Interkonexio-sistemak baimentzea
- Erakundea:
- Segurtasuna
Deskribapena
Joko-baimenak kudeatzea interkonektatutako sistemetan.
Interkonexio-sistema batean baimenak gehitu edo gutxitu direla jakinaraztea
Kanpoko edo barruko interkonexio-sistema instalatzeko onespena lortu ondoren, baimenak handitzeko edo gutxitzeko aldaketak, instalatu baino lehen jakinarazi behar dizkio sistemako enpresa operadoreak Jokoa Arautzeko Agintaritzari.
Nori dago zuzenduta
Interkonexio-sistemen enpresa operadoreak
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Segurtasuna / Segurtasun Sailburuordetza > Joko eta Ikuskizunen Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Segurtasuna / Segurtasun Sailburuordetza > Joko eta Ikuskizunen Zuzendaritza
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Joko eta Ikuskizunen Zuzendaritza-Segurtasun Saila - Eusko jaurlaritza
Donostia-San Sebastián kalea, 1 / 010101 Vitoria-Gasteiz.
Arabako Lurralde Zerbitzua
Helbidea: Donostia-San Sebastián kalea, 1. Vitoria-Gasteiz
Tel. 945 017020 / Fax 945017021 / jokikus-araba@euskadi.eus
Bizkaiko Lurralde Zerbitzua
Helbidea: Kale Nagusia, 81-1. solairua. Bilbao
Tel. 94 6075520 / Fax 94 6075521 / jokikus-bizkaia@euskadi.eus
Gipuzkoako Lurralde Zerbitzua
Helbidea: Vitoria-Gasteiz hiribidea, 3 4. Donostia-San Sebastián
Tel. 943 467125 / Fax 943474532 / jokikus-gipuzkoa@euskadi.eus
Kodea(k)
- Interkonexio-sistema batean baimenak gehitu edo gutxitu direla jakinaraztea: 0015829
Eskabidea eta dokumentatzioa aurkeztea
Interkonexio-sistema batean baimenak gehitu edo gutxitu direla jakinaraztea.
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Eskaera egin aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu (PDF formatua edo onartutako beste formatua).
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Eskabidea bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Eskaera sinatu.
- Eskabidea eta erantsitako dokumentuak bidali.
Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.
Beste tramite batzuk
- Bete itzazu eskatutako inprimakiak, inprimakirik badago.
- Presta ezazu eskatutako dokumentazioa formatu digitalean.
- Sartu zaitez tramitazio elektronikorako aplikaziora. Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
Dokumentazioa aurkezteko, bete ezazu tramitazio elektronikoaren aplikazioan dagoen inprimakia.
Zuk beharrezko iruditzen zaizkizun agiriak eman ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.
Dokumentazioa aurkezteko, Nire karpetara sar zaitez (identifikazio elektronikorako bitartekari bat behar da).
Beharrezkoak iruditzen zaizkizun dokumentuak aurkeztu ditzakezu, nahiz eta Administrazioak ez eskatu.