EBAZPENA, 2019ko azaroaren 13koa, Unibertsitate Politika eta Koordinazioko zuzendariarena; honen bidez, 2019ko irailaren 1etik 2020ko irailaren 30era bitarteko aldirako unibertsitateko Ikasiker lankidetza beka eskaeren ebazpen-proposamena ematen du.
- Egoera:
Sustatzailea/Arduraduna
- Erakundea:
- Eusko Jaurlaritza
- Saila/Erakunde Autonomoa:
- Hezkuntza
- Administrazio-Organoa:
- Unibertsitate Politika eta Koordinazioko Zuzendaritza
Gaia / Azpigaia
- Gaia:
- Hezkuntza
- Azpigaia:
- Araubide orokorreko irakaskuntza (Haur hezkuntza, derrigorrezkoa, batxillergoa, LH, Unibertsitatea...)
Dokumentuak
Dokumentazio-aurkezpena
- Formularioa(k)
- Kanal electroniko bidez
Alegazioak aurkezteko eman beharreko urratsak:
- Eskaeraren aplikaziora sartzea, erabiltzaile eta pasa-hitzarekin edo ziurtagiri digitalarekin, eskaera tramitatzeko aukeratutako sartzeko modalitatea zein den kontuan hartuta, paperezko formatuan edo formatu elektronikoan.
- “Tramitatzen ari den espedientearen “ eskaera hautatu.
- “Espedientea ikustea “ hautatu.
- “Alegazioak aurkeztea “ hautatu. Ez da “espedientea aldatzea“ aukera erabili behar.
- Alegazioentzako formularioa bete eta gorde.
- “Alegazioa aurkeztea “ aukeratu. Paperezko formatuan edo formatu elektronikoan tramitatzea aukeratu beharko da.
Formatu elektronikoa aukeratuz gero: “gaineratutako agirietan “ beharreko agiriak atxiki. “Alegazioa aurkeztea“ hautatu, baldintzak onartzea, “alegazioa inprimatzea“ hautatu eta izenpetu. “Izenpetzea“ aukerak ziurtagiri elektronikoaren bidez izenpetzea eskatuko du.
Eskaerara sarbidea- Aurrez aurrekoa
Alegazioak aurkezteko eman beharreko urratsak:
- Eskaeraren aplikaziora sartzea, erabiltzaile eta pasa-hitzarekin edo ziurtagiri digitalarekin, eskaera tramitatzeko aukeratutako sartzeko modalitatea zein den kontuan hartuta, paperezko formatuan edo formatu elektronikoan.
- “Tramitatzen ari den espedientearen “ eskaera hautatu.
- “Espedientea ikustea “ hautatu.
- “Alegazioak aurkeztea “ hautatu. Ez da “espedientea aldatzea“ aukera erabili behar.
- Alegazioentzako formularioa bete eta gorde.
- “Alegazioa aurkeztea “ aukeratu. Paperezko formatuan edo formatu elektronikoan tramitatzea aukeratu beharko da.
Paperezko formatua aukeratuz gero, baldintzak onartu, alegazio agiria inprimatu, izenpetu eta zuzendu beharreko dokumentazioarekin batera aurkeztu, Zuzenean zerbitzuan ezarritako epean.