2022ko ekitaldirako diru-laguntzak, ZTBP Euskadiren Hiri Jasangarrien Aukera-hobiaren helburuak lortzen lagunduko duten ideia eta proiektu berritzaileak garatzeko. (BAI+D+I programa)
- Erakundea:
- Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioak
- Egoera:
Deskribapena
Xedea
Agindu honen helburua «Hiri-berroneratze integralean aplika daitezkeen proiektu berritzaileetarako» laguntzak emateko prozesua arautzea da, ZTBP Euskadi 2030ren «Hiri Habitat» aukera-nitxoko helburuak lortzen lagunduko duten proiektuak egitea sustatzeko. Deialdi honetarako laguntzen zenbatekoa 815.000 eurokoa da 2022-2024 aldirako, 10. artikuluan zehaztutako urterokoekin.
Aurrekontuko zuzkidura
755.637Prestazio ekonomikoa
- Hiri Habitaterako laguntzak esleitzeko, guztira 755.637 euro bideratuko dira, EAEko 2022. urteko aurrekontu orokorren kargura, honako banakapen honi jarraikiz:
2022. urtean: 155.637 euro / 2023. urtean: 300.000 euro / 2024. urtean: 300.000 euro.
- Dirulaguntzak eskuratutako puntuazioaren arabera esleituko dira, lehiaketa bidez, harik eta aurrekontu-kreditua agortu arte, eta itxarote-zerrendan geratuko dira, puntuazio-ordenaren arabera, gutxieneko puntuazioa gainditu baina laguntzarik eskuratu ez dutenak.
- Jarduketak puntuazio handienetik txikienera ordenatuko dira, lortutako puntuazioaren arabera; diruz lagundu daitekeen jarduketatzat hartzeko, jarduketak 70 puntu lortu behar ditu gutxienez, balorazio-irizpideetan.
- Europako Batzordearen 651/2014 Erregelamenduaren 25.5 artikuluaren arabera, onuradun bakoitzak jaso dezakeen laguntzak ez ditu hauek gaindituko:
- Diruz lagundu daitezkeen kostuen % 50, ikerketa industrialerako
- Diruz lagundu daitezkeen kostuen % 25, garapen esperimentalerako
- Europako Batzordearen 651/2014 Erregelamenduaren 25.6 artikuluan xedatutakoaren arabera, laguntzaren zenbatekoak diruz lagundu daitezkeen kostuen % 80raino igo ahalko dira, hemen adierazten den bezala:
- portzentajezko 10 puntu enpresa ertainentzat eta portzentajezko 20 puntu enpresa txikientzat.
- portzentajezko 15 puntu honako baldintza hauetako bat betez gero:
- Proiektuak lankidetza eraginkorra badakar hauen artean:
- enpresen artean, eta horietako bat gutxienez ETE bat bada, edo gutxienez bi estatu kidetan, edota estatu kide batean eta EEE hitzarmeneko alderdi kontratugile batean egiten bada, eta enpresa bakar batek diruz lagundu daitezkeen kostuen % 70 baino gehiago ordaintzen ez baditu; edo
- enpresa baten eta ezagutzak zabaltzeko eta ikertzeko erakunde baten edo gehiagoren artean: erakunde horiek, halaber, diruz lagundu daitezkeen kostuen % 10 hartu behar dituzte beren gain gutxienez, eta beren ikerketaren emaitzak argitaratzeko eskubidea eduki behar dute.
- proiektuaren emaitzak asko zabaltzea konferentzien, argitalpenen, sarbide libreko oinarrien edo doako nahiz iturri irekiko programa informatikoen bidez.
- Atal honen aurreko epigrafeak aplikatzeari dagokionez, ETEtzat (mikroenpresatzat edo enpresa txiki edo ertaintzat) hartuko dira, 651/2014 salbuespeneko Erregelamendu Orokorreko I. eranskinean ezarritakoaren arabera, 250 langile baino gutxiago dituzten eta gehienez 50 milioi euroko negozio-bolumena duten edota urteko balantze orokorra 43 milioi eurotik gorakoa ez duten enpresak. Halaber, enpresa txikitzat hartuko dira 50 langile baino gutxiago dituztenak eta urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra gehienez ere 10 milioi eurokoa badute; mikroenpresatzat hartuko dira, bestalde, 10 enplegatu baino gutxiago dituztenak eta urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra 2 milioi eurokoa badute gehienez. Kasu bietan, elkartutako edo uztartutako enpresen langile eta mugen zenbatespena 651/2014 salbuespeneko Erregelamendu Orokorraren I. eranskineko 4., 5. eta 6. artikuluetan ezarritakoaren arabera gauzatuko da.
- Bi lerroetako edozeinetarako dirulaguntzaren gehieneko zenbatekoa 100.000 eurokoa izango da proiektuak idazteko eta gauzatzeko; 30.000 eurokoa izango da, berriz, proiektuak idazteko esklusiboki eman ahalko den gehieneko zenbatekoa.
Ordainketa-modua:
- Emandako zenbatekoaren %20,6, ordainketa aurreratu gisako libramendu baten bitartez, 18. artikuluaren a) letran zehaztutako epea igaro ondoren, betiere onuradunak ez badio uko egin dirulaguntzari.
- Laguntzaren zenbatekoaren %39,7, finantzatutako lanen %55en justifikazio tekniko eta ekonomikoa aurkeztu eta gero; agiri horiek 2023ko urriaren 31 baino lehen aurkeztu behar dituzte pertsona eta erakunde onuradunek, formatu elektronikoan.
- Laguntzaren zenbatekoaren gainerako %39,7a, Lurralde Plangintza eta Hiri Agenda Zuzendaritzak behin betiko proiektua eta dagokion memoria ekonomiko xehatua onartu ondoren, 2024ko urriaren 31a baino lehen.
- Hiri Habitaterako laguntzak esleitzeko, guztira 755.637 euro bideratuko dira, EAEko 2022. urteko aurrekontu orokorren kargura, honako banakapen honi jarraikiz:
2022. urtean: 155.637 euro / 2023. urtean: 300.000 euro / 2024. urtean: 300.000 euro. - Dirulaguntzak eskuratutako puntuazioaren arabera esleituko dira, lehiaketa bidez, harik eta aurrekontu-kreditua agortu arte, eta itxarote-zerrendan geratuko dira, puntuazio-ordenaren arabera, gutxieneko puntuazioa gainditu baina laguntzarik eskuratu ez dutenak.
- Jarduketak puntuazio handienetik txikienera ordenatuko dira, lortutako puntuazioaren arabera; diruz lagundu daitekeen jarduketatzat hartzeko, jarduketak 70 puntu lortu behar ditu gutxienez, balorazio-irizpideetan.
- Europako Batzordearen 651/2014 Erregelamenduaren 25.5 artikuluaren arabera, onuradun bakoitzak jaso dezakeen laguntzak ez ditu hauek gaindituko:
- Diruz lagundu daitezkeen kostuen % 50, ikerketa industrialerako
- Diruz lagundu daitezkeen kostuen % 25, garapen esperimentalerako
- Europako Batzordearen 651/2014 Erregelamenduaren 25.6 artikuluan xedatutakoaren arabera, laguntzaren zenbatekoak diruz lagundu daitezkeen kostuen % 80raino igo ahalko dira, hemen adierazten den bezala:
- portzentajezko 10 puntu enpresa ertainentzat eta portzentajezko 20 puntu enpresa txikientzat.
- portzentajezko 15 puntu honako baldintza hauetako bat betez gero:
- Proiektuak lankidetza eraginkorra badakar hauen artean:
- enpresen artean, eta horietako bat gutxienez ETE bat bada, edo gutxienez bi estatu kidetan, edota estatu kide batean eta EEE hitzarmeneko alderdi kontratugile batean egiten bada, eta enpresa bakar batek diruz lagundu daitezkeen kostuen % 70 baino gehiago ordaintzen ez baditu; edo
- enpresa baten eta ezagutzak zabaltzeko eta ikertzeko erakunde baten edo gehiagoren artean: erakunde horiek, halaber, diruz lagundu daitezkeen kostuen % 10 hartu behar dituzte beren gain gutxienez, eta beren ikerketaren emaitzak argitaratzeko eskubidea eduki behar dute.
- proiektuaren emaitzak asko zabaltzea konferentzien, argitalpenen, sarbide libreko oinarrien edo doako nahiz iturri irekiko programa informatikoen bidez.
- Proiektuak lankidetza eraginkorra badakar hauen artean:
- Atal honen aurreko epigrafeak aplikatzeari dagokionez, ETEtzat (mikroenpresatzat edo enpresa txiki edo ertaintzat) hartuko dira, 651/2014 salbuespeneko Erregelamendu Orokorreko I. eranskinean ezarritakoaren arabera, 250 langile baino gutxiago dituzten eta gehienez 50 milioi euroko negozio-bolumena duten edota urteko balantze orokorra 43 milioi eurotik gorakoa ez duten enpresak. Halaber, enpresa txikitzat hartuko dira 50 langile baino gutxiago dituztenak eta urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra gehienez ere 10 milioi eurokoa badute; mikroenpresatzat hartuko dira, bestalde, 10 enplegatu baino gutxiago dituztenak eta urteko negozio-bolumena edo urteko balantze orokorra 2 milioi eurokoa badute gehienez. Kasu bietan, elkartutako edo uztartutako enpresen langile eta mugen zenbatespena 651/2014 salbuespeneko Erregelamendu Orokorraren I. eranskineko 4., 5. eta 6. artikuluetan ezarritakoaren arabera gauzatuko da.
- Bi lerroetako edozeinetarako dirulaguntzaren gehieneko zenbatekoa 100.000 eurokoa izango da proiektuak idazteko eta gauzatzeko; 30.000 eurokoa izango da, berriz, proiektuak idazteko esklusiboki eman ahalko den gehieneko zenbatekoa.
- Emandako zenbatekoaren %20,6, ordainketa aurreratu gisako libramendu baten bitartez, 18. artikuluaren a) letran zehaztutako epea igaro ondoren, betiere onuradunak ez badio uko egin dirulaguntzari.
- Laguntzaren zenbatekoaren %39,7, finantzatutako lanen %55en justifikazio tekniko eta ekonomikoa aurkeztu eta gero; agiri horiek 2023ko urriaren 31 baino lehen aurkeztu behar dituzte pertsona eta erakunde onuradunek, formatu elektronikoan.
- Laguntzaren zenbatekoaren gainerako %39,7a, Lurralde Plangintza eta Hiri Agenda Zuzendaritzak behin betiko proiektua eta dagokion memoria ekonomiko xehatua onartu ondoren, 2024ko urriaren 31a baino lehen.
Nori dago zuzenduta
Izaera pribatuko elkargokide diren pertsona juridikoak eta profesionalak
Izaera pribatuko edozein pertsona juridiko eta profesional elkargokide, industria-, merkataritza- edo zerbitzu-jardueretan diharduena, irabazi-asmoekin edo irabazi asmorik gabe, bai eta horiek eratutako elkarteak ere, interes orokorrak eta komunak ordezkatzen dituztenak. Pertsona juridikoek zein elkargokide diren profesionalek alta emanda egon beharko dute jarduera ekonomikoen gaineko zergan, beren berrikuntza-proiektuarekin lotutako jarduerari dagokion epigrafean.
Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzaren Euskal Sareko eragileak
Laguntza-araubide honen eremutik kanpo geratzen dira:
Berezko nortasun juridikoa duten erakunde eta sozietate publikoak, administrazio publikoei lotuta edo haien mende daudenak, bai eta Administrazio Instituzionalekoak direnak ere, edozein administraziotan daudela ere.
Betekizunak
- Ordezkaritza-ahalorde nahikoa
- Jarduera Ekonomikoen gaineko Zergan dealta agertzea
- Gutxienez, establezimendu edo sukurtsal bat dauka Euskal Autonomia Erkidegoan.
- Pertsona edo erakunde eskatzaileak ez izatea diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren zigor- edo administrazio-arloko zehapenik; eta, ez egotea laguntza horiek jasotzeko ezgaitzen duten lege-debekuen eraginpean, beren beregiko erreferentzia egiten zaielarik Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeko azken xedapenetako seigarrenaren arabera sexu-diskriminazioa egin izanagatiko lege-debekuei
- Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen esparruan hasi eta oraindik izapidetzen ari den edozein itzultze- edo zigor-prozeduraren eraginpean ez egotea.
- Será indispensable que las entidades y personas beneficiarias actúen como empresarios y/o profesionales y que no se encuentren incursos en ninguna prohibición o inhabilitación para la obtención de subvenciones públicas o para contratar con la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco u otro ente público
-
Krisialdian dauden enpresek ezin izango dute onuradun izan.
Krisialdian dauden enpresek ezin izango dute onuradun izan, krisialdian dauden enpresa ez-finantzarioak salbatzeko eta berregituratzeko estatuko laguntzei buruzko jarraibideetan emandako definizioaren arabera (2014/07/31ko AO, C 249).
Ez dago agiririk aurkeztu beharrik baldintza hori betetzen dela egiaztatzeko. Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar da.
-
Ezingo dute diru-laguntzarik jaso berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten enpresek.
Ezingo dute diru-laguntzarik jaso Batzordeak laguntza bat legez kontrakotzat eta barne-merkatuarekin bateraezintzat jotzea erabaki ondoren berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten enpresek, Europako Batzordearen 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 Erregelamenduaren 1.4 artikuluan xedatutakoari jarraikiz; erregelamendu horren bidez, zenbait laguntza-kategoria barne-merkatuarekin bateragarritzat jotzen dira, Tratatuaren 107. eta 108. artikuluak aplikatuta (EBAO, L 187, 2014ko ekainaren 26koa).
Ez dago agiririk aurkeztu beharrik baldintza hori betetzen dela egiaztatzeko. Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar da.
-
Ezin izango dira diru-laguntzen onuradun izan diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluko 2. paragrafoan jasotako gorabeheraren batean aurkitzen diren erakundeak
Ezin izango dira diru-laguntzen onuradun izan diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluko 2. paragrafoan jasotako gorabeheraren batean aurkitzen diren erakundeak. Gorabehera horiek gertatzen diren ala ez erabakitzeko, aintzat hartuko da diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluaren 4. paragrafotik 6.era bitartean ezarritakoa, eta gorabehera bakoitzarentzat ezarritako muga izango dute.
Ez dago agiririk aurkeztu beharrik baldintza hori betetzen dela egiaztatzeko. Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar da.
-
Egunean ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak, eskaera egiten duen unean.
Laguntza hau eskuratzeko, zerga betebeharrak betetzen dituzula ziurtatu behar duzu.
Oharra: Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Beste finantziazio-iturriren bat badagoen, edo ez, bateragarriak diren kasuetan.
Edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribaturi helburu berbererako eskatutako diru-laguntza, laguntza, diru-sarrera edo bestelako baliabideen berri ematea. Halakoren bat lortuz gero, horren berri ere ematea.
Araudia
Erakundeak
Deitzen duen erakundea
- Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioak > Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailburua
Ebazten duen erakundea
- Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioak > Lurralde Plangintzaren eta Hiri Agendaren Sailburuordetza
Kontaktu-informazioa
Lurralde Plangintza eta Hiri Agenda
Tfnoa.: 945-016953
e-maila:
- r-claver@euskadi.eus
- fb-cabezuelo@euskadi.eus
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea
1069703Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
Tramitazio elektronikoko aplikazioan sar zaitez hurrengo botoiaren bitartez.
Oharrak:
Ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu.
Administrazioak betetako datuak hilabete baten epeaz gordeko ditu. Betiere, araudian ezarritako epe barruan aurkeztu beharko da.
-
Entitate-ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bazara, ziurtagiriaren titularra den entitatearen izenean tramitatzeko ez duzu ordezkaritza-ahalorde nahikoa daukazula egiaztatu beharrik.
Pertsona fisikoaren identifikazio elektronikoaren bitarteko baten bidez identifikatzen bazara, entitate baten izenean edo bitartekoaren titularra ez den beste pertsona fisiko baten izenean tramitatzeko.
- Dokumentu publikoaren edo pribatuaren kopia eskaneatua, notarialki legitimatutako sinadura duena (PDF formatuan).
-
Eskabidearekin batera, baimena emango da organo kudeatzaileak ofizioz egiazta dezan laguntzak eskatzen dituzten pertsonek eta erakundeek zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen dituztela, behar beste aldiz.
Pertsona edo erakunde eskatzaileak eskabidean berariaz adierazten badu ez duela baimentzen ofizioz egiaztatzea zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen dituela, administrazio-ziurtagiri egokien bidez egiaztatu beharko du.
-
Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar duzu.
- Beste laguntzarik ez duzula jaso aitortzen baduzu, ez daukazu dokumenturik aurkeztu beharrik.
- Beste finantziazio-iturriren bat baldin baduzu edo eskatu baduzu, “Bestelako diru-laguntzak” inprimakia bete eta eskabideari erantsi.
- Eskabide bakarra aurkeztu beharko da proiektu bakoitzeko. Eskaerarekin batera honako agiri hauek aurkeztu beharko dira:
-
Proiektuari buruzko memoria, Proiektuaren hasierako memoria (PDF, 993 KB) txantiloia erabilita. Memoriek lagungarriak izan behar dute proiektuak deialdi honetako esleipen-irizpideen arabera balioesteko.
- Proiektuari buruzko informazio orokorra.
- Proiektuaren aurkezpen laburra.
- Metodologiaren eta egingo diren jardueren gaineko azalpen laburra. Apartatu honetan identifikatu behar da proiektuaren zein zati sartzen diren bi kategoria hauetako bakoitzean (Europako Batzordearen 651/2014 Erregelamenduaren 25.2 artikuluan identifikatutako lau kategorietako bi dira):
b) ikerketa industriala.
c) garapen esperimentala.
- Proiektuaren kronograma.
- Proiektuaren inpaktuaren eta irismen aurreikusiaren azalpen laburra, eta agindu honen 12. artikuluan jasotzen diren esleipen-irizpideetan adierazitako alderdi hauen garapena: proiektuaren izaera berritzailea eta garrantzi estrategikoa, merkatuaren jarduerari egiten dion ekarpena, zabalkunde-plana, emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren sustapena...
- Barneko lantaldearen eta azpikontratatutakoaren deskribapena.
-
Proposamen ekonomikoa. Proposamen ekonomikoak proiektuaren guztizko kostuak banakatuko ditu (BEZik gabe), agindu honen 1.2 artikuluan zehaztutako kostu-kategorien arabera. Aurrekontua atazen eta/edo jardueren arabera egongo da banakatuta; bereizi egingo dira ataza bakoitzaren barne-gastuak (proiektua zuzentzen duen eragilearen beraren eta partzuergoko kideen gastuak) eta kanpoko edo azpikontratatutako eragileen gastuak (kanpoko entitateak azpikontratatzearen gastuak). Aurrekontu-proposamena egiteko, deialdi honen Aurrekontua (XLSX, 23 KB) txantiloia erabiliko da.
-
Proiektuaren aurkezpen laburra, Hasierako aurkezpena (PPTX, 351 KB) txantiloia erabilita. Agiri horrek laburra izan behar du; gehienez ere 9 diapositiba izango ditu, lehenengo orria eta azkenekoa zenbatuta.
-
Memoria deskribatzailea, pertsona edo entitate parte-hartzaile bakoitzaren jarduerari buruzko oinarrizko datuak bilduko dituena eta Entitatearen/Pertsonaren memoria deskribatzailea (PDF, 492 KB) txantiloiaren arabera taxutuko dena, gehienez 2 orrialdekoa; entitate mota ere egiaztatuko da (entitatearen tamaina), azken 3 ekitaldietako kontu itxiak eta entitate eskatzailearen eta hari elkartutako eta lotutako entitateen langile kopurua adieraziz. Entitatearen eraketa-agiriak.
- Ordezkaritza-ahalorde nahikoa
- Jarduera Ekonomikoen gaineko Zergan dealta agertzea
- Gutxienez, establezimendu edo sukurtsal bat dauka Euskal Autonomia Erkidegoan.
- Pertsona edo erakunde eskatzaileak ez izatea diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren zigor- edo administrazio-arloko zehapenik; eta, ez egotea laguntza horiek jasotzeko ezgaitzen duten lege-debekuen eraginpean, beren beregiko erreferentzia egiten zaielarik Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeko azken xedapenetako seigarrenaren arabera sexu-diskriminazioa egin izanagatiko lege-debekuei
- Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo diru-laguntzen esparruan hasi eta oraindik izapidetzen ari den edozein itzultze- edo zigor-prozeduraren eraginpean ez egotea.
- Será indispensable que las entidades y personas beneficiarias actúen como empresarios y/o profesionales y que no se encuentren incursos en ninguna prohibición o inhabilitación para la obtención de subvenciones públicas o para contratar con la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco u otro ente público
-
Krisialdian dauden enpresek ezin izango dute onuradun izan.
Krisialdian dauden enpresek ezin izango dute onuradun izan, krisialdian dauden enpresa ez-finantzarioak salbatzeko eta berregituratzeko estatuko laguntzei buruzko jarraibideetan emandako definizioaren arabera (2014/07/31ko AO, C 249).
Ez dago agiririk aurkeztu beharrik baldintza hori betetzen dela egiaztatzeko. Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar da.
-
Ezingo dute diru-laguntzarik jaso berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten enpresek.
Ezingo dute diru-laguntzarik jaso Batzordeak laguntza bat legez kontrakotzat eta barne-merkatuarekin bateraezintzat jotzea erabaki ondoren berreskuratzeko agindu bat oraindik betetzeko duten enpresek, Europako Batzordearen 2014ko ekainaren 17ko 651/2014 Erregelamenduaren 1.4 artikuluan xedatutakoari jarraikiz; erregelamendu horren bidez, zenbait laguntza-kategoria barne-merkatuarekin bateragarritzat jotzen dira, Tratatuaren 107. eta 108. artikuluak aplikatuta (EBAO, L 187, 2014ko ekainaren 26koa).
Ez dago agiririk aurkeztu beharrik baldintza hori betetzen dela egiaztatzeko. Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar da.
-
Ezin izango dira diru-laguntzen onuradun izan diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluko 2. paragrafoan jasotako gorabeheraren batean aurkitzen diren erakundeak
Ezin izango dira diru-laguntzen onuradun izan diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluko 2. paragrafoan jasotako gorabeheraren batean aurkitzen diren erakundeak. Gorabehera horiek gertatzen diren ala ez erabakitzeko, aintzat hartuko da diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluaren 4. paragrafotik 6.era bitartean ezarritakoa, eta gorabehera bakoitzarentzat ezarritako muga izango dute.
Ez dago agiririk aurkeztu beharrik baldintza hori betetzen dela egiaztatzeko. Eskabidean, dagokion erantzukizunpeko adierazpena markatu behar da.
-
Egunean ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak, eskaera egiten duen unean.
Laguntza hau eskuratzeko, zerga betebeharrak betetzen dituzula ziurtatu behar duzu.
Oharra: Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan dago ezarrita nor izan daitekeen diru-laguntza eta laguntza publikoen onuraduna (50. artikuluko 30. idatz-zatian).
-
Beste finantziazio-iturriren bat badagoen, edo ez, bateragarriak diren kasuetan.
Edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribaturi helburu berbererako eskatutako diru-laguntza, laguntza, diru-sarrera edo bestelako baliabideen berri ematea. Halakoren bat lortuz gero, horren berri ere ematea.
-
Habrá de presentarse una única solicitud por cada proyecto. La solicitud deberá cumplimentarse e ir acompañada de la documentación siguiente:
Memoria técnico-económica del proyecto. Deberá facilitar la valoración de los proyectos de acuerdo con los criterios de adjudicación de la presente convocatoria y no superará un número máximo de 30 páginas:
a) Título del proyecto.
b) Objetivo del proyecto.
c) Identificación clara del líder, socios y contratistas. En su caso, incluirá los datos de todas las personas y entidades participantes en el proyecto con el detalle de las actividades a realizar y el presupuesto previsto de cada una de ellas.
d) Definir la persona responsable y dirección de la comunicación del proyecto.
e) Descripción del proyecto y de la solución propuesta, con la definición de las fases en las que se estructura, el personal vinculado a cada una de las actividades y su dedicación.
f) Justificación del carácter innovador de la solución propuesta en el proyecto. Incluir en especial el conocimiento experto y las actividades de I+D+i del líder y los socios/as sobre los que se construye la solución propuesta.
g) Relevancia estratégica del proyecto desarrollando los aspectos incluidos en los criterios de adjudicación establecidos en el artículo 12 de la presente Orden.
h) Aportación del proyecto a la activación del mercado desarrollando los aspectos incluidos en los criterios de adjudicación de dicho artículo 12 de la presente Orden.
i) Definición del equipo de trabajo del proyecto. Incluirá los proveedores y el perfil de expertos con las funciones asignadas, la dedicación y la vocación de desarrollo internacional, en su caso, de los resultados esperados.
j) Plan de difusión, que los resultados del proyecto se difundan ampliamente por medio de conferencias, publicaciones, bases de libre acceso o programas informáticos gratuitos o de fuente abierta.
k) Metodología de trabajo propuesta para el Proyecto. Deberá incluir la descripción de fases y tareas, así como un análisis de aspectos críticos de cara a la consecución de los objetivos del proyecto y las actuaciones para reducir el riesgo de los mismos. Incluirá la justificación de los materiales, analíticas y equipos a utilizar. Presentará un esquema de gestión avanzado del líder del proyecto para conseguir el cumplimiento de objetivos en un plazo temporal muy limitado.
l) Cronograma detallado y planificación del proyecto incluida la asignación de dedicaciones por tareas de las personas participantes y la definición del camino crítico, teniendo en cuenta la necesaria finalización del trabajo en el plazo recogido en estas bases.
m) Colaboración público-privada prevista, se desarrollarán los aspectos del proyecto relacionados con instrumentos públicos y actuaciones de la Administración para incrementar las probabilidades de éxito del proyecto.
n) Propuesta Económica. La propuesta económica desglosará los costes totales del proyecto sin IVA en función de las categorías de costes explicitados en el artículo 1.2 de la presente Orden. El presupuesto deberá estar desglosado por tareas y/o actividades, diferenciando en cada tarea los gastos internos (gastos del propio agente que lidera el proyecto y de los miembros del consorcio), de los externos o subcontratados (gastos subcontratación a entidades externas).
o) Identificación de la/s parte/s del proyecto que encuadrarían en cada una de las siguientes dos categorías de las cuatro identificadas en el artículo 25.2 del Reglamento nº 651/2014 de la Comisión Europea:
- b. investigación industrial
- c. desarrollo experimental
p) Memoria descriptiva de los datos básicos de actividad de cada persona o entidad participante con un máximo de 2 páginas y acreditación de tipo de entidad (tamaño de la entidad) mediante cuentas cerradas de los 3 últimos ejercicios, número de trabajadores de la entidad solicitante y de las entidades asociadas y vinculadas.
Eskaera egin aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu (PDF formatua edo onartutako beste formatua).
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Eskabidea bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Eskabidea sinatu.
- Eskabidea eta erantsitako dokumentuak bidali.
Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
Ebazpena eta errekurtsoak
Ebazteko epea
bi hilabete
Diru-laguntza emateko modua
Lehiaketa
Isilbidearen ondorioak
Gaitzetsiak
Ebazpena emana
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Gora jotzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio hierarkikoki haren mende dagoen beste organo batek emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen ez dioten egintzen aurka.
- Zuzenean edo zeharka auziaren muina erabakitzen duten edo prozedurak aurrera egitea eragozten duten izapidezko egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari edo haren goragokoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- 3 hilabete, presuntziozko egintza bat errekurritzen baduzu.
Zer epe dauka Administrazioak ebazteko?
- 3 hilabete.
Epe horretan Administrazioak ez badizu ebazpena jakinarazten:
- Errekurtsoa baietsitzat joko da, baldin eta presuntziozko egintza errekurritu baduzu.
- Errekurtsoa ezetsitzat joko da, baldin eta egintza espresu bat errekurritu baduzu.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
- Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, bide judizialetik.
- Berrikusteko errekurtso berezia, salbuespenez.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua, Administrazio-errekurtsoak
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Errekurtsoa jarri ahal izateko, ziurtagiri elektroniko bidez identifikatu behar duzu.
Zer egintzen aurka jartzen da?
Erreklamazio ekonomiko-administratiboen ebazpen irmoen aurka, hauetako egoeraren bat gertatzen denean:
- Espedientean sartutako dokumentuen eraginez, egitezko errakuntza gertatzea ebazpena ematerakoan.
- Gaia ebazteko funtsezko balioa duten agiriak agertzea, eta, agiri horiek, ebazpena eman ondoren agertu arren, agerian uztea errakuntza dagoela errekurritutako ebazpenean.
- Ebazpenean funtsezko eragina izatea ebazpenaren aurretik edo ondoren epai irmo baten bidez faltsutzat jotako dokumentu edo lekukotzek.
- Prebarikazio, funtzionario-eroskeria, indarkeria, iruzurrezko azpikeria edo bestelako jokabide zigorgarri baten ondorioz ematea ebazpena, eta epai irmo batek hala aitortzea.
Zer organotan jartzen da?
Euskadiko Ekonomia Arduralaritzako Epaitegian.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
1. kasuan, lau urte, aurkaratutako ebazpena jakinarazten zaizun egunetik hasita.
Gainerako kasuetan, epea hiru hilabetekoa izango da, dokumentuak ezagutzen direnetik edo epaia irmo bihurtzen denetik hasita.
Zer epe dauka Epaitegiak ebazteko?
Epe horretan ez bazaizu ebazpena jakinarazten, errekurtsoa ezetsitzat joko da.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Aukerako berraztertzeko errekurtso bat kanal elektronikoaren bidez jartzeko, Nire karpeta -en dagoen inprimakia bete behar duzu.
Aukerako berraztertzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio berak emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Aukerako errekurtsoa denez, interesatuek errekurtso hau jartzeko aukera dute ala, nahiago badute, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete zuzenean.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen dioten egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- Noiznahi, presuntziozko egintza gertatu eta biharamunetik aurrera.
Zer epe dauka administrazioak ebazteko?
- Hilabete: Epe horretan ez bazaizu ebazpena jakinarazten, errekurtsoa ezetsitzat joko da.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
Aukerako berraztertzeko errekurtsoa jartzen bada, Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke gero, bide judizialetik.
Dena dela, aukerako errekurtsoa denez, interesatuek Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar dezakete zuzenean.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua. Administrazio-errekurtsoak.
Justifikazioa
Ezarritako baldintzak betetzen dituzula eta aurreikusitako helburuak lortzen dituzula justifikatzeko, beharrezko dokumentazioa aurkeztu beharko duzu adierazitako lekuetan.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
- 2023- 10-31a baino lehen proposamenean ezarritako helburuen justifikazio teknikoa eta ekonomikoa: lanen % 55
Estas entregas parciales deben ser eficientes y mantener al día de los avances de los proyectos, de haber ido cumpliendo con el cronograma y presupuesto indicados en la memoria inicial, así como de exponer todos los problemas, imprevistos y retrasos encontrados durante el desarrollo de los mismo. Se deberá recoger como mínimo lo siguiente: -
Jarraipenaren memoria deskribatzailea, Jarraipen-memoria (PDF, 847 KB) txantiloia erabilita. Agiri horretan azalduko da nola ari diren gauzatzen diruz lagundutako ekintzak (dirulaguntzari dagokion jarduketa-lerrokoak), bai eta zer jarduera egin diren, jarduketarako ezarritako helburuak zenbateraino bete diren eta zer gastu egin diren ere.
-
Justifikazio ekonomiko partziala: aurrekontua (XLSX, 23 KB) fitxako gastuen justifikazio partziala osatuko da, eta egindako ordainketak txantiloiko «egindako ordainketak» fitxan gehituko dira. Agiri horri beste hauek erantsi beharko zaizkio: faktura eta ordainagiri zenbakituak (1etik hasita); pertsona bakoitza proiektuan aritu den ordu kopuruaren erantzukizunpeko adierazpena eta ordutegi-parteak; pertsona bakoitzaren unitate-kostuaren egiaztagiriak (nominak eta/edo TC10 agiriak), eta unitate-kostuaren kalkulua.
- Langileen kostuak: pertsonek egindako orduen erantzukizun-adierazpena eta orduen agiriak, bakoitzaren kostu unitarioaren behar besteko egiaztapena (nominak edo T10a) eta kostu unitario horren kalkulua.
Pertsona bakoitzaren ordu-kostua honela kalkulatuko da:
G.S.K.A. x 12 x 1,25 / Urteko ordu-kopurua
Non Gizarte Segurantzako kontingentzia arruntei dagokien hileko kotizazio-oinarria da. Beste kotizazio-erregimen batzuetara atxikitako pertsonen kasuan, Gizarte Segurantzako araubide orokorrarekin parekatutako oinarri bat hartuko da. Urteko ordu-kopurua langilearen urteko lanordu-kopurua da, hitzarmenaren arabera, eta kasu bakoitzean dagokion lanaldi-murrizketaren ehunekoak eragiten dio. Lehenetsita, 1.720 ordu aplikatuko dira urtean.
- Fakturak eta ordainagiriak, diruz lagundutako gastua benetan egin dela egiaztatzen duten gainerako kostuetan.
- Diru-sarreren eta gastuen zerrenda, gastu bakoitza zehaztuz eta, hala badagokio, helburu bererako beste diru-laguntza, laguntza edo diru-sarrera batzuk jaso direla adieraziz.
- Langileen kostuak: pertsonek egindako orduen erantzukizun-adierazpena eta orduen agiriak, bakoitzaren kostu unitarioaren behar besteko egiaztapena (nominak edo T10a) eta kostu unitario horren kalkulua.
- 2024ko urriaren 31 baino lehen Behin betiko proiektua eta justifikazio ekonomiko xehatua
-
Egikaritze-txostena, zeinak gehienez 10 orrialde izango baititu eta Egikaritze-txostena (PDF, 838 KB) txantiloian adierazitako apartatu guztiak bilduko baititu.
-
Amaierako memoria teknikoa, zeinak 20-30 orrialde izango baititu, alde batera utzita eranskinak. Amaierako memoria (PDF, 864 KB) agiriko txantiloia erabili behar da
-
Justifikazio ekonomiko partziala: aurrekontua (XLSX, 23 KB) fitxako gastuen justifikazio partziala osatuko da, eta egindako ordainketak txantiloiko «egindako ordainketak» fitxan gehituko dira. Agiri horri beste hauek erantsi beharko zaizkio: faktura eta ordainagiri zenbakituak (1etik hasita); pertsona bakoitza proiektuan aritu den ordu kopuruaren erantzukizunpeko adierazpena eta ordutegi-parteak; pertsona bakoitzaren unitate-kostuaren egiaztagiriak (nominak eta/edo TC10 agiriak), eta unitate-kostuaren kalkulua.
- Langileen kostuak: pertsonek egindako orduen erantzukizun-adierazpena eta orduen agiriak, bakoitzaren kostu unitarioaren behar besteko egiaztapena (nominak edo T10a) eta kostu unitario horren kalkulua.
Pertsona bakoitzaren ordu-kostua honela kalkulatuko da:
G.S.K.A. x 12 x 1,25 / Urteko ordu-kopurua
Non Gizarte Segurantzako kontingentzia arruntei dagokien hileko kotizazio-oinarria da. Beste kotizazio-erregimen batzuetara atxikitako pertsonen kasuan, Gizarte Segurantzako araubide orokorrarekin parekatutako oinarri bat hartuko da. Urteko ordu-kopurua langilearen urteko lanordu-kopurua da, hitzarmenaren arabera, eta kasu bakoitzean dagokion lanaldi-murrizketaren ehunekoak eragiten dio. Lehenetsita, 1.720 ordu aplikatuko dira urtean.
- Fakturak eta ordainagiriak, diruz lagundutako gastua benetan egin dela egiaztatzen duten gainerako kostuetan.
- Diru-sarreren eta gastuen zerrenda, gastu bakoitza zehaztuz eta, hala badagokio, helburu bererako beste diru-laguntza, laguntza edo diru-sarrera batzuk jaso direla adieraziz.
- Langileen kostuak: pertsonek egindako orduen erantzukizun-adierazpena eta orduen agiriak, bakoitzaren kostu unitarioaren behar besteko egiaztapena (nominak edo T10a) eta kostu unitario horren kalkulua.
-
Proiektuaren aurkezpena, Amaierako aurkezpena (PPTX, 351 KB) txantiloian adierazitakoaren arabera
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, sartu Nire karpetara (identifikazio elektronikorako bitartekari bat behar da):
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa badu, organo eskudunak 15 eguneko epea emango dizu informazioa gehitzeko. Gehitzen ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaerarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta dokumentazio gehitzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa bada, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu dokumentazio berria aurkezteko. Ezer aurkezten ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaeraren tramitazioarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora eta Nire profila atalean harremanetarako datuak alda ditzakezu.
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Espedientean zuzentze eskakizun baten epea luzatu ahal izateko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Aukera daukazu akatsak zuzentzeko zein dokumentazioa gehitzeko ezarri zaizun epea luza dadin eskatzeko, betiere norgehiagoka-prozedura bat ez bada.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 32. artikulua
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Sartu zaitez Nire karpeta aplikaziora.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Ziurtatu identifikazio elektronikorako bitarteko bat duzula.
- Prestatu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu Nire karpeta aplikaziora.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua