Gobernantza, Administrazio Digital eta Autogobernu Saila

Arreta-kanalak eta zerbitzuak

Zerbitzu publiko elektronikoen eskaintza eraldatzeko, beharrezkoa da eragindako guztiei laguntzea, bai barrukoei, bai kanpokoei.

Platea/Tramitagune Administrazio Elektronikoaren Plataformaren ezaugarri garrantzitsu bat da administrazio elektronikoaren zerbitzu eta tresnen erabiltzaileek arreta-zerbitzuak dituztela sor dakizkiekeen zailtasunak eta gorabeherak konpontzeko:

Eremua

Kanal-mota

Barnekoa

  • Horrela, barne-eremurako, Administrazio honek bi baliabide eratu ditu enplegatu publikoentzat:

    • Izapidetze Elektronikorako Plataforma Komunaren erabileraren Tutoretza Zerbitzua

    • Zerbitzu Elektronikoen Erabiltzaileen Arreta Zentroa

Kanpokoa

  • Eta, kanpo-eremurako, herritarrei zuzendutako lau baliabide garrantzitsu eratu dira:

    • Herritarrei arreta emateko zerbitzua - Zuzenean

    • Herritarrei arreta emateko zerbitzua - Zuzenean

    • Iradokizun, kexa eta erreklamazioen postontzi elektroniko orokorra

    • Gaitutako Funtzionarioen Laguntza Zerbitzua

Arreta-zerbitzuen eta arreta-kanalen deskribapena

Arreta-zerbitzuak eta arreta-kanalak

Deskripzioa

Izapidetze Elektronikorako Plataforma Komunaren erabileraren Tutoretza Zerbitzua

  • Zerbitzu hori barneko erabiltzaileei (langile publikoei) zuzenduta dago, eta haren helburua da izapidegileei prestakuntza ematea izapidetze elektronikoko tresna informatikoen erabilerari buruz, eta tresna horiek erabiltzean izan ditzaketen zailtasunak konpontzeko behar duten euskarria ematea.

    Tutoretza Zerbitzu horrek honako eginkizun hauek betetzen ditu, administrazio elektronikoari eta izapidetze elektronikorako plataforma komunaren tresnei dagokienez:

    1. Enplegatu publikoen kontsultei erantzutea kanal guztietan, eta izapidetze elektronikoko atazak gauzatzen laguntzea.

    2. «Jakingune» ikaskuntza partekatuko eta elkarlaneko espazioa kudeatzea; bertan, baliabide didaktikoak argitaratu eta etengabe eguneratuta mantenduko dira.

    3. Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren Zerbitzu Elektronikoen Sarea eta Administrazio Instituzionala kudeatzea.

    4. Prestakuntza-ekintza informalak antolatzea eta Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundearekin lankidetzan aritzea erakundearen prestakuntza-jardueretan.

  • Barruko telefonoa: 109999
    Telefono bidezko arreta-ordutegia: 9.30etik 13.30era

  • Gorabehera Teknikoen Arreta Zerbitzua - Erabiltzaileentzako Arreta Zentroa ELZ-CAU:  440 (Barne-hedapena)

Zerbitzu Elektronikoen Erabiltzaileen Arreta Zentroa

  • Zerbitzu elektronikoen Erabiltzaileen Arretarako Zentroak (CAU) laguntza ematen die kanpoko erabiltzaileei zerbitzu elektronikoen erabileran, bai funtzionamenduari buruzko zalantzei erantzuteko, bai gerta daitezkeen gorabehera teknikoei erantzuteko.

    Horrela, izapidetzean arazoren bat baduzu, egin dezakezu:

    • Zuzenean zerbitzuarekin harremanetan jartzea - Herritarrentzako arreta 012 telefonoaren bidez

    • Izapidetze elektronikoan dauden arazo teknikoetarako, jarri harremanetan Erabiltzaileentzako Arreta Zentroarekin 945 01 68 38 telefono-zenbakira deituta.

    • Harremanetarako imprimakiaren bidez mezu bat bidali

Herritarrei arreta emateko zerbitzua - Zuzenean

  • Herritarrei Arreta Emateko Zerbitzuari (Zuzenean), atxikitako erregistro-bulegoek baliabide elektronikoak erabiltzen lagunduko diete hala eskatzen duten pertsonei.

Iradokizun, kexa eta erreklamazioen postontzi elektroniko orokorra

  • Postontzi elektroniko orokorra edozein pertsona fisiko edo juridikok Administrazioaren zerbitzu eta unitate administratiboen funtzionamenduari buruzko iradokizun, kexa edo erreklamazio bat bideratzeko erabiltzen duen tresna da.

Gaitutako Funtzionarioen Laguntza Zerbitzua

  • Gaitutako Funtzionarioen Laguntza Zerbitzuak erraztu egiten du interesa duten pertsonak elektronikoki harremanetan jartzea Administrazioarekin. Horretarako, laguntza eta laguntza ematen die, eta haien izenean identifikatzen eta sinatzen dira Administrazioaren aurreko prozeduretan.

    

  • Eusko Jaurlaritzan gaitutako funtzionarioen bi profil daude:

1. Gaitutako funtzionarioak - Zuzenean

  • Identifikatzeko eta sinatzeko laguntza.
  • Sarrerako eta irteerako benetako kopia elektronikoak egitea.

2.- Gaitutako Funtzionarioak - Sailekoa

  • Sarrerako eta irteerako benetako kopia elektronikoak egitea.

Azken aldaketako data: