaztagiriak eta egindako frogen emaitzak kontuan hartuko dira.

    Lehen Hezkuntza gaindituta edo Oinarrizko Hezkuntza Orokorreko seigarren maila gaindituta daukatenek bigarren faseko moduluak modu automatikoan gaindituko dituzte. Era berean, irakaskuntza arautuan, hau da OHO, LH, IEE edo DBHn, gainditutako arlo edo gaiak moduluen edukiekin egokitzen badira, modulu horiek baliozkotu egingo dira. Eskola Graduatu Titulua daukatenek hirugarren faseko azken modulu biak baino ez dituzte egin beharko. Gainera, ikastetxeek modulu bat edo batzuk gainditu direla ezartzeko aukera izango du, modulu horien edukiak, aurkeztutako programa ez-arautuen egiaztagirien arabera edo hasierako ebaluazioaren arabera, ondo gaindituta badaude, euren Gizartearentzako Hezkuntza Proiektuan ezartzen dituzten baldintzetan.

  4. – Pertsona helduek euskarazko irakaskuntzatik salbuesteko eska dezakete, gainerako irakaskuntza arautuen baldintza berberekin.

  5. – Irakasle-ekipoak, ebaluazio hori oinarritzat hartuta, egokien deritzen multzoak egingo ditu irailean eta otsailean, pertsona helduak talde eta modulu egokienetan jarriz. Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzari horren guztiaren berri emango dio, hark onespena eman dezan eta martxan jar dezan.

  6. – Hasierako ebaluazioan ikasleren batek hezkuntza premia bereziak dauzkala ikusten bada, ikastetxeak neurri egokiak hartuko ditu horiei erantzuteko eta, behar izanez gero, banako curriculum-egokitzapenak egoteko, 1998ko uztailaren 24ko Aginduan (abuztuaren 31ko EHAA) ezarritako arauak betez. Hori guztia ahalik eta lasterren egingo da, gehienez ere matrikulatu eta hilabetean.

  7. – Ebaluazio hori egiteko beharrezkotzat jotzen diren baliabideak Gizartearentzako Hezkuntza Proiektuan aurreikusi beharko dira.

  1. atala.– Etengabeko ebaluazioa.

  1. – Ikaskuntza-prozesu osoan, taldearen tutoreak koordinatutako irakasle-ekipoak pertsona helduen etengabeko ebaluazioa egingo du, modulu bakoitzaren denboraren herena modu erregularrean joan bada klasera. Ikasle bakoitzaren prozesua baloratuko da eta egoki jotzen diren neurriak hartuko dira bere ikaskuntzan aurrerapen hobea egin dezan. Hartzen diren erabaki guztiak bilera-aktan idatziko dira.

  2. – Ebaluazioa etengabea denez gero, prozesu osoan hartutako oharren eta egindako ekintzen emaitza izango da balorazioa, bai eta ikaslearen autoebaluazioarena ere.

  1. atala.– Ebaluazio-saioak.

  1. – Irakasle-ekipoan taldean klasea ematen duten irakasle guztiak egongo dira eta tutoreak koordinatuko du. Pertsona helduen ikaskuntzaren ebaluazioa egingo du ebaluazio-saioetan, ebaluazio arruntean eta azken ebaluazioan. Lauhilekoan, taldearen irakasle-ekipoak ebaluazio-saio bi egingo ditu gutxienez; horietako bat lauhilekoaren amaieran egingo da.

  2. – Ebaluazio-saioan, irakasle-ekipoak ikasle bakoitzaren arlo hauek, beste batzuen artean, aztertuko ditu:

    • Etapako eta Arloetako helburu nagusietan jasotako gaitasunak eskuratze-mailari buruzko iritzia.

    • Arloetako edukien eskuratze-mailari buruzko iritzia.

    • Hezkuntza-neurri gehigarriak aplikatzea, behar izanez gero.

  3. – Era berean, taldearen emaitza globalak, egoera eta arazoak aztertuko dira, eta azken horiek konpontzeko neurri egokiak erabiliko dira. Azterketa horiek kontuan hartuko dira ikastetxeen partehartzeari, ebaluazioari eta gobernuari buruzko azaroaren 20ko 9/1995 Lege Organikoaren 29. atala betetzeko egin behar den ikastetxearen barruko eta kanpoko ebaluazioan.

  4. – Tutoreak saio bakoitzeko akta idatziko du. Bertan agertuko dira arauzko egoerak (leku-egunak, bertaratu direnak eta ez direnak) eta lortutako akordioak. Gainera, interesatuak hala eskatzen badu, akordioetan izan diren kontrako iritziak agertu beharko dira. Akta horiek ikastetxean egongo dira, tutoreak gordeko ditu eta ikastetxeko eta Hezkuntza Ikuskaritzako gobernu-organoen eskura egongo dira.

  5. – Antolamendu eta Jarduera Araudian (AJA) eta Barne Araudian (BA), ikasleek ebaluazio-saioetan parte hartzeko modua eta horiek bertan dauden artean eztabaidatuko diren gaiak zehaztuko dute ikastetxeek. Gai horiek ez dira inoiz egoera pertsonalei buruzkoak izango.

  1. atala.– Moduluen azken ebaluazioa.

  1. – I. fasean, pertsona helduak faseko helburuak lortu dituenean, hurrengo fasera joateko kalifikazio osoa jasoko du, 9.1. atalean ezarritakoa betez.

  2. – Lauhileko bakoitzaren amaieran, II. eta III. faseetan, ikasleak egin dituen derrigorrezko eta aukerako moduluen ebaluazioa egingo da, eta kalifikazio bat emango zaie, 9.2. eta 9.3. ataletan jasotakoaren arabera.

  3. – Ebaluazio-saioetan, ikasle bat arlo bateko moduluetatik beste batera pasatuko den edo bertan jarraituko duen, eta egokitzat jotzen diren hezkuntza-indargarriko neurriak erabakiko ditu irakasle-ekipoak, Agindu honen 12. atalean ezarritakoaren arabera.

  4. – Fasearen amaierako ebaluazio-saioaren ondoren, tutoreak, ikasleari orientatzaileagoa eta zehatzagoa den informazioa emateko, txosten idatzia egingo du hurrengo fasera igarotzen ez diren ikasleentzat edo moduluren bat gainditu barik igarotzen diren ikasleentzat. Txosten horretan hauek jasoko dira: egindako moduluetan lortu diren kalifikazioak, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren aurrerapena eta garapena eta, hala behar izanez gero, proposatzen diren hezkuntza-indargarriko neurriak.

  1. atala.– Kalifikazioak.

  1. – I. fasean, kalifikazio osoarekin, Gai edo Ez Gai, fase hori gainditu den ala ez adieraziko da.

  2. – II. fasean, modulu bakoitza ebaluatuko da eta Gai edo Ez Gai kalifikazioa emango zaie.

  3. – III. fasean, lauhilekoaren azken saioan, modulu bakoitza ebaluatuko da eta honako kalifikazioak emango zaizkie: Bikain, Oso Ongi, Ongi, Nahiko edo Gutxiegi.

  1. atala.– Hirugarren faseko azken saioa.

  1. – Saio horretan, Agindu honen 8. atalean jasotakoaren arabera ebaluatzeaz gain, irakasle-ekipoak Bigarren Hezkuntzan Graduatu Titulua emateko proposamenak erabakiko ditu, eta irakasle-ekipoak ikaslearen etorkizun akademiko eta profesionalari buruz emango duen aholku orientatzailea entzungo du tutoreak.

  2. – Ebaluazio-aktetan ikasleek lortutako kalifikazioak agertuko dira, eta Bigarren Hezkuntzan Graduatu Titulua emateko proposamena egingo da.

  3. – Bigarren Hezkuntzan Graduatu Titulua emateko proposamenaren datu berberak espediente akademikoan adieraziko dira.

  1. atala.– Dokumentuak.

  1. – Ikasleen ikaskuntzaren ebaluazioaren emaitzak, Agindu honetan ezarritakoaren arabera, honako dokumentuetan agertuko dira: Lau hileko ebaluazio-aktetan, fase bakoitzaren amaierako ebaluazio-aktetan, eta ikaslearen espediente akademikoan. Dokumentu horiek Agindu honen I. eta II. Eranskinetan daude, eta ikastetxean denbora mugagabean gordeko dira, idazkariaren ardurapean. Ikastetxea desagertuz gero, lurralde ordezkaritzak neurri egokiak erabiliko ditu handik eramateko eta gordetzeko.

  2. – Lau hileko ebaluazio-saioetan, II. eta III. faseetan, tutoreak Ebaluazio-akta beteko du. Bertan agertuko dira talde bakoitzeko ikasle guztiak eta egin dituzten derrigorrezko eta aukerako moduluetako kalifikazioak. Akta horiek irakasle-ekipoak sinatuko ditu, eta ikastetxeko zuzendariak ontzat emango ditu.

  3. – Ikaslearen espediente akademikoan, fasean egindako moduluen kalifikazio positiboak sartuko ditu tutoreak, bai eta ikasleari eman dion txosten idatziaren kopia bat ere. III. Kapituluan ezarritako irizpideen arabera, hurrengo modulu edo fasera igarotzen denean, igarotze horren erabakia eta data eta, behar izanez gero, hezkuntza-neurri gehigarriak sartuko dira. Bertan agertuko dira 8.3. eta 15.2. ataletan aipatzen diren arloa gainditzeko proposamen arrazoituak eta titulua emateko proposamena.

  4. – Aipatutako dokumentuez gain, irakasleek ebaluazio sistematiko eta etengabearen bidez lortutako datu guztiak gordeko dituzte, ikasleak ikasgelan behatzetik datozenak barne, eta dokumentuetan idatziko dituzte, curriculum-proiektuak ezartzen duen moduan eta aldizkakotasunarekin. Periodikotasun hori ezin izango da ebaluazio-saioetarako ezartzen dena baino txikiagoa izan. Datuak ez badira dokumentuetan agertzen, ezarritako moduan, ezin izango dira kontuan hartu erreklamazio posibleak erabakitzeko.

  1. atala.– Promozioaren ezaugarriak HHEn.

  1. – Agindu honetan, promozioaz hitz egiten dugunean, arlo bakoitzaren barnean fase batetik hurrengora igarotzea ulertzen dugu, eta fase bakoitzaren barnean modulu batetik, derrigorrezkoa edo aukerakoa, beste batera igarotzea, ikastetxeko Gizartearentzako Hezkuntza Proiektuan horien arteko mailak ezarri badira.

  2. – Arlo baten barruan fase batetik hurrengora igarotzeko, edo modulu batetik maila handiago bateko modulu batera igarotzeko, ikasleak aurreko arloan edo moduluan kalifikazio positiboa lortu beharko du.

  3. – Ikasleek fase bat gaindituko dute fase hori osatzen duten arlo eta aukerako moduluetan kalifikazio positiboa lortzen dutenean.

  1. atala.– Promozioa kalifikazio negatiboarekin.

  1. – Ikastetxearen Gizartearentzako Hezkuntza Proiektuan ezarri diren irizpideen arabera, ikasle batek fase bateko arlo bat gainditu duela adieraz dezake irakasle-ekipoak, nahiz eta moduluren batean ebaluazio txarra izan. Horrelako adierazpen bat egiteko, irakasleen heren bik uste izan behar dute ikasleak arlo horretako gaitasunak garatu dituela eta helburu orokorrak gainditu dituela. Era berean, goragoko modulura igarotzea erabaki dezake, kideen artean adostasun arrazoitua dagoenean.

  2. – Ikasle batek fase bateko arlo bat gainditu duela agertzea edo erabakitzea bere espediente akademikoan adieraziko da; behar izanez gero, lehen aipatutako txosten arrazoitua ere sartu egingo da.

  3. – Arlo bateko moduluren batean kalifikazio negatiboa daukan ikasle bat promozionatzea ala ez erabaki baino lehen, irakasle-ekipoak ikaslearen iritzia entzun beharko du. Ebaluazio-saioaren aktan argi adieraziko da elkarrizketa hori egin dela eta gaiari buruz interesatuak daukan iritzia.

  4. – Ikaslea moduluren batean kalifikazio negatiboarekin promozionatzen bada, irakasle-ekipoak hezkuntza-neurri gehigarriak proposatuko dizkio, eta ikaslearen espediente akademikoan adieraziko dira.

  1. atala.– Fase berean geratzea.

  1. – Arlo baten barruan, hurrengo fasera igarotzen ez diren ikasleek kalifikazio negatiboa eskuratu duten arlo horretako moduluak egin beharko dituzte. Era berean, kalifikazio negatiboa jaso eta hurrengo mailara igaro ez direnean aurreko mailako moduluak berriro egin behar izango dituzte. Kasu horretan, ez da espedienteko lauki hori beteko.

  2. – Arlo bateko fase berean geratzeak ez du esan nahi beste arlo batzuetan hurrengo fasera igaro ez daitekeenik.

  1. atala.– Ebaluazio negatiboa jaso duten moduluen helburuak gainditzea.

  1. – Ebaluazioa etengabea denez gero, modulu batek balorazio positiboa jasotzeak arlo bereko moduluen ebaluazio negatiboak gainditzea dakar, ikastetxearen Gizartearentzako Hezkuntza Proiektuaren arabera aurreko mailakoak direnean.

  2. – Ikasleak ez badu ebaluazio negatiboa jaso duen modulua berriro egiten, irakasle-ekipoak ebaluazio-saioan hartu dituen hezkuntza-neurri gehigarrien arabera zehaztuko da modulu horretako helburuak lortu dituela.

  1. atala.– Titulazioa.

  1. – III. faseko arlo eta modulu guztiak gainditu dituzten ikasleek, horien ordu-kopuru osoa eskatzen direnen berdina bada gutxienez, Bigarren Hezkuntzan Graduatu Titulua jasotzeko eskubidea izango dute. Horren bidez Batxilergora eta berariazko Lanbide Heziketako erdi-mailako prestakuntza-zikloetara sartzeko aukera izango dute.

  2. – Ohiz kanpo, modulu batean ebaluazio negatiboa jaso duten ikasleei Bigarren Hezkuntzan Graduatu Titulua ematea proposa dezake irakasle-ekipoak, ekipo horren gehiengoak, inoiz ez heren bi baino gutxiago, Euskal Autonomia Erkidegoko pertsona helduen oinarrizko prestakuntzako curriculuma ezartzen duen 1998ko ekainaren 19ko Aginduaren 3. atalean aipatutako gaitasunak eskuratu dituztela uste badute. Modulu batean ebaluazio txarra jaso duen ikasleari titulua emateko proposamenaren erabakiari txosten idatzi bat erantsiko zaio, irakasle-ekipoaren heren biak onartuta.

  3. – Titulua emateko proposamena ikastetxeko zuzendariak aurkeztuko du, arauz zehazten den moduan.

  1. atala.– Egiaztatzea.

  1. – H.H.E. egiten duten ikasle guztiek, behar dutenean, egindako ikasketak eta modulu eta arlo guztietan lortutako kalifikazioak adierazten dituen egiaztagiri bat eska dezakete. Era berean, H.H.E.ko ikastetxe batean titulua eskuratu gabe ikasketak amaitutzat jotzen dituztenei holako egiaztagiri bat emango zaie.

  2. – Egiaztagiri hori, 1992ko urriaren 30eko Aginduaren 11.4. atalaren arabera, idazkariak egingo du, zuzendariak ontzat emanda. Egiaztagiri horren berri emango da espediente akademikoan.

  1. atala.– Publizitatea.

  1. – Antolamendu eta Jarduera Araudiak (AJA) eta Barne Araudiak (BA), ikastetxe publiko eta pribatuetan, hurrenez hurren, ikasleek ikastetxeko curriculum-proiektua ezagutzen dutela bermatu beharko dute, eta interesatu guztiek Agindu honen 3.2. atalak aipatzen dituen aldeak ezagutzen dituztela bermatuko dute.

  2. – Era berean, arlo edo moduluaren ekipoek eta irakasle guztiek helburuak, arlo eta modulu bakoitzean ebaluazio positiboa lortzeko gutxienez eska daitezkeen edukiak eta kalifikazio-irizpideak ezagutarazten dituztela bermatu beharko dute.

  1. atala.– Ikasleentzako informazioa.

  1. – H.H.E.ko ikastetxeek ikasleekin komunikatzeko bide erraz eta eraginkorrak ezarri behar dituzte, ikasle horiek irakaskuntza eta ikaskuntzarekin, eta, batez ere, eskola-emaitzekin, lotutako ekintzei buruzko informazio guztia eskuratzeko aukera izan dezaten.

  2. – Tutorearen betebeharrak alde batera utzita, irakasleek ezin diote ezetzik esan ikasleei, banaka, aipatutako gaiei buruz eskatzen dieten informazio guztia emateari. Horretarako, A.J.A.k edo Barne Araudiak ezarriko dituzte beharrezko neurriak.

  3. – Lauhilekoaren azkenean gutxienez, ikasleek informazio idatzia jasoko dute egindako moduluen kalifikazioei buruz, eta lauhileko ebaluazio-saioetan irakasle-ekipoak adierazitako alderik garrantzitsuenei buruz. Ikastetxeko zuzendaritzak beharrezko neurriak erabiliko ditu ikasleek informazio hori jasotzen dutela ziurtatzeko.

  1. atala.– Zuzendutako lanak, probak eta ariketak berrikustea.

  1. – Ikasleek zuzendutako lan, proba eta ariketa guztiak ikusteko aukera izango dute, lan horiek euren errendimentuaren ebaluazioan eragina izango badute. Zuzenketa hori ez da kalifikazio koalitatiboa edo koantitatiboa soila izango; egindako hutsen edo akatsen azalpena edo kalifikazioaren azalpen arrazoitua eduki beharko du.

  2. – Era berean, alegazioak aurkeztu eta berrikuspena eskatzeko aukera izango dute. A.J.A.k edo Barne Araudiak ezarriko dute prozedura, epeak eta berrikuspena egiteko baldintzak zehaztuz. Kontuan hartuko da irakasleentzat izaera loteslea daukatela curriculum ofizialak, ikastetxeko curriculum-proiektuak, ikasgelako programazioek eta publiko egindako kalifikazio-irizpideek.

  1. atala.– Erreklamazioen prozedura amaierako ebaluazioetan.

  1. – A.J.A.k edo Barne Araudiak barneko erreklamazio-prozedura bat ezarriko dute, ikasleen eskubide eta betebeharrei buruzko apirilaren 19ko 160/1994 Dekretuan jasotakoarekin bat.

  2. – Erreklamazioak ikastetxean erabaki ondoren, ikasleak edo irakasleak ez badaude ados erreklamazio idatzia aurkeztu ahal izango dute Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzan, zazpi eguneko epean. Erreklamazio-idazkia ikastetxeko zuzendaritzaren bitartez aurkeztuko da.

  3. – Zuzendariak Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzara bidaliko ditu erreklamazio-idazkia eta erreklamaziogileak aurkeztutako agiriak, bai eta egoki deritzon agiri guztiak ere, zazpi eguneko epean.

  4. – Hezkuntzako Ikuskaritzak txosten bat emango dio lurralde-ordezkaritzari zazpi eguneko epean. Ondoren, ordezkaritzak, erreklamazioa erabakitzeko, hauek hartuko ditu kontuan: Agindu hau, ikastetxeko curriculum-proiektua, aztertzen ari den arlo edo moduluaren programazioa, jendaurrean jarritako eska daitezkeen gutxienekoak eta kalifikazio-irizpideak, ikaslearen ariketa, lan, proba eta azterketak, eta, egoki izanez gero, kalifikazio bera daukaten beste ikasle batzuenak eta erreklamaziogileak eskatzen duen kalifikazioa daukaten beste ikasle batzuenak. Oso kontuan hartuko dira Agindu honen 23. atalean aipatutako proben emaitzak, egin izan diren kasuan.

  5. – Lurralde-ordezkaritzak ikastetxeko zuzendaritzaren bidez emango dio bere erabakiaren berri ikasleari, erreklamatu den kalifikazioa ipini duen irakasleari, eta taldeko irakasle-ekipoari, ikuskaritzaren txostena jaso eta zazpi eguneko epean.

  1. atala.– Kalifikazioak justifikatzen dituzten agiriak gordetzea.

  1. – Lauhilekoaren edozein unetan probak, lanak eta ariketak ikusteko aukera izan dadin, irakasleek ikastetxean gorde beharko dituzte eskola-aldi osoan eta, gutxienez, lauhilekoaren azken ebaluazioaren ondorengo erreklamazio-epea bukatu eta hiru hilabetean.

  2. – Epe hori bukatuta, bota edo ikasleei emateko aukera izango da, erreklamazioren bat izan eta horren erabakirako kontuan hartu behar ez badira. Ondorio horietarako, Agindu honetako 21. atalean aipatutakoak hartu beharko direla kontuan ulertuko da.

  3. – Dena den, erreklamazio bat erabakitzeko kontuan hartu behar diren ariketa edo dokumentuak gorde egin beharko dira, horiei buruzko erabaki administratibo edo ekintza judizialen bat posible den bitartean.

  1. atala.– Hezkuntzako Ikuskaritzaren eskuhartzea.

    Ikasleek euren errendimentua objektibotasun osoko irizpideen bidez ebaluatzeko eskubidea bermatzeko, Hezkuntzako Ikuskaritzak, ikastetxe publiko eta pribatuetara egiten dituen bisitetan, Agindu honetan ezarritakoa betetzen dela ziurtatuko du, ebaluazio-aktak eta espediente akademikoak bete eta gorde egiten direla gainbegiratuko du, ebaluazioari buruzko dokumentazioa aztertuko du, eta bere ekimenez edo erreklamazioren bat dela-eta probak edo ariketak proposatzeko aukera izango du. Proba horiek arlo edo moduluko irakasle-ekipoak egingo ditu, eta Hezkuntzako Ikuskaritzak proba horiek zuzenean gainbegiratu ahal izango ditu, horretarako izendatutako espezialisten bidez.

Lehena.– Lanbide Heziketako Zuzendaritzari ematen zaio Agindu honetan jasotakoa interpretatzeko, aplikatzeko eta garatzeko behar diren xedapen guztiak emateko ahalmena.

Vitoria-Gasteiz, 1998ko abenduaren 11.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

INAXIO OLIVERI ALBISU.

LAUHILEKOA / CUATRIMESTRE: IKASTURTEA / CURSO: TALDEA / GRUPO:

IKASTETXEA / CENTRO: HERRIA / LOCALIDAD:

Kodea / Código:

HELBIDEA / DIRECCIÓN: P.K. / C.P.

LURRALDEA / TERRITORIO:

IKASLE-KOPURUA, GUZTIRA: IGARO DIRA / PROMOCIONAN:

N.º TOTAL DE ALUMNOSEZ DIRA IGARO / NO PROMOCIONAN:

Ord. zka. IZENA / NOMBREKALIFIK. IE

  1. º OrdenABIZENAK / APELLIDOS CALIFIC. DP

Ord. zka. IZENA / NOMBREKALIFIK. IE

  1. º OrdenABIZENAK / APELLIDOS CALIFIC. DP

    G: Gai EG: Ez gai IE: Igarotzearen erabakia I:Igarotzen du EI: Ez du igarotzen

    A: Apto NA: No apto DP: Decisión sobre la promoción P: Promociona NP: no promociona

    ZUZENKETAK / ENMIENDAS:

    ...............................(en), .......(e)ko, .......................ren ......an

    ..................................., ....... de .......................... de ........

    E. ZUZENDARIA TUTOREA Taldearen irakasleak / Los/as profesores/as del grupo:

    V.º B.º EL/LA DIRECTOR/A EL/LA TUTOR/A

    (Ikastetxeko zigilua)

    (Sello del centro)

LAUHILEKOA / CUATRIMESTRE: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

IKASTURTEA / CURSO ACADÉMICO: ........................................................... TALDEA / GRUPO: ..............................................................

IKASTETXEA / CENTRO: . . ................................................................................ HERRIA / LOCALIDAD: .......................................................

Kodea / Código: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

HELBIDEA / DIRECCIÓN: . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ K.P./C.P. ..................................................................

LURRALDEA / TERRITORIO: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Ikasle-kopurua, guztira / N.º Total de alumnos/as: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Lauhileko honetan ikasle-taldeari eskainitako aukerako moduluak / Módulos opcionales ofertados al grupo de alumnos durante el cuatrimestre:

(1) ...................................................................... (...... ordu / horas)

(2) . . . . . .. . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

(3) ..................................................................... (...... ordu / horas)

(4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK

RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALES

Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK

    RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALES

    Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

    soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    G: Gai EG: Ez gai S: Salbuetsita EA: Ez Aurkeztua

    A: Apto NA: No E: Exento NP: No presentado

    ZUZENKETAK / ENMIENDAS: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    ...............................(en), .......(e)ko, .......................ren ......an

    ........................................, ....... de .......................... de ........

    E. ZUZENDARIA TUTOREA Taldearen irakasleak/ Los/as profesores/as del grupo:

    V.º B.º EL/LA DIRECTOR/A EL/LA TUTOR/A

    (Ikastetxeko zigilua)

    (Sello del centro)

LAUHILEKOA / CUATRIMESTRE: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ............................................................................

IKASTURTEA / CURSO ACADÉMICO: ........................................................... TALDEA / GRUPO: ..............................................................

IKASTETXEA / CENTRO: . . ................................................................................ HERRIA / LOCALIDAD: .......................................................

Kodea / Código: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

HELBIDEA / DIRECCIÓN: . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ K.P./C.P. ..................................................................

LURRALDEA / TERRITORIO: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Ikasle-kopurua, guztira / N.º Total de alumnos/as: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Lauhileko honetan ikasle-taldeari eskainitako aukerako moduluak / Módulos opcionales ofertados al grupo de alumnos durante el cuatrimestre:

(1) ...................................................................... (...... ordu / horas)

(2) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

(3) ..................................................................... (...... ordu / horas)

(4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK

RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALES

Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK

    RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALES

    Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

    soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    G: Gutxiegi N: Nahikoa O: Ongi OO: Oso Ongi B: Bikain S: Salbuetsita EA: Ez Aurkeztua

    IN: Insuficiente SF: Suficiente BI: Bien NT: Notable SB: Sobresaliente EX: Exento NP: No presentado

    ZUZENKETAK / ENMIENDAS: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    ...............................(en), .......(e)ko, .......................ren ......an

    ........................................, ....... de .......................... de ........

    E. ZUZENDARIA TUTOREA Taldearen irakasleak/ Los/as profesores/as del grupo:

    V.º B.º EL/LA DIRECTOR/A EL/LA TUTOR/A

    (Ikastetxeko zigilua)

    (Sello del centro)

LAUHILEKOA / CUATRIMESTRE: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

IKASTURTEA / CURSO ACADÉMICO: ........................................................... TALDEA / GRUPO: ..............................................................

IKASTETXEA / CENTRO: . . ................................................................................ HERRIA / LOCALIDAD: .......................................................

Kodea / Código: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

HELBIDEA / DIRECCIÓN: . . . . . . . . . . .. . . . . ................................................................................ K.P./C.P. ..................................................................

LURRALDEA / TERRITORIO: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Ikasle-kopurua, guztira / N.º Total de alumnos/as: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Lauhileko honetan ikasle-taldeari eskainitako aukerako moduluak / Módulos opcionales ofertados al grupo de alumnos durante el cuatrimestre:

(1) ...................................................................... (...... ordu / horas)

(2) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

(3) ..................................................................... (...... ordu / horas)

(4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK IE

RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALESDP

Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK IE

    RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALESDP

    Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

    soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    G: Gai EG: Ez Gai S: Salbuetsita EA: Ez Aurkeztua IE: Igarotzearen erabakia I: Igarotzen du EI: Ez du igarotzen

    A: Apto NA: No apto EX: Exento NP: No presentado DP: Decisión sobre la promoción P: Promociona NPRO: No promociona

    ZUZENKETAK / ENMIENDAS: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    ...............................(en), .......(e)ko, .......................ren ......an

    ........................................, ....... de .......................... de ........

    E. ZUZENDARIA TUTOREA Taldearen irakasleak/ Los/as profesores/as del grupo:

    V.º B.º EL/LA DIRECTOR/A EL/LA TUTOR/A

    (Ikastetxeko zigilua)

    (Sello del centro)

    III. FASEKO AZKEN EBALUAZIOAREN AKTA

LAUHILEKOA / CUATRIMESTRE: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

IKASTURTEA / CURSO ACADÉMICO: ........................................................... TALDEA / GRUPO: ..............................................................

IKASTETXEA / CENTRO: . . ................................................................................ HERRIA / LOCALIDAD: .......................................................

Kodea / Código: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

HELBIDEA / DIRECCIÓN: . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ K.P./C.P. ..................................................................

LURRALDEA / TERRITORIO: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Ikasle-kopurua, guztira / N.º Total de alumnos/as: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

Lauhileko honetan ikasle-taldeari eskainitako aukerako moduluak / Módulos opcionales ofertados al grupo de alumnos durante el cuatrimestre:

(1) ...................................................................... (...... ordu / horas)

(2) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

(3) ..................................................................... (...... ordu / horas)

(4) . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................................................ (...... ordu / horas)

IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK TP

RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALESPT

Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    IKASLEEN ZERRENDA ALFABETIKOA ARLOAK AUKERAKO MODULUAK TP

    RELACIÓN ALFABÉTICA DE ALUMNOS/AS ÁMBITOS MÓDULOS OPCIONALESPT

    Zka. Abizenak Izena Komunik. Ezagutza Zientzia (1) (2) (3) (4)

    soziala Teknolog.

  1. ºApellidos Nombre Comunic Conocim Cientif

    SocialTecnológ

    G: Gutxiegi N: Nahikoa O: Ongi OO: Oso Ongi B: Bikain S: Salbuetsita EA: Ez Aurkeztua TP: Titulua emateko proposamena (bai, ez)

    IN: Insuficiente SF: Suficiente BI: Bien NT: Notable SB: Sobresaliente EX: Exento NP: No presentado PT: Propuesta de expedición del título (sí, no)

    ZUZENKETAK / ENMIENDAS: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................

    ...............................(en), .......(e)ko, .......................ren ......an

    ........................................, ....... de .......................... de ........

    E. ZUZENDARIA TUTOREA Taldearen irakasleak/ Los/as profesores/as del grupo:

    V.º B.º EL/LA DIRECTOR/A EL/LA TUTOR/A

    (Ikastetxeko zigilua)

    (Sello del centro)

Matrikulatze-data:

Fecha de matrículaEspediente-zkia.:

  1. º de expediente.

    IKASLEAREN DATU PERTSONALAK

    DATOS PERSONALES DEL ALUMNO/A

    1. ABIZENA / 1.er APELLIDO2. ABIZENA / 2.º APELLIDOIZENA / NOMBRE

      NAN. / DNI.HELBIDEA/KALEA/PLAZA ZKIA. SOL. LETRA

      DIRECCIÓN/CALLE/PLAZA N.º PISO LETRA

      TELEFONOA / TELÉFONOHERRIA / LOCALIDAD

      LURRALDEA / TERRITORIOP.K. / C.P.

      JAIOTZE-DATA JAIOTERRIA/HERRIA/LURRALDEA

      FECHA DE NACIMIENTO LUGAR DE NACIMIENTO/LOCALIDAD/TERRITORIO

      BIZILEKU ALDAKETAK / CAMBIOS DE DOMICILIO

      Helbidea / Domicilio Tel.

      Helbidea / Domicilio Tel.

      Helbidea / Domicilio Tel.

Gaurko egunez, goian aipatutako ikasleari ikasketa-espedientea irekitzen zaio, HHko ikasle gisa, ikastetxean.

En el día de la fecha se abre expediente académico como alumno/a de EPA. al alumno/a arriba citado en el centro

En ........................(e)n, .....(e)ko ............aren .....(e)an.

(Urtea / Año) (Hilabetea / Mes) (Eguna / Día)

ikasleak

ikastetxean eman du izena,

.....................(e)ko ...........................ren ..................(e)an, eta inskripzio-zenbakiarekin.

El/la alumno/a

ha quedado inscrito/a en el centro

con fecha con n.º de inscripción ........................................................................

Hasierako ebaluazioaren ondorioz, honako moduluak baliozkotu zaizkio:

Como resultado de la evaluación inicial, tiene convalidados los siguientes módulos:

Komunikazioa Ezagutza soziala Zientzia-teknologia Irizpidea

Comunicación Conocimiento Científico- Criterio (3)

(2) social (2) tecnológico (2)

  1. fasea

    Fase I

  2. fasea

    Fase II

  3. fasea

    Fase III

    Ikasleak hezkuntza premia bereziak dauzka / El/la alumno/a presenta necesidad educativa especial:

    Horren ondorioz, ikasleak honakoa behar du / Como consecuencia de la misma el/la alumno/a precisa (4):

    n Curriculumera sartzeko egokitzapena / adaptación de acceso al currículo

    n Curriculum-egokitzapen banakoa / adaptación curricular individualizada.

    En ......................(e)n, .....(e)ko ............. aren .....(e)an.

    (urtea / año) (hilabetea / mes) (eguna / día)

    IDAZKARIA / EL/LA SECRETARIO/A

    (1) Ikasle bat ikastetxera sartzen denean baino ez da beteko / Se cumplimentará únicamente cuando un/a alumno/a acceda al centro.

    (2) Konbalidatutako modulu-kopurua idatzi / Indicar el número de los módulos convalidados

    (3) Gainditutako ikasketa arautuak, aurkeztutako egiaztagiriak, hasierako probaren emaitzak / Estudios reglados aprobados, Certificados aportados, Resultados de prueba inicial

    (4) X batez adierazi behar duen laguntza / Elegir la ayuda que precise, marcando con una X la casilla que corresponda

ikasleak

taldean eman du izena ....................................................

ikasturtean, eta modulu hauek egingo ditu:

El/la alumno/a

durante el curso escolar queda inscrito en el Grupo

y cursará los siguientes módulos:

Moduluak Lehen lauhilekoa Bigarren lauhilekoa

Módulos Primer cuatrimestre Segundo cuatrimestre

Komunikazioaren arloa

Ámbito de Comunicación

Ezagutza sozialaren arloa

Ámbito de Conocimiento Social

Zientzia eta teknologiaren arloa

Ámbito Científico Tecnológico

Aukerako modulua

Módulo opcional

Aukerako modulua

Módulo opcional

Aukerako modulua

Módulo opcional

En .................. (e)n, ....... (e)ko ..............aren ..... (e)an.

(urtea / año) ( hilabetea / mes) (eguna / día)

IDAZKARIA / EL/LA SECRETARIO/A

(1) Ikasle bat ikastetxean dagoen ikasturte guztietan beteko da / Se cumplimentará todos los años académicos en que un/a alumno/a esté escolarizado en el centro.

Goian aipatutako ikasleak baja hartzen du

ikastetxean, eta hala geratzen da idatzia bere ikasketa-espedientean.

El/la alumno/a arriba citado causa baja en el Centro

y así queda anotado en su expediente académico personal.

En ......................(e)n, ......(e)ko ............aren ....(e)an.

(Urtea / Año) (Hilabetea / Mes) (Eguna / Día)

IDAZKARIA / EL/LA SECRETARIO/A.

Ikastetxearen eskariz ikasketa-espedientea

ikastetxera aldatzen da, ......... zkia. duen ziurtagiriaren arabera.

A petición del Centro se hace traslado del expediente académico al Centro

de acuerdo al certificado n.º: ......

En ....................(e)n, ......(e)ko ...............aren .....(e)an.

(Urtea / Año) (Hilabetea / Mes) (Eguna / Día)

IDAZKARIA/EL / LA SECRETARIO/A.

.................. egunean izan zen azken ebaluazio-saioan, ikaslea Helduen Hezkuntzako Oinarrizko Heziketako II. fasera igarotzea erabaki zen.

En la última sesión de evaluación de fecha ................se decidió la promoción del/a alumno/a a la fase II de Formación Básica para las Personas Adultas

O.E. ZUZENDARIA TUTOREA

V.ºB.º EL/LA DIRECTOR/A EL/LA TUTOR/A

(Ikastetxeko zigilua)

(Sello del centro)

ARLOAK 1. MODULUA 2. MODULUA 3. MODULUA 4. MODULUA

ÁMBITOS MÓDULO 1 MÓDULO 2 MÓDULO 3 MÓDULO 4

  • # 9 ; K A L I F I K A Z I O A & # 9 ; G a i n d i t z e - d a t a & # 9 ; K A L I F I K A Z I O A & # 9 ; G a i nditze-data KALIFIKAZIOA Gainditze-data KALIFIKAZIOA Gainditze-data

    CALIFICACIÓN Fecha de superación CALIFICACIÓN Fecha de superación CALIFICACIÓN Fecha de superación CALIFICACIÓN Fecha de superación

    (2) (2) (2) (2)

    KOMUNIKAZIOA

    COMUNICACIÓN

    EZAGUTZA

    SOZIALA

    CONOCIMIENTO

    SOCIAL

    ZIENTZIA ETA

    TEKNOLOGIA

    CIENTÍFICO-

    TECNOLÓGICO

    AUKERAKO Ordu-kop. KALIFIKAZIOA Gainditze-data AUKERAKO Ordu-kop. KALIFIKAZIOA Gainditze-data

    MODULUAK MODULUAK

    MÓDULOS N.º horas CALIFICACIÓN Fecha de superación MÓDULOS N.º horas CALIFICACIÓN Fecha de superación

    OPCIONALES(3) OPCIONALES(3)

    .............. eguneko ebaluazio-saioan ikaslea Komunikazioaren arloko 3 fasera igarotzea erabaki zen / En la sesión de evaluación de fecha .................... se decidió la promoción del/la alumno/a a la 3ª fase en el ámbito de Comunicación

    ............... eguneko ebaluazio-saioan ikaslea Ezagutza sozialaren arloko 3 fasera igarotzea erabaki zen / En la sesión de evaluación de fecha ..................... se decidió la promoción del/la alumno/a a la 3ª fase en el ámbito de Conocimiento Social

    ............... eguneko ebaluazio-saioan ikaslea Zientzia eta Teknologiaren arloko 3 fasera igarotzea erabaki zen / En la sesión de ................... se decidió la promoción del/la alumno/a a la 3ª fase en el ámbito Científico-tecnológico.

    ............... eguneko ebaluazio-saioan egiaztatu da ikasleak aukerako moduluetan kalifikazio positiboa jaso duela. Modulu horien orduak fase honetan eskatutako .......... orduak dira/orduak gainditzen dituzte. / En la sesión .................... se certifica que el/la alumno/a ha obtenido calificación positiva en módulos opcionales cuyo computo horario iguala/supera las ............... horas exigidas en esta fase.

    O.E. ZUZENDARIA TUTOREA

    1. ºB.º El/La DIRECTOR/A El/LA TUTOR /A

      (1) Kalifikazioak ez dira jarriko ikasleak kalifikazio positiboa jaso arte / No se consignarán las calificaciones hasta que el/la alumno/a obtenga calificación positiva

      (2) GAI ipiniko da / Se calificará en terminos de APTO

      (3) Ikasleak egindako aukerakoak jarriko dira / Se consignarán los opcionales cursados por el/la alumno/a

      EBALUAZIOAREN EMAITZAK / RESULTADOS DE LA EVALUACIÓN (1)

ARLOAK 1. MODULUA 2. MODULUA 3. MODULUA 4. MODULUA

ÁMBITOS MÓDULO 1 MÓDULO 2 MÓDULO 3 MÓDULO 4

  • # 9 ; K A L I F I K A Z I O A & # 9 ; G a i n d i t z e - d a t a & # 9 ; K A L I F I K A Z I O A & # 9 ; G a i nditze-data KALIFIKAZIOA Gainditze-data KALIFIKAZIOA Gainditze-data

    CALIFICACIÓN Fecha de superación CALIFICACIÓN Fecha de superación CALIFICACIÓN Fecha de superación CALIFICACIÓN Fecha de superación

    (2) (2) (2) (2)

    KOMUNIKAZIOA

    COMUNICACIÓN

    EZAGUTZA

    SOZIALA

    CONOCIMIENTO

    SOCIAL

    ZIENTZIA ETA

    TEKNOLOGIA

    CIENTÍFICO-

    TECNOLÓGICO

    AUKERAKO Ordu-kop. KALIFIKAZIOA Gainditze-data AUKERAKO Ordu-kop. KALIFIKAZIOA Gainditze-data

    MODULUAK MODULUAK

    MÓDULOS N.º horas CALIFICACIÓN Fecha de superación MÓDULOS N.º horas CALIFICACIÓN Fecha de superación

    OPCIONALES(3) OPCIONALES(3)

    .................. eguneko ebaluazio-saioan ikasleak Komunikazioaren arloa gainditu duela erabaki zen / En la sesión de evaluación de fecha ......................... se decidió que el/la alumno/a ha superado el ámbito de Comunicación

    .................. eguneko ebaluazio-saioan ikasleak Ezagutza sozialaren arloa gainditu duela erabaki zen / En la sesión de evaluación de fecha ........................ se decidió que el/la alumno/a ha superado el ámbito de Conocimiento Social

    .................. eguneko ebaluazio-saioan ikasleak Zientzia eta Teknologiaren arloa gainditu duela erabaki zen / En la sesión de evaluación de fecha ................ se decidió que el/la alumno/a ha superado el ámbito Científico-tecnológico.

    En la sesión de evaluación de fecha ................... se certifica que el/la alumno/a ha obtenido calificación positiva en módulos opcionales cuyo computo horario iguala/supera las ........... horas exigidas en esta fase.

    ................. eguneko ebaluazio-saioan erabaki da ikasleari Bigarren Hezkuntza Graduatu Titulua ematea proposatzea. / En la sesión de evaluación de fecha ...................... se decidió proponer al alumno/a para la expedición del Título de Graduado en Educación Secundaria.

    O.E. ZUZENDARIA TUTOREA

    1. ºB.º El/La DIRECTOR/A El/LA TUTOR /A

      (1) Kalifikazioak ez dira jarriko ikasleak kalifikazio positiboa lortu arte / No se consignarán las calificaciones hasta que el/la alumno/a obtenga calificación positiva

      (2) BIKAIN, OSO ONGI, ONGI edo NAHIKO ipiniko da / Se calificará en terminos de SOBRESALIENTE, NOTABLE, BIEN o SUFICIENTE.

      (3) Ikasleak egindako aukerakoak jarriko dira / Se consignarán los opcionales cursados por el/la alumno/a