Errepideko garraio-zerbitzuak ematen dituzten bidaiarien garraioko enpresa pribatuak eta salgaien errepideko garraioan esku hartzen duten enpresa pribatuak modernizatzeko laguntzen deialdi publikoa, urriaren 25eko 902/2022 Errege Dekretuan xedatutakoari jarraikiz, Suspertze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren esparruan ?Europar Batasunak sustatua? Next Generation EU.
[Errepideko garraio-enpresa pribatuak modernizatzeko laguntza programa.]
- Erakundea:
- Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioak
- Egoera:
Deskribapena
Xedea
Deialdiaren xedea da bidaiarien eta salgaien garraioko enpresa pribatuak, garraio-operadoreak eta enpresa kargatzaileak digitalizatzeko laguntzak ematea, azken hauek salgaien garraioan esku hartzen duten enpresa gisa. Helburua da enpresen eta garraio-sistemaren eraginkortasuna handitzea, digitalizazioaren, jasangarritasunaren, konektagarritasunaren, sistemen berrikuntzaren eta sektorean teknologia berriak sartzearen bidez.
Aurrekontuko zuzkidura
5.139.573,00Prestazio ekonomikoa
Diruz lagundu ahal izango dira jarraian zerrendatzen diren eta I. eranskinean ezartzen diren baldintzak betetzen dituzten modernizazio-soluzioen kategoriak:
a) 1. kategoria: kontrol-dokumentu elektronikoen kudeaketa.
b) 2. kategoria: bigarren belaunaldiko takografo adimendunaren sistema.
c) 3. kategoria: kontrol-dokumentu elektronikoak kudeaketa-sistemetan integratzea.
d) 4. kategoria: TMS/ERP sistemak ezartzea.
e) 5. kategoria: SAE sistemak ezartzea.
f) 6. kategoria: SAE sistemak eguneratzea.
g) 7. kategoria: bidaiarien garraio-zerbitzuetarako laguntzak.
h) 8. kategoria: bitarteko elektronikoen bidezko erreklamazioetarako aplikazioak ezartzea.
i) 9. kategoria: ticketing-sistemak hobetzea.
Diruz lagundu ahal izango dira jarraian zerrendatzen diren eta I. eranskinean ezartzen diren baldintzak betetzen dituzten modernizazio-soluzioen kategoriak:
a) 1. kategoria: kontrol-dokumentu elektronikoen kudeaketa.
b) 2. kategoria: bigarren belaunaldiko takografo adimendunaren sistema.
c) 3. kategoria: kontrol-dokumentu elektronikoak kudeaketa-sistemetan integratzea.
d) 4. kategoria: TMS/ERP sistemak ezartzea.
e) 5. kategoria: SAE sistemak ezartzea.
f) 6. kategoria: SAE sistemak eguneratzea.
g) 7. kategoria: bidaiarien garraio-zerbitzuetarako laguntzak.
h) 8. kategoria: bitarteko elektronikoen bidezko erreklamazioetarako aplikazioak ezartzea.
i) 9. kategoria: ticketing-sistemak hobetzea.
Nori dago zuzenduta
¿Zeintzuk eska ditzakete dirulaguntzak eta horien onuradunak (azken hartzaileak) izan?
Laguntzen azken hartzaileak izango dira, egoitza fiskala Euskal Autonomia Erkidegoan badute eta agindu honetan adierazitako gainerako baldintzak betetzen badituzte:
- Pertsona juridiko pribatuak (enpresa txiki eta ertainen definizioan sartzen badira)
- Pertsona fisikoak.
Bi kasuetan, baldintza hauetakoren bat bete behar dute:
a) Laguntzak eskatzen diren egunean indarrean dagoen baimen hauetakoren baten titularrak izan behar dira:
1. Salgaien garraio publikorako baimen bat, gehienez 3,5 tonatik gorako masa duten ibilgailuekin edo ibilgailu-taldeekin garraiatzeko gaitzen duena, MDPE kodearekin identifikatua.
2. Bidaiarien eskatu ahalako autobus bidezko garraio publikorako baimena, VDE kodearekin identifikatua.
3. Salgaien garraio publikorako baimena, gehienez 3,5 tonako masa duten ibilgailuekin garraiatzeko gaitzen duena eta MDLE kodearekin identifikatzen dena.
4. Salgaien garraio publikoen kontratazioan bitartekari aritzeko gaitzen duen garraio-operadorearen baimena, erregistroan OT kodearekin identifikatuta.
b) Laguntza eskatzen den egunean, hiri barruko autobus bidezko garraio-zerbitzu publikoa ematen badute eta apartatu honetako a) letran jasotako baimenen bat eskuratzetik salbuetsita badaude.
c) Salgaiak garraiatzeko prozesuan kargatzaile/deskargatzaile edo bidaltzaile/hartzaile gisa esku hartzen dutenak, uztailaren 30eko 16/1987 Legean adierazten den bezala, kontrol-agirian eta ADRn.
Araudia
Erakundeak
Deitzen duen erakundea
- Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioak / Azpiegitura eta Garraio Sailburuordetza > Garraio Plangintzaren Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioak / Azpiegitura eta Garraio Sailburuordetza > Garraio Plangintzaren Zuzendaritza
Finantzatzen/kofinantzatzen erankundea
- Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Plana (PRTR)
Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
- Bitarteko elektronikoak soilik erabiliz komunikatu behar dute baimen hauetakoren baten titular diren azken hartzaileek: MDPE, MDL, VDE eta OT, baldin eta eskaeraren datan indarrean badaude. Administrazioarekin elektronikoki harremanak izatera behartuta dagoen interesdun baten ordezkariak ere bitarteko elektronikoen bidez erlazionatzera behartuta daude, 39/2015 Legearen 14.2.d artikuluan jasotakoaren arabera. (Agindu arautzailearen 5.1.a) artikulua(.
- Hala ere, ez dira behartuta egongo bitarteko elektronikoen bidez komunikatzera, baldin eta pertsona juridikoak ez badira salgaiak garraiatzeko prozesuan kargatzaile/deskargatzaile edo igorle/hartzaile gisa esku hartzen dutenak, ezta autobusez hiri-garraioko zerbitzu publikoa ematen dutenak eta paragrafo honetako letran jasotako baimenen bat lortzetik salbuetsita daudenak ere.
(Informazio gehiago Galderak eta Erantzunak dokumentuan)
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean (dokumentuak digitalizatzeko laguntza).
- Sartu online inprimaki honetara.
-
Laguntzak arautzen dituen Aginduaren 12. artikuluaren arabera, eskabidearekin batera honako agiri hauek aurkeztu beharko dira, Berreskuratze eta Erresilientzia Mekanismoan ezarritakoa betetzeko. Mekanismo hori aurkeztu beharreko dokumentazio espezifikoari erantsiko zaio – ikus beheko atala: Azken hartzaileak - Dokumentazioa –:
a) Onuradunaren eta, hala badagokio, azpikontratisten benetako titulartasunaren identifikazioa. (Aginduaren V. eranskina).
b) «Kalte nabarmenik ez eragiteko» printzipioari egokitzen zaiola adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena («do not significant harm – DNSH» printzipioa) (Aginduaren VI. eranskina).
c) Interes Gatazkarik Ezaren Adierazpena (DACI) (Aginduaren VII. eranskina)
d) Iruzurraren aurkako Neurrien Plana onartzeko adierazpena (Aginduaren VIII. eranskina).
e) Tartean diren herri-administrazioen arteko datu-lagapena onartzeko adierazpena, funtsen erabilera ikuskatu eta kontrolatzeko (Aginduaren IX. eranskina).
-
Laguntza-eskabidearekin batera, honako agiri hauek aurkeztu beharko dira, Berreskuratze eta Erresilientzia Mekanismoan ezarritakoa betetzeko aurkeztu beharreko dokumentazioari buruz agindu honen 12. artikuluan xedatutakoari kalterik egin gabe:
1- Erantzukizunpeko adierazpena, eskabide-inprimakian txertatua, alderdi hauei buruzkoa:
a) Ez duela eskatu, ezta jaso ere, beste dirulaguntza edo laguntzarik, laguntza-programa honen testuinguruan eskatutakoen kostu diruz lagungarri beretarako, beste administrazio, organismo edo erakunde publiko, Espainiako edo nazioartekoren bati. Era berean, aurreko bi ekitaldi fiskaletan eta indarrean dagoen ekitaldi fiskalean minimis erregelamenduari lotuta eskatu edo jaso diren laguntza guztiak deklaratuko dira.
b) Ez dagoela azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 13. artikuluaren 2. eta 3. apartatuetan zerrendatutako egoeretako batean ere, eta, bereziki, egiaztatzen duena egunean dagoela dirulaguntzak itzultzeagatiko betebeharren ordainketan, ez dagoela krisi-egoeran eta ez dagoela berreskuratze-agindu baten mende Batzordearen legez kanpoko laguntza edo laguntza bateraezina deklaratu duelako, Batzordearen 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 (EB) Erregelamenduaren arabera. Krisialdian dagoen enpresatzat ez hartzeari buruzko adierazpenari dagokionez, azken hartzaileek egoera horretan izandako edozein aldaketaren berri eman beharko dute prozedura osoan zehar eta jasotako laguntzak justifikatu arte.
c) Enpresen kasuan, ETE dela. Urriaren 28ko 902/2022 Errege Dekretuaren arabera, enpresa txiki eta ertaintzat hartuko dira Batzordearen 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 (EB) Erregelamenduaren I. eranskinean jasotako definizioarekin bat datozenak:
1. Mikroenpresen eta enpresa txiki eta ertainen (ETE) kategorian sartzen dira 250 langile baino gutxiago dituzten enpresak, baldin eta haien urteko negozio-bolumena 50 milioi eurotik gorakoa ez bada edo urteko balantze orokorra 43 milioi eurotik gorakoa ez bada.
2. Enpresa txikia da berrogeita hamar langile baino gutxiago dituena eta urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra 10 milioi eurotik beherakoa duena.
3. Honela definitzen da mikroenpresa: hamar langile baino gutxiago dituen enpresa, urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra 2 milioi eurotik beherakoa duena.
d) Europako Batzordeak, OLAFek, Europako Kontuen Auzitegiak, Europako Fiskaltzak eta Espainiako agintari eskudunek Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2021eko otsailaren 12ko 2021/241 (EB) Erregelamenduaren 22.2.e) artikuluan eta Finantza Erregelamenduaren 129. artikuluan (Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2018ko uztailaren 18ko 2018/1046 (EB, Euratom) Erregelamendua) xedatutakoaren inguruko eskumenak baliatzen dituztela bermatzeko beharrezkoak diren eskubideak eta sarbideak emateko konpromisoa hartzen duen adierazpena.
e) Sexu-diskriminazioagatik dirulaguntza edo laguntza publikoak lortzeko ezgaitzen duen legezko debekurik ez duela adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena, bat etorriz Emakumeen eta gizonen berdintasunerako eta emakumeen aurkako indarkeria matxistarik gabeko bizitzetarako Legea bigarrenez aldatzen duen martxoaren 3ko 1/2022 Legearen azken xedapenetako laugarrenean xedatutakoarekin.
f) SEEPean ezarritako zeharkako printzipioak, kudeaketaren xede den eremuari eragin diezaioketenak, betetzeko konpromisoari buruzko erantzukizunpeko adierazpena.
2- Prozeduraren organo kudeatzaileak ofizioz administrazio eskudunean egiaztatuko duen dokumentazioa (eskatzaileak berariaz uka dezake egiaztapena, eta, hala egiten badu, eskatutako dokumentazioa aurkeztu beharko du):
a) Eskatzaileen nortasun-datuak, pertsona fisikoak direnean (NANa, herritar espainiarrentzat, edo atzerriko herritarren nortasuna egiaztatzen duen eta establezimenduaren titularra den pertsona fisikoaren AIZ agertzen duen dokumentu baliokidea).
b) Eskaera egiteko unean zenbat ibilgailu dauden zehazteko: eskatzailearen eta garraio-operadoreen salgaien edo bidaiarien garraio publikorako baimenen titulartasunari buruzko datuak.
c) Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituela egiaztatzea, administrazio publikoek emandako dirulaguntza lortzeko.
d) Enpresaburuen, Profesionalen eta Atxikitzaileen Erroldako inskripzioaren egiaztagiria edo Foru Zerga Administrazioak emandako Errolda Egoeraren Ziurtagiria, laguntzaren eskabide-datan benetan garatutako jarduera ekonomikoa islatzen duena.
3- Eskatzaileak egiaztatu beharreko dokumentazioa:
a) Laguntzen azken hartzailearen identifikazio-datuak (izena, sozietate-izena, IFZ, erregistroa, zerga-egoitza), eskabide-inprimakiaren arabera.
b) Identifikazio fiskaleko txartela, pertsona juridikoaren IFZ jasotzen duena.
c) Interesdunak ordezkari bidez izapidetzen badu prozedura, ahalordetze-eskrituraren edo ordezkaritzaren egiaztagiriaren kopiaren bidez egiaztatu beharko da ordezkaritza, urriaren 1eko 39/2015 Legearen 5. artikuluan ezarritakoaren arabera.
d) Jardueran aritzeko baimenik behar ez den kasuetan, azken hartzailea dela egiaztatzeko behar den dokumentazioa:
1. Azken hartzaileak salgaien garraio-prozesuan kargatzaile/deskargatzaile edo bidaltzaile/hartzaile gisa esku hartzen duela egiaztatzeko, uztailaren 30eko 16/1987 Legean, kontrol-dokumentuan eta ADRn islatzen den bezala: Enpresak salgaien garraio-prozesuan kargatzaile/deskargatzaile edo bidaltzaile/hartzaile gisa esku hartzen duela erakusten duen ebidentzia, uztailaren 30eko 16/1987 Legean, kontrol-dokumentuan eta ADRn islatzen den bezala, eta gutxienez urteko epe bereko ehun garraio-dokumenturen zerrenda bat (garraio-gutunak, kontrol-agiriak edo CMRa) aurkezten duen erantzukizunpeko adierazpena, hala erakusten duena. Agiri horiek dirulaguntzak ematen dituen agintaritzaren esku egon beharko dute, hala eskatzen badute.
2. Azken hartzaileak hiri-garraioko zerbitzu publikoa autobusez ematen duela eta 14.1 artikuluaren a) letran jasotako baimenen bat eskuratzetik salbuetsita dagoela egiaztatzeko: laguntza eskatzen den egunean hiri-garraioko zerbitzu publikoa eman duela egiaztatzen duen ziurtagiria, dagokion toki-erakundeko organo eskudunak emana.
e) Enpresaren batez besteko plantilla zenbatzeko behar den dokumentazioa. Eskatzaileek agiri hauek aurkeztu beharko dituzte:
1. Alta emanda dauden langileen batez besteko plantillaren ziurtagiria, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiak emana, laguntza eskatu aurreko 12 hilabeteetako kotizazio-kontuaren kode bakoitzeko.
2. Hala badagokio, eskatzailea autonomo laguntzailea eta sozietate-autonomoa dela egiaztatzen duen dokumentazioa.
Eskaera egin aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu (PDF formatua edo onartutako beste formatua).
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Eskabidea bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Eskabidea sinatu.
- Eskabidea eta erantsitako dokumentuak bidali.
Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
- Sartu online inprimaki honetara eta bete (ez da beharrezkoa identifikazio elektronikorako bitartekorik izatea).
- Inprimatu bete duzun eskabidea, eta eskuz sinatu. Ez duzu inprimagailurik?
- Aurkeztu eskabidea eta beharrezko dokumentazioa prozeduran ezarritako epean eta lekuetan.
-
Laguntzak arautzen dituen Aginduaren 12. artikuluaren arabera, eskabidearekin batera honako agiri hauek aurkeztu beharko dira, Berreskuratze eta Erresilientzia Mekanismoan ezarritakoa betetzeko. Mekanismo hori aurkeztu beharreko dokumentazio espezifikoari erantsiko zaio – ikus beheko atala: Azken hartzaileak - Dokumentazioa –:
a) Onuradunaren eta, hala badagokio, azpikontratisten benetako titulartasunaren identifikazioa. (Aginduaren V. eranskina).
b) «Kalte nabarmenik ez eragiteko» printzipioari egokitzen zaiola adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena («do not significant harm – DNSH» printzipioa) (Aginduaren VI. eranskina).
c) Interes Gatazkarik Ezaren Adierazpena (DACI) (Aginduaren VII. eranskina)
d) Iruzurraren aurkako Neurrien Plana onartzeko adierazpena (Aginduaren VIII. eranskina).
e) Tartean diren herri-administrazioen arteko datu-lagapena onartzeko adierazpena, funtsen erabilera ikuskatu eta kontrolatzeko (Aginduaren IX. eranskina).
-
Laguntza-eskabidearekin batera, honako agiri hauek aurkeztu beharko dira, Berreskuratze eta Erresilientzia Mekanismoan ezarritakoa betetzeko aurkeztu beharreko dokumentazioari buruz agindu honen 12. artikuluan xedatutakoari kalterik egin gabe:
1- Erantzukizunpeko adierazpena, eskabide-inprimakian txertatua, alderdi hauei buruzkoa:
a) Ez duela eskatu, ezta jaso ere, beste dirulaguntza edo laguntzarik, laguntza-programa honen testuinguruan eskatutakoen kostu diruz lagungarri beretarako, beste administrazio, organismo edo erakunde publiko, Espainiako edo nazioartekoren bati. Era berean, aurreko bi ekitaldi fiskaletan eta indarrean dagoen ekitaldi fiskalean minimis erregelamenduari lotuta eskatu edo jaso diren laguntza guztiak deklaratuko dira.
b) Ez dagoela azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 13. artikuluaren 2. eta 3. apartatuetan zerrendatutako egoeretako batean ere, eta, bereziki, egiaztatzen duena egunean dagoela dirulaguntzak itzultzeagatiko betebeharren ordainketan, ez dagoela krisi-egoeran eta ez dagoela berreskuratze-agindu baten mende Batzordearen legez kanpoko laguntza edo laguntza bateraezina deklaratu duelako, Batzordearen 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 (EB) Erregelamenduaren arabera. Krisialdian dagoen enpresatzat ez hartzeari buruzko adierazpenari dagokionez, azken hartzaileek egoera horretan izandako edozein aldaketaren berri eman beharko dute prozedura osoan zehar eta jasotako laguntzak justifikatu arte.
c) Enpresen kasuan, ETE dela. Urriaren 28ko 902/2022 Errege Dekretuaren arabera, enpresa txiki eta ertaintzat hartuko dira Batzordearen 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 (EB) Erregelamenduaren I. eranskinean jasotako definizioarekin bat datozenak:
1. Mikroenpresen eta enpresa txiki eta ertainen (ETE) kategorian sartzen dira 250 langile baino gutxiago dituzten enpresak, baldin eta haien urteko negozio-bolumena 50 milioi eurotik gorakoa ez bada edo urteko balantze orokorra 43 milioi eurotik gorakoa ez bada.
2. Enpresa txikia da berrogeita hamar langile baino gutxiago dituena eta urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra 10 milioi eurotik beherakoa duena.
3. Honela definitzen da mikroenpresa: hamar langile baino gutxiago dituen enpresa, urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra 2 milioi eurotik beherakoa duena.
d) Europako Batzordeak, OLAFek, Europako Kontuen Auzitegiak, Europako Fiskaltzak eta Espainiako agintari eskudunek Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2021eko otsailaren 12ko 2021/241 (EB) Erregelamenduaren 22.2.e) artikuluan eta Finantza Erregelamenduaren 129. artikuluan (Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2018ko uztailaren 18ko 2018/1046 (EB, Euratom) Erregelamendua) xedatutakoaren inguruko eskumenak baliatzen dituztela bermatzeko beharrezkoak diren eskubideak eta sarbideak emateko konpromisoa hartzen duen adierazpena.
e) Sexu-diskriminazioagatik dirulaguntza edo laguntza publikoak lortzeko ezgaitzen duen legezko debekurik ez duela adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena, bat etorriz Emakumeen eta gizonen berdintasunerako eta emakumeen aurkako indarkeria matxistarik gabeko bizitzetarako Legea bigarrenez aldatzen duen martxoaren 3ko 1/2022 Legearen azken xedapenetako laugarrenean xedatutakoarekin.
f) SEEPean ezarritako zeharkako printzipioak, kudeaketaren xede den eremuari eragin diezaioketenak, betetzeko konpromisoari buruzko erantzukizunpeko adierazpena.
2- Prozeduraren organo kudeatzaileak ofizioz administrazio eskudunean egiaztatuko duen dokumentazioa (eskatzaileak berariaz uka dezake egiaztapena, eta, hala egiten badu, eskatutako dokumentazioa aurkeztu beharko du):
a) Eskatzaileen nortasun-datuak, pertsona fisikoak direnean (NANa, herritar espainiarrentzat, edo atzerriko herritarren nortasuna egiaztatzen duen eta establezimenduaren titularra den pertsona fisikoaren AIZ agertzen duen dokumentu baliokidea).
b) Eskaera egiteko unean zenbat ibilgailu dauden zehazteko: eskatzailearen eta garraio-operadoreen salgaien edo bidaiarien garraio publikorako baimenen titulartasunari buruzko datuak.
c) Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituela egiaztatzea, administrazio publikoek emandako dirulaguntza lortzeko.
d) Enpresaburuen, Profesionalen eta Atxikitzaileen Erroldako inskripzioaren egiaztagiria edo Foru Zerga Administrazioak emandako Errolda Egoeraren Ziurtagiria, laguntzaren eskabide-datan benetan garatutako jarduera ekonomikoa islatzen duena.
3- Eskatzaileak egiaztatu beharreko dokumentazioa:
a) Laguntzen azken hartzailearen identifikazio-datuak (izena, sozietate-izena, IFZ, erregistroa, zerga-egoitza), eskabide-inprimakiaren arabera.
b) Identifikazio fiskaleko txartela, pertsona juridikoaren IFZ jasotzen duena.
c) Interesdunak ordezkari bidez izapidetzen badu prozedura, ahalordetze-eskrituraren edo ordezkaritzaren egiaztagiriaren kopiaren bidez egiaztatu beharko da ordezkaritza, urriaren 1eko 39/2015 Legearen 5. artikuluan ezarritakoaren arabera.
d) Jardueran aritzeko baimenik behar ez den kasuetan, azken hartzailea dela egiaztatzeko behar den dokumentazioa:
1. Azken hartzaileak salgaien garraio-prozesuan kargatzaile/deskargatzaile edo bidaltzaile/hartzaile gisa esku hartzen duela egiaztatzeko, uztailaren 30eko 16/1987 Legean, kontrol-dokumentuan eta ADRn islatzen den bezala: Enpresak salgaien garraio-prozesuan kargatzaile/deskargatzaile edo bidaltzaile/hartzaile gisa esku hartzen duela erakusten duen ebidentzia, uztailaren 30eko 16/1987 Legean, kontrol-dokumentuan eta ADRn islatzen den bezala, eta gutxienez urteko epe bereko ehun garraio-dokumenturen zerrenda bat (garraio-gutunak, kontrol-agiriak edo CMRa) aurkezten duen erantzukizunpeko adierazpena, hala erakusten duena. Agiri horiek dirulaguntzak ematen dituen agintaritzaren esku egon beharko dute, hala eskatzen badute.
2. Azken hartzaileak hiri-garraioko zerbitzu publikoa autobusez ematen duela eta 14.1 artikuluaren a) letran jasotako baimenen bat eskuratzetik salbuetsita dagoela egiaztatzeko: laguntza eskatzen den egunean hiri-garraioko zerbitzu publikoa eman duela egiaztatzen duen ziurtagiria, dagokion toki-erakundeko organo eskudunak emana.
e) Enpresaren batez besteko plantilla zenbatzeko behar den dokumentazioa. Eskatzaileek agiri hauek aurkeztu beharko dituzte:
1. Alta emanda dauden langileen batez besteko plantillaren ziurtagiria, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiak emana, laguntza eskatu aurreko 12 hilabeteetako kotizazio-kontuaren kode bakoitzeko.
2. Hala badagokio, eskatzailea autonomo laguntzailea eta sozietate-autonomoa dela egiaztatzen duen dokumentazioa.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Online inprimakia bete eta beharrezko dokumentuak formatu digitalean erantsi.
Eskaera aurkezteko 2 aukera dituzu:
- Inprimagailua baduzu:
- Bete duzun eskabidea inprimatu
- Sinatu eskaera eskuz.
- Entregatu eskabidea eta inprimakian aurkeztu ez den dokumentazioa prozedurak ezarritako epe eta tokietan.
- Inprimagailurik ez baduzu:
- Joan prezuduran ezarritako tokiren batera eta ezarritako epean. (Garrantzitsua: eskaeran agertzen den pertsonak joan behar du).
- Arreta ematen dizutenean, erakusti zure NAN/AIZa, zure eskaera eskuratu ahal izan dezaten.
- Amaitzeko, eskabidea sinatzeko eskatuko dizute.
- Entregatu eskabide-formularioan aurkeztu ez den dokumentazioa (aurkeztu ez bada).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
Ebazpena eta errekurtsoak
Diru-laguntza emateko modua
Lehiaketarik gabe
Isilbidearen ondorioak
Gaitzetsiak
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Gora jotzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio hierarkikoki haren mende dagoen beste organo batek emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen ez dioten egintzen aurka.
- Zuzenean edo zeharka auziaren muina erabakitzen duten edo prozedurak aurrera egitea eragozten duten izapidezko egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari edo haren goragokoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- 3 hilabete, presuntziozko egintza bat errekurritzen baduzu.
Zer epe dauka Administrazioak ebazteko?
- 3 hilabete.
Epe horretan Administrazioak ez badizu ebazpena jakinarazten:
- Errekurtsoa baietsitzat joko da, baldin eta presuntziozko egintza errekurritu baduzu.
- Errekurtsoa ezetsitzat joko da, baldin eta egintza espresu bat errekurritu baduzu.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
- Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, bide judizialetik.
- Berrikusteko errekurtso berezia, salbuespenez.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua, Administrazio-errekurtsoak
- Sartu online inprimaki honetara eta bete (ez da beharrezkoa identifikazio elektronikorako bitartekorik izatea).
- Inprimatu bete duzun eskabidea, eta eskuz sinatu.
- Aurkeztu eskabidea prozeduran ezarritako epean eta lekuetan.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Gora jotzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio hierarkikoki haren mende dagoen beste organo batek emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen ez dioten egintzen aurka.
- Zuzenean edo zeharka auziaren muina erabakitzen duten edo prozedurak aurrera egitea eragozten duten izapidezko egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari edo haren goragokoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- 3 hilabete, presuntziozko egintza bat errekurritzen baduzu.
Zer epe dauka Administrazioak ebazteko?
- 3 hilabete.
Epe horretan Administrazioak ez badizu ebazpena jakinarazten:
- Errekurtsoa baietsitzat joko da, baldin eta presuntziozko egintza errekurritu baduzu.
- Errekurtsoa ezetsitzat joko da, baldin eta egintza espresu bat errekurritu baduzu.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
- Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, bide judizialetik.
- Berrikusteko errekurtso berezia, salbuespenez.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua, Administrazio-errekurtsoak
Modernizazio-soluzioak emateko akordioa.
Laguntza eman ondoren, emandako dirulaguntza kobratzeko eskubidea baliatzeko («txeke moderniza»), azken hartzaileak Modernizaziorako Soluzioak Emateko Akordioak sinatu beharko ditu atxikitako Modernizazioko Soluzioen Hornitzaileekin, baldin eta horiekin aldez aurretik kontratua egin badu:
- Eraberritzeko irtenbideak emateko akordioak atal honetan bertan ezarritako formularioaren arabera bete beharko dira.
- Dokumentazio hori aurkezteko gehieneko epea 3 hilabetekoa izango da, laguntza emateko ebazpena jakinarazten denetik aurrera.
- Azken hartzaileak modernizazio-soluzioak emateko akordioak formalizatu ahal izango ditu hainbat modernizazio-soluzioen hornitzaile atxikirekin, diruz lagun daitekeen jarduketa bakoitzeko bat. Hala ere, azken hartzaileak erabakitzen badu diruz lagun daitezkeen jarduketak egitea modernizazio-soluzioen hornitzaile atxiki bakar batekin hautatutako bi modernizazio-soluzioei dagokienez, biak akordio berean sartu eta aurkeztu ahal izango dira.
- Azken hartzaileak, edo haren legezko ordezkariak, eta atxikitako Modernizazioko Soluzioen Hornitzaileak elektronikoki sinatu beharko dute Modernizazioko Irtenbideak Emateko Akordioaren proposamena, gaztelaniazko kopia bat ziurtatuz eta bertan ezartzen diren baldintzak onartuz.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
-
- Nola aurkeztu behar da dokumentazioa fase honetan?
1. Azken hartzaileak laguntza emateko ebazpenaren jakinarazpena jasotzen duenean, nire karpetan «Dokumentazioa aurkeztu» botoia jarriko da.
2. Botoi hori klikatzean, formulario bat irekiko da, eta honela bete beharko da:
a) Kontratatutako diruz laguntzeko moduko jarduera bakoitzerako aukeratutako irtenbideen hornitzailea nor den adieraziko da, bai eta MITMAren Hornitzaileen Erregistroan hari esleitutako kodea ere (bientzat bakarra bada edo diruz laguntzeko moduko jarduera bakarra aukeratu bada, hornitzaile bakarra adieraziko da).
b) Honako dokumentazio hau sartuko da horretarako gaitutako artxibo-edukiontzietan (dokumentu bat akordio bakoitzeko, hornitzaileak desberdinak badira; berdina bada, bat):
- Kontratua
- Modernizazio-zerbitzuak emateko akordioa
- Soluzioen hornitzailearen hirugarrenen alta-fitxa edo hirugarrenen altaren erregistroan alta eman izanaren egiaztagiria.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
- Nola aurkeztu behar da dokumentazioa fase honetan?
1. Atal honetan inprimaki bat dago, eskatzaileak bete, inprimatu eta aurkeztu beharko duena. Bertan, kontratatutako diruz laguntzeko moduko jarduera bakoitzerako aukeratutako soluzio-hornitzailea nor den adieraziko da, bai eta MITMAren Hornitzaileen Erregistroan hari esleitutako kodea ere (bientzat bakarra bada edo diruz laguntzeko moduko jarduera bakarra aukeratu bada, hornitzaile bakarra adieraziko da).
2. Eskabidearekin batera, agiri hauek aurkeztu beharko dira:
- Kontratua
- Modernizazio-zerbitzuak emateko akordioa (atal honetan ezarritako formularioari jarraituz beteta)
- Soluzio-hornitzailearen hirugarrenen alta-fitxa edo hirugarrenen altaren erregistroan alta eman izanaren egiaztagiria.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Emandako laguntza justifikatzeko, beharrezko inprimakiak eta dokumentazioa aurkeztu adierazitako lekuetako batean.
Egindako jardueren (modernizazio-soluzioen) justifikazioa.
- Azken hartzaileari dirulaguntza emateko ebazpena eman eta gehienez ere hamabi hilabeteko epean.
- Atal honetan ezarritako dokumentazioa aurkeztu beharko da (Aginduaren IV. eranskina). Justifikazio-dokumentazioak koherentea izan behar du aldez aurretik emandako informazioarekin
- Modernizazio-soluzioen hornitzailea atxikiei «txeke modernizatua» ordainduko zaie gehienez ere sei hilabeteko epean, modernizazio-soluzioen hornitzailea atxikiak dirulaguntzaren xede den jarduera betetzen dela egiaztatzeko justifikazioa aurkezten duenetik zenbatzen hasita,
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
-
Modernizazio-soluzio kategoria guztiak Justifikazio-kontu sinplifikatuaren bidez egingo da (bat egindako modernizazio-soluzio bakoitzagatik) aurrez ezarritako formulario digitalarekin bat datorrena, eta honako dokumentazio hau jasoko du:
- Memoria.
- Finantzatutako jardueren fakturak ordaindu izanaren egiaztagiriak (banku-egiaztagiriak edo antzekoak).
Era berean, modernizazio-soluzioaren kategoria bakoitzerako, modernizazio-soluzioen hornitzaile atxikiak honako justifikazio-agiri zehatz hauek aurkeztuko ditu, laguntzak arautzen dituen Aginduaren IV. Eranskinean esandakoarekin bat etorriz:
1.- KONTROL-DOKUMENTU ELEKTRONIKOEN KUDEAKETA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Egindako jardueren deskribapena eta erantzundako gorabeheren kopurua jasotzen duen txostena.
2.– BIGARREN BELAUNALDIKO TAKOGRAFO ADIMENDUNAREN SISTEMA
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura, bigarren belaunaldiko takografo adimendunaren sistemaren faktura barne
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Erantzundako gorabehera eta/edo zalantza kopuruaren deskribapena jasotzen duen txostena
3 .– KONTROL-DOKUMENTU ELEKTRONIKOAK, KUDEAKETA-SISTEMETAN INTEGRATZEA
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Lizentziaren faktura
4 .– TSM/ERP SISTEMAK EZARTZEA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
5.– SAE SISTEMAK EZARTZEA- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Garraio multimodaleko NAPean alta emateko eskabidearen egiaztagiria
- Open Data Euskadi atarian alta emateko eskaeraren egiaztagiria
6 .– SAE SISTEMAK EGUNERATZEA
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena (eranskin moduan NAPean alta emateko eskaeraren justifikantea + Open Data Euskadi atarian alta emateko eskaeraren egiaztagiria).
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
7 .– BIDAIARIEN GARRAIO-ZERBITZUETARAKO LAGUNTZAK.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena (eranskin moduan NAPean alta emateko eskaeraren justifikantea + Open Data Euskadi atarian alta emateko eskaeraren egiaztagiria).
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
8 .– BITARTEKO ELEKTRONIKOEN BIDEZKO ERREKLAMAZIOETARAKO APLIKAZIOAK EZARTZEA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
9.– TICKETING-SISTEMAK HOBETZEA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
Emandako laguntza justifikatzeko, justifikazio-kontua bete atal honetako eredua jarraikiz eta beharrezko dokumentazioarekin batera Nire karpetaen aurkeztu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
-
Modernizazio-soluzio kategoria guztiak Justifikazio-kontu sinplifikatuaren bidez egingo da (bat egindako modernizazio-soluzio bakoitzagatik) aurrez ezarritako formulario digitalarekin bat datorrena, eta honako dokumentazio hau jasoko du:
- Memoria.
- Finantzatutako jardueren fakturak ordaindu izanaren egiaztagiriak (banku-egiaztagiriak edo antzekoak).
Era berean, modernizazio-soluzioaren kategoria bakoitzerako, modernizazio-soluzioen hornitzaile atxikiak honako justifikazio-agiri zehatz hauek aurkeztuko ditu, laguntzak arautzen dituen Aginduaren IV. Eranskinean esandakoarekin bat etorriz:
1.- KONTROL-DOKUMENTU ELEKTRONIKOEN KUDEAKETA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Egindako jardueren deskribapena eta erantzundako gorabeheren kopurua jasotzen duen txostena.
2.– BIGARREN BELAUNALDIKO TAKOGRAFO ADIMENDUNAREN SISTEMA
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura, bigarren belaunaldiko takografo adimendunaren sistemaren faktura barne
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Erantzundako gorabehera eta/edo zalantza kopuruaren deskribapena jasotzen duen txostena
3 .– KONTROL-DOKUMENTU ELEKTRONIKOAK, KUDEAKETA-SISTEMETAN INTEGRATZEA
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Lizentziaren faktura
4 .– TSM/ERP SISTEMAK EZARTZEA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
5.– SAE SISTEMAK EZARTZEA- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
- Garraio multimodaleko NAPean alta emateko eskabidearen egiaztagiria
- Open Data Euskadi atarian alta emateko eskaeraren egiaztagiria
6 .– SAE SISTEMAK EGUNERATZEA
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena (eranskin moduan NAPean alta emateko eskaeraren justifikantea + Open Data Euskadi atarian alta emateko eskaeraren egiaztagiria).
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
7 .– BIDAIARIEN GARRAIO-ZERBITZUETARAKO LAGUNTZAK.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena (eranskin moduan NAPean alta emateko eskaeraren justifikantea + Open Data Euskadi atarian alta emateko eskaeraren egiaztagiria).
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
8 .– BITARTEKO ELEKTRONIKOEN BIDEZKO ERREKLAMAZIOETARAKO APLIKAZIOAK EZARTZEA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
9.– TICKETING-SISTEMAK HOBETZEA.
- Finantzatutako jarduera guztiak jasotzen dituen faktura
- Egindako jardueren deskribapena jasotzen duen txostena
- Ikastaroa gainditu dutenen ziurtagiria
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Emandako laguntza justifikatzeko, beharrezko inprimakiak eta dokumentazioa aurkeztu adierazitako lekuetako batean.
Beste tramite batzuk
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete eta inprimatu itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa.
- Aurkeztu dokumentazio guztia adierazitako lekuren batean.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Sartu online inprimaki honetara eta bete (ez da beharrezkoa identifikazio elektronikorako bitartekorik izatea).
- Inprimatu bete duzun eskabidea, eta eskuz sinatu.
- Aurkeztu eskabidea prozeduran ezarritako epean eta lekuetan.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Sartu online inprimaki honetara eta bete (ez da beharrezkoa identifikazio elektronikorako bitartekorik izatea).
- Inprimatu bete duzun eskabidea, eta eskuz sinatu.
- Aurkeztu eskabidea prozeduran ezarritako epean eta lekuetan.
Aurkezteko beste leku batzuk
Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusita dagoen bitartekoren bat erabiliz.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.