Ermua saihesbide eta geltoki berria
Ermurako trenbide sarbideak nabarmen hobetzen dituen trenbide bikoitzeko kilometro bateko tunel bat eraiki da
Proiektu honen barruan, Ermurako trenbide sarbideak nabarmen hobetzen dituen trenbide bikoitzeko kilometro bateko tunel bat eraiki da. Horrez gain, tunel barruan 120 metroko luzerako maniobren mahuka ere hondeatu da, trenbideko maniobrak errazteko.
Trenbide bikoitzeko trazatu berriak 1.500 metroko luzera du. Hasiera Eitzaga inguruan, Zaldibarko udalerrian, dago, eta ia osorik doa tunel barruko trazatua duen saihesbidetik (1.025 metroko luzerakoa), Ermuko sarreraraino. Bertan, N-634 errepidea gurutzatzen du 40 metroko luzerako bide-zubi baten bitartez, geltoki berrira iritsi aurretik. Ondoren, lehengoko trenbidearekin bat egiten du berriro, Izelaieta kaleko azpialdeko igarobidearen aurretik. Jarduketa horri esker, Oletxeko trenbide-pasagunea kendu da.
80 metro luze den erdialdeko nasa duen geltoki berria bidezubian dago. Halaber, Ermuko herritarrek irisgarritasun eta segurtasun gehiago dute, aurrekoa kurban zegoelako eta unitateetatik nasara zegoen tartea handiagoa zelako.
Onurak
Kentzea
Trenbide pasagunea kentzea.
Fidagarritasuna eta Segurtasuna
1.500 metrotan trenbidea bikoizteak fidagarritasun eta segurtasun handiagoa eman dizkio trenbideko zirkulazioari.
Tartea
Saihesbide berria zerbitzua ematen hasi ondoren, trazatu zaharra erabilera publikora bideratu da.
Intereseko bestelako informazioa
Horrez gain, geltoki berria eraikitzeko lanei esker, orain arte eskailera eta igogailu bitartez lotuta egon diren Valdespinako parkea eta N-634 errepidearen ondoko plaza bereizten dituen trenbideko ezponda kendu da. Orain, aisiako bi leku horien lotura pertsona guztientzako irisgarria da, inolako mugarik gabe, azpialdeko igarobideari esker.
Datu interesgarriak
Aurrekontua
30 milioi euro
Martxan jartzea
2019
Hobekuntzak bidaiatzeko denboran
2 minutu
Azken aldaketako data: