Mugikortasun Jasangarriaren Saila

Atxuri-Boluetako tranbia

ets tranvia bilbao atxuri bolueta portada

Bilboko Tranbiaren Atxuri-Bolueta luzapena

Jarduera hori, Eusko Jaurlaritzak eta Bilboko Udalak Atxuri-Bolueta tartea tranbiarako egokitzeko proiektua finantzatzeko eta eraikitzeko sinatu duten lankidetza hitzarmenaren emaitza da. Tarteak ez du erabilerarik Bizkaiko hiriburua Gernikarekin eta Bermeorekin lotzen duten Euskotrenen unitateak Bilbora 3. linearen bidez sartzen hasi zirenetik.

2022ko martxoan, zerbitzuan jarri zen momentutik, Bilboko tranbiak 8 kilometroko sarea eta 16 geraleku ditu, Bolueta eta La Casilla artean.

Onurak

zabalketa ikonoa

Luzapena

Bolueta arteko luzapena mesedegarria izango da orain arte tranbia zerbitzurik ez zuen Bilboko inguru horretako biztanleentzat. Horrez gain, garraio aldaketa egin ahal izango da metroaren 1. eta 2. lineekin.

iraunkortasun ikonoa

Jasangarria

Tranbia batek hiru autobusek eta 130 ibilgailu partikularrek adina pertsona garraiatzeko ahalmena du, ibilgailuak baino 15 bider energia gutxiago kontsumituz eta CO2 zero emisiorekin.

irisgarri ikonoa

Irisgarria

Garraiobide irisgarriena da.

ets bilboko tranbia atxuri bolueta onurak irudia
ets bilboko tranbia atxuri bolueta informazio irudia

Intereseko bestelako informazioa

2,3 kilometro izango dituen tartea Atxuriko geltokiko trenbide zabalgunean hasi eta Boluetan amaituko da. Lanak, funtsean, trenbideko trazatua tranbiarako egokitzea izango dira. Obra zibil, errail aldaketa, tranbia seinaleztapen, energia eta instalazio lanak jasoko ditu. Proiektuaren berrikuntza nagusia, Abusu Ikastolaren inguruan tarteko geraleku bat eraikitzea jasotzen duela da.

Datu interesgarriak

tarte ikonoa

Tartea

Luzapen berri honek bi geraleku berri ekarri ditu: Abusu eta Bolueta.

aurrekontu ikonoa

Inbertsioa

Aipatutako bi erakundeek 5,7 milioi euroko hitzarmena sinatu dute. Eusko Jaurlaritzak %65 jarriko du, eta Udalak gainerako %35a.

Azken aldaketako data: