Kontsumitzaileen eta erabiltzaileen elkarteei emateko diru-laguntzak. 2019ko deialdia.
[Kontsumitzaileen elkarteentzako laguntzak 2019]
- Erakundea:
- Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua
- Egoera:
Deskribapena
Xedea
Kontsumitzaileen eta erabiltzaileen elkarteen funtzionamenduari, laguntza juridikoari, kontsumo-proiektuak gauzatzeari eta berrikuntza teknologikoko proiektuak gauzatzeari dagozkien gastuak ordaintzeko diru-laguntzak.
Aurrekontuko zuzkidura
451.000Prestazio ekonomikoa
Deialdi honek arautzen dituen laguntzak finantzatzeko baliabide ekonomikoen zenbatekoa 431.000 eurokoa da: 322.000 euro 2019. urtean eta 109.000 euro 2020. urtean.
1. lerroa. Kontsumitzaileekiko arreta. 240.000 euro: 179.304 euro 2019. urtean eta 60.696 euro 2020. urtean.
Kontsumitzaileen antolakundeen funtzionamendu orokorretik eratorritako gastuak, ondoko jarduerak gauzatzeko:
- Kontsumitzaileekiko arreta.
- Erreklamazioak kudeatzea eta kontsumo-harremanei dagozkien eztabaidetan bitartekotza-lanak egitea.
- Kontsumitzaileei zuzendutako prestakuntza- eta informazio-ekintzak.
Kontsumitzaileekiko arreta-zerbitzua modu orokortuan egingo da, kontuan hartu gabe kontsumitzaile horiek elkarteko kide diren ala ez.
Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak:
- Lokalen alokairuak; erakunde eskatzaile bakoitzak 3 alokairu izan ahalko ditu gehienez eta publikoari irekitako bulegoekin bat egin beharko dute.
- Langile-gastuak.
- Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 31.7 artikuluan ezarritakoarekin bat datozen finantza-gastuak.
- Eskaeraren aurrekontuaren atalean behar berzala zehaztutako bestelako gastu orokorrak (argindarra, ura, gasa, komunikazioak...).
2. lerroa. Laguntza juridikoa: 155.000 euro (115.800,5 euro 2019. urtean eta 39.199,5 euro 2020. urtean).
Elkarteek kontsumitzaileei emandako laguntza juridikotik eratorritako gastuak:
- Elkarteko aholkulari juridikoarekin izandako kontsultak.
- Euskal Autonomia Erkidegoan egiten diren epaiketetan kontsumitzaileen eskubideak eta interesak defendatzea.
- Kontsumitzaileen multzoari zuzendutako orientazio juridiko orokorrak.
- Bukarazte-akzioak.
Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak:
- Aholkulari juridiko profesionalen minutak.
- Adituen azterlanak edo txostenak.
- Aholkularitza juridikoko funtzioak betetzen dituzten langileak.
- Bukarazte-akzioetatik eratorritako bestelako gastuak.
3. lerroa. Teknologia berrikuntzako proiektuak: 36.000 euro (26.895,5 euro 2019. urtean eta 9.104,5 euro 2020. urtean).
Webguneak garatu, hobetu eta modernizatzeko proiektuak, online erreklamazio eta kontsula zerbitzuak eta bestelako zerbitzu interesgarri berriak inplementatzeko. Eskatzaile bakoitzeko, proiektu bakarra onartuko da.
Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak: Berrikuntza proiektutik eratorritako gastuak.
Osoki azpikontratatu ahal izango da 2. eta 4. lerroetako jardueren gauzatzea, Diru-languntzei buruzko Lege Orokorraren 29. artikuluan ezarritako baldintzak errespetatuz.
Erakunde onuradunek gehienez jaso ahal izango dituzten kopuruak hauek izango dira:
- Kontsumitzaileekiko arreta (1. lerroa): Aurkeztutako eta onartutako aurrekontuaren % 100, 102.000 eurokoa gehienez.
- Laguntza juridikoa (2. lerroa): Aurkeztutako eta onartutako aurrekontuaren % 100, 55.000 eurokoa gehienez.
- Teknologia berrikuntzako proiektuak (3. lerroa): Aurkeztutako eta onartutako aurrekontuaren % 100, 15.000 eurokoa gehienez.
Ordainketa-modua:
Esleitutako diru-laguntzak honela ordainduko dira:
- Diruz lagundu daitezkeen kontzeptuak (4. artikulua):
- Emandako zenbatekoaren % 74,71a, aldeko ebazpena hartzen den unean.
- Gainerako % 25,29a, gastua justifikatu ondoren.
- Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak (5. artikulua): % 100a, behin gastua justifikatuta eta betiere 2020ko martxoaren 15a baino lehen.
Deialdi honek arautzen dituen laguntzak finantzatzeko baliabide ekonomikoen zenbatekoa 431.000 eurokoa da: 322.000 euro 2019. urtean eta 109.000 euro 2020. urtean.
1. lerroa. Kontsumitzaileekiko arreta. 240.000 euro: 179.304 euro 2019. urtean eta 60.696 euro 2020. urtean.
Kontsumitzaileen antolakundeen funtzionamendu orokorretik eratorritako gastuak, ondoko jarduerak gauzatzeko:
- Kontsumitzaileekiko arreta.
- Erreklamazioak kudeatzea eta kontsumo-harremanei dagozkien eztabaidetan bitartekotza-lanak egitea.
- Kontsumitzaileei zuzendutako prestakuntza- eta informazio-ekintzak.
Kontsumitzaileekiko arreta-zerbitzua modu orokortuan egingo da, kontuan hartu gabe kontsumitzaile horiek elkarteko kide diren ala ez.
Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak:
- Lokalen alokairuak; erakunde eskatzaile bakoitzak 3 alokairu izan ahalko ditu gehienez eta publikoari irekitako bulegoekin bat egin beharko dute.
- Langile-gastuak.
- Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 31.7 artikuluan ezarritakoarekin bat datozen finantza-gastuak.
- Eskaeraren aurrekontuaren atalean behar berzala zehaztutako bestelako gastu orokorrak (argindarra, ura, gasa, komunikazioak...).
2. lerroa. Laguntza juridikoa: 155.000 euro (115.800,5 euro 2019. urtean eta 39.199,5 euro 2020. urtean).
Elkarteek kontsumitzaileei emandako laguntza juridikotik eratorritako gastuak:
- Elkarteko aholkulari juridikoarekin izandako kontsultak.
- Euskal Autonomia Erkidegoan egiten diren epaiketetan kontsumitzaileen eskubideak eta interesak defendatzea.
- Kontsumitzaileen multzoari zuzendutako orientazio juridiko orokorrak.
- Bukarazte-akzioak.
Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak:
- Aholkulari juridiko profesionalen minutak.
- Adituen azterlanak edo txostenak.
- Aholkularitza juridikoko funtzioak betetzen dituzten langileak.
- Bukarazte-akzioetatik eratorritako bestelako gastuak.
3. lerroa. Teknologia berrikuntzako proiektuak: 36.000 euro (26.895,5 euro 2019. urtean eta 9.104,5 euro 2020. urtean).
Webguneak garatu, hobetu eta modernizatzeko proiektuak, online erreklamazio eta kontsula zerbitzuak eta bestelako zerbitzu interesgarri berriak inplementatzeko. Eskatzaile bakoitzeko, proiektu bakarra onartuko da.
Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak: Berrikuntza proiektutik eratorritako gastuak.
Osoki azpikontratatu ahal izango da 2. eta 4. lerroetako jardueren gauzatzea, Diru-languntzei buruzko Lege Orokorraren 29. artikuluan ezarritako baldintzak errespetatuz.
Erakunde onuradunek gehienez jaso ahal izango dituzten kopuruak hauek izango dira:
- Kontsumitzaileekiko arreta (1. lerroa): Aurkeztutako eta onartutako aurrekontuaren % 100, 102.000 eurokoa gehienez.
- Laguntza juridikoa (2. lerroa): Aurkeztutako eta onartutako aurrekontuaren % 100, 55.000 eurokoa gehienez.
- Teknologia berrikuntzako proiektuak (3. lerroa): Aurkeztutako eta onartutako aurrekontuaren % 100, 15.000 eurokoa gehienez.
Esleitutako diru-laguntzak honela ordainduko dira:
- Diruz lagundu daitezkeen kontzeptuak (4. artikulua):
- Emandako zenbatekoaren % 74,71a, aldeko ebazpena hartzen den unean.
- Gainerako % 25,29a, gastua justifikatu ondoren.
- Diru-laguntza jaso dezaketen gastuak (5. artikulua): % 100a, behin gastua justifikatuta eta betiere 2020ko martxoaren 15a baino lehen.
Nori dago zuzenduta
Kontsumitzaileen eta erabiltzaileen elkarteak
Kontsumitzaileen eta erabiltzaileen elkarteak irabazi-asmorik gabeko erakundeak dira, eta haien helburua kontsumitzaileen eta erabiltzaileen eskubide eta interes legitimoak defendatzea da, bai eta haien informazioa, prestakuntza eta hezkuntza ere.
Diru-laguntzen erakunde onuradun izan ahal izateko, honako baldintza hauek bete behar dituzte:
- Beren helburu bakarra kontsumitzaileak kontsumoaren alor guztietan defendatzea izatea.
- Eskaera aurkezteko unean izena emanda edukitzea Euskadiko Kontsumitzaileen elkarteen erroldan, uztailaren 30eko 249/1985 Dekretuan aipatutakoan.
- Jardun-eremua Euskal Autonomia Erkidego osoa hartzea.
- Kontsultak egiteko, arreta emateko eta kontsumitzaileek aurkeztutako erreklamazioak kudeatzeko zerbitzu bat izatea.
- Zuzenbidean lizentziatutako pertsonek emandako aholkularitzako eta laguntza juridikoko zerbitzu bat izatea.
- Gizarte Segurantzarekiko eta EAEko Administrazio Orokorrarekiko zer zerga-betebehar dituen ezagutzea.
- Diru-laguntza edo laguntza publikoak eskuratzea galarazten duen zigor penal edo adiministratiborik ez izatea, edo ez egotea horretarako desgaitzen duen legezko debeku baten pean.
- Diru-laguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta edukitzea.
- Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluan ezarritako gainerako baldintzak.
Eskakizunak:
- Dokumentazio espezifikoa betetzea, 1. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
- Dokumentazio espezifikoa betetzea, 2. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
- Dokumentazio espezifikoa betetzea, 3. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
Betekizunak
-
Gizarte Segurantzarekiko eta EAEko Administrazio Orokorrarekiko zer zerga-betebehar dituen ezagutzea.
Diru-laguntzaren eskaera aurkeztearekin batera, eskatzaileak baimena emango dio Kontsumobideri zuzenean eskuratzeko zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak betetzen dituela ziurtatzen duten agiriak, ziurtagiri telematikoen bitartez. Eskatzaileak, kasu horretan, ez ditu bidali beharko dagozkion agiriak.
Hala ere, eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, halakorik egiten baldin badu, dagozkion agiriak aurkeztu beharko ditu.
- Ez izatea abian itzultze- edo zehapen prozedurarik edo horiek amaituta izatea.
- Erakunde eskatzaileak ez izatea diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren zigor- edo administrazio-arloko zehapenik; eta, ez egotea laguntza horiek jasotzeko ezgaitzen duten lege-debekuen eraginpean.
- Helburu bakarra kontsumitzaileak kontsumoaren alor guztietan defendatzea izatea.
- Beren jardunbide-eremuak Euskal Autonomia Erkidego osoa hartzea.
- Aholkularitza zerbitzua eta laguntza juridikoa eskaintzea.
- Diru-laguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta edukitzea.
- Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluan ezarritako baldintzak betetzea.
- Edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribaturi helburu berbererako eskatutako diru-laguntza, laguntza, diru-sarrera edo bestelako baliabideen berri ematea. Halakoren bat lortuz gero, horren berri ere ematea.
Araudia
Erakundeak
Deitzen duen erakundea
- Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua > Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuko Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Kontsumobide - Kontsumoko Euskal Institutua > Kontsumobide-Kontsumoko Euskal Institutuko Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Nazareth Holgado Freixo
Tel.: 945-06 21 49
E-mail: kontsumobide.formacion@kontsumobide.eus
Cristina Rodriguez Bengoa
Tel.: 945-06 21 47
Kodea
1028304Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beste finantziazio-iturri batzuei buruzko adierazpena.
-
Erantzukizunpeko adierazpenan aitortzen baduzu beste laguntzarik ez duzula jaso, ez daukazu dokumenturik aurkeztu beharrik.
Beste finantziazio-iturriren bat baldin baduzu edo eskatu baduzu, dagokion inprimakia bete behar duzu eta eskabideari erantsi.
- Balantzea eta emaitzen kontua.
-
Egoera ekonomikoaren balantzea 2018ko abenduaren 31n, baita emaitzen kontua ere, non jasoko baitira bazkideen kuotetatik sartutako zenbatekoa eta bazkideen kuotetatik ez datozen bestelako diru-sarrerak.
- 2018.urteko memoria zehatza.
- Erantzukizunpeko adierazpena.
-
Erantzukizunpeko adierazpena honako baldintza hauek betetzen direla ziurtatu beharko da:
- Beste edozein administraziok edo erakundek –publikoa zein pribatua izan– helburu berarako ematen dituen diru-laguntzak, laguntzak, diru-sarrerak edo bestelako baliabideak eskatuz eta, hala badagokio, eskuratuz gero, horren berri eman behar da.
- Abian ez edukitzea itzultze- edo zehapen-prozedurarik, edo horiek amaituta izatea. Hortaz, diru-laguntza emateko eta, hala badagokio, ordaintzeko, amaituta egon beharko dute itzultze- edo zehapen-prozedurek.
- Ez egotea laguntza edo diru-laguntza publikoak jasotzea eragozten dion zehapen administratibo edo penal baten pean, edo ez izatea horretarako legezko debekurik.
- Helburu bakarra kontsumitzaileak kontsumoaren alor guztietan defendatzea izatea.
- Jardun-eremua Euskal Autonomia Erkidego osoa izatea.
- Aholkularitza zerbitzua eta laguntza juridikoa eskaintzea.
- 2018ko abenduaren 31n kuota ordaindua duten bazkide-kopurua jakinaraztea.
- Diru-laguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta edukitzea.
- Diru-laguntzei buruzko Lege Orokorraren 13. artikuluan ezarritako baldintzak betetzea.
Edozein unetan, Kontsumobidek egiaztatu ahal izango du erantzukizunpeko adierazpenean jasotako datuak egiazkoak diren.
Erakunde eskatzaileak edo horren ordezkari gisa jarduten duen pertsonak haren erantzukizunpean adierazi behar du egiazkoak direla eskabidean jasotako datuak, indarrean dagoen legediak eskubidea jasotzeko ezarritako eskakizunak betetzen dituela eta hori egiaztatzen duten dokumentuak dauzkala, eta, diru-laguntza emanez gero, horri dagokion denboraldian zehar horiek betetzen jarraituko duela.
-
Dokumentazio espezifikoa, 1. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
Eskaini nahi den kontsumitzaileekiko arreta-zerbitzuaren memoria zehatza, zeinak nahitaez eman beharko baititu:
- Haren ardura hartuko duten langileak.
- Eskaini beharreko orduak.
- Jardueraren deskribapena.
Autonomia Erkidegoko ordezkaritza- eta kontsulta- organo bakoitzak emandako ziurtagiria, zeinetan erakunde eskatzaileak aurreko urtean parte hartu baitzuen.
-
Dokumentazio espezifikoa, 2. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
Deialdiaren urtean eskaini nahi den zerbitzu juridikoaren memoria zehatza, zeinak nahitaez eman beharko baititu:
- Haren ardura hartuko duten langileak.
- Eskaini beharreko orduak.
- Jardueraren deskribapena.
2018an aurkeztutako kontsumitzaileen eskubideen defentsarako eske-kopuruari buruzko txostena. Txosten horri auzi-eskea aurkeztu izana ziurtatzen duen nahikoa frogagiri erantsi beharko zaio, baita dagozkion epaien kopia ere.
-
Dokumentazio espezifikoa, 3. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
Proiektu bakoitzaren memoria aurkeztu beharko da, honako hauek aipatuta:
- Proiektuaren helburuak.
- Garatu beharreko metodologia eta jarduerak.
- Hartzaileak eta gauzatze-egutegia.
- Hura gauzatzeko ardura duten pertsonak edo erakundeak.
- Gastuen aurrekontu zehatza, finantzabideak adierazita, hala badagokio.
-
Gizarte Segurantzarekiko eta EAEko Administrazio Orokorrarekiko zer zerga-betebehar dituen ezagutzea.
Diru-laguntzaren eskaera aurkeztearekin batera, eskatzaileak baimena emango dio Kontsumobideri zuzenean eskuratzeko zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekiko betebeharrak betetzen dituela ziurtatzen duten agiriak, ziurtagiri telematikoen bitartez. Eskatzaileak, kasu horretan, ez ditu bidali beharko dagozkion agiriak.
Hala ere, eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, halakorik egiten baldin badu, dagozkion agiriak aurkeztu beharko ditu.
- Ez izatea abian itzultze- edo zehapen prozedurarik edo horiek amaituta izatea.
- Erakunde eskatzaileak ez izatea diru-laguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren zigor- edo administrazio-arloko zehapenik; eta, ez egotea laguntza horiek jasotzeko ezgaitzen duten lege-debekuen eraginpean.
- Helburu bakarra kontsumitzaileak kontsumoaren alor guztietan defendatzea izatea.
- Beren jardunbide-eremuak Euskal Autonomia Erkidego osoa hartzea.
- Aholkularitza zerbitzua eta laguntza juridikoa eskaintzea.
- Diru-laguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta edukitzea.
- Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluan ezarritako baldintzak betetzea.
- Edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribaturi helburu berbererako eskatutako diru-laguntza, laguntza, diru-sarrera edo bestelako baliabideen berri ematea. Halakoren bat lortuz gero, horren berri ere ematea.
- Dokumentazio espezifikoa betetzea, 1. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
- Dokumentazio espezifikoa betetzea, 2. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
- Dokumentazio espezifikoa betetzea, 3. lerroko diru-laguntzak eskatzeko.
Diru-laguntza eskatzeko, honako hauek egin behar dituzu:
- Identifikazio elektronikoaren bitarteko bat izan.
- Dokumentazioa bete, PDF formatuan edo onartutako beste formatu batean (pdf, 181 kB), eskaneatu eta ordenagailuan gorde.
- Inprimakiak dauden kasuetan: horiek bete eta ordenagailuan gorde.
- Zerbitzu elektronikora sartu. Bertan 4 pausu jarraitu beharko dira:
- Eskabidea bete.
- Dokumentuak eta prestatutako inprimakia erantsi.
- Eskabidea sinatu.
- Bidali eskabidea eta erantsitako dokumentuak.
- Hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan bidalketa egin ondoren.
Interesdunen eskubidea da prozedurari aplikatzekoak diren arauetan eskatzen ez den datu eta dokumenturik ez aurkeztu behar izatea, administrazio publikoen esku badaude jada edo haiek prestatuak baldin badira (Administrazio Publikoen Administrazio-Prozedura Erkideko urriaren 1eko 39/2015 Legeko 53. artikuluan). Eskubide hau erabil ahal izateko, eskaerako Emandako dokumentazioa atalean, emandako dokumentuen informazioa beteko du.
Abisua: Espedientearen segimendua Nire karpetaen egin dezakezu.
OHARRA: ez duzu formularioa saio bakar batean bete, sinatu eta bidali behar. Nahi baduzu, Administrazioaren sistema informatikoan gorde dezakezu, eta hurrengo saioetan prozesua jarraitu. Administrazioak betetako datuak hilabete baten epeaz gordeko ditu. Betiere, araudian ezarritako epe barruan aurkeztu beharko da. |
Ebazpena eta errekurtsoak
Ebazteko epea
6 hilabete, deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.
Diru-laguntza emateko modua
Lehiaketa
Isilbidearen ondorioak
Gaitzetsiak
Ebazpena emana
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Gora jotzeko errekurtsoa administrazio-errekurtsoa da. Honen bidez, administrazio-organo bati eskatzen zaio hierarkikoki haren mende dagoen beste organo batek emandako egintza berrikusteko eta zuzentzeko.
Zer egintzaren aurka jartzen da?
- Administrazio-bideari bukaera ematen ez dioten egintzen aurka.
- Zuzenean edo zeharka auziaren muina erabakitzen duten edo prozedurak aurrera egitea eragozten duten izapidezko egintzen aurka.
Zer organori jartzen zaio?
- Errekurritutako egintza ematen duen organoari edo haren goragokoari.
Zer epe daukazu errekurtsoa jartzeko?
- Hilabete, egintza espresu bat errekurritzen baduzu.
- 3 hilabete, presuntziozko egintza bat errekurritzen baduzu.
Zer epe dauka Administrazioak ebazteko?
- 3 hilabete.
Epe horretan Administrazioak ez badizu ebazpena jakinarazten:
- Errekurtsoa baietsitzat joko da, baldin eta presuntziozko egintza errekurritu baduzu.
- Errekurtsoa ezetsitzat joko da, baldin eta egintza espresu bat errekurritu baduzu.
Zer errekurtso jar dezakezu gero?
- Administrazioarekiko auzi-errekurtsoa, bide judizialetik.
- Berrikusteko errekurtso berezia, salbuespenez.
Informazio gehiago: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen V. titulua, II. kapitulua, Administrazio-errekurtsoak
Justifikazioa
Emandako diru-laguntza justifikatzeko, onuradunak, 2020ko martxoaren 15a baino lehen, agiriak aurkeztu beharko ditu eskuratutako laguntza-lerro bakoitzeko.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
-
Memoria ekonomikoan agertuko dira:
- Burututako jardueren gastuen zerrenda sailkatua, hartzekoduna identifikatuta, IFKa, zenbatekoa, gastuaren azalpen laburtua eta ordainketaren data adierazita.
- Goragoko lerroaldean aipatutako gastuen zerrendara batutako gastuen justifikazio fakturak. Fakturek jatorrizkoak izan beharko dute edo, bestela, fotokopia konpultsatuak, 2018ko abenduaren 31koak edo lehenagokoak, eta antolakundean buru zen pertsonaren adostasuna eduki beharko dute.
-
Eredu ofizialaren araberako nominen bidez aurkeztu beharko dira, Gizarte Segurantzari ordaindu izanaren frogagiriekin eta kasuan kasuko tributu ereduarekin batera, langile bakoitzari dagokiona adierazita.
-
Ordainagirietan hartzailearen datuak jaso beharko dira, NAN zenbakia, zer kontzepturengatik ordaintzen den eta PFEZi dagokion atxikipena.
-
Diru-laguntza emateko egintzan ezarritako baldintzak betetzen direla eta helburuak lortu direla justifikatzea.
Kontsumobidek egokitzat jotzen duen adina egiaztapen egin dezake emandako diru-laguntzaren inguruan, eta laguntza justifikatzeko agiri guztiak aztertu ahal izango ditu.
Emandako laguntza justifikatzeko, inprimakia bete eta beharrezko dokumentazioarekin batera Nire karpetaen aurkeztu.
Izapide hau egiteko, ziurtagiri elektroniko baten bidez identifikatu beharra daukazu.
Beste tramite batzuk
- Presta ezazu dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora.
Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Jakinarazpen eta komunikazioetarako datuak, hizkuntza eta tramitazio kanala alda ditzake, baldin eta espedientea zabalik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora.
Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Eskaerak deialdiko arauan ezarritako betekizunak betetzen ez baditu, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu akatsak zuzentzeko. Zuzentzen ez badituzu, Administrazioak eskaeran atzera egin duzula ulertuko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Ebazpena eman baino lehen, eskabidean atzera egiteko aukera dago.
Atzera egin arren, babesten zaituzten eskubideak mantenduko dira, eta beste prozedura baten erabiltzeko aukera izango da.
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Noiz egin diezaioket uko laguntza bati?
Ebazpena eman ondoren, edozein momentutan.
Zer gertatzen da nire eskubideekin?
Uko egiten baduzu, galdu egingo dituzu prozedura honetan babesten zaituzten eskubideak
Informazio gehigarria: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 94. artikulua
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Eskaerak edo komunikazioak informazioa gehitzea beharrezkoa bada, organo eskudunak 10 eguneko epea emango dizu dokumentazio berria aurkezteko. Ezer aurkezten ez baduzu, Administrazioak komunikazio edo eskaeraren tramitazioarekin aurrera jarraituko du.
Agiri hauek aurkez ditzakezu:
- Administrazioak eskatu dizkizun agiriak, baldin eta zuzentzeko errekerimendua jakinarazi badizu.
- Beharrezkotzat jotzen dituzun agiriak, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.